ARION Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Το πλοίο πήγε ρυμουλκούμενο στο Καρλόβασι και έδεσε με τη βοήθεια ρυμουλκών και θα φύγει ρυμουλκούμενο...οι πληροφορίες μου είναι ότι η ζημιά στο μηχανοστάσιο είναι μεγάλη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 το hsw stand by διπλα του. θα παρει τα οχηματα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Στο marinetraffic υπαρχει και φωτο με τη ζημια που φαινεται στο εξωτερικο τμημα της τσιμινιερας Στο facebook εχουν κυκλοφορησει φωτο και απο την αριστερη πλευρα της τσιμινιερας οπου λογω των υψηλων θερμοκρασιων ολοκληρο το εξωτερικο περιβλημα εχει κυριολεκτικα λιωσει και πλεον εκει που υπηρχαν τα δελφινια πλεον υπαρχει μια τεραστια τρυπα.Πολυ θλιβερο θεαμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARION Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Αυτή τη στιγμή αφήνει το Καρλόβασι ρυμουλκούμενο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 (edited) οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν δείχνουν ζημιά μόνο στο φουγάρο αλλά αν μιλάνε κάποιοι και για μηχανοστασιο ίσως καιγόταν όλο το casing,ίσως να έφυγε τίποτα ακαυστο απο κάποια μηχανή και έλιωσε κάποιο κομμάτι στις εξαγωγές αλλιώς πως θα μπορούσε να εξηγηθεί οτι συνέβει σε αυτό το σημείο Edited June 15, 2013 by Stefanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Δεν εχω γνωσεις ναυπηγικης αλλα η κοινη λογικη λεει οτι για να καει και να λιωσει το σιδερο παει να πει οτι κατι εκαιγε για πολυ ωρα εκει μεσα.Δεν εχουν λιωσει μονο οι εξαγωγες αλλα απο τη μια μερια εχει γινει τελειως αχρηστη η τσιμινιερα.Θελει λαμαρινοδουλεια απ την αρχη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 αλουμινιο κυριοι, οχι σιδερο. η τσιμινιερα του μάικονος ειναι αλουμινενια (για να μην προσθετει βαρος ψηλα) και το αλουμινιο ειναι ευαισθητουλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 γνωστό,και ένας λόγος παραπάνω μικρός μεν για να γίνει πιο δύσκολη η αποκατάσταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 just for the record, που λεμε και στα χωρια μας, να θυμηθουμε οτι το πλοιο μας εχει ξανααπασχολησει με βλαβες, και κατασκευαστικα προβληματα (καταπελτες, stabilisers κλπ) με πιο σοβαρο απο ολα οσα εχουν γινει γνωστα, το black out στη συρο το καλοκαιρι του 2010 κατα τη διαρκεια της μανουβρας, που τοτε αποδοθηκε στην ποιοτητα των καυσιμων. ΥΓ: και η φωτια στην τσιμινιερα του μυρτιδιωτισσα. τοτε ηταν μονο στην τσιμινιερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxinrain Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 ευχαριστουμε oxin στο καρλοβασι ειναι οι φωτο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Αφου ευχαριστησω και εγω τον oxin, τον προλαβαινω επιβεβαιωνοντας οτι πραγματι το Καρλοβασι ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 με τρια ρυμουκα διπλα του (ταξιαρχη, αιγαιο πελαγος & μεγαλοχαρη Χ) στην εξοδο του separation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxinrain Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 proud_ionian όπως είπε και ο georgios , Καρλόβασι είναι . στην μανούβρα για να φύγει απο το λιμάνι βοήθησε το megalochari vii , μετά τράβαγε μόνο το aegeo pelagos . (άσχετο , proud_ionian , περιμένω φώτος ανταπόδοση από eptanhsos , όταν πάει προς τα μέρη μας ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 στο μωλο ΔΕΗ το βαπορι, πλαγιοδετει αυτη τη στιγμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 εδω το θυμα ρυμουλκουμενο μεταξυ τηνου και μυκονου. η ολη περιπετεια θυμιζει λιγο τη φωτια στο μηχανοστασιο του ionian galaxy το 1991.