Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το πλοίο πήγε ρυμουλκούμενο στο Καρλόβασι και έδεσε με τη βοήθεια ρυμουλκών και θα φύγει ρυμουλκούμενο...οι πληροφορίες μου είναι ότι η ζημιά στο μηχανοστάσιο είναι μεγάλη..

Posted

Στο marinetraffic υπαρχει και φωτο με τη ζημια που φαινεται στο εξωτερικο τμημα της τσιμινιερας

Στο facebook εχουν κυκλοφορησει φωτο και απο την αριστερη πλευρα της τσιμινιερας οπου λογω των υψηλων θερμοκρασιων ολοκληρο το εξωτερικο περιβλημα εχει κυριολεκτικα λιωσει και πλεον εκει που υπηρχαν τα δελφινια πλεον υπαρχει μια τεραστια τρυπα.Πολυ θλιβερο θεαμα.

Posted (edited)

οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν δείχνουν ζημιά μόνο στο φουγάρο αλλά αν μιλάνε κάποιοι και για μηχανοστασιο ίσως καιγόταν όλο το casing,ίσως να έφυγε τίποτα ακαυστο απο κάποια μηχανή και έλιωσε κάποιο κομμάτι στις εξαγωγές αλλιώς πως θα μπορούσε να εξηγηθεί οτι συνέβει σε αυτό το σημείο

Edited by Stefanos
Posted

Δεν εχω γνωσεις ναυπηγικης αλλα η κοινη λογικη λεει οτι για να καει και να λιωσει το σιδερο παει να πει οτι κατι εκαιγε για πολυ ωρα εκει μεσα.Δεν εχουν λιωσει μονο οι εξαγωγες αλλα απο τη μια μερια εχει γινει τελειως αχρηστη η τσιμινιερα.Θελει λαμαρινοδουλεια απ την αρχη.

Posted

αλουμινιο κυριοι, οχι σιδερο.

η τσιμινιερα του μάικονος ειναι αλουμινενια (για να μην προσθετει βαρος ψηλα) και το αλουμινιο ειναι ευαισθητουλι

Posted

γνωστό,και ένας λόγος παραπάνω μικρός μεν για να γίνει πιο δύσκολη η αποκατάσταση

Posted

just for the record, που λεμε και στα χωρια μας, να θυμηθουμε οτι το πλοιο μας εχει ξανααπασχολησει με βλαβες, και κατασκευαστικα προβληματα (καταπελτες, stabilisers κλπ) με πιο σοβαρο απο ολα οσα εχουν γινει γνωστα, το black out στη συρο το καλοκαιρι του 2010 κατα τη διαρκεια της μανουβρας, που τοτε αποδοθηκε στην ποιοτητα των καυσιμων.



ΥΓ: και η φωτια στην τσιμινιερα του μυρτιδιωτισσα. τοτε ηταν μονο στην τσιμινιερα

Posted

proud_ionian όπως είπε και ο georgios , Καρλόβασι είναι . στην μανούβρα για να φύγει απο το λιμάνι βοήθησε το megalochari vii , μετά τράβαγε μόνο το aegeo pelagos .  

 

(άσχετο , proud_ionian , περιμένω φώτος ανταπόδοση από eptanhsos , όταν πάει προς τα μέρη μας :P)

Posted

εδω το θυμα ρυμουλκουμενο μεταξυ τηνου και μυκονου.
 
η ολη περιπετεια θυμιζει λιγο τη φωτια στο μηχανοστασιο του ionian galaxy το 1991.

αρχικα μιλουσαν για φωτια στην τσιμινιερα ή στην κουζινα (δεν υπηρχε internet τοτε, ουτε κυκλοφορουσαν τοσο ευκολα τα νεα) και τελικα ειχε υποστει πολυ μεγαλες ζημιες το μηχανοστασιο και απο θαυμα δεν λαμπαδιασε ολο το βαπορι

Posted

post-2164-0-89020200-1371496576_thumb.jp 

 

η φωτια εκαιγε για τα καλα πανω στην τσιμινιερα αφου οπως φαινεται αρπαξαν κ στο απο κατω ντεκ οι ανεμοθορακες

