Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

Η Πάρος στήριζε το πλοίο το καλοκαίρι από θέμα επιβατών ενώ από φορτηγά δεν στηρίχτηκε!!! Άντε στη καλύτερη να είχε πάρει 10 φορτηγά για τη Πάρο. Ενώ με την αλλαγή της ώρας αναχώρησης από τη Ρόδο στις 18:00 το πλοίο θα πέρναγε στις 03:00 το πρωί από τη Πάρο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

συνέχισε για Kω με 86 επιβάτες

Καταλαβαινω οτι ο ομιλος ΑΝΕΚ συνεχιζει με το Ν.ΡΟΔΟΣ στην γραμμη για 'κρατησει' η πιεση προς την ΑΤΤΙΚΑ αλλα με τετοια νουμερα,περισσοτερο 'κακο' κανει στον ιδιο τον ομιλο το πλοιο,παρα στον ανταγωνιστη :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια τη μέρα που το Νήσος Ρόδος είχε μόλις 86 επιβάτες το Blue Star πόσους είχε (για τα Δωδεκάνησα)? Μόνο και μόνο για να δούμε αυτή είναι η γραμμή ή όλοι πάνε με το Blue Star?

Link to comment
Share on other sites

Για να πω την αληθεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα μεταξυ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και BLUE STAR.Η διαφορα στο χρονο ταξιδιου δεν ειναι τοσο μεγαλη και ειδικα οταν το BLUE STAR κανει το κορμο τοτε ειναι μηδενικη.

Για τις συνθηκες ταξιδιου οταν τα BLUE STAR εχουν κοσμο εχω μιλησει και στο θεμα του πλοιου.Προσωπικα θα προτιμουσα να κανω μια ωρα παραπανω και να εχω ενα ανθρωπινο ταξιδι παρα να στριμωχτω.Και μιλαω φυσικα σαν επιβατης γιατι οσο αναφορα τις μεταφορικες οπως εχουμε ξαναπει παιζουν πολλα πραγματα ρολο

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που ξεπεράστηκε το πρόβλημα της πρόσδεσης των Ro-Ro φαντάζομαι ότι η ΝΕΛ θα φέρει τον Ippotis από τη Κόρινθο και το Colossus από την Αίγυπτο για να ξεκινήσουν άμεσα δρομολόγια στα Δωδεκάνησα και Χίο Μυτιλήνη!!! Γιατί τόσο καιρό αυτό ήταν το εμπόδιο της εταιρείας :D

Και η αρχή αγαπητέ γίνεται με τον Ιππότη, που από αύριο ξεκινάει δρομολόγια στα Δωδεκάνησα, και συγκεκριμένα, Πειραιά-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο! :lol:

Δελτία τύπου

1/11/2010

Έναρξη δρομολογίων Φ/Γ-Ο/Γ ΙΠΠΟΤΗΣ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει την έναρξη των δρομολογίων του φορτηγού-οχηματαγωγού ΙΠΠΟΤΗΣ. Το πλοίο, από αύριο 02/11/2010 θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

όπως έχουμε γράψει, το διάστημα 16/11 μέχρι 7/12 ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα δέσει για ετήσια. Δεδομένου πως δεν ταξιδεύει ούτε ο ΠΡΩΤΕΑΣ, τα νησιά της άγονης Νίσυρος, Τήλος, Καστελόριζο κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς βαπόρι. Η ΑΤΤΙΚΑ δε βλέπω να αντικαθιστά τον ΔΙΑΓΟΡΑ με κάποιο από τα μικρά μπλε γιατί λείπει το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ δένει Τρίτη 30/11 και ξαναρχίζει Κυριακή 19/12. Τα Σάββατα 4 και 11/12 το Blue star Paros στο απογευματινό δρομολόγιο 17.30 αντί για Σαντορίνη θα προσεγγίζει Κάλυμνο μετά την Παροναξία. Η Κάλυμνος θα έχει και το δρομολόγιο της Τετάρτης με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ (22.00). Νησί με 16-17.000 κατοίκους (περίπου όσους η Νάξος) θα ξεμείνει με 2 δρομολόγια την εβδομάδα για 20 μέρες! Ο ΙΠΠΟΤΗΣ θα σώσει κάπως τα προσχήματα. Για Νίσυρο Τήλο Καστελόριζο τί να λέμε... :angry:

