Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

θα είχε άραγε λογική μια επέκταση της γραμμής Βόλου -Σποράδων, προς Άγιο Ευστράτιο-Σίγρι με επιδότηση{με κάποιο από τα πλοία που εξυπηρετούν τη γραμμή} ? Με πρωινή αναχώρηση από Βόλο και Σίγρι..

  • Replies 553
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Θα είχε μία λογική μέχρι Μεστά το καλοκαίρι για τουριστικούς και εποχιακούς λόγους. 

  • 3 weeks later...
Posted

Λιμάνι Κυλλήνης:Συνεχίζονται οι ενέργειες Λέντζα για την ακτοπλοική σύνδεση Κυλλήνης-Ιταλίας 

Quote
Quote
Ενδιαφέρον ακτοπλοϊκών εταιρειών για την κίνηση του λιμένα
 
Με σταθερό βηματισμό, συνεχίζει τις ενέργειες ο Δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας για την επίτευξη ακτοπλοϊκής επιβατικής σύνδεσης του Λιμένα Κυλλήνης με την Ιταλία. Γνωστές ακτοπλοϊκές εταιρείες εκδηλώνουν ενδιαφέρον συλλέγοντας στοιχεία κίνησης του λιμανιού ενώ την ερχόμενη Άνοιξη, ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης επεκτείνουν τις επαφές τους και για τη σύνδεση, της περιοχής με την ιταλική πόλη Κρότωνα με την ολοκλήρωση του υδατοδρομίου.

Όπως επιβεβαιώνει ο ίδιος στο ilialive.gr σε πρόσφατη επαφή του με εκπροσώπους μεγάλων ακτοπλοϊκών εταιρειών, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τον αριθμό των φορτηγών που επιβιβάζονται από το λιμάνι της Κυλλήνης. «Μας ζητήθηκε ο αριθμός των φορτηγών πλοίων που φεύγουν από τα εργοστάσια τυποποίησης της περιοχής, από το λιμάνι της Κυλλήνης. Είναι μια πρόταση που εξετάζουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αυτή τη στιγμή με τα στοιχεία που έχουμε δώσει θέλουνε να διαπιστώσουν πόσο προσοδοφόρα είναι μια τέτοια επένδυση. Εμείς συνεχίζουμε τις επαφές, είμαστε σε επικοινωνία και με την πλευρά της Ιταλίας και εκτιμώ ότι θα υπάρξει θετική έκβαση» δηλώνει ο κ. Λέντζας.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι επαφές και οι συζητήσεις του Δημάρχου, για το συγκεκριμένο μεγαλόπνοο σχέδιο, ξεκίνησαν σε πρόσφατο ταξίδι του στη Ρώμη όπου σε συζητήσεις που είχε με τον Πρόξενο στην Ανκόνα εκδηλώθηκε εκατέρωθεν η επιθυμία να εξεταστεί σοβαρά η προοπτική και η δυνατότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης. Μάλιστα ο κ. Λέντζας στην επιχειρηματολογία του πρόσθεσε τον εκσυγχρονισμό του λιμένα Κυλλήνης αλλά και το υπό κατασκευή υδατοδρόμιο που θέτουν τις βάσεις για τη διασύνδεση της Ηλείας με την Ιταλία.

Κ. Χαντζής: «Το λιμάνι της Κυλλήνης είναι το καλύτερο σημείο για τη σύνδεση με την Ιταλία»

Για τα πλεονεκτήματα του Λιμένα Κυλλήνης στη δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής με την Ιταλία μιλά και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης Κώστας Χαντζής, ο οποίος όπως αποκαλύπτει η αρχή έγινε με τη δημιουργία γραμμής για το υπο κατασκευή υδατοδρόμιο. «Οι πρώτες επαφές με την Ιταλία έγιναν και για τη δημιουργία γραμμής για τα υδροπλάνα και συγκεκριμένα από την πόλη Κρότωνα που είχαμε κάνει και αδελφοποίηση. Το λιμάνι της Ιταλικής πόλης είναι το πιο κοντινό σημείο με το λιμάνι της Κυλλήνης. Τον επόμενο Μάιο θα ακολουθήσει νέα επαφή για το συγκεκριμένο θέμα που βρίσκεται σε πολύ θετικό στάδιο» δηλώνει στο ilialive.gr o κ. Χαντζής.

