giorgos_249 Posted July 27, 2018 Posted July 27, 2018 Μονοπρόπελο και μονοτίμονο βλέπω.... Εκτος απο τα Hellenic Trader / Sailor δε θυμαμαι να ξαναείδαμε τέτοια μεγάλα ro-ro στα μέρη μας.....
polmyt Posted July 27, 2018 Posted July 27, 2018 Νομιζω οτι και το ΙΟΝ της Σαλαμις ηταν στην ιδια κατηγορια
miko mission Posted July 27, 2018 Posted July 27, 2018 (edited) Το ALEXO ειναι διπλελικο, αλλα ας μην ξεχναμε και τα δυο μονοπροπελα ro/ro της Αττικα,το ενα εκανε και αδριατικη Edited July 27, 2018 by miko mission
Panagia Ekatontapiliani Posted July 29, 2018 Author Posted July 29, 2018 Το Λυκτος έφυγε σήμερα το πρωί από το λιμάνι της Fredericia και πλέον πραγματοποιει πετρέλευση στη ραδα του.
Mr_Zoo Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 On 7/25/2018 at 3:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το πιθανότερο σενάριο που ακούγεται ότι δεν θα το δούμε να δουλεύει στην Ελλάδα, εάν και ακόμα είχε έντονο σύννεφο από τις φωτιές και δεν είδα καλά τι λέει γυάλα μου!!!. Έχεις απόλυτο δίκιο. Οι πληροφορίες μου λένε ότι θα "διπλώσει" το Κυδων εις τας Αμερικας
christos kefalonia Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 Λέτε να αντικαταστήσει το Κύδων για να επιστρέψει στην Ελλάδα τώρα που μεγάλωσε και ο ανταγωνισμός??
Petros P Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 H μήπως αφήνει φορτηγά έξω ο Κύδων,ή μήπως καμία σχέση αφου λέμε Παναμα
proud_ionian Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 ο παναμας με το puerto rico ειναι κομματακι μακρυα.
polmyt Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 Παναμα ειπαν οι ακτοπλοοι. Εγω εμπιστευομαι παντως περισσοτερο τον Mr Zoo και τον Panagia Ekatontapiliani
Petros P Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Ενημερωτικά στο Equasis πλέον γράφει. Quote 6053741 Registered owner RIZARIO SHIPPING CO LTD Care of Anonymos Naftiliaki Eteria Kritis AE (ANEK Lines SA), Konstantinou Karamanli Avenue, 731 34 Chania, Greece. since 23/07/2018 0517231 Ship manager/Commercial manager ANEK LINES SA Konstantinou Karamanli Avenue, 731 34 Chania, Greece. since 23/07/2018
Nikos_Chania Posted August 10, 2018 Posted August 10, 2018 Το πλοίο την Τετάρτη διέσχιζε το σύμπλεγμα των Αζορών συνεχίζοντας προς την Καραιβική. Μήπως πάει στον Παναμά για να κάνει τυχόν εργασίες και μετά βρεθεί στην Δομινικανή Δημοκρατία;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 22, 2018 Author Posted August 22, 2018 Το Lyktos έφτασε χθες στο αγκυροβόλιο του Christobal στο Παναμά. Να δούμε ένα βίντεο από το δεξαμενισμο του το Μάρτιο του 2017 στη Βαρνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2018 Author Posted September 11, 2018 Το Lyktos βρίσκεται στο αγκυροβόλιο της Caldera στη Κόστα Ρίκα από τις 31 Αυγούστου.
Petros P Posted October 5, 2018 Posted October 5, 2018 Ακομα εκεί παραμένει.... "Τι φάση" λοιπόν η αγορά του απο την ΑΝΕΚ? Απλά άλλαξε ηπειρο που κάθεται? 😛
Argonautis Posted October 5, 2018 Posted October 5, 2018 Φάση αφασίας λοιπόν ως τώρα για τη "φρέσκια" αγορά της ΑΝΕΚ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2018 Author Posted October 22, 2018 Το Lyktos μετά από παραμονή σχεδόν 50 ημερών στο αγκυροβόλιο της Caldera, βρίσκεται στη ραδα του καναλιού του Παναμά από τη Παρασκευή 19 Οκτωβρίου.