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διακρίνω τσαπατσουλιά στο σχεδιασμό των δρομολογίων της άγονης των Δωδεκανήσων. Βάζουν σήμερα τον ΠΡΩΤΕΑ για Νίσυρο, Τήλο,κλπ, τη στιγμή που υπάρχει ήδη το ΠΑΡΟΣ (ΠΡΩΊ ΚΑΙ ΒΡΆΔΥ). Όλες τις προηγούμενες μέρες τα νησιά ήταν αποκομμένα! :o

Link to comment
Share on other sites

Από τις 22 Δεκεμβρίου έως 19 Απρίλιου η Blue Star θα μείνει στη γραμμή Δωδεκανήσου με ένα μεγάλο Blue Star και το Διαγόρας, όποτε θα γυρίσουν στα δρομολόγια που έκαναν προ την έλευση του δευτέρου μεγάλου Blue Star στη γραμμή. Δηλαδη Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή & Σάββατο από Πειραιά το μεγάλο και Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή το Διαγόρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τις 10 Ιανουαρίου 2011 τα δρομολόγια της Blue Star Ferries αλλάζουν αρκετά από τα συνηθισμένα, γιατί θα λείπει το Blue Star 1 για την ακινησία του αλλά και επειδή θα αντικαταστήσει τα πλοία του ομίλου που πάνε Κρήτη. Έτσι το Blue Star Naxos αναλαμβάνει την άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου αντί για το Διαγόρας.

Blue Star 2

Κάθε Δευτέρα Τέταρτη Παρασκευή θα φεύγει από το Πειραιά στις 19:00 για Σύρο Πάτμο Λέρο Κω Ρόδο.

Κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή θα φεύγει από τη Ρόδο στις 17:00 για Κω Λέρο Πάτμο Σύρο Πειραιά.

Κάθε Σάββατο έχει παραμονή στη Ρόδο

Διαγόρας

Κάθε Τρίτη, Πέμπτη & Σάββατο θα φεύγει από το Πειραιά στις 19:00 για Κω Ρόδο.

Κάθε Τέταρτη, Παρασκευή & Δευτέρα θα φεύγει από τη Ρόδο στις 17:00 για Κω Πειραιά.

Κάθε Κυριακή έχει παραμονή στη Ρόδο

Blue Star Naxos

Κάθε Τρίτη θα φεύγει από το Πειραιά στις 16:00 για Πάρο Σαντορίνη Κάλυμνο Κω Ρόδο.

Κάθε Πέμπτη θα φεύγει από το Πειραιά στις 16:00 για Πάρο Σαντορίνη Κάλυμνο Κω Νίσυρο Τήλο Ρόδο.

Κάθε Κυριακή θα φεύγει από το Πειραιά στις 16:00 για Πάρο Σαντορίνη Αστυπάλαια Κάλυμνο Κω Νίσυρο Τήλο Ρόδο.

Κάθε Τέταρτη θα φεύγει από τη Ρόδο στις 16:00 για Κω Κάλυμνο Πειραιά.

Κάθε Σάββατο θα φεύγει από τη Ρόδο στις 16:00 για Τήλο Νίσυρο Κω Κάλυμνο Πειραιά.

Κάθε Δευτέρα θα φεύγει από τη Ρόδο στις 16:00 για Τήλο Νίσυρο Κω Κάλυμνο Αστυπάλαια Πειραιά .

Κάθε Παρασκευή έχει παραμονή στη Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

6) Εγώ πιστεύω ότι τώρα που θα λείψει ένα από τα μεγάλα Blue Star από τα Δωδεκάνησα, το Νήσος Ρόδος θα ήταν καλύτερα να παρέμενε γιατί σίγουρα θα αποκτούσε κάποιο καλύτερο μερίδιο από τη πίττα της γραμμής.