Αναφορικά με την δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής, ο κ. Χαντζής υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ότι «δεν είναι κάτι εύκολο ούτε άμεσο αλλά δεν είναι και αδύνατο αν δεν το προσπαθήσουμε και δεν γίνει η αρχή. Το θετικό είναι όμως, ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και από τους ίδιους».

Σημειώνει δε, ότι ο λιμένας Κυλλήνης είναι ένα σημείο με αρκετά πλεονεκτήματα για τις εταιρείες, καθώς ο χρόνος απόπλου των καραβιών και πρόσβασης στη γειτονική χώρα είναι κατά πολύ μειωμένος συγκριτικά με το λιμάνι της Πάτρας. Το λιμάνι της Κυλλήνης είναι το καλύτερο σημείο για τη σύνδεση με την Ιταλία σε σχέση με την Πάτρα, καθώς απαιτείται πολύς χρόνος για ένα καράβι να βγει από το λιμάνι της Πάτρας και να αναπτύξει ταχύτητα. Βέβαια πάσχουμε στις υποδομές αλλά τις φροντίζουμε με τα έργα που ήδη γίνονται και δρομολογούνται. Το λιμάνι της Κυλλήνης αλλάζει και θα αλλάξει πολύ περισσότερο ως προς τις υποδομές και την εξυπηρέτηση του κοινού» καταλήγει ο κ. Χαντζής.

Πηγή: Ilialive.gr 

 

Posted

Ίσως εποχιακά είχε για Σικελία, λόγο μικρότερης απόστασης, και πάντα σε συνεργασία με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου για Πάτρα για τα φορτηγά και συνεργασία με τοπικά πρακτορεία για επιβάτες που θα κάνουν τουρισμό Μεσσηνία / Ηλία 

Posted

Tη δοκίμασε και η ΕΛΜΕΣ τη Σικελία πριν 35 χρόνια και απέτυχε.

Τότε κιόλας ταξίδευε ο κόσμος με πλοία. 

Όσο για τις μεταφορικές, αρκεί ένα βλέμμα στο χάρτη. 

Posted

Δεν διαφωνώ, την δοκιμασε και ο G νομιζω πιο προσφατα το 2011 αν δεν κανω λάθος απο κορινθο - πατρα αλλα ουτε και αυτο επιασε. Δεν πιστευω ουτε εγω οτι υπαρχει πιθανοτητα να δουλεψει all year round αλλα 3 μηνες χαι σεζον, κατι θα μπορουσε να παρει, τελευταια υπαρχει ταση στους ελληνες να προτιμουν προορισμους εκτος ελλαδας για καλοκαιρι καθως οι τιμες εχουν ξεφυγει, αν υπαξει μια Α οργανωση και προώθηση, με ανταγωνιστικες τιμες για να πιασει τουριστες και απο τις 2 πλευρες ενα τριμηνο προσωπικα πιστευω θα το εβγαζε, χωρις βεβαια να ειμαι σιγουρος για αυτο

Posted

Κυλλήνη - Κρότωνας 200 νμ και χωρίς αυτοκινητόδρομο. Βέβαια μέχρι το Μπάρι υπάρχει αυτό το θέμα.

Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι 130 νμ και Ηγουμενίτσα - Οτραντο 100 νμ. 

Για μένα όπως έχω ξαναπεί ώριμη καλοκαιρινή λύση, είναι ένα ταχύπλοο στην λογική που είχε μπει το πρώτο Highspeed που έκανε Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σε 3.15 ώρες. 

Σήμερα 2 ταχύπλοα μπορούν να κάνουν την γραμμή για το Οτραντο σε 2.50 ώρες και να βγαίνουν 3 διπλά δρομολόγια την ημέρα, ώστε να καταστεί ανταγωνιστική η γραμμή της Ιταλίας έναντι της Βαλκανικής οδού. 

Από τον Ιανουάριο που όπως γράφτηκε θα ανοίξει η Σένγκεν και για Βουλγαρία - Ρουμανία, ένας από την Αθήνα με μία διανυκτέρευση στην Σόφια, θα βρίσκεται σε 2 μέρες στην κεντρική Ευρώπη με κόστος για ένα ντίζελ αμάξι στα 250 ευρώ με τα διόδια. Τα ηλεκτρικά ακόμα πιο φτηνά, τα υβριδικά κοντά στα ντίζελ. 

