Marios Superfast Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 (edited) Και λέει κάνει άλλη εταιρεία(μόνος του) και τα πουλάει στον εαυτό τα 8 πλοία . Edited February 3, 2021 by Marios Superfast
Nick the Greek Posted February 19, 2021 Posted February 19, 2021 Τα νέα δε φαίνεται να είναι καλά στο μέτωπο των χρεών της εταιρείας και του σχεδίου σωτηρίας. Δε φαίνεται να έχει επιτευχθεί κάποια συμφωνία αλλά ο χρόνος τελειώνει και σύντομα θα ξέρουμε τι μέλλει γενέσθαι.
Nick the Greek Posted March 4, 2021 Posted March 4, 2021 Ετοιμάζονται οι Ιταλοί για την εξόδιο ακολουθία της Moby/Tirrenia η οποία μετά το Napoli - Catania και το Ravenna - Catania εξέρχεται ολοκληρωτικά από τη Σικελία αφήνοντας και το Genova - Livorno - Catania - Malta. Θα επικεντρωθούν στις γραμμές της Σαρδηνίας και στο Napoli - Palermo. Υποθέτω πως τα 2 μεγάλα roro(Alf Pollak και Maria Grazia Onorato) θα απασχοληθούν αποκλειστικά ανάμεσα στο Livorno και τη Σαρδηνία.
MILTIADIS Posted March 4, 2021 Author Posted March 4, 2021 Εχει λογο που τις αφηνει τις συγκεκριμενες γραμμες ομως και ο λογος ειναι οτι παυουν πλεον να ειναι επιδοτουμενες.
Nick the Greek Posted March 4, 2021 Posted March 4, 2021 Αν σκεφτούμε πως είναι και αυτές με τις μεγαλύτερες αποστάσεις, πιστεύω πως μειώνεται σε ικανό ποσοστό και η δαπάνη σε καύσιμα σε ετήσια βάση.
Nick the Greek Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Πραγματικός μύλος με την σωτηρία της Moby, αν καταλαβαίνω καλά ο Onorato μήνυσε in personam έναν Ιταλό αναλυτή που δουλεύει σε μια εκ των εμπλεκομένων εταιρειών με τις κατηγορίες του εκβιασμού και του insider trading, δηλαδή ότι χρησιμοποίησε τις γνώσεις που είχε για την υπόθεση ώστε να χαλιναγωγήσει την όλη ιστορία και να αποκομίσει κέρδος, εις βάρος των άλλων πιστωτών και των τραπεζών. Όπως καταλαβαίνει κανείς μια τέτοια εξέλιξη περιπλέκει ακόμη τα πράγματα και αναρωτιέμαι αν αναγκάσει το δικαστήριο του Μιλάνο να αναβάλλει ακόμη μια φορά την απόφασή του σχετικά με το μέλλον της εταιρείας.
Strofalos Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Το τενεκεδάκι το κλωτσάνε συνεχώς και τρώνε χρόνο διαρκώς. Όμως, κάποια στιγμή, θα γίνει και η "εξόδιος ακολουθία" όποτε δε νομίζω να υπάρχει κέρδος σε κάτι που δε γίνεται να αποφευχθεί.
Nick the Greek Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 21 hours ago, Nick the Greek said: Υποθέτω πως τα 2 μεγάλα roro(Alf Pollak και Maria Grazia Onorato) θα απασχοληθούν αποκλειστικά ανάμεσα στο Livorno και τη Σαρδηνία. Να δούμε και πως πιθανόν να διαμορφωθεί το lineup των roro της Moby που απέμειναν στην εταιρεία. Τα 2 πλοία για τα οποία μίλησα ήδη από χτές είναι όντως εδώ και αρκετό καιρό σε δρομολόγια ανάμεσα σε Livorno, Olbia και Cagliari. Κάποιες φορές έχουν δρομολόγιο μόνο για την Olbia, κάποιες υπάρχει και προέκταση στο Cagliari. Το ρεζουμέ είναι πως ο Onorato βάζει τα δυό του δυνατότερα χαρτιά στις δυο καλύτερες γραμμές που του έχουν απομείνει. Υπενθυμίζω πως το Maria Grazia Onorato είναι δικό του ενώ το Alf Pollak είναι μακροχρόνια ναύλωση από τη Siem Shipping. Το επόμενό του πιο δυνατό χαρτί είναι το Giuseppe Lucchesi, αυτό ναυλωμένο από την Cobelfret. Είναι σε θέση φόρτωσης στο Livorno απόψε, θεωρώ πως και αυτό θα μείνει στη γραμμή της Olbia έτσι ώστε να υπάρχουν καθημερινές αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση. Εδώ είναι ένα ερώτημα πόσος χρόνος απομένει σε αυτή τη ναύλωση, το πλοίο έχει κλείσει 3 χρόνια στην υπηρεσία της Moby. Άλλο ένα αξιόλογο πλοίο είναι το Eliana Marino που φαίνεται να κάνει δρομολόγια ανάμεσα σε