Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το δοκίμασα φέτος το καλοκαίρι και μου άφησε μικτές εντυπώσεις...

Εντυπωσιακό για τα μέχρι σήμερα δεδομένα της γραμμής της Σάμου (αν και φίλοι της Παροναξίας σχολίαζαν ότι τα Blue Star Paros/Naxos είναι καλύτερα), είναι μεγάλη αναβάθμιση. Νομίζω όμως ότι με τα σημερινά του δρομολόγια το πλοίο "κακοποιείται"... Πολύ πιεσμένα τα ωράρια, με αποτέλεσμα να μαζεύει κάποιες καθυστερήσεις (και στα δύο δρομολόγια φτάσαμε με γύρω στα 40-50 λεπτά καθυστέρηση), ενώ το βραδινό δρομολόγιο για Σάμο διαρκεί πλέον πολύ για ένα πλοίο που ουσιαστικά δεν προσφέρει καμπίνες. Το αποτέλεσμα είναι από κάποια ώρα και μετά να γίνεται χαμός από στρωματσάδα σε διαδρόμους, κλιμακοστάσια και σαλόνια. Τα σαλόνια έχουν ωραία διακόσμηση, αλλά οι πόρτες στο Panorama είναι μονίμως κλειστές με αποτέλεσμα να πρέπει να κατέβει κανείς στο Atrium από τις εσωτερικές και να ανέβει ξανά για να βγει σε κατάστρωμα. Οι τουαλέτες μου φάνηκαν παράταιρα φτηνές σε κατασκευή σε σχέση με το υπόλοιπο πλοίο, ενώ ακόμη και αυτές των σαλονιών ήταν σε πολύ μέτρια κατάσταση από καθαριότητα. Τα πλαϊνά καταστρώματα είναι εντυπωσιακά φαρδιά και προσφέρονται για βόλτες, αλλά μόνο με πολύ καλό καιρό, γιατί διαφορετικά είναι τόσο έντονο το σπρέι που μένουν εντελώς ανεκμετάλλευτα, ενώ αντίθετα γίνεται χαμός στο πίσω μέρος του καταστρώματος. Στα θετικά να αναφέρω τέλος ότι στο ένα σκέλος του ταξιδιού μου αντιμετώπισε αρκετά κακό καιρό με πολύ καλή συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αγαπητε SakoN σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω μαζι σου, ειδικα ως προς το θεμα των ωραριων. Ειδικα το κατακαλοκαιρο σε συνθηκες πρωτοκολλου τα ωραρια ειναι εξοντωτικα, οχι τοσο για το πλοιο αλλα για το πληρωμα. Στο δικο μου ταξιδι ειχαμε ημιωρη καθυστερηση στην αναχωρηση και ωριαια στην αφιξη απο και προς Πειραια. Ηταν ομως εντυπωσιακο οτι ξεφορτωνοντας το πλοιο 1900 ατομα και επιβιβαζοντας αλλα τοσα ηταν απλα σε αψεγαδιαστη κατασταση, το πληρωμα πραγματικα ριχνει ατελειωτες ωρες δουλειας πανω σε αυτο. Ειδικα στην επιστροφη στον Πειραια ο καθαρισμος ειχε αρχισει πολυ πριν του καταπλου και σε αυτον συμμετειχαν απαντες οι διαθεσιμοι, αρκει να πουμε οτι κατα τη διαρκεια του ταξιδιου ακομα και πληρωμα της μηχανης ειχε επιστρατευτει για τον καθαρισμο των καταστρωματων. Ειδικα οι υπαλληλοι των μπαρ ηταν στα προθυρα καταρρευσης απο την κουραση. Ειμαι σε θεση να ξερω ομως οτι αυτη η λειψανδρια συνεβη φετος το καλοκαιρι λογω ειδικων συνθηκων και νομιζω πως του χρονου πρωτα ο Θεος θα ειναι καλυτερα και τα ωραρια και η συνθεση του πληρωματος πιο πληρης.