Οπότε τα χιλιάρικα που ζητάνε για Ανκόνα και Βενετία, θα τα πληρώνουν μόνο οι γερμάδες και τα βερύκοκα.

Posted

Επειδή αναφέρθηκε πολλάκις η σκέψη της δρομολόγησης του κινγκ σε νέα γραμμή προς ικαροσαμία, ένα ενδεικτικό πλάνο των χρόνων για Τήνο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι με 21,8 είναι αυτό:

2024-12-09214102.thumb.png.e61c9b84a86dbda637a16d2c453ffa9a.png

Το βάζω περισσότερο για να δούμε οτι οριακά με την ταχύτητα του θα μπορέσει να έχει την απαιτούμενη ξεκούραση το πλήρωμα.

Posted

Από τον πίνακα συμπεραίνονται δύο πράγματα :

1) οι χρόνοι για Ικαρια Σαμο είναι παρόμοιοι με του Μύκονος άρα δεν αποτελούν δέλεαρ για να ανέβει  Ραφήνα μεγάλη μερίδα επιβατικού κοινού .

2) Με άφιξη στις 23:00 στη Ραφήνα , επιστροφές από Μύκονο και ιδιαίτερα από Τήνο που έχει  το μεγαλύτερο όγκο επιβατών θα είναι απογοητευτικές . 

  • 1 month later...
Posted

Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη Λήμνο Αγ Στράτη Σκόπελο Σκιάθο Μαντούδι
 

ας το έκαναν έτσι 

Posted

Για την εξυπηρέτηση Άγιου Ευστρατίου - Λήμνου υπάρχει η γραμμή, όχι των Σποράδων. Και εννοείται πως τα δύο αυτά νησια έχουν πιο πολύ ανάγκη τη σύνδεση με την Αττική, παρά με την Εύβοια.

Posted

δηλαδή θεωρείς οτι δεν θα αυξηθεί η κινηση της γραμμής με αυτη την κίνηση?

Λήμνο - Αη Στράτη - Αγνώντα - Σκιάθο - Μαντουδι ειναι 120 ΝΜ

ΛΗΜΝΟ - ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ - ΛΑΥΡΙΟ ειναι 145,60 μιλια... 

Ετσι Λημνος και Αη Στράτης συνδέονται και με άλλα νησιά + την Κεντρική και Νοτια Ελλάδα και με ανταπόκριση και για Βολο

δεν βρίσκω λόγο να μην διασυνδεθούν Σποράδες με Λήμνο και Θράκη... συνεβαινε και παλιοτερα με την Λήμνο

Posted

να θυμήσω οτι υπάρχει και επιδοτούμενη γραμμή για το Μαντούδι - Σποράδες Λήμνο... μη ενεργή .. ας τις συγχωνεύσουν λοιπον

Posted

Αυτή η γραμμή ίσως να είχε κάποιο νόημα (κι αυτό με ερωτηματικό) σε συνδυασμό με την υπάρχουσα γραμμή, του Λαυρίου. Να αντικατασταθεί το Λαύριο από το Μαντουδι δεν το ακούω καν σαν πρόταση. Και ναι, πιστεύω πως δεν θα αυξηθεί η κίνηση, ντόπιοι και τουριστες προτιμούν το Λαύριο (ή τουλάχιστον η πλειοψηφία τους). Μόνο η Σκιάθος κι η Σκόπελος θα ωφεληθούν από αυτή τη κίνηση.

Posted (edited)
3 minutes ago, BS CHIOS said:

Μόνο η Σκιάθος κι η Σκόπελος θα ωφεληθούν από αυτή τη κίνηση.

1. η Εταιρεία θα αυξήσει τις πληρότητες σημαντικά
2. Η Λήμνος Σαμοθράκη και Αη Στράτης θα έχει πιο μειωμένο θαλάσσιο ταξίδι
3. Η Λήμνος θα συνδέεται με κεντρική και νότια Ελλάδα
4. Το island hoping θα εκοξευτεί
5. Σποράδες θα γίνουν και αυτες προσβάσιμες απο Θράκη ( αρα Βαλκάνια και Τουρκία )
6. η Σαμοθράκη εκτος απο Λήμνο θα συνδεθεί με Σποράδες και Ευβοια 
7. Με ανταποκρίσεις Σκιάθο η Λήμνος και Σαμοθράκη συνδεεται και με τον Βόλο - Θεσσαλια
8 Αποφευγεται το Κάβο Ντόρο και τα πολλα απαγορευτικά
 

