gtogias Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 (edited) Μα δεν υποτίθεται ότι μετά τον πλειστηριασμό το πλοίο παραδίδεται "καθαρό" στον αγοραστή? Edited October 2, 2014 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Αν ηταν ετσι θα το χτυπουσα και γω Εχει και ψιλα γραμματα η υποθεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Φίλε gtogias, το Αριάδνη στάθηκε τυχερό και βρήκε ανέλπιστα ρόλο. Το Ionian Queen είναι ένα πλοίο παρατημένο καιρό, με χρέη, με "ψιλά γράμματα" όπως λέει και ο Neptune, που δυστυχώς ούτε για την Κόρινθο- όπως ανέφερες -δεν κάνει! Πλέον ούτε και η Αδριατική νομίζω ότι το σηκώνει μόνο του. Εαν ήταν κάτω απο συγκεκριμένα σινιάλα ναι, αλλά μόνο του δεν νομίζω. Γι αυτό και δεν το "χτυπάει" κανείς. Btw, γνωρίζει κανείς αν θα γίνει επαναληπτικός σε 40 μέρες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Άποψη εκφράζω -μην βαράτε. Το Ionian Queen έχει αρκετά παραπλήσια χαρακτηριστικά με το Rodos. Αν η γραμμή το "σήκωνε" θα μπορούσε ίσως να "ντουμπλάρει" το Rodos. Από την άλλη έχω αρκετό καιρό πριν εκφράσει την άποψη ότι το Rodos δεν είναι ιδανικό για την τωρινή γραμμή του. Έστω και αν πετυχαίνει καλή πληρότητα το ζητούμενο είναι πάντα τα οικονομικά δεδομένα. Είμαι σίγουρος ότι αν αυτά ήταν αρκετά καλά, έστω και στην δεινή θέση που βρίσκεται η HSW θα εύρισκε "παρτεναιρ" του. Το δε Αριάδνη "βρήκε ανέλπιστα ρόλο" επειδή αντικατέστησε ένα ιδιαίτερα πολυδάπανο πλοίο και έτσι περίπου με τα ίδια λειτουργικά προσφέρει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα (σε οχήματα). Τα χαρακτηριστικά του πλοίου το κανουν κατάλληλο για τις περισσότερες γραμμές RoPax όχι όμως για την Ελλάδα όπου θα μπορούσε να σταθεί σε 1-2 μόνο ("αγκαζαρισμένες" όμως). Στην Αδριατική θα μπορούσε να έχει ρόλο μόνο κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Τέλος ας μην ξεχνάμε και την ηλικία του βεβαίως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 24 ιουλιου ειναι ο πλειστηριασμος για το πλοιο, την ωρα που στους brockers κυκλοφορει με τιμη 12εκ, με πωλητες τους ως τωρα ιδιοκτητες του συμφωνα με το the best. 9 οκτωβριου στο ειρηνοδικειο πατρων ο πρωτος πλειστηριασμος, με επισπευδοντες 18 μελη του πληρωματος. για να λεει πρωτος σημαινει οτι ο αλλος που ηταν για 24/7 ανεβληθει. εξι εκατομμυρια τιμη πρωτης προσφορας. κατι τα οφειλομενα στο πληρωμα, κατι τα οφειλομενα στις τραπεζες, κατι τα δικαστικα εξοδα, εξανεμιστηκε το ποσο στις 11/9 με 6..μηρια τιμη εκκινησης δέν τό "χτύπησε" κανένας επομενη σταση 30/4. με 4,8εκ γινεται δικο σας Το πλοιο θα βγει σε νεα πληστηριασμο την 1η Οκτωβριου με τιμης γυρω λιγο πανω απο τα 3,5εκ Ευρω! Ισως σε αυτο το διαγωνισμο να βρεθει καποιος υποψηφιος αγοραστης απο την Ελλαδα!!! ειναι σιγουρη η τιμη; για 2,5 ακουσα αυτες τις μερες απο ανθρωπο που εχει λαμβανειν. οσοι εχουν να παρουν χρωστουμενα παντως, θεωρουν σχεδον σιγουρο οτι και αυτος ο πλειστηριασμος θα εινα ακαρπος Btw, γνωρίζει κανείς αν θα γίνει επαναληπτικός σε 40 μέρες? αν κρινουμε απο τη μεχρι τωρα συχνοτητα των πλειστηριασμων καθως και τις ανακοπες και αλλα δικονομικα μεσα που εχουν ασκηθει, πριν το νεο ετος δεν το βλεπω να ξαναβγαινει στο σφυρι. ξεκινησαμε απο τα €12εκ πεσαμε στα €2,5 και βλεπω την επομενη φορα να πηγαινει στα €2εκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Καπου εκει ειναι και η τιμη σκραπ... Οποτε