Genova και Olbia. Αυτή είναι μια γραμμή που σε κανονικές συνθήκες το καλοκαίρι έχει μέχρι και 3 αναχωρήσεις ημερησίως σε κάθε κατεύθυνση ενώ το χειμώνα εξυπηρετούταν 2 φορές την εβδομάδα με κάποιο πλοίο της κλάσης Nuraghes. Προφανώς για να περικοπούν δαπάνες η γραμμή έχει μετατραπεί σε φορτηγά μόνο με τη χρήση του Eliana Marino. Ρόλος έχει βρεθεί και για το Pietro Manunta στη γραμμή Napoli - Cagliari αλλά και Palermo. Το επιβατικό στοιχείο της γραμμής εξυπηρετείται από τo Moby Corse που όπως έχουμε πεί είναι απλώς ανεπαρκές σε επίπεδο χωρητικότητας φορτηγών. Έτσι το Pietro Manunta επικουρεί το μικρό Moby Corse. Προφανώς και δεν είναι ιδεώδης η πρακτική αυτή αλλά προφανώς τους έρχεται φθηνότερο από το να χρησιμοποιείται κάποιο μεγάλο ropax. Αφήνω για το τέλος το Beniamino Carnevale που ολοκλήρωσε την παρουσία του στην Catania και βρίσκεται στο Livorno αλλά πρός το παρόν όχι σε θέση φόρτωσης. Με δεδομένο το ότι όλα τα αδέλφια του έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία, το μέλλον του είναι προδιαγεγραμμένο. Μένει να δούμε ποιός θα είναι ο μουστερής. Εκτός πια κι αν κάποια από τις ναυλώσεις που ειπαμε παραπάνω ολοκληρωθεί στο άμεσο μέλλον και ξαφνικά το δούμε να αναπληρώνει κάποιο κενό. Λογικές κι αναμενόμενες όλες αυτές οι κινήσεις, ρίχνει τα δυνατά του χαρτιά στις πιο δυνατές του γραμμές και προσπαθεί να υπερασπιστεί τα πάτρια εδάφη. Μεγάλος βαθμός ορθολογισμού αλλά μάλλον λιγάκι αργά. Για τα roro ξεκίνησα αλλά μια που αρχίσαμε να τρώμε το pasticcio, ας καθαρίσουμε το ταψί για να δούμε επιγραμματικά που βρίσκονται τα υπόλοιπα πλοία: Moby Corse: Napoli - Cagliari και Cagliari - Palermo Moby Dada: Civitavecchia - Cagliari Moby Tommy: Genova - Porto Torres Janas: Genova - Porto Torres Moby Aki: Livorno - Olbia Moby Wonder: Livorno - Olbia Raffaele Rubattino: Napoli - Palermo Vincenzo Florio: Napoli - Palermo Nuraghes: Civitavecchia - Olbia Sharden: Civitavecchia - Olbia Moby Ale: Piombino - Portoferraio Moby Baby Two: Piombino - Portoferraio Moby Niki: Piombino - Portoferraio Bastia: Piombino - Portoferraio Giraglia: Santa Theresa di Gallura - Bonifaccio Athara: Στην επισκευαστική βάση της Napoli Bithia: Στη δεξαμενή της Messina Moby Kiss: Σε ακινησία στο Livorno Moby Zaza: Σε ακινησία στο Livorno Moby Otta: Σε ακινησία στη Genova Moby Drea: σε ακινησία στη Genova
Nick the Greek Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Αυτήν την εβδομάδα η Moby είναι σε καλύτερη φάση με τους πιστωτές της, υποχωρεί από τι μηνύσεις που είπαμε παραπάνω και τώρα τους μένουν 3 εβδομάδες για να βρούν μια λύση.
Nick the Greek Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 Μου έστειλε ένας φίλος μέσα στην εβδομάδα ένα link με λεπτομέρειες από το πλάνο σωτηρίας της Moby, δυστυχώς δεν μπορώ να το βρώ. Θυμάμαι όμως τις λεπτομέρειες. Η Moby/Tirrenia λοιπόν εξαναγκάζεται να πουλήσει το τμήμα με τα ρυμουλκά(έγινε ήδη νομίζω), 2 ακίνητα(ένα στο Milano και ένα στην Olbia) και 5 πλοία. Ποιά είναι αυτά τα πλοία? Είναι τα Moby Aki, Moby Wonder, Moby Tommy, Pietro Manunta και Giuseppe Sa. Για να δούμε αν θα προχωρήσει αυτό. Σε καλύτερα νέα για την εταιρεία, to ΣτΕ της Ιταλίας επιβεβαώσε πως ένα πρόστιμο 30 εκατομμυρίων που είχε επιβληθεί από την επιτροπή ανταγωνισμού για αθέμιτες πρακτικές πρέπει να μειωθεί σημαντικά, εικάζεται πως θα πέσει στο τάλιρο. Και μέσα σε όλον αυτό τον κυκεώνα, κάπου πήρε το μάτι μου ότι η εταιρείς προχωρά για τα 2 νεότευκτα στην Κίνα. Είναι τρομερά όλα αυτά που συμβαίνουν, του δίνω πόντους πάντως του Vincenzo για την υπομονή και επιμονή του.
