hsw Posted October 29, 2024 Posted October 29, 2024 (edited) On 10/28/2024 at 12:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Flying Cat 4 επέστρεψε στα δρομολόγια λόγω βλάβης του Flying Cat 6 Και τα FC5/3; Φαντάζομαι είναι πιο οικονομικά.. Edited October 29, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
SuperRunner Posted February 2 Posted February 2 Επειδή το συζητούσα με κάποιο φίλο μου, είπα θα κάνω κι εδώ την ερώτηση, εγκυκλοπαιδική και περιέργειας... όπως είναι τα "εξάδυμα" (τα γράφω κατά σειρά κατασκευής τους όπως τα λέει στο Wikipedia), Paraguana (1996), Speedrunner Jet 2 (1997), Hellenic Highspeed (1997), Queen Nefertiti (1997), Speedrunner Jet (1997) και Superrunner jet (1999) από τη σειρά Champion jet 1/2/3 και Tarifa jet (καθόλου απίθανο μελλοντικό Champion jet 4), υπάρχουν κι άλλα παρόμοια; Κι επίσης αν γνωρίζετε ποιο είναι το νεότερο και πως πάει η κατασκευή τους χρονολογικά. Δηλαδή ποιο είναι το νεότερο χρονολογικά;
Shippihs Posted February 2 Posted February 2 Χρονολογικά είναι: Champion Jet 2 Tarifa jet Champion jet 1 Champion Jet 3
Annivas Posted February 2 Posted February 2 (edited) 7 hours ago, SuperRunner said: Επειδή το συζητούσα με κάποιο φίλο μου, είπα θα κάνω κι εδώ την ερώτηση, εγκυκλοπαιδική και περιέργειας... όπως είναι τα "εξάδυμα" (τα γράφω κατά σειρά κατασκευής τους όπως τα λέει στο Wikipedia), Paraguana (1996), Speedrunner Jet 2 (1997), Hellenic Highspeed (1997), Queen Nefertiti (1997), Speedrunner Jet (1997) και Superrunner jet (1999) από τη σειρά Champion jet 1/2/3 και Tarifa jet (καθόλου απίθανο μελλοντικό Champion jet 4), υπάρχουν κι άλλα παρόμοια; Κι επίσης αν γνωρίζετε ποιο είναι το νεότερο και πως πάει η κατασκευή τους χρονολογικά. Δηλαδή ποιο είναι το νεότερο χρονολογικά; Paraguana & Queen Nefertiti με τα άλλα 4 είναι τελείως διαφορετικά βαπόρια και δεν μπορεί να τα πει κανείς αδέλφια μεταξύ τους . Ναι μεν φτιάχτηκαν όλα στην Ιταλία από την Fincantieri αλλά σε διαφορετικά μέρη της Ιταλίας . Παρότι έχουν παρόμοια εξωτερική εμφάνιση ουσιαστικά πρόκειται για ξεχωριστό design . Paraguana & Queen Nefertiti είναι λίγο μικρότερα από τα άλλα 4 , έχουν χαλύβδινα βρεχαμενα σε αντίθεση με τα άλλα 4 που είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο , εξοπλίζονται με μηχανές MTU σε αντίθεση με τα άλλα που φέρουν Ruston κύριες μηχανές , είναι λίγο πιο αργά , …. 3 hours ago, HS_4 said: Το παλιο highspeed 6 δεν ειναι αδερφακι των champion? Οχι , το ίδιο ναυπηγείο είναι της INCAT, ίδια πλώρη με wave piercing αλλά το παλιό Highspeed 6 πολύ μεγαλύτερο . Edited February 2 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Diagoras Posted February 3 Posted February 3 22 hours ago, Annivas said: Paraguana & Queen Nefertiti με τα άλλα 4 είναι τελείως διαφορετικά βαπόρια και δεν μπορεί να τα πει κανείς αδέλφια μεταξύ τους Ερώτηση: Τα Hellenic Highspeed και Speedrunner Jet 2 είναι αδερφά με τα Super & Speedrunner Jet και διαφέρουν μόνο στα φουγάρα;
Annivas Posted February 3 Posted February 3 Ναι . Επίσης τα δύο πρώτα έχουν ένα bow thruster σε αντίθεση με τα Superrunner Jet & speedrunner Jet που έχουν δύο . Ομοίως τα δύο πρώτα που κατασκευάστηκαν (speedrunner Jet 2 & Hellenic Highspeed ) έχουν joystick σε αντίθεση με τα άλλα δύο που έχουν μόνο separate χειριστήρια .
