Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 (edited) και το superferry περναει special φετος μην το ξεχναμε. νομιζω οτι του χρόνου περνάει 5ετες special survey, απλώς γίνονται πολλές εργασίες (τανκια και λαμαρινοδουλειες) φέτος για να μην τις έχει για του χρόνου!!! Edited January 18, 2012 by proud_ionian λινκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 λογικά σήμερα αναμένετε να τελειώσουν οι λαμαρινοδουλειες του δεξαμενισμού (κυρίως η προσθήκη του βολβού), έτσι ώστε αργά το απόγευμα ή αύριο το πρωί να ξεκινήσουν οι εργασίες για την πλαστικοποίηση των υφάλων!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ΚαλορίζιΚος Και Καλοτάξιδος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ομολογω πως με τοσα που εχω ακουσει ανυπομονω να βγει για δοκιμαστικο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 εκεινο το κοκκινο... φουλαρι στο βολβο (στη φωτο του .voyager) τι ειναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Λαμαρίνα βαμμένη ή βρεγμένη δεν είναι απλά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 ναι απλα εχω την απορια γιατι εκει ειναι διαφορετικα βαμμενο. αλλαξε ολος ο βολβος ή μονο η "ακρη" του (απο την "τομη" αυτη και μετα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 μονο οτι προεξεχει της πλωρης αλλαχτηκε. και προφανως εκει θα περασουν παραπανω χερια γι αυτο και η διαφορα στο χρωμα. αλλωστε μετα την αμμοβολη που τα περνανε ολα απο την αρχη βαφονται 5-6 στρωματα πριν το τελικο χρωμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 μου φαίνεται ότι αυτοί οι βολβοί πάνε και στα παλιά πλοία,πέρα απο τη καλή δουλειά που κάνουν πρόσθετουν μια τεχνολογική γοητεία στις γάστρες,σε αντίθεση με τους παλιούς βολβούς που φάινονται ξένοι σε σχέση με το hull Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 στο ματι οντως φαινεται να ταιριαζει περισσοτερο απο τον παλιο.βεβαια αυτο που εχει σημασια ειναι να κανει την δουλεια του,που αυτο για μενα μεταφραζεται 18μιλια πχ στο 70% αντι στο 80% που μπορει να ηταν πριν.δεν νομιζω να το βλεπουμε να πηγαινει με 21μιλια - ισως μονο στα δοκιμαστικα που θα κανει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Eπεσε σήμερα από την δεξαμενή της Eλευσίνας, και απογευματάκι επέστρεψε στον μώλο δραπετσώνας (AIS). Link to comment Share on other sites More sharing options...
εργης Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 (edited) ΚαλορίζιΚος Και Καλοτάξιδος! Καλοταξιδο να ειναι το πλοιο. εγινε πανεμορφο,συγχαρητιρια στην εταιρια για την δουλεια που εχουν Κανει. Edited January 23, 2012 by εργης Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 στο αρθρο της καθημερινης λεει οτι σταματησαν οι εργασιες στο superferry. Μάλιστα, σύμφωνα με τον υφυπουργό, μέλη του ΠΑΜΕ σταμάτησαν τις εργασίες επισκευών στο πλοίο «Σούπερ Φέρυ 2», της εταιρείας Golden Star ferry, που επρόκειτο να παραδοθεί άμεσα στην πλοιοκτήτρια εταιρεία για να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνα, Ανδρο, Τήνο και Μύκονο στις 5 Φεβρουαρίου τι εγινε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Μπαααααα !!!! Μάλλον για κάποια μικρή κινητοποίηση θα επρόκειτο. Σήμερα το πρωί που το είδα ..δια ζώσης, οι δουλειές προχωρούσαν κανονικότατα, βαψίματα, φρεσκαρίσματα, κόσμος που μπαινόβγαινε, πουθενά δεν τον είδα αυτόν τον τύπο τον .....Πάμε !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 και από δεξαμενή από την παρέα του arxipelagos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 νομιζω οτι του χρόνου περνάει 5ετες special survey, Τελικα απο εγκυρη πηγη δεν εγιναν μονο οι εργασιες αλλα περασε και 5ετες φετος μιας και ηταν ευκαιρια με τις πολλες δουλειες που εγιναν στο πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 στο ματι οντως φαινεται να ταιριαζει περισσοτερο απο τον παλιο.