Jump to content
Shipfriends

Dalmacija (IMO 9058995)


Recommended Posts

Ανοίγω ένα topic για το συγκεκριμένο ferry με αφορμή την πρόσφατη, δραστική και ενδιαφέρουσα ανανέωση που υπέστη για να συνάδει με το νέο προφίλ που διαμορφώνει η Fjord Line μετά την απόκτηση των δύο νεότευκτων cruise-ferry (θέλει ενικό :P) από τα Fosen, με εμφανή τα σημάδια της νέας εταιρικής της ταυτότητας σε αυτό (φουγάρο, σχέδια πλώρης, φιμέ γέφυρα, στρογγυλά φινιτρίνια κτλ.).

Έχει ναυπηγηθεί ως Bergen το 1993 στο Bruce Shipyard στη Landskrona της Σουηδίας και κατά το faktaomfartyg.se έχει μήκος 134.50, πλάτος 24.00 και βύθισμα 5.70 μέτρα. Για δυο χρόνια στην καριέρα του υπήρξε ναυλωμένο στην DFDS με το όνομα Duchess of Scandinavia, ενώ από το 2005, που η ναυλώτρια το αποδέσμευσε, έως το 2008 έφερε το όνομα Atlantic Traveller, για να γίνει τότε Bergensfjord. Με την έλευση του νεότευκτου Bergensfjord μετονομάστηκε σε Oslofjord και από τoν Ιανουάριο του 2014 υπέστη σημαντική μετασκευή στα STX της Rauma.

Δραστηριοποιείται στο Stromstad (Σουηδία)-Sandefjord (Νορβηγία) με 2 κυκλικά δρομολόγια (2,5 ώρες ο κάθε πλους) και παίζει να δούμε την πλοιοκτήτριά του να το διπλώνει με νεότευκτο, αφού η ίδια κέρδισε σε διαγωνισμό του δήμου και λιμένα Sandefjord δύο slots, ενώ η Color Line μόνο ένα. Κι αυτό παρότι η τελευταία ήδη δραστηριοποείται εκεί με το Bohus και το Color Viking και ακόμα περιμένουμε να παραγγείλει νεότευκτο...

http://www.ferd.no/resources/capital/capital_artikkelbilder/Ferdmagasinet-04-15-Ferd-gir-Fjord-Line-medvind-i-seilene.jpg

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έναν χρόνο μετά τον αρχικό προγραμματισμό και έπειτα από μια αναγκαστική last minute ακύρωση, ταξίδεψα χθες με το ανανεωμένο Oslofjord, στα πλαίσια ενός ευρύτερου ταξιδιού. Χθες στο τραίνο και στο αεροπλάνο "πείραξα" και ανέβασα κουτσά-στραβά μερικές φωτογραφίες του πλοίου από το Sandefjord, το Strömstad και από πλου μαζί του. Είναι από κινητό -πέραν κάποιων που πρόσθεσα τώρα- γιατί αν περίμενα να επεξεργαστώ αυτές της μηχανής, το πλοίο θα είχε την ίδια τύχη με άλλα που ακόμα δεν έχουν πάρει σειρά, λόγω περιορισμένου χρόνου. Είναι το σκαρί εκείνο που περιμένα περισσότερο από τα άλλά δύο της γραμμής να το ταξιδέψω. Οι εντυπώσεις μόνο θετικές, αφού το πρώην Bergensfjord έχει αλλάξει πάρα πολύ εξωτερικά, ακόμα και με αισθητικές παρεμβάσεις-λαμαρινοδουλειές-χτίσιμο (πχ. φουγάρο και μεγάλα στρογγυλά παράθυρα), στα πρότυπα που διαμόρφωσε η Fjord Line μετά την παραλαβή των διδύμων από τα Fosen. Αλλά κυρίως εσωτερικά, όπου μιλάμε για ένα εντελώς νέο πλοίο, καλαίσθητο, μοντέρνο, άνετο, με επιλογές από μπαρ και εστιατόρια, τεράστιο tax free shop με δυνατότητα να καταναλώσεις προϊόντα κατάστημα και να δοκιμάσεις πιάτα κι εκεί έχοντας θέα από τον καθρέφτη, αλλά και ένα εντυπωσιακό σαλόνι που προέκυψε από το κτίσιμο της πρύμνης. Είναι αναμφίβολα το καλύτερο πλοίο στη γραμμή, αλλά έχω την αίσθηση πως τα πλοία της Color Line τα πάνε καλύτερα, ακόμα και το γηραιό -και προς αντικατάσταση πλέον- Bohus

 v2?webp=true&sig=eaa88fc4f86b28f1c8867e3

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Oslofjord ολοκλήρωσε στις 13 Ιανουαρίου τα δρομολόγια και πήγε στο ναυπηγείο Fayard στο Lindoe για εργασίες δεξαμενισμού. Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στις 25 Ιανουαρίου. 