Posted

Στο μηχανοστασιο δεν υπάρχει καμία ζημιά από όσο μαθαίνω! Αύριο το πρωί ξεκινανε οι εργασίες της αποκατάστασης των ζημιών, μετά από ένα τριήμερο ερευνών από τους πραγματογνώμονες

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
Posted

Λίγες παραπάνω πληροφορίες για το συμβάν μας δίνει η ΕΛΥΔΝΑ στην προσωρινή έκθεση διερεύνησης του ατυχήματος:

 

...
Στις 15:20 το πλοίο απέπλευσε από το λιμένα του Ευδήλου για το λιμένα Καρλοβασίου Σάμου με 173 επιβάτες, 32 ΙΧΕ οχήματα, 3 δίκυκλα και 10 φορτηγά οχήματα. Κατά τη διάρκεια του πλου, παρουσιάστηκε πρόβλημα στη Νο 2 αντλία κυκλοφορίας θερμαντικού ελαίου με αποτέλεσμα να σταματήσει η λειτουργία της και να τεθεί σε λειτουργία η Νο 1 αντλία, η οποία βρισκόταν σε ετοιμότητα λειτουργίας. Ο Α’ Μηχανικός του πλοίου, ο οποίος βρισκόταν στο χώρο του μηχανοστασίου, έσπευσε στο χώρο των αντλιών μαζί με τον ηλεκτρολόγο για να εντοπίσουν την αιτία κράτησης της αντλίας. Μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα οφείλετο στον ηλεκτρικό διακόπτη της Νο 2 αντλίας κυκλοφορίας του θερμαντικού ελαίου. Ωστόσο, σχεδόν ταυτόχρονα κατέστη αντιληπτό ότι η εφεδρική αντλία Νο 1, μετά την εκκίνησή της, παρουσίαζε σημαντική διαρροή ελαίου από  τον μηχανισμό στεγανοποίησής της (mechanical seal). Για την αντιμετώπιση των δύο παράλληλων προβλημάτων, αποφασίστηκε η αντικατάσταση του ηλεκτρικού διακόπτη της Νο 2 αντλίας που δεν αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα με τον αντίστοιχο της Νο 1 αντλίας. Προς τούτο όμως απαιτείτο η ταυτόχρονη κράτηση και των δύο αντλιών για χρονικό διάστημα περίπου τριών λεπτών. Στο χρονικό διάστημα αυτό μειώθηκαν οι στροφές των κύριων μηχανών και μετά την αντικατάσταση τέθηκε κανονικά σε λειτουργία η Νο 2 αντλία. 
Εν συνεχεία και σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την εκκίνηση λειτουργίας της Νο 2 αντλίας, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο χώρο των πρυμναίων οικονομητήρων (economizer) της καπνοδόχου και ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός πυρκαγιάς στη γέφυρα και στο χώρο ελέγχου του μηχανοστασίου του πλοίου.
 
Άμεσα ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΕΚΣΕΔ), το οποίο ανέλαβε την διαχείριση του περιστατικού στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για το ενδεχόμενο εγκατάλειψης του πλοίου.Κατόπιν εντολών του Πλοιάρχου του πλοίου συγκροτήθηκαν άμεσα δύο αγήματα αντιμετώπισης πυρκαγιάς και ακολούθως άρχισε η επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς με ρίψη νερού και αφρού εσωτερικά της καπνοδόχου από το χώρο του μηχανοστασίου καθώς και από την εξωτερική πλευρά αυτής από το κατάστρωμα Νο 9. Η επιχείρηση καταπολέμησης και κατάσβεσης της πυρκαγιάς δεν επέφερε σημαντικά αποτελέσματα και για το λόγο αυτό αποφασίστηκε η χρήση του μόνιμου συστήματος πυρόσβεσης διοξειδίου του άνθρακα (CO2) του μηχανοστασίου. Ο χώρος του μηχανοστασίου εκκενώθηκε και ενεργοποιήθηκε το σύστημα CO2. Παράλληλα συνεχίστηκε η ρίψη αφρού εντός της καπνοδόχου από το κατάστρωμα Νο 9 ενώ ο χώρος του μηχανοστασίου κρατήθηκε κλειστός. Τελικά η κατάσβεση της πυρκαγιάς επιβεβαιώθηκε περίπου μία ώρα από την αρχική εκδήλωσή της.
 
Πηγή: ΕΛΥΔΝΑ

 

 

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...