βεβαια αυτο που εχει σημασια ειναι να κανει την δουλεια του,που αυτο για μενα μεταφραζεται 18μιλια πχ στο 70% αντι στο 80% που μπορει να ηταν πριν.δεν νομιζω να το βλεπουμε να πηγαινει με 21μιλια - ισως μονο στα δοκιμαστικα που θα κανει. στο πλοίο έγινε και αλλαγή των μηχανών το πλοίο θα έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 22,5-23 μίλια και max 24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 οριστε ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 μήπως απλά αλλάχτηκαν εξάρτηματα των μηχανών γιατί με κανένα σκεπτικό δεν αλλάξεις μηχανές σε πλοίο 35 ετών,μεχρι να γίνουν απόσβεση θα έχει αρχίσει να σπάει η μεταλλική κατασκευή απο κόπωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 αυτο σε παραξενεψε στεφανε; ολα τα αλλα που εγιναν φετος τα θεωρεις λογικα για πλοιο 38 ετων; προσωπικα με οσα εγιναν και οσα διαλαληθηκαν φετος για το superferry, τπτ δεν θα με εξεπλητε. ουτε και αν του εβαζαν waterjets και T-foil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 ναι έγινε αλλαγή μηχανών ήμουν εκεί όταν τις τοποθετούσαν τις νέες και έβγαζαν τις παλιές!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 να μην παραπληροφορουμε pls. εγινε εκτεταμενη συντηρηση, οι μηχανες λυθηκαν, αντικατασταθηκαν καποια εξαρτηματα, εγινε συντηρηση στα blocks και ξαναμονταριστηκαν (ή ξαναμονταρονται τωρα). ανεξαρτητα απο το αν ηταν ολα αυτα που εγιναν απαραιτητα (θα φανει στην πορεια), ΔΕΝ εγινε αλλαγη μηχανων. επισης η αλλαγη μηχανων (οπου αυτη γινεται) για να εχει αποτελεσμα στην ταχυτητα, συνηθως συνδυαζεται με παρεμβασεις σε αξονες και μειωτηρες, αλλιως θα σε μαζευουν καθε τρεις και λιγο τα ρυμουλκα. δε γνωριζω στο ferry να εχει γινει τπτ απο ολα αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 (edited) Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έγινε καμία αντικατάσταση κυρίων μηχανών. Υπήρχαν σκέψεις να αντικατασταθεί μια ηλεκτρομηχανή αλλά δεν θα γίνει φέτος (ίσως στην επισκευή του χρόνου??) αυτο σε παραξενεψε στεφανε; ολα τα αλλα που εγιναν φετος τα θεωρεις λογικα για πλοιο 38 ετων; προσωπικα με οσα εγιναν και οσα διαλαληθηκαν φετος για το superferry, τπτ δεν θα με εξεπλητε. ουτε και αν του εβαζαν waterjets και T-foil. Εγώ εκτός από την αλλαγή του βολβού δεν βλέπω κάτι υπερβολικό στην φετινή επισκευή του πλοίου! Όσο για τα αλλά που έγιναν, εγώ απλώς βλέπω ότι άσχημο έβρισκαν το διόρθωναν Edited January 30, 2012 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Ας μην κατηγορουμε ουτε τους μεν ουτε τους δε. Ειναι προφανες οτι η προηγουμενη εταιρια του δεν εδινε λεφτα για το βαπορι το οποιο πλησιαζε τα 40 και αν δεν βρισκοταν οι Στεφανου τωρα ισως ηταν σε καμια Ινδια να κανει παρεα στο Λισσος... Οπως επισης για μενα ειναι λογικο απο τη στιγμη που το πηραν οι Στεφανου και εχουν ενα πλανο στο μυαλο τους για το βαπορι να φτιαξουν ορισμενα πραγματα ειτε βασικα (μηχανες) ειτε λιγοτερο βασικα. Παντως εκει στην GSF θα πρεπει να το τρεξουν λιγο το πραγμα γιατι 6 του μηνα το βαπορι πρεπει να κανει δρομολογιο πασει θυσια καθως ληγει η παραταση της ακινησιας τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Τρέχουν ήδη από την ημέρα που έπεσε το πλοίο από τη δεξαμενή και δουλεύουν επί 24ωρου βάσεως έτσι ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εγκαίρως!!! Εάν πάνε όλα καλά το πλοίο ίσως τη Πέμπτη να είναι έτοιμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now