Link to comment
Share on other sites

Πάει για τα 30 το πλοίο και παραμένει στη γραμμή που ανέφερε παραπάνω ο Π100, από Σουηδία για Νορβηγία δηλαδή. Εμείς γυρναμε πίσω στο καλοκαίρι του 2019 για να το πετύχουμε σε κάποιο pitstop του ταξιδίου μας τότε, στο Sandefjord της Νορβηγίας. Το πλοίο δένει πάντα με την πλώρη εκεί και αναποδίζει γυρνώντας και κλείνοντας το visor του αργά και σταθερά. Το Sandefjord βλέπει σε έναν όμορφο, μικρό κόλπο που προσφέρει εξαιρετικές εικόνες με τα πλοία που κινούνται στο εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aν καθόμαστε και συζητάμε το 2023 για βαπόρια πριν το 2010 κάτι πάει λάθος θεωρώ. Ας πάει στην Αλβανία, στο Τρινιντάντ, στην Αίγυπτο η την Ινδονησία, όχι στην Ευρώπη.....

Βέβαια έστω στους τυφλούς ο μονόφθαλμος..... 

Ωραίο και μοντέρνο εμφανισιακά πάντως, δε λέω, αλλά ως εκεί. Θυμίζει και τη σειρά των τούρκικων ρορο (kaptan abidin doran κ αδερφα) σε μικρότερο μέγεθος....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
8 hours ago, Petros P said:

Λογικά 18 εκατομμύρια ευρώ 

11-12 μύρια κόστισε το Άνεμος +τις μετασκευές του, και αυτό εδώ 18, και προτιμήθηκε η πρώην Ροσέλα από τους Ευγενίδηδες? Λάθος πλοίο επέλεξαν μου φαίνεται..σαφώς ανώτερο το Oslofjorf από την Rosella. Ελαφρώς νεότερο,ελαφρώς ταχύτερο, και γενικά, καταλληλότερο για Δυτικές. 

Link to comment
Share on other sites

Και μεσα πρεπει να ειναι τρομερο το καραβακι απο οτι έχω δει σε παρα πολλα βιντεο που υπαρχουν στο youtube. Δεν πρεπει να εχει πλεον ομως καθολου καμπινες μετα την μεγαλη μετασκευη που του εκανε η fjord.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί οι Δυτικές θέλουν καμπίνες? Αυτό εννοώ όταν λέω πως το Oslofjorf το θεωρώ καταλληλότερο για Δυτικές, έχει αυτά που απαιτεί η γραμμή τόσο από θέμα μεγέθους και διαστάσεων όσο και από θέμα ξενοδοχειακού και ανέσεων.

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Strofalos said:

11-12 μύρια κόστισε το Άνεμος +τις μετασκευές του, και αυτό εδώ 18, και προτιμήθηκε η πρώην Ροσέλα από τους Ευγενίδηδες? Λάθος πλοίο επέλεξαν μου φαίνεται..σαφώς ανώτερο το Oslofjorf από την Rosella. Ελαφρώς νεότερο,ελαφρώς ταχύτερο, και γενικά, καταλληλότερο για Δυτικές. 

Ελαφρως καλυτερο σε ολα του ενδεχομενως... αλλα 50%+ ακριβοτερο... Ειναι καθαρα θεμα budget. Εδω αναλωσαμε ποσα post επιχειρηματολογώντας οτι το Rosella ηταν too much για αυτο που ηθελαν και τωρα λεμε να επαιρναν κατι πιο ακριβο?

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν εχει καμπινες το ειπα σαν γενικότερη διαπίστωση και κυριως για την γραμμη που το προορίζουν οι κροατες. Εχει δυο μεγαλους χωρους με αφορολγητα καταστηματα τα οποία λογικα θα τα κανουν καμπινες και καθισματα αεροπορικου τυπου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...