Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είναι όλος ο Κόλπος της Γουινέας στην περιοχή που απαιτείται έξτρα ασφαλιστική κάλυψη αλλά σίγουρα για ένα πλοίο που μόνο και μόνο λόγω χαρακτηριστικών αποτελεί εύκολη λεία, ήταν τουλάχιστον αφελές να μην το κάνουν. Αν και δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον ακόμη και αν το έκαναν, θα ίσχυε η ασφαλιστική κάλυψη. Γιατί στην περίπτωση που ο πλοιοκτήτης είχε προηγούμενα με τους απαγωγείς και αυτό δεν είχε γίνει γνωστό στους ασφαλιστές την ώρα που έκαναν την έξτρα ασφάλιση, θεωρώ πως οι ασφαλιστές θα μπορούσαν να απορρίψουν το ενδεχόμενο claim έτσι κι αλλιώς. 

 

Όσον αφορά το ανασφάλιστο του ΝΑΤ, είναι επιλογή της εταιρείας όπως και τόσων άλλων το να μη συμβληθούν, γι αυτό δε νομίζω πως μπορεί να τους ψέξει κανείς. Τέλος, όσον αφορά την παρουσία ενός μόνο πλοιάρχου κα ενός μηχανικού. Αφ΄ ενός μεν αν το safe manning της σημαίας δεν απαιτεί κάτι άλλο, είναι σύννομο. Αφ' ετέρου είμαι σχεδόν σίγουρος πως ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους πιθανόν να μην έχει και χώρο ενδιαίτησης για παραπάνω πλήρωμα, οπότε να μη χώραγαν ακόμη κι αν ο πλοιοκτήτης ήθελε. Αυτά τα πλοία δεν είναι φτιαγμένα για τέτοια λογκάδα ταξίδια. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όλα όσα λέει ο Nick και ορμώμενος από την τελευταία πρόταση του, η ιδανικότερη λύση, λόγω μεγέθους, λόγω επικινδυνότητας από πειρατές και καιρικές συνθήκες , η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν να έχει φορτωθεί σε άλλο βαπόρι και να μεταφερθεί εκεί.

Μπορεί να πήγαινε λίγα παραπάνω χρήματα αλλά , το βράδυ θα κοιμόσουν ήσυχος.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mytilene said:

ΠΟΙΟΤΗΤΑ-ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!Με πολλά στελέχη της πρωήν ΝΕΛ στο δυναμικό της η εταιρεία😉!!!!

Και της GA, μην το ξεχνάμε, ας ελπίσουμε η εν λόγω εταιρεία να μην ακολουθήσει το παράδειγμα των GA και ΝΕΛ (κυρίως στα τελευταία τους), μπαλώματα κι Άγιος ο Θεός...

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια με σοβαρότητα προσφέροντας έργο και αυτό είναι το θετικό.Το ταξίδι του Στέλιος Κ και τα επακόλουθα ήταν λάθος σχεδιασμενο και μάλλον ένα μεμονωμένο γεγονός.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, ακόμα και αν είναι αληθή τα μισά απ΄ όσα καταμαρτυρεί η ΠΕΝΕΝ, απορώ:

  1. Πως είναι δυνατόν να είναι τόσο ανεξέλεγκτα τα πράγματα και να μην υπάρχει ένας κρατικός φορέας (Υπουργείο; ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ; άλλο; ) που να επιληφθεί.
  2. Πως η συγκεκριμένη Εταιρεία αναμένει αφοσίωση και αποδοτικότητα από τους εργαζομένους της.
Link to comment
Share on other sites

On 11/18/2020 at 5:33 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με μεσημεριανό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της Tradewinds[...], στόχος τους είναι να πουλήσουν το φορτίο του πλοίου, παρά να πάρουν λύτρα για το πλήρωμα.  

 

On 11/23/2020 at 11:02 PM, Nick the Greek said:

Επανήλθε η Tradewinds με καινούριο δημοσίευμα[...] εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με συνηθισμένη απαγωγή αλλά μάλλον με κίνητρα πιο εξεζητημένα από ότι έχουν συνηθως οι πειρατές.

ασχετα με το τι λεει η ΠΕΝΕΝ, η ιστορια, οπως ειπα παραπανω, μπαζει και απεχει απο το κλιμα αγιοτητας και σεπτοτητας που με επιμελεια καλλιεργειται.