2 ωρες ειναι οδικώς μετα η Αθήνα , χώρια οτι φεύγεις προς Χαλκίδα Θήβα κτλ + οτι αν η εταιρια ενεργοποιησει και την δευτερη επιδοτηση Μαντουδι - Σποραδες - Λημνο θα λαμβάνει επιπλεον επιδοτηση

Στα 145 νμ θα έιχε προσθέσει 2 νησιά που θα βγάζουν χρήματα για την εταιρία

εννοω στα 120 νμ.. αντι για θαλασσια πλευση 145 ν.μ

Edited by wysiwid
Posted

Πέρα από τις Σποράδες, πως θα ωφεληθεί η Λήμνος κι ο Αη Στράτης από όλο αυτό? Για αυτά τα νησιά υπάρχει η γραμμή, όχι για την Σκιάθο. Ρώτα και κανέναν ντόπιο, να δεις πως δεν υπάρχει καν σύγκριση ανάμεσα σε Μαντουδι και Λαύριο.

17 minutes ago, wysiwid said:

1. η Εταιρεία θα αυξήσει τις πληρότητες σας

Δεν υπάρχουν για αυτό οι επιδοτήσεις, αλλα για την εξυπηρέτηση των νησιωτων.

17 minutes ago, wysiwid said:

2. Η Λήμνος θα έχει πιο μειωμένο θαλάσσιο ταξίδι

Όσος χρόνος κερδιθεί λόγω απόστασης, θα χαθεί στον δρόμο προς Μαντουδι και στις 2 έξτρα στάσεις σε Σκιάθο και Σκόπελο. Βγαίνει και αρκετά εκτός πορείας το βαπόρι.

17 minutes ago, wysiwid said:

3. Η Λήμνος συνδέεται με κεντρική και νότια Ελλάδα
4. Το island hoping θα εκοξευτεί
6. η Σαμοθράκη εκτος απο Λήμνο θα συνδεθεί με Σποράδες και Ευβοια 

Η Σαμοθράκη βρίσκεται προσωρινά στη γραμμή κατά τα φαινόμενα, μέχρι να επιστρέψει το Blue. Ας το αγνοήσουμε αυτό παρόλα αυτά. Πιστεύεις πως η Σαμοθράκη, που δεν συνδέεται καν με την Καβάλα ή το Λαύριο προς το παρόν, έχει ανάγκη τη σύνδεση με το Μαντούδι ή τη Σκόπελο? Όσο για το island hopping μεταξύ Λήμνου - Σαμοθράκης - Σκιάθου πιστεύω πως είναι σχεδον ανύπαρκτο. Δεν μιλάμε για Μύκονο και Σαντορίνη ή τις Κυκλάδες γενικότερα.

Ας δούμε το ζήτημα πιο αντικειμενικά, δεν γίνεται να προσεγγίζουν όλα τα πλοια στο νησί μας, όσο κι αν το θέλουμε.

Posted (edited)

Για ως γνωστόν το πάγιο αίτημα το κατοίκων της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου είναι η σύνδεση τους με τις Σποράδες και την Εύβοια.

 

Ωραίο να αγαπάμε τον τόπο μας και να θέλουμε τον καλύτερο γι αυτόν, αλλά ας κρατάμε τα σενάρια όντος ενός ρεαλιστικού πλαισίου 

Edited by polmyt
quote
Posted

Η Σκύρος πως και είναι εκτός από τέτοια γραμμή τόσα χρόνια δεν μπορώ να καταλάβω. Από Λαύριο μια χαρά θα ήταν επιδοτούμενη και να συνεχίζει άγιο Ευστράτιο Λήμνο. 

Posted (edited)

Εδω είναι εξω και απο τις υπολοιπες Σποράδες. ... μακάρι να ανασχεδιαστούν οι γραμμές ολες.. και τα νησιά μας να επικοινωνούν ολα μεταξυ τους

Edited by polmyt
quote
Posted

Αφού ξανάρχισε η συζήτηση λοιπόν, να θυμίσω ότι η Λήμνος και ο Αγιος Ευστράτιος μια χαρά εξυπηρετούνταν παλιά από την Κύμη. Μόλις 88 μίλια η απόσταση της Μύρινας, 90 αν βάλεις και την διακλάδωση για τον Αγιο Ευστράτιο. Αντί για 130 μέσω Σποράδων στο Μαντούδι και 150 για το Λαύριο.