Ηταν το πρωτο μου ταξιδι με το πλοιο και γνωριζω οτι αργησα λιγο οποτε δεν θα σας ζαλισω με τους χωρους και με σχολια τα οποια ηδη ξερετε. Οταν το πλοιο ναυπηγηθηκε και εμαθα οτι ηταν γεματο με αριθμημενα καθισματα αεροπορικου τυπου, η αληθεια ειναι πως δεν ενθουσιαστηκα καθολου. Με την παροδο ομως του χρονου, οφειλω κι εγω να βγαλω το καπελο στον μεγαλο Γερασιμο Στριντζη για την κινηση του αυτη. Διοτι οχι μονο απαλλασεται κανεις απο το αγχος του να κανει γιουρουσι για να βρει μια θεση αλλα και γενικοτερα γιατι μεσα στο πλοιο υπαρχει μια ταξη. Στα συν επισης οτι δεν μιλαμε για κλασσικα καθισματα πουλμαν του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας Ηγουμενίτσα - Παραμυθιά αλλα για πολυ πιο εξελιγμενα και ανετα καθισματα, ειδικα αυτα της διακεκριμενης. Μια που λεμε για διακεκριμενη, ο λογος που οι πορτες του Atrium ειναι κλειστες και μετακινειται κανεις μονο απο το Panorama ειναι για να γινεται ελεγχος του ποιος μπαινει που, στην εισοδο του Panorama.

Γενικα το πλοιο μου αφησε εξαιρετικες εντυπωσεις απο πλευρας χωρων(χαρακτηριστικο οτι ακομα και με πρωτοκολλο κινεισαι σχετικα ανετα στα αρκετα ανοιχτα καταστρωματα), καθαριοτητας, εξυπηρετησης και οργανωσης. Σου δινει γενικα την αισθηση οτι ταξιδευεις με ενα καθ' ολα αξιόπλοο πλοιο μιας σοβαρης εταιρειας. Πραγματικα για το μελλον, ειτε σε αυτην τη γραμμη, ειτε σε καποιαν αλλη θα πρεπει να βρισκεται απεναντι του ενα πολυ αξιολογο ή ιδιαιτερο πλοιο για να προτιμησω καποιο αλλο εκτος απο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Πηγη: ΥΕΝ

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου για περιστατικό τραυματισμού 40χρονου ναυτικού, ναυτολογημένου με την ειδικότητα του θαλαμηπόλου στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» Ν.Π. 10882, κατά την κάθοδό του από την κλίμακα του πλοίου.

Ο ανωτέρω τραυματίας μεταφέρθηκε άμεσα, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο «ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ», για παροχή πρώτων βοηθειών και περαιτέρω διάγνωση.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Κερατσινίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Πάρτε κι ένα

από τον βάπορα να μπαίνει στον Εύδηλο με φορτσάτο γραίγο.

Και μόνο που πλησιάζει σε αυτό το πράγμα που θέλει να λέγεται λιμάνι με αυτές τις συνθήκες αποτελεί ηρωισμό του πλοιάρχου.

Για να βλέπουμε και τι τραβάνε οι πλοίαρχοι μας χειμωνιάτικα σε κάθε λογής ανεμοδαρμένη στρούγγα τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι το πλοιο ηταν ΝΜΔ εξω εξω και με εμφανη κλιση δεξια. Μαλλον καποια μικροεπισκευουλα πρεπει να γινοταν. Και εφοσον ετσι κι αλλιως δε μπορουσε να δεσει στη θεση του την εκανε σημερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Φίλε NIKOSNAXOS συμφωνώ σε αυτό που λες.Προσπαθεί να εδραιωθεί στην Παροναξία αλλά μέχρι τώρα δεν το έχει καταφέρει.Οι λόγοι πιστεύω ότι είναι δύο.Πρώτον έχει πέσει πόλεμος στο βαπόρι από τα νησιά κι από κάποιους που έχουν συμφέροντα.Έχω ακούσει πολλές φορές για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ότι είναι βρωμικό, ότι δεν έχει καλό σέρβις πράγματα που όχι μόνο δεν ισχύουν αλλά ισχύουν τα αντίθετα.Από τα πολλά ταξίδια που κάνω με το πλοίο μπορώ να πω ότι είναι πεντακάθαρο και με άψογο σέρβις.

