Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

λόγω του μεγάλου όγκου εργασιών που γίνονται στο Superferry II δουλεύουν μέχρι αργά στο πλοίο!! αλλά επειδή δεν προλαβαίνουν μέσα στο δίμηνο που ορίζει ο νομός, η εταιρεία θα ζητήσει επέκταση της ακινησίας πέρα των δυο μηνών (κανονικά θα έπρεπε να γυρίσει στις 10/1/12) έτσι ώστε να ολοκληρωθούν όλες αυτές!!! δεν το βλέπω πριν το τέλος ιανουαρίου να είναι έτοιμο!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

να αναφέρω ότι οι πρώτες λαμαρίνες από το καινούργιο βολβό του Superferry II κόβονται στο ναυπηγείο της ελευσίνας. ο όποιος θα τοποθετηθεί τον ιανουάριο, κατά το δεξαμενισμό του στα ναυπηγεία.

είναι προγραμματισμένος στο ναυπηγείο της ελευσίνας. εάν πραγματοποιηθεί η απεργία των εργαζομένων τότε προφανώς η εταιρεία του θα κοιτάξει για εναλλακτική λύση

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

δεν το βλέπω πριν το τέλος ιανουαρίου να είναι έτοιμο!!

Kαλά τι κάνουν και χρειάζονται τρεις μήνες, εξ αρχής το χτίζουνε... ή μήπως με την ευκαιρία των εργασιών, τρενάρουνε την επιστροφή μέσα στο καταχείμωνο?

Link to comment
Share on other sites

Eάν κρίνω ότι ήδη από τον Oκτώβριο πήγαιναν μιά-μία με την πηνελόπη -και ανεξαρτήτως των εργασιών που τυχόν πρέπει να γίνουν- υποψιάζομαι ότι κανένας δεν έχει λόγο να βιάζεται να επιστρέψει μέσα στο καταχείμωνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αληθεια τη γραμματοσειρα στο ονομα θα την αλλαξουν ή θα μεινει αυτη της BS?

μην το κανουν σαν τους στριντζαιους, που αλλαξαν τη γραμματοσειρα στο κεφαλονια μετα απο 3 χρονια

Link to comment
Share on other sites

μακάρι να την αλλάξουν, Proud!!! προσωπικά μου άρεσε καλύτερα όταν ήταν επί στρίντζη... με κεφαλαία γράμματα, στρογγυλά... επιπλέον, αν πάρουν και το επτανησοσ, θα είναι καλύτερα να την προσαρμόσουν σ' αυτή που ήδη έχει το καράβι, ώστε να είναι ομοιόμορφη σε όλο το στόλο. ελπίζω να γίνει προς αυτή την κατεύθυνση κι όχι το αντίθετο (δλδ να πάρει το επτανησοσ τη γραμματοσειρά του SUPERFERRY...).:unsure:

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

τοποθετήθηκαν οι νέοι προσκρουστήρες του και τα παράθυρα......Δεν άλλαξε τελικά το εσωτερικό, αισθητές αλλαγές έγιναν αλλά όχι του τύπου <<αλλο πλοιο>> , γενικα γινεται εξαιρετικη Δουλειά και μπραβο στους ανθρώπους που πραγματικά το αγάπησαν όπως αποΔεικνύεται.......καλά ταξίΔια, από μέσα Φλεβάρη βέβαια πλέον.......

Edited by polmyt
κεφαλαια
Link to comment
Share on other sites

Eχει αλλαξει παραθυρα,εχει αλλαξει καποιες ταπετσαριες στο εσωτερικο και αν προσθεσεις και βολβους και προσκρουστηρες δεν τα λες και λιγες αλλαγες.