Προφανώς 150 χλμ από την Αθήνα η Κύμη, αλλά 60 και το Λαύριο, δηλαδή όταν φτάσεις στο Λαύριο, ο άλλος θα είναι στο Βασιλικό. Αυτά με την υπάρχουσα κατάσταση, γιατί αν ολοκληρωθεί ο περιφερειακός Χαλκίδας και η παράκαμψη Βασιλικού, θα έχεις φτάσει Ερέτρια. Με την σημερινή κατάσταση το Μαντούδι είναι πιο μακριά σε χρόνο από την Κύμη.

Φτιάχνουν τώρα και τον δρόμο στην Πλατάνα που ήταν στενός και έπηζε οπότε θα υπάρξει μία τοπική βελτίωση. 

Αλλά ας δούμε λίγο τους χρόνους. 

Ενα πλοίο με 18 μίλια ταχύτητα, θέλει 5 ώρες από Κύμη, 8,5 απο Λαύριο, δηλαδή η μία ώρα, άντε 1.15 που είναι η χρονική διαφορά της πρόσβασης μεταξύ Λαυρίου και Κύμης υπερκαλύπτεται. Ενώ το κόστος των εισιτηρίων για τα πολύ λιγότερα μίλια θα είναι σημαντικό και βέβαια πάντα μιλάμε για ημερόπλοιο, ανάλογα πως τους συμφέρει τους νησιώτες. Αναχώρηση 10.30  το πρωί από Κύμη και από Λήμνο 16.30 και άφιξη στην Κύμη 21.30 ή αναχώρηση 9 το πρωί από Λήμνο και από Κύμη 15.00 και άφιξη Λήμνο 21.00.

Αν πάμε σε 20 μίλια ταχύτητα τότε αναχώρηση από Κύμη 11 από Λήμνο 16.30 και άφιξη Κύμη 21, ή 9 από Λήμνο από Κύμη 14.30 και άφιξη Λήμνο 20. 

Αυτά βέβαια από την πλευρά των επιβατών που δεν θέλουν να πληρώνουν 400-500 μεταφορικά για μια 4μελή οικογένεια. Τα φορτηγά όμως που κάνουν κουμάντο στην αγορά, έχουν και άλλα τιμολόγια και άλλες λογικές. Οπότε εκείνα το Λαύριο τα συμφέρει. 

Για μένα λοιπόν όπως έχω ξαναπεί θα πρέπει να αλλάξει εντελώς η λογική στην ακτοπλοία. 

Αλλο τα φορτηγά που θέλουν όλο τον χρόνο δρομολόγια, που θα μπορούσαν να είναι ρο-ρο τα πλοία, ή έστω ένα κανονικό πλοίο με δυνατότητα περισσότερων οδηγών, με επιδοτήσεις όλο τον χρόνο και άλλο για την περίοδο από Πάσχα μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, που θα έπρεπε να είναι πλοία που να είναι σε γραμμές μικρού μήκους, δηλαδή από τις κοντινότερες ηπειρωτικές ακτές, ώστε το εισιτήριο να είναι φτηνό και ο κόσμος να πηγαίνει διακοπές σε αυτά τα μέρη, χωρίς να είναι 3-5 βραδιές σε ξενοδοχείο τα εισιτήρια του πλοίου. 

Posted
21 minutes ago, bas said:

 που θα έπρεπε να είναι πλοία που να είναι σε γραμμές μικρού μήκους, δηλαδή από τις κοντινότερες ηπειρωτικές ακτές, ώστε το εισιτήριο να είναι φτηνό και ο κόσμος να πηγαίνει διακοπές σε αυτά τα μέρη, χωρίς να είναι 3-5 βραδιές σε ξενοδοχείο τα εισιτήρια του πλοίου. 

Από όλο σου το σχόλιο, η τελευταία παράγραφος είναι ο λόγος που δεν μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. 

Γιατί; Επειδή ΔΕΝ έχεις χερσαίες υποδομές. Δεν έχεις εύκολη πρόσβαση με αμάξι, δεν έχεις εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ, και το κυριότερο ΔΕΝ έχεις λιμενικές υποδομές. Φαντάσου οι επισκέπτες των Σποράδων που αναχωρούν από Βόλο, να έπρεπε να αναχωρούν από τις λιμενικές υποδομές του Μαντουδίου. 