αν οχι την επομενη σιγουρα τη μεθεπομενη καπου θα καταληξει Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 σε αυτη τη φωτο του ΧΙΙ, φαινονται τα ιχνη που εχει αφησει εξωτερικα στο πλοιο ο διετης παροπλισμος (τρεξιματα, κιτρινιλες, ξεφλουδισματα). απο κοντα ειναι ακομη χειροτερη η εικονα στο πλοιο υπαρχει βατσιμανης παντως και ειμαι περιεργος ποιος τον πληρωνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 (edited) ο ΟΛΠΑ εχει ζητησει το knowhow της Ραφηνας, για να απομακρυνει το Queen. "Εχουμε στείλει δεκάδες έγγραφα στο υπουργείο ναυτιλίας ζητώντας να παρέμβει για να φύγει το πλοίο από το λιμάνι της Πάτρας και να αποζημιωθούν τόσο ο οργανισμός όσο και οι άλλοι πιστωτές του αλλα φυσικά και οι πρώην εργαζόμενοι της πλοικτήτριας εταιρείας. Εχουμε κάνει αρκετές επαφές και με τη Ραφήνα η οποία στο πρόσφατο παρελθόν είχε αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με πλοίο το οποίο είχε κατασχεθεί και εγκλωβιστεί στο λιμάνι της. Εκεί κατάφεραν κάποια στιγμή να το προωθήσουν προς τη Σαλαμίνα. Αναζητούμε κι εμείς την φόρμουλα ώστε να ξεκολλήσουμε από τα νομικά εμπόδια και να απαλλάξουμε το λιμάνι της Πάτρας απο αυτό το πρόβλημα", μας είπε ο διευθύνοντας σύμβουλος του οργανισμού. "Εχουμε "ρίξει" δύτες τουλάχιστον δύο φορές στο λιμάνι της Πάτρας, για να ελέγξουν την κατάσταση στα ύφαλα του πλοίου. Τίθενται ζητήματα ασφάλειας και είναι κάτι που πρωτίστως μας ενδιαφέρει", δηλώνει ο κ. Πλατυκώστας στο thebest.gr. Ο πρώτος πλειστηριασμός έγινε τον Δεκέμβριο του 2011 και στις 10 Δεκεμβρίου αναμένεται να γίνει άλλος ένας. Συνολικά έχουν γίνει τουλάχιστον 7 πλειστηριασμοί για το πλοίο ιδιοκτησίας Τζανετάτου. μαλλον δεκεμβριο του 2012 εννοει Edited December 5, 2014 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Σε ποιον ανήκει πραγματικά το πλοίο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 (edited) Στον ιδιοκτητη που το ειχε . Απλα με αυτο το τροπο θα το ξαναπαρει με λιγοτερα ... Edited December 5, 2014 by oceanus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Ωραία. Και τώρα μια πολύ αφελής ερώτηση Γιατί επιτρέπεται κάτι τέτοιο νομικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 το εχουμε συζητησει και σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις, ειτε για πλοια, ειτε για οτιδηποτε αλλο εκπλειστηριαζεται. μπορει να παει μια αλλη εταιρεια, ενα αλλο φυσικο προσωπο, που φαινομενικα να μην εχει σχεση με τον προηγουμενο ιδιοκτητη και να το "χτυπησει" και να το παρει. πιστευω οτι στο queen δεν θα εχουμε τετοια εξελιξη. τα χρεη του πλοιου σε ΟΛΠΑ, τραπεζες, νατ, πληρωματα μαζι με τις δουλειες που πρεπει να κανει (και σε μηχανοστασιο και λαμαρινοδουλειες) υπερβαινουν κατα πολυ την αξια του, ειδικα τετοιες εποχες που περισσευουν παντου πλοια. (δειτε αναλυτικα σε προηγουμενα ποστ τι το βαρυνει και τι δουλειες πρεπει να κανει). ειτε θα το παρει καποιος διαλυτης οταν πεσει η τιμη εκκινησης κατω απο την αξια του σε σκραπ, ειτε θα φυγει ρυμουλκουμενο για καμμια ντανα. πιο πιθανο το δευτερο, γιατι ο ΟΛΠΑ θελει να εκμεταλλευτει το σημειο που ειναι το queen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Ναι, φαινομενικά μπορεί να μην έχει σχέση η νέα εταιρεία με την παλιά. Αλλά, στην πράξη, δε θα έπρεπε αυτό να ελέγχεται σε βάθος από τις αρμόδιες υπηρεσίες, για να είμαστε σίγουροι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 