Εδώ συγγνώμη αλλά διαφωνώ καθέτως, πλαγίως και όπως όπως αλλιώς μπορεί να γίνει...Είμαι από εκείνους που ταξιδεύουν συχνά στην Πάρο (και ειδικά τελευταία) και τον τελευταίο ένα χρόνο τα ταξίδια μου γίνονται σχεδόν αποκλειστικά με το Μύκονος γιατί πολύ απλά εμένα μου κάνει σαν βαπόρι και σαφώς μου αρέσει να υπάρχει ανταγωνισμός (όπως πρέπει να υπάρχει παντού). Όμως δεν μπορώ να πω πως αν το συγκεκριμένο πλοίο το συγκρίνω με τα Μπλε θα βγει και καλύτερο. Όπως και να το κάνουμε είναι βρώμικο.Δεν μου αρέσει που το λέω ειλικρινά αλλά έτσι είναι. Στο εσωτερικό για παράδειγμα μπορεί να μην είναι όπως κάποια άλλα και παλαιότερα βαπόρια αλλά σίγουρα την καθαριότητα και το άρωμα του απορρυπαντκού που μυρίζεις στα Κορεάτικα δεν το έχει. Αντιθέτως έχει τύχει μια δυο φορές να μυρίζει και έντονα ψαρίλα στη Central και τη μια φορά από αυτές ήταν άνθρωπος του πληρώματος που είπε την ατάκα "ΠΑΛΙ με βρώμικο νερό σφουγγαρίσανε"...

Τα καταστρώματα (όσες φορές έχω ταξιδέψει και επειδή τα έχω φάει με το κουτάλι πλέον ως καπνιστής) δεν είναι και ότι πιο καθαρό αλλά ουτέ καν και καλοβαμμένα. Παραδείγματα έχω κάμποσα αλλά δεν θα τα αναφέρω για να μην κουράσω και μόνο (όποιος θέλει ευχαρίστως να του τα αναφέρω με pm ένα προς ένα).

Οι υπηρεσίες; ΟΚ έχει τα Everest για παράδειγμα.. και λοιπόν; Όταν πίνω ένα καφέ που είναι βαπορίσιος και τον πληρώνω και πανάκριβα γιατί να μην διαμαρτυρηθώ; Όταν είμαι υποχρεωμένος να ακούω τους "διαπληκτισμούς" του πληρώματος περιμένωντας στην ουρά τι συμπέρασμα θα βγάλω; Όταν είμαι με γνωστό μου στη Πρώτη και μου δείχνει ένα ποτήρι "κλέφτη" (που λένε στα μαγαζιά) με έναν κατάμαυρο καφέ και μου φεύγει το "μάτι" όταν μου λέει πως είναι φρέντο καπουτσίνο και μάλιστα μέτριος τι να πω;

Εμείς μπορεί σαν άνθρωποι του ταξιδιού που γουστάρουμε εν τέλει να είμαστε σε ένα βαπόρι και να πηγαίνουμε κάποια πράγματα να τα βλέπουμε και λίγο στην πλάκα και πιο ρομαντικά και σίγουρα επειδή έχουμε μπει σε βαπόρια και βαπόρια το Μύκονος να μας φαίνεται όαση. Αν θέλει όμως να χτυπήσει τον ανταγωνιστή του και να εδραιωθεί κάπου πρέπει να προσφέρει αυτά που προσφέρει και ο ανταγωνισμός και ακόμα παραπάνω.