Κοινώς, δεν μπορείς να σχεδιάσεις διαφορετικά τις γραμμές, χωρίς να αλλάξεις υποδομές και δίκτυα.

Posted

bas καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου. Ακριβώς την ίδια λογική έχω και εγώ στο συγκεκριμένο θέμα. Οι επιδοτούμενες πρέπει να επανεξεταστούν οπωσδήποτε.

Posted

Καλες οι αναλυσεις με τους χρονους κλπ αλλα ειναι τρομερα δυσκολο να απαγκιστρωθουν οι γραμμες απο την Αττικη και ο βασικος λογος ειναι τα φορτηγα.Ποια εταιρια θα στελενει τα φορτηγα της στη Κυμη ,οταν το Λαυριο ειναι διπλα.Και Πειραια να μπορουσαν να ειχαν τα πλοια θα το προτιμουσαν.Θα στελνουν δηλαδη οδηγο μεχρι Κυμη πχ και να γυριζει τοσα χιλιομετρα πισω οταν τα πανε μεχρι το Λαυριο με μικροτερο κοστος.Για να μην μιλησω οτι μπορει να χρειαζεται διανυχτερυση εκει γιατι θα εχει συμπληρωσει ωρες κλπ

Περα απο τα φορτηγα ολες αυτες οι αναλυσεις για χρονους ,αποστασεις κλπ. ειναι μονο για οσους εχουν αυτοκινητο.Οι υπολοιποι τι θα κανουν;Θα περνουν ΚΤΕΛ- Λεωφορεια για ειναι Κυμη ή οπουδηποτε αλλου;Αυτο δεν θα αυξησει το κοστος;Και ποιος μας λεει οτι λιγοτερα μιλια ,θα συνεπαγεται και χαμηλοτερο εισιτηριο;

Οι Σποραδες ειναι διπλα σε Ευβοια ,οποτε εκει ναι αξιζει τον κοπο να μην φευγει πλοιο απο Λαυριο ή Ραφηνα και να υπαρχει η ταλαιπωρια με λεωφορεια κλπ.Για Αη Στρατη ,Λημνο πραγματικα δεν βρισκω το λογο για κερδισει καποιος καμια ωρα και αν

 

Posted
4 hours ago, Nikos_Chania said:

Από όλο σου το σχόλιο, η τελευταία παράγραφος είναι ο λόγος που δεν μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. 

Γιατί; Επειδή ΔΕΝ έχεις χερσαίες υποδομές. Δεν έχεις εύκολη πρόσβαση με αμάξι, δεν έχεις εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ, και το κυριότερο ΔΕΝ έχεις λιμενικές υποδομές. Φαντάσου οι επισκέπτες των Σποράδων που αναχωρούν από Βόλο, να έπρεπε να αναχωρούν από τις λιμενικές υποδομές του Μαντουδίου. 

Κοινώς, δεν μπορείς να σχεδιάσεις διαφορετικά τις γραμμές, χωρίς να αλλάξεις υποδομές και δίκτυα.

Εγώ για Κύμη μίλησα. Οχι για Κυμάσι....

Μαντουδίου...

Και μίλησα για απ΄ ευθείας...

Οσο για τις λιμενικές υποδομές...

 

image.thumb.jpeg.1c39b0c0bf408ac512276fcbc35ac294.jpeg

 

image.thumb.jpeg.44ae40c0c5caaedbaf5c1513f32f9293.jpeg

4 hours ago, polmyt said:

Καλες οι αναλυσεις με τους χρονους κλπ αλλα ειναι τρομερα δυσκολο να απαγκιστρωθουν οι γραμμες απο την Αττικη και ο βασικος λογος ειναι τα φορτηγα.Ποια εταιρια θα στελενει τα φορτηγα της στη Κυμη ,οταν το Λαυριο ειναι διπλα.Και Πειραια να μπορουσαν να ειχαν τα πλοια θα το προτιμουσαν.Θα στελνουν δηλαδη οδηγο μεχρι Κυμη πχ και να γυριζει τοσα χιλιομετρα πισω οταν τα πανε μεχρι το Λαυριο με μικροτερο κοστος.Για να μην μιλησω οτι μπορει να χρειαζεται διανυχτερυση εκει γιατι θα εχει συμπληρωσει ωρες κλπ