οποιο και να εβαζε, αδειο θα πηγαινε. οπως εγραψες και στο παραπανω ποστ, η attica δεν μειωνει την παρουσια της στη γραμμη, αφου ο διαγορας, θα παει στις 19.00 μονο για κω ροδο, το ναξος κανει αγονες και σαντορινη (εκμεταλλευομενο και την ταχυτητα του) και το bs2 τα γνωστα.

με δεδομενο οτι η attica δεν μειωνει την παρουσια της (και μη μου πει κανεις οτι ο διαγορας εχει μικροτερο γκαραζ, γιατι μιλαμε για φεβρουαριο και ιανουαριο) και με δεδομενη επισης τη σταθεροτητα της HSW, δε νομιζω οτι θα υπαρξουν μεταφορεις που θα αφησουν τωρα την attica.

Link to comment
Share on other sites

Με την παρουσία του Διαγόρα και του Blue Star Naxos αντί του Blue Star 1 και Διαγόρας αντίστοιχα, υπολογίζω ότι η Blue Star Ferries μειώνει τη χωρητικότητα της στα 70 ΦΓ στη γραμμή. Μπορεί να μην γέμιζαν όλα τα δρομολόγια της αλλά κάποιες ημέρες θα υπάρχει περίσσευμα σε φορτηγά. Επιπλέον το Νήσος Ρόδος θα κάνει σε λιγότερες ώρες το δρομολόγιο του από ότι το Διαγόρας και το Blue Star Naxos ενώ το Blue Star 2 θα κάνει περίπου 40 λεπτά λιγότερα όταν είναι στην ώρα του, γιατί θα έχει το κορμό. Άρα οι επιβάτες δε θα λένε ότι η Blue Star Ferries σε πάει γρηγορότερα στη Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

ωραια ολα αυτα που λες Π100 αλλα το ροδος φευγει δ-τ-π κ ο διαγορας με το ναξος τ-π-σ!αρα πως θα επωφεληθει απο τα φορτηγα που περισευουν ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Με την παρουσία του Διαγόρα και του Blue Star Naxos αντί του Blue Star 1 και Διαγόρας αντίστοιχα, υπολογίζω ότι η Blue Star Ferries μειώνει τη χωρητικότητα της στα 70 ΦΓ στη γραμμή. Μπορεί να μην γέμιζαν όλα τα δρομολόγια της αλλά κάποιες ημέρες θα υπάρχει περίσσευμα σε φορτηγά. Επιπλέον το Νήσος Ρόδος θα κάνει σε λιγότερες ώρες το δρομολόγιο του από ότι το Διαγόρας και το Blue Star Naxos ενώ το Blue Star 2 θα κάνει περίπου 40 λεπτά λιγότερα όταν είναι στην ώρα του, γιατί θα έχει το κορμό. Άρα οι επιβάτες δε θα λένε ότι η Blue Star Ferries σε πάει γρηγορότερα στη Ρόδο

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΗΣΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ BLUE STAR 1 .ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙ ΦΕΥΓΩ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Αν η HSW δεν βρει τροπο να διπλωσει το πλοιο στη γραμμη οτι και να κανει οσες ετησιες το χρονο και να κανει οσα BS και αν λειπουν πιτα θα παρει μονο για λιγο και μετα θα πηγαινοερχεται με αναλογια πληρωματος προς επιβατες 1:1

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αναχώρηση του Νήσος Ρόδος τη Παρασκευή 7/1/11 στις 18:00 για Πάρο Κω Ρόδο με 554 επιβάτες, 89 ΙΧ, 6 ΔΚ & 10ΦΓ

Άφιξη του Νήσος Ρόδος τη Δευτέρα 10/1/11 στις 07:10 από Ρόδο Κω με 106 επιβάτες, 15 ΙΧ, 6 ΔΚ & 7ΦΓ

