Jump to content
Shipfriends

george1991

Members
  • Posts

    12
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δημόσια δεν μπόρω να ανάφερθω για ζήμιες και δεν είσαι ο αρμόδιος να απαντήσω.Οι εμπλεκόμενοι φορείς γνωρίζουν και ξέρουν και ποιο είναι το πλοίο και τι συμβαίνει άρα δεν μπορείτε να μιλατε για μπαλώματα και για αυτα ολα που λέτε εδώ μέσα μη σεβόμενος την ιστορία του κάθε πλοιοκτήτη και την περιουσία του και να είστε ειρωνικός!Γιατί και γω μπορεί να λέω οτι θέλω για εσάς, με την ανωνυμία μου αλλά δεν το κάνω!Τώρα το τι γίνεται στον χώρο της ακτοπλοίας όσοι κατεβαίνουν στο λιμάνι το ξέρουν πολύ καλά και γι αυτό έχουν επέμβει και εισαγγέλεις αλλά το θέμα είναι ότι ο κόσμος θα πληρώσει το τίμημα με λιγότερες εταιρείες,λιγότερα πλοία,με λιγότερους ναυτικούς,ποιο χαμηλούς μισθούς,λιγοτερα πρακτορεία,προμηθευτές....
  2. Το πλοίο εκεί που δουλεψέ και για όσο δούλεψε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις για την ταχύτητα του και για το πως είναι μέσα γιατί πρέπει να γνωρίζεις ότι το πλοίο έχει ανακαινίστει πλήρως είναι το μόνο με τουαλέτες με προθαλάμους και πολλές σε αριθμό,με καμπίνες πληρώματος και με θέσεις αεροπορικού τύπου με τραπεζάκια.Αν έχεις παρόλα αυτά απορίες και δεν γνωρίζεις τι γίνεται με τα πλοία καθώς και επιχειρηματικά γιατί τα πλοία δεν ειναι κοινωφελοί ιδρύματα είναι επιχειρήσεις μπορώ να σου απαντήσω σε προσωπικό μήνυμα γιατί κάποια πράγματα δεν γράφονται από μένα τόσο εύκολα όπως γράφει ο καθένας εδώ μεσα για μπαλώματα για το ένα και το άλλο που του κατεβαίνει!
  3. Ας αναφερθούμε στον προηγούμενο βίο του στις Σποράδες το 2014 με ένα υπουργείο σε ένα πλοίο αυτόματο που ήθελε να βάλει 19 άτομα πλήρωμα που παντού στην Ευρώπη δουλεύει με 6 άτομα και δεν λέω 6 να έχει 12 όσο και τα ίδια με αυτό, ενα λιμεναρχείο που ζητούσε να κάνει διανυκτέρευσει αρόδου γιατί το Απόλλων Ελλάς δεν μπορούσε να πέσει στο λιμάνι που χώρουσε 4 πλοία και μια HSW που έλεγε σε οποιον κόβει εισιτήριο κοβέται και ο κωδικός Ας προτίμαμε στον Σαρωνίκο τα 40 χρονα δελφίνια χωρίς τουαλέτες χωρίς μπαρ και με ειδίκους κανονισμούς για να περνάνε μόνο εδώ!
  4. Είναι φιλε μου απρόσμενη εξέλιξη γιατί όταν τα πλοία κάνει γενική επισκεύη και μάλιστα με ενημέρωση της Επιθεώρησεις και του Νηογνώμονα και ζήταει ένα μήνα για να βγει στα δρομολόγια παράτα πρέπει να μπορεί να την παίρνει αλλά σε αντίστοιχη περίπτωση το Εξ. Σκιάθος πήρε μέχρι τον Ιούνιο ένα πλοίο που παράνομα ταξιδεύει από το 2012. Δεν πειράζει αυτούς θελούμε στην Ελλάδα μια εταιρεία με πανάκριβα εισιτηρία απλήρωτοι εργασία και να χρωστάνε παντού ΝΑΤ,ΟΛΠ και παντού.
  5. Το να γράφει ο καθένας ανοησίες ανώνυμα είναι καταχρηστικο δικαιώματα και να βγάζει συμπεράσματα από μόνος του! Ας έχουμε λίγο υπομονή και ας μην γράφουμε πράγματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα!
  6. Στο συγκεκριμένο πλοίο είναι ποιο ευδιάκριτη η πλώρη από τα άλλα αμφίδρομα γιατί στην μία πλευρά έχει δύο αγκυρές
  7. το Άγιος Κωνσταντίνος ανήκε απο την κατασκευή μέχρι και την πώληση του στην οικογένεια Κελεσίδη(Άγιος Νεκτάριος Αιγίνας-Σπιιντ Κατ 1).
  8. Όρεστη όποιος ηταν στο τελευταίο ΣΑΣ κατάλαβε πολλά για την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοία μας. Διαφώνω σε πολλά αλλά καλό είναι να μην τα αναφέρω...η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να δουλεύουν όλα τα πλοία για να υπάρχουν θέσεις εργασίας και ανάπτυξη στα νήσια μας σε πλαίσια υγιή ανταγωνισμού με αυτή την κρίση που βιώνει η χώρα μας.
  9. Πρώτον το πλοίο δεν ζητάει έκτακτη δρομολόγηση ζητάει εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση για την γραμμή του Σαρωνικού και ειχέ θετικές γνωματεύσεις απο τον Δήμο Πόρου και Σπετσών με δημοτικά συμβούλια που πραγματοποιήσανε καθώς και υπογράφες απο τους κατοίκους των νησιών. Όσο για την γραμμή των Σποράδων όπως το Υπουργειο δίνει σε ένα πλοίο έκτακτη δρομολόγηση για 3 μήνες πρέπει να δίνει και στο άλλο που ζητάει 4 μήνες σε μια καθαρά εποχιακή γραμμή.
  10. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟ ΥΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ!ΣΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΑΠΟ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Η ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ 2 ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΣΤΑ ΔΕΦΙΝΙΑ -ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΤΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.ΣΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΔΙΝΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ SPEED CAT ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ 4 ΜΗΝΕΣ.ΔΗΛ 2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 2 ΣΤΑΘΜΑ,ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ? ΘΕΛΕΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΜΑ 15 ΑΤΟΜΩΝ ΑΛΛΕΣ 15 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΝ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ,ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ)? ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ? Η ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ??? ΣΗΜΕΙΩΣH.ΣΤΟ ΣΑΣ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ 3 ΑΤΟΜΑ ΤΗS ΗSW O ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ-ΑΓΑΠΗΤΟΣ-ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ,ΟΠΟΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΕΙ Ο Κ.ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑ-ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ Κ.ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ?ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ? Η ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟΝ?
×
×
  • Create New...