Nick the Greek Posted November 21, 2018 Posted November 21, 2018 Οι πληροφορίες λοιπόν που φτάνουν σε μας από την Κόστα τη Ρίκα(και που μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη) λένε πως ο λόγος που το Λύκτος βρίσκεται στην περιοχή, είναι προκειμένου να ξεκινήσει μια σύνδεση ανάμεσα στην Caldera και κάποια νησιά τση Καραιβικής. Ο λόγος που αυτό καθυστερεί είναι σύμφωνα με τση Κοσταρικάνοι, ότι ο καταπέλτης του πλοίου δεν είναι συμβατός με τον συγκεκριμένο ντόκο στην Caldera. Οι μετατροπές όμως που πρέπει να υποστεί ο καταπέλτης, δεν κατέστη δυνατόν να γίνουν επί τόπου, έτσι το πλοίο γύρισε στον Παναμά όπου και κατά τα φαινόμενα εργάζονται ώστε να πραγματοποιήσουν τις μετατροπές με περισσότερη τεχνική βοήθεια διαθέσιμη. Θα αναρωτηθεί κανείς, και εύλογα, χρειάζονται 50 μέρες στην Caldera και 1 μήνας στον Παναμά για να γίνουν τα παραπάνω? Με τα ευρωπαικά δεδομένα σίγουρα όχι, με τα δεδομένα της Λατινικής Αμερικής, πιθανόν. Όπως και να έχει το πράγμα θα δείξει ο χρόνος, αυτή τέλος πάντων είναι η εκδοχή που έμαθα εγώ. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ποιά λογική έχει το να κάνεις μια σύνδεση με την Καραιβική από την πλευρά του Ειρηνικού, κι όχι από του Ατλαντικού. Να χρειάζεται δηλαδή να πηγαινο-έρχεσαι μέσω του Καναλιού του Παναμά, με το αντίστοιχο κόστος που δεν είναι καθόλου αμελητέο. Προφανώς θα υπάρχει κάτι που αγνοούμε εδώ. Και για του λόγου το αληθές, το Λύκτος στη ράδα της Caldera από το Facebook των πρακτόρων του στο συγκεκριμένο λιμάνι:
Petros P Posted November 21, 2018 Posted November 21, 2018 Βέβαια μπροστα στη λογικη του οτι πηρε η ΑΝΕΚ ενα ρορο 35ετιας σχεδον , μονοπρόπελο για να το ναυλώσει στην αλληπλευρα του κοσμου,ενα ταξιδι μεσω του PanamaCanal ωχρυά... 😛
Nick the Greek Posted January 12, 2019 Posted January 12, 2019 Έχουμε μια μικρή εξέλιξη με το πλοίο, δεν βρίσκεται πια στη ράδα της Balboa αλλά πλαγιοδετημένο σε ναυπηγείο του λιμανιού και πιο συγκεκριμένα σε αυτό. Οπότε δείχνει σαν να προχωράει το πράγμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 12, 2019 Author Posted January 12, 2019 Κάνει επισκευή στο ναυπηγείο από όσο έχω μάθει.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2019 Author Posted January 16, 2019 On 11/21/2018 at 9:33 PM, Nick the Greek said: Οι πληροφορίες λοιπόν που φτάνουν σε μας από την Κόστα τη Ρίκα(και που μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη) λένε πως ο λόγος που το Λύκτος βρίσκεται στην περιοχή, είναι προκειμένου να ξεκινήσει μια σύνδεση ανάμεσα στην Caldera και κάποια νησιά τση Καραιβικής. Ο λόγος που αυτό καθυστερεί είναι σύμφωνα με τση Κοσταρικάνοι, ότι ο καταπέλτης του πλοίου δεν είναι συμβατός με τον συγκεκριμένο ντόκο στην Caldera. Οι μετατροπές όμως που πρέπει να υποστεί ο καταπέλτης, δεν κατέστη δυνατόν να γίνουν επί τόπου, έτσι το πλοίο γύρισε στον Παναμά όπου και κατά τα φαινόμενα εργάζονται ώστε να πραγματοποιήσουν τις μετατροπές με περισσότερη τεχνική βοήθεια διαθέσιμη. Είναι σωστές οι πληροφορίες για το καταπέλτη, μιας και γίνονται εργασίες στο καταπέλτη που λογικά θα τελειώσουν μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 5, 2019 Author Posted February 5, 2019 Μάλλον φτιάχνουν χωριστό καταπέλτη για το πάνω γκαράζ.
Nick the Greek Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 Εδώ και κανένα δεκαήμερο, επιστροφή στο αγκυροβόλιο της Balboa για το πλοίο, στην πλευρά του Ειρηνικού δηλαδή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now