Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας ανοίξουμε ένα θέμα για την εταιρεία του Τάλως δηλαδή την Creta Cargo Lines. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ο κ. Ιωάννης Κουκιανάκης, που εκτός από το Τάλως πρέπει να έχει δυο μικρά μοτορσιπ που μεταφέρουν καύσιμα σε διάφορα νησιά του Αιγαίου. Η εταιρεία ξεκίνησε να μας απασχολει στα τέλη του 2013 που είχαμε αναφέρει ότι ενδιαφερόταν να αγοράσει το Ro-Ro Μύκονος και από τις αρχές του 2014 ξεκίνησε με την επισκευή και συντήρηση του πλοίου της. Το πλοίο της τώρα ταξιδεύει κυρίως στη Κρήτη (Χανιά, Ρέθυμνο) και σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων (Πάρο, Νάξο, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Σαντορίνη) και Δωδεκανήσων.(Κω, Ρόδο) 

 

Υπάρχει μια σελίδα της εταιρείας στο internet, που βέβαια έχει πολύ λίγα πράγματα για την εταιρεία αλλά και τα δρομολόγια της 

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Άγιος Κωνσταντίνος ανήκε απο την κατασκευή μέχρι και την πώληση του στην οικογένεια Κελεσίδη(Άγιος Νεκτάριος Αιγίνας-Σπιιντ Κατ 1).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τελευταίο διάστημα ακούγεται ότι η Creto Cargo Lines είναι σε αναζήτηση δευτέρου πλοίου!! Μακάρι να έχει αποτέλεσμα αυτή η αναζήτηση και θα την μάθετε πρώτοι!! Όπως είχαμε μάθει για την αγορά του Τάλως!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από αναζήτηση αρκετών πλοιων από Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, μάλλον δείχνει να καταλήγουν σε ένα Ro-Ro που ειναι στη Μαύρη Θάλασσα, εάν κρίνω ότι πήγαν να το επιθεωρησουν χθες αρκετά άτομα από την εταιρεία!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως η αγορά των ρο/ρο έχει πάρει "φωτιά" παγκοσμίως!! Ξέρεις μέγεθος πάνω κάτω Π100?


Στο νού μου έρχεται ένα που ειναι σε κίτρινο χρώμα...και θα ταίριαζε γάντι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που είδαν δεν έχει χρώμα κίτρινο αλλά μπλε!! Γνωρίζω πλήρως τα στοιχεία του πλοίου αλλά μέχρι να ευδοκιμησει το ενδιαφέρον, δεν θέλω να προσθέσω αλλά στοιχεία!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ειναι αυτο το οποιο μου εδειξαν κι εμενα μιλαμε για μια καλη επιλογη για την εταιρεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την επιστροφή τους από την Τουρκία δεν γύρισαν ενθουσιασμένοι μιας και το πλοίο παρόλο που έχει δυο μηχανές έχει ένα ελικοφόρο άξονα οπότε το απέρριψαν το πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά την επιστροφή τους από την Τουρκία δεν γύρισαν ενθουσιασμένοι μιας και το πλοίο παρόλο που έχει δυο μηχανές έχει ένα ελικοφόρο άξονα οπότε το απέρριψαν το πλοίο.

 

Καλα οταν πηγαν δεν ηξεραν ποσες προπελες εχει :eek:  Επρεπε να πανε εκει για να το απορριψουν γι αυτο το λογο :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από σήμερα το δρομολόγιο της Δευτέρας θα γίνεται ανά 15ημερο για τους προορισμούς των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων (δηλαδή μια φορά το μήνα ανά προορισμό). Τα αλλά δυο δρομολόγια για Ρέθυμνο και Χανιά (ανά 15 ημέρες πιάνει Κύθηρα) θα γίνονται όπως έχουν 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειδικά εκείνο το "ταξιδεύουμε παντός καιρού" όμως μου βούλωσε το μάτι "της απολύτου μετρητοίς" που λένε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βγηκε το προγραμμα της Creta Cargo για το Νοεμβριο με το Ταλως να κανει απ' ολα μετα το ατυχημα του Νεαρχος

%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%9B%CE%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχει σχέση με το ατύχημα του Νεαρχος τα δρομολόγια του Τάλως!! Είναι τα συνηθισμένα δρομολόγια που κάνει η εταιρεια το χειμώνα!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...