Της Παρασκευης οι επιβατες ειναι μια χαρα(μηπως βεβαια βοηθησε η Παρος?)οχι ομως και το γκαραζ.Ομως της Δευτερας τα νουμερα(αυτο το ΣΚ υποτιθεται οτι επεστρεφαν αρκετοι επιβατες απο τις γιορτες)ειναι απογοητευτικα :rolleyes: Ειναι πλεον δεδομενο οτι δεν υπαρχει κινηση τετοια που να μπορει το Ν.ΡΟΔΟΣ να μεινει στην γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Η Πάρος δε βοήθησε καθόλου στη συγκεκριμένη κίνηση μιας και ήταν γύρω στους 30 επιβάτες. Στο τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων δεν επιστρέφουν στην Αθήνα αλλά στα νησιά!!! Για αυτό είχε αυξημένη κίνηση προς τα κάτω. Μετά το ατύχημα στο Πειραιά, η κίνηση των φορτηγών έπεσε σημαντικά (πριν ήταν σταθερό στα 25 με 40 ΦΓ), ενώ μετά κυμαινόταν γύρω στα 10 ΦΓ. Τέλος μην ξεχνάμε ότι μετά το ατύχημα ξεκίνησε και ο Ιππότης δρομολόγια στα Δωδεκάνησα.

Προχθές τη Τρίτη το Διαγόρας που αναχώρησε στις 19:00 για Κω Ρόδο, μιας και λείπει το δεύτερο μεγάλο Blue Star, το γκαράζ του δεν γέμισε με φορτηγά, είχε χώρο ακόμα για 6-7 ΦΓ (όποτε χονδρικά υπολογίζω ότι είχε γύρω στα 50 ΦΓ).

Ειναι πλεον δεδομενο οτι δεν υπαρχει κινηση τετοια που να μπορει το Ν.ΡΟΔΟΣ να μεινει στην γραμμη.

Για να εδραιωθεί ένα καινούργιο πλοίο σε μια γραμμή το πρώτο χρόνο θα ματώσει, μέχρι οι επιβάτες και οι μεταφορικές να το εμπιστευτούν. Ειδικά σε μια γραμμή που υπάρχει ανταγωνισμός. Το ίδιο δεν έγινε με το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου??

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων δεν επιστρέφουν στην Αθήνα αλλά στα νησιά!!!

:D Ελλαδα δεν μονο η Αθηνα ρε Π100,δηλαδη στις γιορτες ολοι ανεβαινουν πρωτευουσα,δεν πανε προς νησια...

Για να εδραιωθεί ένα καινούργιο πλοίο σε μια γραμμή το πρώτο χρόνο θα ματώσει, μέχρι οι επιβάτες και οι μεταφορικές να το εμπιστευτούν. Ειδικά σε μια γραμμή που υπάρχει ανταγωνισμός. Το ίδιο δεν έγινε με το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου??

Δεν διαφωνω αλλα υπαρχει ενα 'ταβανι' και για το SUPERFAST αλλα και το Ν.ΡΟΔΟΣ.Ουτε το κοκκινο θα παρει ολη την κινηση του Ηρακλειου,ουτε το Ν.ΡΟΔΟΣ την κινηση των Blue Star.Οτι περισσευει απο τα μπλε παιρνει και δεν νομιζω με αυτα τα νουμερα να φερνει λεφτα στην εταιρια του :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο Αθήνα!!! Αλλά μια φράση που λέει: «Χριστούγεννα στη Πόλη και Πάσχα στο Χωριό»

Πιθανώς να μην την έχεις ακούσει?? ;)

Κάνεις δε λέει ότι θα πάρει όλη τη πίτα της γραμμής των Δωδεκανήσων, αρκει να πάρει κάποιο ικανοποιητικό μερίδιο στη γραμμή, έτσι ώστε να βγάζει τα έξοδα στα περισσότερα του δρομολόγια για αρχή.