Αυτά που λέω εδώ τα λέω με πόνο γιατί το ξαναλέω πως το καραβάκι το ΣΥΜΠΑΘΩ (ασχέτως με ότι φαίνεται από τα γραφόμενα μου) και ταξιδεύω μαζί του. Όμως ακριβώς επειδή το συμπαθώ και θελω να πετύχει πρέπει να τα πω μπας και ιδρώσει το αυτί καποιου και κοιτάξουν να συμαζέψουν αυτά που ,μπορεί να φαίνονται "λεπτομέρειες", είναι όμως αυτά που χτυπάνε άσχημα στον απλό επιβάτη , ο οποίος πολύ απλά όταν μπαίνει κάνει τη σύγκριση και επιλέγει...Και δεν λέω φυσικά τα χιλιοειπωμένα περί της θέσης του στον Πειραιά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει τύχει σε κάποιες μεμονομένες περιπτώσεις φίλε Artevelde αλλά εγώ που ταξιδεύω τουλάχιστον μία φορά τον εναμιση μήνα για Ικαρία, μου φαίνεται υποδειγματικό ακόμη και σε καταστάσεις θερινού πρωτόκολλου που έχω πετύχει.το σέρβις άψογο 9ομοίου επιπέδου με τα χάισπιντ), το πλοίο πεντακάθαρο.Τώρα αν ορισμένοι αποφασίζουν από ωχαδερφισμό να πετάνε διάφορα αντικείμενα κάτω πάντα βλέπω καμαρώτους που τριγυρνούν με σακούλες και κάνουν σάρωση.

Ποτέ δεν το έχω πετύχει βρώμικο και πάντα το σέρβις είναι υποδειγματικό.Τα καταστρώματα και κυρίως τον χειμώνα είναι λίγο δύσκολο να είναι γυαλισμένα.Ικαριο περνάει το βαπόρι θάλασσες ανέβαινουν , υγρασία έχει φουλ ε όσο να είναι οι πατημασιές θα φαίνονται βρωμιές.

Και το κυριότερο, ότι θάλασσα και να έχει το βαπόρι θα είναι πάντα στην ώρα του στο λιμάνι.Σε ένα δρομολόγιο με 5 λιμάνια ΄το έχουν σχεδιάσει σωστά στα ωράρια και δεν πέφτει ποτέ εκτός ωραρίου.Και με 8 μποφωρ που ταξίδεψα βγήκαμε στην ώρα μας στον Εύδηλο.

Το δε ταξίδεμα του είναι υποδειγματικό.Με 8 μποφώρ και πηγαίναμε σαν να ήταν 5αράκι.

Πάντως είναι γεγονός για τους γνώστες των πραγμάτων ότι το βαπόρι από την αρχή που έριξε καταπέλτη στην παροναξία έχει φάει ΑΔΙΚΑ πολύ πόλεμο από πολλούς και διάφορους που δεν ήθελαν την δρομολόγησή του ή που την ήθελαν με άλλα καθεστώτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το "πάλι" για το βρώμικο νερό το κάνουν οι επιβάτες, ούτε την αγενή συμπεριφορά ορισμένων την δημιουργούν οι επιβάτες. Δεν μίλησα ποτέ για το αν τα καταστρώματα είναι κάπως λόγω της θάλασσας αλλά για για άλλα πιο σταθερά πράγματα όπως για παράδειγμα κάποια γραμμένα τραπεζάκια που είναι έτσι από τη μέρα που ξεκίνησε (υπάρχει ημερομηνία επάνω), για το πανιόλο στο καταστρωματάκι πίσω από την Aegean που μπροστά από την αριστερή πόρτα πηγαίνει σαν "τραμπολίνο" (τουλάχιστον όσο κάνει Παροναξία) κλπ κλπ (είπα και στο προηγούμενο μήνυμα όποιος θέλει κι άλλα με πμ). Ωστόσο δεν έχω ακούσει προσωπικά κανέναν να λέει κάτω ότι δεν είναι καλοτάξιδο, δεν έχω ακούσει κανένα να λέει πως δεν είναι στην ώρα του ή ότι κάνει περισσότερη ώρα από όση κάνει. Το να αναφέρουν στους επιβάτες το που δένει στον Πειραιά δεν νομίζω να αποτελεί ΠΟΛΕΜΟ όπως τον λες (καθώς το ίδιο συμβαίνει και για το Διαγόρα). Και ξαναλώ το εξής. Για να πετύχεις οπουδήποτε δεν αρκεί απλά να έχεις μια αξιοπρεπή παρουσία. Που το Μύκονος παρ'όλα αυτά την έχει. Πρέπει να δίνεις για αρχή αυτά που δίνει ο ανταγωνισμός και εν συνεχεία το κάτι παραπάνω. Αλλιώς γιατί να σε προτιμήσει κάποιος; Είναι απλή λογική. Και θα πω και κάτι άλλο απλώς για να υπάρχει στη συζήτηση. Έχω ακούσει κόσμο (που καμιά σχέση με "διαπλεκόμενα" δεν έχει) να λέει (έχοντας γνωρίσει και το Χίος) πως ανάμεσα σε Μπλου και Χίος, το Χίος είναι μακράν καλύτερο αλλά από την άλλη, ανάμεσα σε Μπλου και Μύκονος, το Μπλου "κερδίζει". Προσωπική άπποψη επ'αυτού; Συμφωνώ απόλυτα. Γιατί επιλέγω το Μύκονος; Για το καλό του ταξίδεμα ακόμα και με θάλασσα, για την άνεση του να μην κάθομαι σε πλαστική καρέκλα και να σκουντάω κόσμο στο διαδρομο για να περάσω, ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο και για τις 3 ώρες και 45 λεπτά που κάνει Πειραιά -Πάρο και αντίστροφα. Αυτά ναι του τα αναγνωρίζω του βαποριού. Για τα υπόλοιπα έχω τις ενστάσεις μου και επιμένω σε αυτές.

Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστή η τυφλή αφοσίωση των Παριανών στο κυανό αστέρι και διατί να το κρύψωμεν άλλωστε. Μερικοί δεν αλλάζουν τις συνήθειες τους και άλλοι ταυτίζονται με τα βαπόρια σαν να είναι δεύτερο σπίτι τους. Το θέμα της καθαριότητας είναι σχετικό και πιστεύω ότι έχει να κάνει με τον παράγοντα τύχη. Δεν θέλω να υπερασπιστώ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ, αλλά μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές, οι τουαλέτες στα κυανά αστέρια να υποφέρουν από μυρωδιές. Το πιο τρανό παράδειγμα έλλειψης καθαριότητας είναι το ντεκ πίσω από τον ανεμοθώρακα της κόντρα γέφυρας που το καλοκαίρι μεταμορφώνεται σε σκουπιδότοπο. Αυτός όμως είναι ο πολιτισμός του επιβάτη, όχι της εταιρείας του πλοίου. Παρ' όλα αυτά, νομίζω ότι τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει θέμα καθαριότητας στα παραπάνω πλοία γιατί οι εταιρείες τα προσέχουν σαν τα μάτια τους. Δεν αντιλέγω στα γραφόμενα του Artevelde. Ίσως, πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή στην καθαριότητα εκεί που χρειάζεται.

Μέχρι τώρα έχω κάνει τέσσερα αλέ ρετούρ με το βαπόρι και ευχαριστήθηκε η ψυχή μου το πλοίο και το ταξίδεμα του. Εκτός από ένα ταξίδι το Σεπτέμβριο που ήταν άδειο, τα υπόλοιπα πηγαινέλα ήταν με θερινό πρωτόκολλο. Εκτός από το στρες των ανθρώπων στα μπαρ που δεν προλάβαιναν να πάρουν ανάσα, και πραγματικά τους λυπόμουν, δεν είχα κανένα παράπονο από το πλοίο και το άψογο πλήρωμα του. Ο Nick έγραψε παραπάνω ότι υπήρχε θέμα με την έλλειψη ανθρώπων.

Με φουλ πληρότητες, καιρό είχα να δω τέτοια άπλα στα καταστρώματα, εκτός του sundeck του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. :P Τα δε πλευρικά ανοιχτά ντεκ είναι ο παράδεισος του καραβολάτρη και του ονειροπόλου θαλασσολάτρη. Το πλήρωμα της γέφυρας είναι φιλόξενο και η τεχνολογία του πλοίου είναι φοβερή αφού πλησιάζει τις φουτουριστικές κονσόλες του Κέρκ και του Σποκ. :) Στα σαλόνια, το φινίρισμα και η φινέτσα δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τα μικρά ξαδέλφια του κυανού αστεριού.

