Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

και το superferry περναει special φετος μην το ξεχναμε.

νομιζω οτι του χρόνου περνάει 5ετες special survey, απλώς γίνονται πολλές εργασίες (τανκια και λαμαρινοδουλειες) φέτος για να μην τις έχει για του χρόνου!!!

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

λογικά σήμερα αναμένετε να τελειώσουν οι λαμαρινοδουλειες του δεξαμενισμού (κυρίως η προσθήκη του βολβού), έτσι ώστε αργά το απόγευμα ή αύριο το πρωί να ξεκινήσουν οι εργασίες για την πλαστικοποίηση των υφάλων!!

Link to comment
Share on other sites

μονο οτι προεξεχει της πλωρης αλλαχτηκε. και προφανως εκει θα περασουν παραπανω χερια γι αυτο και η διαφορα στο χρωμα. αλλωστε μετα την αμμοβολη που τα περνανε ολα απο την αρχη βαφονται 5-6 στρωματα πριν το τελικο χρωμα

Link to comment
Share on other sites

μου φαίνεται ότι αυτοί οι βολβοί πάνε και στα παλιά πλοία,πέρα απο τη καλή δουλειά που κάνουν πρόσθετουν μια τεχνολογική γοητεία στις γάστρες,σε αντίθεση με τους παλιούς βολβούς που φάινονται ξένοι σε σχέση με το hull

Link to comment
Share on other sites

στο ματι οντως φαινεται να ταιριαζει περισσοτερο απο τον παλιο.βεβαια αυτο που εχει σημασια ειναι να κανει την δουλεια του,που αυτο για μενα μεταφραζεται 18μιλια πχ στο 70% αντι στο 80% που μπορει να ηταν πριν.δεν νομιζω να το βλεπουμε να πηγαινει με 21μιλια - ισως μονο στα δοκιμαστικα που θα κανει.

Link to comment
Share on other sites

ΚαλορίζιΚος Και Καλοτάξιδος!

gallery_2195_141_71819.jpg

Καλοταξιδο να ειναι το πλοιο.

εγινε πανεμορφο,συγχαρητιρια στην εταιρια για την δουλεια που εχουν Κανει.

Edited by εργης
Link to comment
Share on other sites

στο αρθρο της καθημερινης λεει οτι σταματησαν οι εργασιες στο superferry.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον υφυπουργό, μέλη του ΠΑΜΕ σταμάτησαν τις εργασίες επισκευών στο πλοίο «Σούπερ Φέρυ 2», της εταιρείας Golden Star ferry, που επρόκειτο να παραδοθεί άμεσα στην πλοιοκτήτρια εταιρεία για να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνα, Ανδρο, Τήνο και Μύκονο στις 5 Φεβρουαρίου
τι εγινε;
Link to comment
Share on other sites

Μπαααααα !!!! Μάλλον για κάποια μικρή κινητοποίηση θα επρόκειτο. Σήμερα το πρωί που το είδα ..δια ζώσης, οι δουλειές προχωρούσαν κανονικότατα, βαψίματα, φρεσκαρίσματα, κόσμος που μπαινόβγαινε, πουθενά δεν τον είδα αυτόν τον τύπο τον .....Πάμε !!! :P

Link to comment
Share on other sites

στο ματι οντως φαινεται να ταιριαζει περισσοτερο απο τον παλιο.βεβαια αυτο που εχει σημασια ειναι να κανει την δουλεια του,που αυτο για μενα μεταφραζεται 18μιλια πχ στο 70% αντι στο 80% που μπορει να ηταν πριν.δεν νομιζω να το βλεπουμε να πηγαινει με 21μιλια - ισως μονο στα δοκιμαστικα που θα κανει.

στο πλοίο έγινε και αλλαγή των μηχανών το πλοίο θα έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 22,5-23 μίλια και max 24

Link to comment
Share on other sites

μήπως απλά αλλάχτηκαν εξάρτηματα των μηχανών γιατί με κανένα σκεπτικό δεν αλλάξεις μηχανές σε πλοίο 35 ετών,μεχρι να γίνουν απόσβεση θα έχει αρχίσει να σπάει η μεταλλική κατασκευή απο κόπωση

Link to comment
Share on other sites

αυτο σε παραξενεψε στεφανε; ολα τα αλλα που εγιναν φετος τα θεωρεις λογικα για πλοιο 38 ετων; :huh:

προσωπικα με οσα εγιναν και οσα διαλαληθηκαν φετος για το superferry, τπτ δεν θα με εξεπλητε. ουτε και αν του εβαζαν waterjets και T-foil. B)

Link to comment
Share on other sites

να μην παραπληροφορουμε pls.

εγινε εκτεταμενη συντηρηση, οι μηχανες λυθηκαν, αντικατασταθηκαν καποια εξαρτηματα, εγινε συντηρηση στα blocks και ξαναμονταριστηκαν (ή ξαναμονταρονται τωρα). ανεξαρτητα απο το αν ηταν ολα αυτα που εγιναν απαραιτητα (θα φανει στην πορεια), ΔΕΝ εγινε αλλαγη μηχανων.

επισης η αλλαγη μηχανων (οπου αυτη γινεται) για να εχει αποτελεσμα στην ταχυτητα, συνηθως συνδυαζεται με παρεμβασεις σε αξονες και μειωτηρες, αλλιως θα σε μαζευουν καθε τρεις και λιγο τα ρυμουλκα. δε γνωριζω στο ferry να εχει γινει τπτ απο ολα αυτα

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έγινε καμία αντικατάσταση κυρίων μηχανών. Υπήρχαν σκέψεις να αντικατασταθεί μια ηλεκτρομηχανή αλλά δεν θα γίνει φέτος (ίσως στην επισκευή του χρόνου??)

αυτο σε παραξενεψε στεφανε; ολα τα αλλα που εγιναν φετος τα θεωρεις λογικα για πλοιο 38 ετων; :huh:

προσωπικα με οσα εγιναν και οσα διαλαληθηκαν φετος για το superferry, τπτ δεν θα με εξεπλητε. ουτε και αν του εβαζαν waterjets και T-foil. B)

Εγώ εκτός από την αλλαγή του βολβού δεν βλέπω κάτι υπερβολικό στην φετινή επισκευή του πλοίου! Όσο για τα αλλά που έγιναν, εγώ απλώς βλέπω ότι άσχημο έβρισκαν το διόρθωναν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας μην κατηγορουμε ουτε τους μεν ουτε τους δε. Ειναι προφανες οτι η προηγουμενη εταιρια του δεν εδινε λεφτα για το βαπορι το οποιο πλησιαζε τα 40 και αν δεν βρισκοταν οι Στεφανου τωρα ισως ηταν σε καμια Ινδια να κανει παρεα στο Λισσος... Οπως επισης για μενα ειναι λογικο απο τη στιγμη που το πηραν οι Στεφανου και εχουν ενα πλανο στο μυαλο τους για το βαπορι να φτιαξουν ορισμενα πραγματα ειτε βασικα (μηχανες) ειτε λιγοτερο βασικα.

Παντως εκει στην GSF θα πρεπει να το τρεξουν λιγο το πραγμα γιατι 6 του μηνα το βαπορι πρεπει να κανει δρομολογιο πασει θυσια καθως ληγει η παραταση της ακινησιας τους

Link to comment
Share on other sites

Τρέχουν ήδη από την ημέρα που έπεσε το πλοίο από τη δεξαμενή και δουλεύουν επί 24ωρου βάσεως έτσι ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εγκαίρως!!! Εάν πάνε όλα καλά το πλοίο ίσως τη Πέμπτη να είναι έτοιμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...