εινα αδυνατο αυτο, ειδικα στη ναυτιλια. τα παραθυρα ειναι απειρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 10, 2014 Share Posted December 10, 2014 ο σημερινος πλειστηριασμος, μαλλον θα φαει ακυρο λογω κινητοποιησεων απο ενωσεις προστασιας δανειοληπτων και καταναλωτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 ionian queen 7-8 (σωπα και λεγαμε οτι εφυγε), οσο παει και πιο χαλια εξωτερικα. το πορτοκαλι ειδικα εχει ξεφλουδισει και "σκασει" παντου, απο την τσιμινιερα μεχρι την ισαλο. οπως παει θα ξεπερασει το med.sky σε παροπλισμο στην συγκεκριμενη θεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Γνωστός μου που επιθεώρησε το πλοίο για ακτοπλοική εταιρεία, μου είπε ό,τι δυστυχώς μόνο για scrap κάνει! Υπάρχουν βασικά προβλήματα στο μηχανοστάσιο, πέραν όσων φαίνονται εξωτερικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Είναι κλεμμένο καθόλου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Δεν μου είπε περί κλοπής και δεν ξέρω αν το έχουν "ελαφρύνει", μου ανέφερε μόνο για την πολύ άσχημη κατάσταση του πλοίου εσωτερικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Πως ειναι δυνατον να ειναι σε τοσο αθλια κατασταση ενα πλοιο που δεν κλαπηκε και ειναι δεμενο στο κεντρο της Πατρας. Δεν πολυ πιστευω πολλα ακουμε σε ομοιες καταστασεις. Ειναι ενα βαπορι το οποιο εως και την στιγμη που παροπλιστηκε δεν ειχε κανενα θεμα. Το king τα καταφερνει μια χαρα (ειναι δυο χρονια νεοτερο) . Ποια ακτοπλοικη εταιρεια ενδιαφερεται στην Ελλαδα για τετοιο μεγεθους πλοιο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Είτε το πολυπιστεύεις oceanus είτε όχι, το καράβι σε κάποιο λιμάνι είχε φάει τη "στούκα" του, ψιλοφτιάχτηκε πρόχειρα και με τον παροπλισμό του, υπάρχει θέμα σοβαρό στις μηχανές του! Και πολλά άλλα τα οποία δεν λέγοντε σε ανοιχτό forum! Όσο για την ακτοπλοική που λες, υπήρξε και το ήθελε για Βόρεια Ιταλία. Δεν κάνει το πλοίο όμως για τίποτα και ο συγκεκριμένος που το είπε, είναι απο τους πιο σοβαρούς επαγγελματίες που έχουμε στο χώρο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 (edited) Προσφατα κυκλοφορησαν foto απο καποιο καναλι της Πατρας που ανεβηκε πανω. Εσωτερικα οπως το ξερουμε. Εχω ταξιδεψει μαζι του πολακις. Τωρα στο μηχανοστασιο απο την στουκα εφαγε τοσο ζορι? Εχει ψωμι ακομα , ειναι βαπορας. Σιγουρα θελει χρημα για να μαζευτει. Καπου πονταρει ο πρωην πλοιοκτητης του. Edited December 27, 2014 by oceanus Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 Εχει ψωμι ακομα , ειναι βαπορας. Αυτο ασε να το κρινουν αυτοι που το εχουν δει. Η εισροη υδατων που αναφερει ο Cruise ειναι επιβεβαιωμενη γιατι το εχω ακουσει και εγω απο αλλη πηγη. Ας παμε και στο ξενοδοχειακο τωρα κι ας μιλησουν οι εικονες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 (edited) Το ξενοδοχειακο παντως ειναι το λιγοτερο....Εχω δει και χειροτερα! Οσο το πλοιο δεν βγαινει σε τιμη κατω απο Σκραπ Τουρκιας δε φευγει...γιατι αμα υπαρχει και θεμα μηχανικο δε παει ευκολα κατω Ινδια/Πακισταν/Μπαγκλαντες για κοψιμο... Edited December 27, 2014 by Petros P Link to comment Share on other sites More sharing options...
oceanus Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 (edited) Για την εισροη δεν γινεται λογος. Ειναι γνωστο σε ολους. Edited December 28, 2014 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now