Το μόνο ψεγάδι που βρήκα, χωρίς να ξέρω αν έχει αλλάξει πολιτική η εταιρεία, ήταν ο αποθηκευτικός χώρος των αποσκευών στο πάνω γκαράζ. Η επιβίβαση με τις αποσκευές δεν είναι τόσο εύκολη ακόμα και με τη βοήθεια της κυλιόμενης σκάλας. Χωρίς τη βοήθεια του πληρώματος δεν θα τα είχαμε καταφέρει μόνοι μας. Κατά την αποβίβαση, η ταλαιπωρία αποδείχτηκε ακόμα χειρότερη αφού δώσαμε πραγματικό αγώνα για να κατεβάσουμε τις βαριές αποσκευές μας από τις σκάλες του πλοίου. Μάλιστα, παραλίγο να γίνει ζημιά σε ειδικό εξοπλισμό που είχαμε στις αποσκευές από το χτύπημα στα σκαλοπάτια. Γιατί δεν υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα να αποθηκεύονται οι αποσκευές σε κάποιο διαμορφωμένο χώρο στο πρώτο ντεκ του γκαράζ (όπως στα υπόλοιπα πλοία);;;

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία το πρόβλημα των αποσκευών που αναφέρεις έχει ήδη "διορθωθεί" κατα κάποιο τρόπο αφού έχουν τοποθετηθεί μπαγκαζιέρες στο γκαράζ δίπλα από την είσοδο όπως και στα ξαδέρφια του.

Link to comment
Share on other sites

Η τοποθέτηση των αποσκευών στο main garage όλων των πλοίων σίγουρα είναι πιο χρηστικό για τους επιβάτες και πολύ πιο πρακτικό.Από την άλλη όμως αν σκεφτούμε ότι 500 επιβάτες (δεν χρειάζεται να πω παραπάνω) θα μπαινοβγουν από τον κύριο καταπέλτη οχημάτων την ώρα που φορτώνονται νταλίκες , οι κίνδυνοι σοβαρού ατυχήματος πολλαπλασιάζονται κατακόρυφα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ξαναπές το! Που να σε έχω σε μέρες αιχμής, να γίνεται της κακομοίρας από αποσκευές ακόμα και εκτός "μπαγκαζιέρας" και να σε κάνουν "σάντουιτς" με τους υπόλοιπους για να περάσει νταλίκα...Μαγεία!

Link to comment
Share on other sites

Εξαλλου προβλεπεται και απο την νομοθεσια η οποια ως γνωστον τηρειται πληρως μετα απο εξονυχιστικες επιθεωρησεις και ο νομος εφαρμοζεται παντα στο επακρο. Εαν δε, ολως τυχαιως εμφανιστει καμια μπαγκαζιερα στο γκαραζ η κανενα ποδι κατω απο καμια ροδα νταλικας, δεν τιθεται θεμα, ενας ειναι και μονος ο υπευθυνος που δεν ελαβε τα προβλεπομενα μετρα ......

Εχει ωραιο καιρο στο Σουδαν, λιακαδα στην Αιγυπτο, παμε Μαροκο ειπες;

Link to comment
Share on other sites

Και ο κλήρος έπεσε στη Σύρο και τις δεξαμενές του Νεώριου

το οποιο περασε σημερα για τις χαιρετησει!!!ηταν εκτακτη η προγραματισμενη η βολτα απο την συρα σημερα???

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βραδύ το Νήσος Μύκονος μεθόρμισε από το Πειραιά στο Πέραμα. Το μεσημέρι ξανά επέστρεψε στο Κεντρικό Λιμάνι, για να πάρει καύσιμα, μιας και αργά το βράδυ θα αναχωρήσει για τη Σύρο.

Link to comment
Share on other sites

Τελείωσε ο δεξαμενισμός στη Σύρο και επιστρέφει σε λίγο στο μεγάλο λιμάνι. Από το απόγευμα και πάλι στη γραμμή της Ικαροσαμίας και δένει οριστικά το αδερφάκι του για ετήσια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...