αρχικα μιλουσαν για φωτια στην τσιμινιερα ή στην κουζινα (δεν υπηρχε internet τοτε, ουτε κυκλοφορουσαν τοσο ευκολα τα νεα) και τελικα ειχε υποστει πολυ μεγαλες ζημιες το μηχανοστασιο και απο θαυμα δεν λαμπαδιασε ολο το βαπορι Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 η φωτια εκαιγε για τα καλα πανω στην τσιμινιερα αφου οπως φαινεται αρπαξαν κ στο απο κατω ντεκ οι ανεμοθορακες Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Για το μέγεθος της ζημιάς παραμέσα τί ακούγεται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Στο μηχανοστασιο δεν υπάρχει καμία ζημιά από όσο μαθαίνω! Αύριο το πρωί ξεκινανε οι εργασίες της αποκατάστασης των ζημιών, μετά από ένα τριήμερο ερευνών από τους πραγματογνώμονες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Star Delos Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Aιτία ξέρουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Γυρω στις 20 ημερες υπολογιζεται οτι θα χρειαστει το Νησος Μυκονος για να ετοιμαστει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Από όσο διέκρινα σήμερα η δεξιά πλευρά της τσιμινιερας του πλοίου είναι ήδη βαμμένη κόκκινη Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Λίγες παραπάνω πληροφορίες για το συμβάν μας δίνει η ΕΛΥΔΝΑ στην προσωρινή έκθεση διερεύνησης του ατυχήματος: ... Στις 15:20 το πλοίο απέπλευσε από το λιμένα του Ευδήλου για το λιμένα Καρλοβασίου Σάμου με 173 επιβάτες, 32 ΙΧΕ οχήματα, 3 δίκυκλα και 10 φορτηγά οχήματα. Κατά τη διάρκεια του πλου, παρουσιάστηκε πρόβλημα στη Νο 2 αντλία κυκλοφορίας θερμαντικού ελαίου με αποτέλεσμα να σταματήσει η λειτουργία της και να τεθεί σε λειτουργία η Νο 1 αντλία, η οποία βρισκόταν σε ετοιμότητα λειτουργίας. Ο Α’ Μηχανικός του πλοίου, ο οποίος βρισκόταν στο χώρο του μηχανοστασίου, έσπευσε στο χώρο των αντλιών μαζί με τον ηλεκτρολόγο για να εντοπίσουν την αιτία κράτησης της αντλίας. Μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα οφείλετο στον ηλεκτρικό διακόπτη της Νο 2 αντλίας κυκλοφορίας του θερμαντικού ελαίου. Ωστόσο, σχεδόν ταυτόχρονα κατέστη αντιληπτό ότι η εφεδρική αντλία Νο 1, μετά την εκκίνησή της, παρουσίαζε σημαντική διαρροή ελαίου από τον μηχανισμό στεγανοποίησής της (mechanical seal). Για την αντιμετώπιση των δύο παράλληλων προβλημάτων, αποφασίστηκε η αντικατάσταση του ηλεκτρικού διακόπτη της Νο 2 αντλίας που δεν αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα με τον αντίστοιχο της Νο 1 αντλίας. Προς τούτο όμως απαιτείτο η ταυτόχρονη κράτηση και των δύο αντλιών για χρονικό διάστημα περίπου τριών λεπτών. Στο χρονικό διάστημα αυτό μειώθηκαν οι στροφές των κύριων μηχανών και μετά την αντικατάσταση τέθηκε κανονικά σε λειτουργία η Νο 2 αντλία. Εν συνεχεία και σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την εκκίνηση λειτουργίας της Νο 2 αντλίας, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο χώρο των πρυμναίων οικονομητήρων (economizer) της καπνοδόχου και ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός πυρκαγιάς στη γέφυρα και στο χώρο ελέγχου του μηχανοστασίου του πλοίου. Άμεσα ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΕΚΣΕΔ), το οποίο ανέλαβε την διαχείριση του περιστατικού στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για το ενδεχόμενο εγκατάλειψης του πλοίου.Κατόπιν εντολών του Πλοιάρχου του πλοίου συγκροτήθηκαν άμεσα δύο αγήματα αντιμετώπισης πυρκαγιάς και ακολούθως άρχισε η επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς με ρίψη νερού και αφρού εσωτερικά της καπνοδόχου από το χώρο του μηχανοστασίου καθώς και από την εξωτερική πλευρά αυτής από το κατάστρωμα Νο 9. Η επιχείρηση καταπολέμησης και κατάσβεσης της πυρκαγιάς δεν επέφερε σημαντικά αποτελέσματα και για το λόγο αυτό αποφασίστηκε η χρήση του μόνιμου συστήματος πυρόσβεσης διοξειδίου του άνθρακα (CO2) του μηχανοστασίου. Ο χώρος του μηχανοστασίου εκκενώθηκε και ενεργοποιήθηκε το σύστημα CO2. Παράλληλα συνεχίστηκε η ρίψη αφρού εντός της καπνοδόχου από το κατάστρωμα Νο 9 ενώ ο χώρος του μηχανοστασίου κρατήθηκε κλειστός. Τελικά η κατάσβεση της πυρκαγιάς επιβεβαιώθηκε περίπου μία ώρα από την αρχική εκδήλωσή της. Πηγή: ΕΛΥΔΝΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted January 1, 2016 Share Posted January 1, 2016 Για την ιστορία και η πλήρης έκθεση της ΕΛΥΔΝΑ για το ατύχημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now