καμια φωτο απο τους προσκρουστηρες και τα νεα παραθυρα υπαρχουν μπας και τα δουμε και μεις που δεν κατεβαινουμε συχνα πλεον στο λιμανι;

Link to comment
Share on other sites

ΒέΒαια......Ορίστε Οι νέΟι πρΟσκρΟυστήρες λΟιπόν αλλά και τα νέα παράθυρά τΟυ στην α θέση......εχω την εντυπωση Οτι αλλαχτηκαν και τα τζαμια στα υπΟλΟιπα παραθυρα απλα.....παντως χθες ειχαν αραδιασμενα στα καταστρωματα νεα καθισματα, η κατι σαν παγκακια πειτε τΟ καλυτερα, πρΟφανως για εξω θα ηταν.......

post-2780-0-01507900-1326033899_thumb.jp

post-2780-0-44843400-1326033911_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξηλωθει ήδη ο παλιός βολβος του πλοίου και στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα ξεκινήσει η τοποθέτηση του νέου βολβου! Εαν διέκρινα καλά αλλάζονται κάποιες λαμαρίνες στα υφαλα πλοίου στη δεξιά πλευρά στο ύψος που είναι νόητα το μηχανοστασιο

Link to comment
Share on other sites

πόσες ημέρες θα μείνει κάνεις δεν μπορεί να το πει κάνεις με ακρίβεια!!! Aπό ότι μαθαίνω το νωρίτερο που μπορεί να πέσει το βαπόρι από τη δεξαμενή είναι την δευτέρα 23/1/12. Όποτε εάν επαληθευτεί αυτή η ημερομηνία στο τέλος, θα μιλάμε για 14 ήμερες στη δεξαμενή

Link to comment
Share on other sites

μα καλα το κοστος δεν τους νοιαζει;

ειχα την εντυπωση οτι οταν ενα πλοιο δεξαμενιζεται ειναι ολα ετοιμα απο πριν και με το που ανεβει πανω πεφτουν ολα τα συνεργεια για να τελειωσει. ακομη και στον πηγασο οταν στουκαρε το 96, ανεβηκε μια φορα κοψαν την πλωρη και ξαναανεβηκε να φορεσει την καινουργια. τοσο... λογκαδους δεξαμενισμους μονο στο czar και στο μυρτιδιωτισσα εχουμε δει. πιθανον και σε καποια special των minoan/attica.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει κάνεις που να μην σκέφτεται το κόστος (και ειΔικά τις ήμερες μας)!!! το πλοίο Δεν έχει μόνο να αλλάξει το βολβό στη πλώρη του, αλλάζει κάποιες λαμαρίνες στα ύφαλα, θα γίνει αμμοβολή και πλαστικοποίηση των ύφαλων (όπου εκεί πρέπει να μην βρέχει για να πιάσει η πλαστικοποίηση). εάν Δε κάνω λάθος πρέπει να γίνονται κάποιες εργασίες σε μια KaMeWa και νομίζω σε ένα τιμόνι. Δεν γίνονται όλες οι Δουλειές έτσι απλά θέλουν τις ώρες τους και τις ημέρες τους!!!

τοσο... λογκαΔους Δεξαμενισμους μονο στο czar και στο μυρτιΔιωτισσα εχουμε Δει. πιθανον και σε καποια special των minoan/attica.

εΔώ το Blue Star 2 έκατσε σχεΔόν 8 ήμερες στη Δεξαμενή στη σύρο και Δεν έγιναν ούτε το ¼ των Δουλειών που κάνει στη Δεξαμενή το Superfery II!!

Link to comment
Share on other sites

και το superferry περναει special φετος μην το ξεχναμε. το ρεκορ δεξαμενισμου πρεπει να το εχει παντως το speedrunner 1 στον πρωτο του δεξαμενισμο στην ελλαδα, στη χαλκιδα, οπου εμεινε ενα μηνα στη δεξαμενη περιμενοντας να επισκευαστουν τα waterjet...

Link to comment
Share on other sites

είναι ευχάριστο να βλέπεις τέτοια περιποίηση σε 38χρονο βαπόρι..αυτό έχουν οι μοναχοβάπορες εταιρίες προσέχουν τα μοναχοπαίδια τους σαν τα μάτια τους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...