Εάν είναι έτσι όπως τα λες τότε το Νήσος Χίος θα πρέπει είχε σταματήσει προ πολλού τα δρομολόγια από τη Χίο Μυτιλήνη, μιας και η κίνηση του είναι στα ίδια επίπεδα με το Νήσος Ρόδος, εκτός από τους επιβάτες που είναι ελαφρώς καλύτερες, αλλά με μεγαλύτερα έξοδα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

E αρα συμφωνεις δηλαδη οτι πρεπει να σταματησει και το Ν.ΡΟΔΟΣ(αφου επρεπε να σταματησει το ΧΙΟΣ εδω και καιρο που εχει εστω κ καλυτερα νουμερα σε επιβατες)? ;)

Συγκρινεις παντως πολυ διαφορετικες καταστασεις.Τι προσφερει το Ν.ΧΙΟΣ στην γραμμη του και τι το Ν.ΡΟΔΟΣ στην δικη του?Για να μην ξεφυγουμε απο το θεμα,εγω πιστευω οτι το ΡΟΔΟΣ,περα απο ενα πιο χαλαρο ταξιδι/ανετο χωρις πολυ κοσμο,δεν δινει καποιο αλλο πλεονεκτημα στον επιβατη.Οι ωρες του ταξιδιου ειναι σχεδον ιδιες,οι τιμες του λιγο καλυτερες αλλα οχι για να γινουν σοβαρο κριτηριο επιλογης για τον επιβατη.Τα μπλε ειναι χρονια στην γραμμη και παρα πολυ καλα πλοια.Ασε που το ΡΟΔΟΣ δεν ειναι και σταθερο,την μια βγαινει απο τα δρομολογια,την αλλη δεν ξεκιναει απο Πειραια επειδη εχει καιρο ενω ολα τα υπολοιπα πλοια φευγουν...

Ο νεος παικτης σε μια γραμμη πρεπει να προσφερει πολλα πλεονεκτηματα στον επιβατη για να καταφερει να μεινει.Για μενα το ΡΟΔΟΣ δεν πληρει αυτα τα κριτηρια.

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων δεν επιστρέφουν στην Αθήνα αλλά στα νησιά!!!
«Χριστούγεννα στη Πόλη και Πάσχα στο Χωριό»

επειδη μπορει να φανταζεστε μυριαδες κωους και ροδιτες να πλημμυριζουν την αθηνα, να θυμησω οτι στα 2 αυτα νησια υπηρετουν χιλιαδες στρατιωτες και στρατιωτικοι, συγνωμη, αστυφυλακες:rolleyes: ηθελα να πω, καθως και εκπαιδευτικοι. λογικο ειναι την παρασκευη να επεστρεφαν πολλοι απο αυτους απο τις αδειες τους

Link to comment
Share on other sites

Για να εδραιωθεί ένα καινούργιο πλοίο σε μια γραμμή το πρώτο χρόνο θα ματώσει, μέχρι οι επιβάτες και οι μεταφορικές να το εμπιστευτούν.
Πολύ σωστό αυτό που λες. Αλλά βλέποντας την πορεία του πλοίου εδώ και ένα εξάμηνο, εάν ήσουν Παριανός/Ροδίτης μεταφορέας, μέχρι τώρα θα είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη σου?
Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι η μονη περιπτωση για να δουλεψει καλα το ροδος ειναι αν η μπλοu σταρ αποφασησει να αφησει τη γραμμη με 2 πλοια της -[που δεν το πιστευω]- (blue star 2, blue star patmos) που θα αναχωρουν 19,00, και αυτο γιατι το πατμος εχει πρωτοκολλο για 2400 ατομα αρα δεν χρειαζεται και αλλο πλοιο την ιδια μερα

(το blue star 2 παραμενει στον κορμο συρο πατμο λερο κω ροδο και το blue star patmos καλυμνο κω νισυρο τηλο ροδο καστελοριζο)

(τον διαγορα και το blue horizon τα πουλαει και το 1 παει χανια)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...