Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάει στη ραδα για πετρελαια και στη συνέχεια λογικά θα πάει στη γωνία της προβλήτας 1 στο Πέραμα. Έχω ακούσει ότι θέλει να κάνει και ένα δοκιμαστικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα επιτραπεί να γίνει!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 636
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι θα μπορουσαν να δουν με ένα δοκιμαστικο από τη στιγμη που το πλοιο είναι αφτιαχτο στην ουσια και ξηλωμενο μεσα;Θεωρητικα όταν θα ολοκληρωθεί η μετασκευή του θα εχει συμπεριφορα τελειως διαφορετικη από τη σημερινη;

Link to comment
Share on other sites

Ήτανε στα σχέδια ένα δοκιμαστικό, τις πρώτες μέρες που είχε έρθει, πριν ξεκινήσουν οι εργασίες μετασκευής του για να ελεγχθούν κάποια μηχανικά μέρη του βαποριού. Αυτή τη χρονική στιγμή δεν νομίζω ότι έχει πλέον καμία ουσία και δεν ξέρω και κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή δεν φαινεται να επηρεάζουν τη μετασκευη του! Σίγουρα θα υπάρχουν καθυστερήσεις με ανταλλακτικά και υλικά που θα χρειαστούν για τη μετασκευη του, μιας και θα υπάρχουν καθυστερήσεις με τους εκτελωνισμους αυτών

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν τροποι να μην αργησει. ηδη με καποιες τροποποιησεις της νομοθεσιας εχουν μπει εξαιρεσεις και για τις ναυτιλιακες, αλλα και για οσους χρησιμοποιουν εισερχομενα εξωθεν κεφαλαια για να κανουν νεα εμβασματα στο εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Golden Ferry ακόμα δεν βγήκε στη ράδα για πετρέλαια και για δοκιμαστικό γιατί περιμένουν να αδειάσει η θέση τους στο Πέραμα που είναι το φορτηγό Eirini K, (αναμένεται να φύγει το ΣΚ το φορτηγό), όποτε ίσως το δούμε το ΣΚ να βγει. Στο πλοιο εσωτερικα εχουν ξηλωθει τα παντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

κλεινουν τα μπαλκονια αλλα δεν ξερω μηπως τα τραβηξουν πιο μπροστα για να κερδισουν χωρο...εκαναν φωτεινα παραθυρα στις μπαντες σε ολο το υψος του ντεκ εχουν βγαλει τα βιτζια απο την πρυμνη κ εχουν ανοιξει κ εισοδους επιβιβασεις κ κλεινουν το ρεμετζο της πρυμνης

Link to comment
Share on other sites

κλεινουν τα μπαλκονια αλλα δεν ξερω μηπως τα τραβηξουν πιο μπροστα για να κερδισουν χωρο...εκαναν φωτεινα παραθυρα στις μπαντες σε ολο το υψος του ντεκ εχουν βγαλει τα βιτζια απο την πρυμνη κ εχουν ανοιξει κ εισοδους επιβιβασεις κ κλεινουν το ρεμετζο της πρυμνης

 

Δεν ειμαι σιγουρος για το τι εννοεις γραφοντας "κλεινουν τα μπαλκονια".

 

Παντως στις φωτογραφιες σου απ'οτι μπορω να καταλαβω δε φαινεται οτι κανουν τετοια μεταβολη που το βαπορι στο τελος δεν θα εχει μπαλκονια.

Νομιζω οτι γινεται μια αναδιαμορφωση του χωρου γενικα και οτι θα παραμεινουν τα μπαλκονια, απλως θα ειναι διαφορετικα. Ειδικα στο κατω νομιζω πως φαινεται επεκταση προς πλωρα.

Link to comment
Share on other sites

 

Προχωρουν οι εργασιες στο πλοίο. Πλεον φαινεται ξεκαθαρα οτι το ανω πλωριο μπαλκονι θα ειναι κλειστό ή μισόκλειστο. Επίσης κόπηκε το παραπέτο της πλώρης , προφανώς για να ξαναφτιαχτεί πιο μοντέρνο, λογικά θα γίνει σε στυλ μπλου σταρ Ιθάκη/ παρος / ναξος......

 

Από φωτογραφιες που μου εστειλε καλός φίλος , πλέον "σηκώνουν" ακομη ενα καταστρωμα πρύμα, το οποίο αν θα είναι προσβάσιμο από το κοινό, λογικά η θέα από εκεί απλά τα σπάει !! Και λογικά θα είναι......

 

Ουσιαστικα ως στιγμης γινεται γενικη <<αντιγραφή>>  - με την καλή έννοια - του superferry II  ( 2 καταστρωματα φουλ επιβατες - ενα καταστρωμα κλειστο και πανω sun deck) , ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ που αρχιζει να μοιαζει πλέον, αλλά με αισθητά πιο μοντέρνες γραμμές......

Link to comment
Share on other sites

 

Οι ανεμοθώρακες πάντα γίνονται με ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο (συνηθως), αρχικά κατασκευάζεται ενα <<πλέγμα>>, και έπειτα ο χώρος σκεπάζεται με πλαστικό ( Σκεφτειτε τα ιθακη/ fast ferries andros κλπ κλπ). Στο συγκεκριμενο - ανεβηκαν σημερα πολλές φωτογραφιες στο facebook - φαινεται ξεκάθαρα οτι φτιαχνουν ενα κλειστο χωρο εξ ολοκλήρου από σίδερο , υπερκατασκευή κοινώς , γι αυτο και μιλησα για νεο ντεκ......

 

Δε θα πω κατι αλλο, δειτε και βγαλτε συμπερασματα απο τις φωτογραφιες που ανεβηκαν δημοσίως :

 

1   2

 

 

 

 

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

η πρωτη φωτο δεν ανοιγει. στη δευτερη, του μαργαριτη, ο χωρος πισω απο την τσιμινιερα εχει κλειστει με αλουμινιο, ενω ειναι για την ωρα διαμπερης

 

χωρις να γνωριζω το σχεδιο της μετασκευης, η εικονα του αυτη τη στιγμη δεν αποκλειει να προκειται για ημικλειστο χωρο οπως αυτον στα bs1 & bs2.

Link to comment
Share on other sites

μην βιαζεσται ολα στην ωρα τους!φτιαχνουν ανοικτο ντεκ πρυμα, κανουν προεκταση στο embarkation δεξια των επιβατων εσωτερικα στο γκαραζ κ εχουν βγαλει κ τον καταπελτη κ εχουν βαλει τον πλωριο...κ μαλλον θα τραβηξουν πισω απο την κοντρα γεφρυρα μεχρι την τσιμινιερα καταστρωμα ..στα μπαλκονια μπροστα συνεχιζονται οι εργασιες αλλα εχουν κοπει τα παραπετα απο  ολη την πλωρη

Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι επεκτάσεις των δύο ντεκ κατά τρία μέτρα και είναι από αλουμίνιο .Απλά το ανοιχτό άνω κατάστρωμα θα έχει κλειστό χώρο με Ανεμοθωρακες αλά Σούπερφερι και όλο αυτό και πάλι από αλουμίνιο Δεν θα γίνει ντεκ από πάνω

Και μέσα στον καλυπτομενο απο τους Ανεμοθωρακες χώρο θα υπάρχει μπαρ.

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...