SuperRunner Posted February 3 Posted February 3 On 2/2/2025 at 9:56 PM, Annivas said: Paraguana & Queen Nefertiti με τα άλλα 4 είναι τελείως διαφορετικά βαπόρια και δεν μπορεί να τα πει κανείς αδέλφια μεταξύ τους . Πάντως αν τα δει κάποιος, τα λέει και αδέρφια και τα έξι μαζί. Απ'ότι έχω δει σε φωτογραφίες στο Marrine Trafic ήταν για ένα διάστημα εδώ Ελλάδα το ένα από τα δύο.
proud_ionian Posted February 27 Posted February 27 1 hour ago, LefMar said: Το μάτιαξα σύντροφοι… και έκοψε τα 2 δρομολόγια που εξάγγειλαν για Μάρτιο και βάζουν τα Aero …. Σανό στον κόσμο του Σαρωνικού για μια ακόμη φορά από την εταιρεία.Περαστικά μας… Είναι σανός τα aero σε σχέση με το fc3
HIGHSPEED 6 Posted May 9 Posted May 9 On 5/7/2025 at 7:33 PM, olympia palace said: Σιγά το ωραίο....άλλο ένα κακάσχημο και αδιάφορο ταχυπλοο είναι. Αν είναι αυτό άσχημο το champions league jet που είναι σα να έχει φάει τηγάνι στην πρύμνη τι είναι ! εν ολίγοις περί ορέξεως …
aggelos_lask Posted May 10 Posted May 10 (edited) Για να πω την αλήθεια το σινιάλο αυτό μοιάζει πολύ στο Champions Jet 3 & Elite Jet δεν είναι κάτι πρωτότυπο Edited May 10 by Nick the Greek Quote
HS_4 Posted Saturday at 10:39 AM Posted Saturday at 10:39 AM Πάντως περίμενε πάνω από 10λεπτο στη νέα του θέση χωρίς να ανοίξει ο καταπέλτης και φαινόταν να κάνει 2-3 προσπάθειες να ανοίξει. Επίσης όλα τα highspeed έχω παρατηρήσει κάνουν πολύ παραπάνω χρόνο να δέσουν από όλα τα sea jets.
Villandry Posted Saturday at 02:33 PM Posted Saturday at 02:33 PM 3 hours ago, Cpt_Georgee41 said: και αυτο τι σημαίνει; Ότι είναι πιο αργοί στα λιμάνια. 4 hours ago, Champion Jet_2 said: Κανένα πρόβλημα με το πλοίο. Το πλοίο έκανε τη πρώτη του μανούβρα για τη θέση Νο3 ενώ το Μύκονος ήταν στη θέση Νο2 με αποτέλεσμα να μη μπορεί να φουντάρει "καλά" πάνω στο βοριά λόγω του ισχυρού ανέμου που επικρατεί με συνέπεια να μη μπορει να κρατηθεί στη θέση του. Έτσι έκανε δεύτερη προσπάθεια μετά την αναχώρηση του Μύκονος φόυνταρε καλά πάνω στον βοριά κρατήθηκε και έδεσε. Ο καταπέλτης μένει κλειστός μέχρι να δέσει καθώς πρέπει βάσει SMS... SMS?
Aqua_blue Posted Saturday at 03:04 PM Posted Saturday at 03:04 PM Καλά το έγραψε ο@Champion Jet_2SMS=Safety Management System,το οποίο διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία.
Champion Jet_2 Posted Saturday at 03:04 PM Posted Saturday at 03:04 PM (edited) Δεν μπορώ να καταλάβω εξαρχής τον λόγο που έγινε η αναφορά σχετικά με το ότι γυρίζουν πιο αργά τα Highspeed σε σχέση με άλλα ταχύπλοα,πόσο μάλλον το συμπέρασμα ότι είναι πιο αργοί στα λιμάνια. Το κάθε πλοίο είναι ξεχωριστό και δεν έχουν όλα τις ίδιες ελικτικές ικανότητες. Ο εκάστοτε πλοίαρχος αποφασίζει βάση της κρίσης του, και του πλοίου που έχει στα χέρια του ανάλογα με τις ελικτικές δυνατότητες του, πως θα γυρίσει το καράβι, όχι για να εντυπωσιάσει με την ταχύτητα την οποία θα δέσει, αλλά για να γίνει η προσέγγιση με ασφάλεια είτε αυτό πάρει 2 λεπτά είτε 5 λεπτά.Αυτό όσον αναφορά αυτό το ατυχές κατά τη γνώμη μου σχόλιο. O SMS (Safety Management System ή σχέδιο ασφαλούς διαχείρησης στα ελληνικά) έχει θεσπιστεί στα πλαίσια του Κώδικα ISM και περιλαμβάνει όλες τις βασικές πολιτικές, πρακτικές και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων. Edited Saturday at 03:05 PM by Champion Jet_2
Villandry Posted Saturday at 10:19 PM Posted Saturday at 10:19 PM (edited) Μα δεν είπε κανείς πως κάνει λάθος ο πλοίαρχος του Highspeed ούτε έγραψε κανείς για τις ελικτικες δυνατότητες του εκάστοτε πλοίου. Ένα συμπέρασμα έβγαλα βλέποντας αρκετές αφιξοαναχωρησεις. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όσον αφορά το SMS. Edited Saturday at 10:36 PM by polmyt quote
HoffysPlayz Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago On 6/7/2025 at 1:39 PM, HS_4 said: Επίσης όλα τα highspeed έχω παρατηρήσει κάνουν πολύ παραπάνω χρόνο να δέσουν από όλα τα sea jets. Τί σχέση έχει το ένα με το άλλο; Δηλαδή το σινιάλο σε κάνει και πιο γρήγορο, ή το βέλος προσθέτει στο ROT? Θέμα πλοιάρχου είναι.. Δηλαδή τί θα λέμε, τα μπλέ Mini Cooper πάνε πιο γρήγορα από τα κόκκινα;
HS_4 Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Σαν γενική παρατήρηση το είπα! Δεν είπα ότι έχει σχέση το σινιάλο προφανώς!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now