ενα μικρο δεξαμενοπλοιο ξεκιναει απο την Ελλαδα για να παει στη Νιγηρια, η οποια ειναι ως γνωστον απο τις μεγαλυτερες πετρελαιοπαραγωγους χωρες.

στα ξενα ναυτιλιακα μεσα αναφερεουν οτι δεν προκειται για συνηθισμενη πειρατεια για λυτρακαι οι πειρατες ηθελαν να βαλουν χερι στο φορτιο. (θα ηθελα να δω τη διατυπωση στα αγγλικα).

πραγματικα εχω απορια τι πολυτιμο μετεφερε.

ισως πετρελαιο πρινου ή γαργαρο ελληνικο νερακι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά από πολύ καιρό, να προσθέσω κ εγώ το σχόλιό μου.

Η κλοπή φορτίου στην Νιγηρία κ γενικότερα στην περιοχή είναι κάτι δυστυχώς συνηθισμένο. Για πολλά χρόνια τα πλοία τα έπαιρναν πειρατές, τα "εξαφάνιζαν" 3-4 μέρες, έπαιρναν μέρος του φορτίου κ τα επέτρεφαν χωρίς πολλά πολλά. Ο λόγος?

Λαθρεμπόριο βενζίνης/diesel από τους ντόπιους, που ναι, στη πετρελαιοπαραγωγό Νιγηρία δεν υπάρχει, αλλά εισάγεται.

Βάλε λίγο από κρατική παρέμβαση στην αγορά, λίγο από εύκολο κέρδος και διαφθορά, το φαινόμενο συντηρείται.

Το τελευταίο έτος μόνο είχα ακούσει για απαγωγές κ μεταφορά ναυτικών στη στεριά με σκοπό τα λύτρα.

Proud, οι λόγοι που μια από τις μεγαλύτερες πετρελαιοπαραγωγούς στον κόσμο δεν έχει δική της παραγωγή προϊόντων πετρελαίου υποθέτω έχει να κάνει με την ιστορία της περιοχής κ τους αγαπημένους Ευρωπαίους που πέρασαν...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Από τις τακτικές δηλώσεις του 2022-2023 βλέπουμε ότι το Ιωσήφ Κ θα δρομολογηθεί σε ετήσια βάση στη γραμμή Πειραιά Σαντορίνη Ηράκλειο. Ενώ το Τάλως στη γραμμή Πειραιά Χανιά, στη γραμμή Πειραιά Κύθηρα Χανιά στη γραμμή Πειραιά Μύκονο Κω Ρόδο, στη γραμμή Πειραιά Ευδηλο Καρλόβασι Μεστά Μυτιλήνη Λήμνο και στη γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο. Ουσιαστικά βλέπουμε τη προσθήκη ενός προορισμό, δηλαδή της Ίου και την αφαίρεση ενός προορισμού δηλαδή της Σκιάθου. Τα Κύθηρα και το Ηράκλειο είναι δηλωμένα και τη φετινή σεζόν. Ενώ το νέο απόκτημα (Orcadia) δεν είναι δηλωμένο κάπου, όπου μου δίνει να καταλάβω ότι θα δουλεύει σαν ολική ναύλωση (όπως το Καπεταν Χρήστος)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Η Creta Cargo Lines έχει δείξει, μέχρι τώρα, ότι δουλεύει με συνέπεια και πλάνο.

Η ανάπτυξή της τα τελευταία χρόνια το αποδεικνύει και, κατά συνέπεια, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αξιοποιήσει το Olympus. 