Περα απο τα φορτηγα ολες αυτες οι αναλυσεις για χρονους ,αποστασεις κλπ. ειναι μονο για οσους εχουν αυτοκινητο.Οι υπολοιποι τι θα κανουν;Θα περνουν ΚΤΕΛ- Λεωφορεια για ειναι Κυμη ή οπουδηποτε αλλου;Αυτο δεν θα αυξησει το κοστος;Και ποιος μας λεει οτι λιγοτερα μιλια ,θα συνεπαγεται και χαμηλοτερο εισιτηριο;

Οι Σποραδες ειναι διπλα σε Ευβοια ,οποτε εκει ναι αξιζει τον κοπο να μην φευγει πλοιο απο Λαυριο ή Ραφηνα και να υπαρχει η ταλαιπωρια με λεωφορεια κλπ.Για Αη Στρατη ,Λημνο πραγματικα δεν βρισκω το λογο για κερδισει καποιος καμια ωρα και αν

 

Τα φορτηγά είπαμε ότι τα βολεύει το Λαύριο. Αλλά τα φορτηγά υπάρχουν γιατί υπάρχει κόσμος στο νησί, ο οποίος πρέπει να ζήσει κυρίως από τον τουρισμό. 

Και τουρισμό από το Λαύριο και με 500 ευρώ την μεταφορά και καμπίνα δεν υπάρχει.

Γενικά υπάρχει θέμα με τις τιμές των εισιτηρίων σε όλη την χώρα. 

Η αγορά είναι στημένη πάνω στην κίνηση των νησιωτών που έχουν μειωμένο εισιτήριο, σε φοιτητές, φαντάρους που έχουν επίσης μειωμένο εισιτήριο και άντε σε ζευγάρια, ή παρέες που πληρώνει ο καθένας το δικό του εισιτήριο και την βγάζουν κατάστρωμα.

Ετσι για παράδειγμα, την περασμένο Σάββατο που έπινα ένα καφέ στην Πειραική και έβλεπα τα πλοία, λέω στην σύζυγο ότι έχουμε να πάμε στην Υδρα από νέοι, έστω και σαν ημερήσια εκδρομή.

Μπαίνω και κοιτάω τιμές. Μόνο ταχύπλοα και το εισιτήριο 80 ευρώ το άτομο με επιστροφή σε οικονομική θέση. 

Λέω να δω εναλλακτική οδικά. Είδα ότι έχει στο Μετόχι, που θέλεις 3 ώρες και εντάξει συμφέρει οικονομικά εφ΄ όσον έχω ντίζελ αυτοκίνητο, άλλωστε δυο φορές που πήγα στον Πόρο το 2020 για το επισκεπτήριο και την ορκομωσία του γιου που υπηρετούσε την θητεία του, πήγα με το αμάξι. Αλλά η επιστροφή από Υδρα στο Μετόχι κυριακάτικα στις 3 το μεσημέρι... 400 χλμ μαζί με τα διόδια κάπου στα 50 ευρώ και άλλα 30 το καραβάκι, πάμε στα 80 ευρώ, δηλαδή στα μισά από το πλοίο. Ο χρόνος όμως είναι 2,5 ώρες μέχρι να πας στο Μετόχι, να είσαι και μισή ώρα πριν για να παρκάρεις, άρα 3,5 ώρες για την Υδρα και 3 η επιστροφή, δεν βγαίνει ημερήσια. 

Και λέω δεν κοιτάω και την κλασσική κρουαζιέρα Αίγινα - Πόρο - Υδρα ? 

Λοιπόν αυτή έχει 69 ευρώ το άτομο και περιλαμβάνει και το φαγητό το μεσημεριανό, άρα από το πλοίο έχω τουλάχιστον 22 ευρώ στο εισιτήριο και 38 ευρώ φαγητό για 2 άτομα που θα κάναμε στην Υδρα, σύνολο 138 η κρουαζιέρα 200 με το πλοίο. Χώρια που η κρουαζιέρα φεύγει από την Μαρίνα Φλοίσβου, ή της Καλλιθέας, που μπορείς να παρκάρεις εύκολα και δεν χρειάζεται να πάρεις το μετρό. 

Αυτός ο υπολογισμός μας δείχνει ξεκάθαρα, γιατί τελικά ο τουρισμός μας είναι τόσο μονοθεματικός και περιμένουμε τους ξένους και τα τσάρτερ, ενώ η σεζόν είναι τόσο τραγικά μικρή στα περισσότερα μέρη. 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...