Η λογική σαφέστατα λέει Ro/Ro, όπως λέει και ο @polmyt πιο πάνω, άλλωστε αυτή είναι η ειδίκευση της εταιρείας, ωστόσο θα είχε ενδιαφέρον να δούμε μήπως έχουν στο νου τους και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά εύστοχο αυτό που λές. Μπορεί να μη συμφωνώ απαραίτητα στις επιλογές τοννάζ αλλά αν μη τι άλλο είναι συνεπείς. Στοχεύουν σε roro μεγάλης ηλικίας(ή μάλλον σε roro που έχουν χαμηλό κόστος κτήσης άρα είναι συνήθως μεγάλης ηλικίας), μέτριας πρός μικρής χωρητικότητας και χαμηλότατης κατανάλωσης, επικεντρώνουν πρωτίστως σε βυτία, γκαζάδικα και χορταράδικα, ό,τι δηλαδή δεν μπαίνει σε άλλα πλοία. Δεν πάνε να γεμίσουν τα πλοία με νταλίκες ξηρού φορτίου των εξάμηνων επιταγών, προτιμούν προορισμούς που δεν ενοχλούν απαραίτητα τους μεγάλους και προσέχουν τους καλύτερούς τους πελάτες, τις εταιρείες καυσίμων δηλαδή που πλερώνουν ντούκου. Στα σύν τους το ότι ενώ θα περίμενε κανείς τα πλοία να έχουν συχνές βλάβες και τεχνικά προβλήματα λόγω ηλικίας, φαίνεται πως εκεί που πρέπει ρίχνουν μπαγιόκο για να διατηρούνται σε αξιοπρεπή κατάσταση, πολύ σπάνια απασχολούν με βλάβες. Πόντους επίσης σε επίπεδο τόλμης για την μετασκευή του Νέαρχου(γιατί η ιδέα φαντάζομαι ανήκε στο ναυπηγό με τον οποίον συνεργάζονται), πολύ δε πιθανόν να δούμε κάτι ανάλογο με τον Όλυμπο. Κι αναρωτιέμαι πόσοι από τους μεγάλους έχουν κάποια ανάλογα συγκεκριμένη στρατηγική και δεν πάνε στο "βλέποντας και κάνοντας".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Βλέποντας τα δρομολόγια του Ιωσήφ Κ και του Τάλως από τον Απρίλιο και μέχρι το Πάσχα, θα κάνω μια πρόβλεψη για ένα πιθανό line up το καλοκαίρι που θα έχει τρία πλοία δρομολογημένα (Άγιος Γεώργιος Κ, Ιωσήφ Κ και Τάλως) και το Ώριων με ολικές ναυλώσεις.

Το Άγιος Γεώργιος Κ στη γραμμή Πειραιά Σαντορίνη Ηράκλειο τρεις φορές την εβδομάδα (λογικά Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από το Κερατσίνι), λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας.

Το Ιωσήφ Κ στη γραμμή Πειραιά Χανιά δυο φορές την εβδομάδα και μια για Δωδεκάνησα (λογικά Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο από το Κερατσίνι) λόγω έλλειψης θέσεων.

Το Τάλως δρομολόγια στις Κυκλάδες, Ικαρία Σάμο, Χίο Μυτιλήνη Λήμνο (λογικά Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από το Κερατσίνι). Μια σκέψη μου θα ήταν να επεκτείνει κάποιο δρομολόγιο μέχρι τη Καβάλα ή να κάνει ένα δρομολόγιο προς τα Δωδεκάνησα, για να έχει συχνότερη παρουσία.

Το Ώριων να δουλεύει σε μικρότερα νησιά (Κύθηρα, Άνδρο, Σκύρο και όπου αλλού χρειάζονται βοήθεια σε μεταφορά βυτίων).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τώρα που μπαίνει και το Άγιος Γεώργιος στα δρομολόγια, είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουν μια μικρή ανανέωση στο site τους με τα σωστά πλοία και το καθένα με τα δρομολόγιά του την συγκεκριμένη εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Καλή αρχή στο πλήρωμα του Άγιος Γεώργιος και καλές δουλειές στην εταιρεία. Όπως βλέπω τα δρομολόγια θα εξυπηρετήσει αρκετά τη Σαντορίνη. Επίσης πρώτη φορά αναχωρήσεις Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο για το Ιωσήφ Κ. Στα Χανιά δεν υπάρχει μια σχετική μείωση σε σχέση με άλλες χρονιές; Και φέτος δεν υπάρχει και Minoan...

Link to comment
Share on other sites

Για Χανιά είχε δύο αναχωρήσεις δύο φορές την εβδομάδα και φέτος θα έχει μια την μια εβδομάδα και δύο την άλλη. Αλλά επιπλέον θα έχει τρεις αναχωρήσεις για το Ηράκλειο. Οπότε οι προσεγγίσεις στη Κρήτη αυξάνονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...