MILTIADIS Posted April 3, 2021 Author Posted April 3, 2021 Μαλλον ομως θα φαει αποκλεισμο η συμμετοχη του στους διαγωνισμους για τις 6 επιδοτουμενες γραμμες γιατι το προστιμο δεν ειναι μονο χρηματικο οποτε θα εχει μεγαλο προβλημα αν γινει αυτο. Επισης,διευκρινιση για το σχεδιο με τα πλοια:Ειναι το σχεδιο που προτεινε ο ιδιος στους πιστωτες και οχι η τελικη συμφωνια.Αφορα μαλιστα τη μητρικη εταιρεια(Moby)για την CIN(Tirrenia)δεν παρουσιασε κανενα απολυτως σχεδιο σωτηριας.
Petros P Posted May 20, 2021 Posted May 20, 2021 Έκλεισε το facebook του ο πρόεδρας οπως μας ενημερώνει και ο Gary στο ferries! και μιας και το χρησιμοποιούσε αρκετά,θεωρούν πως δεν είναι καλό αυτό για την εταιρεία και το μέλλον της
proud_ionian Posted September 25, 2021 Posted September 25, 2021 Oι εταιρίες του Ονοράτιου (Moby, CIN, Onoraro Armatori κλπ), ανακοίνωσαν ότι ήλθαν σε προκαταρκτική συμφωνία με το 1/3 των ομολογιούχων, για την αναδιάρθρωση του δανεισμου. Η ανακοίνωση έχει ανεβει σε groups ιταλοφωνων και αγγλόφωνων συνασθενων. Είναι κατσαρίδα ο π@√$£#ς
MILTIADIS Posted October 12, 2021 Author Posted October 12, 2021 H ανακοινωση του V. Onorato για την αποχωρηση του απο την προεδρια του ομιλου Moby.Παραμενουν στο ΔΣ οι 2 του γιοι ενω τη θεση του προεδρου θα αναλαβει προσωπο κοινης αποδοχης οικογενειας-πιστωτων. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=431152278368114&id=100044200367927
Nick the Greek Posted October 13, 2021 Posted October 13, 2021 Φαντάζομαι βέβαια πως παραμένει πρόεδρας στην Onorato Armatori που είναι και η οικογενειακή επιχείρηση.
MILTIADIS Posted October 26, 2021 Author Posted October 26, 2021 Τα νεοτευκτα Μoby Fantasy και Moby Legacy θα ειναι ετοιμα το Μαιο και τον Αυγουστο του 2022 αντιστοιχα.
Nick the Greek Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 On 10/12/2021 at 7:26 PM, MILTIADIS said: H ανακοινωση του V. Onorato για την αποχωρηση του απο την προεδρια του ομιλου Moby.Παραμενουν στο ΔΣ οι 2 του γιοι ενω τη θεση του προεδρου θα αναλαβει προσωπο κοινης αποδοχης οικογενειας-πιστωτων. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=431152278368114&id=100044200367927 Ο καινούριος πρόεδρας λέγεται Gualtiero Brugger και θα προεδρεύει ενός συμβουλίου διαχείρισης με άλλα 4 μέλη, εις εκ των οποίων είναι ο υιός του Vincenzo, Achille Onorato, όπως επίσης και ο Beniamino Carnevale, το όνομα του οποίου ακόμη φέρει ένα πλοίο της εταιρείας.
proud_ionian Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 O Brugger είναι ομότιμος καθηγητής χρηματοοικονομικών στο Bocconi, σύμβουλος τραπεζών και επιχειρήσεων για δεκαετίες και μόλις 78 Μαΐων. Φήμες ότι μοιάζει φυσιογνωμικά στον Λουκά Παπαδήμο ελέγχονται ως ανακριβείς
proud_ionian Posted November 5, 2021 Posted November 5, 2021 (edited) ενα προστιμο 29εκ εουροζ, που ειχε φαει το 2018 απο την ιταλικη επιτροπη ανταγωνισμου, για καταχρηση δεσποζουσας θεσης στις γραμμες της σαρδηνιας, εγινε 1εκ. ετσι λεει το shipping italy. (ειχαμε δει απο την ανοιξη οτι το ιταλικο ΣτΕ ειχε ζητησει τη μειωση του/) Edited November 5, 2021 by proud_ionian
proud_ionian Posted January 6, 2022 Posted January 6, 2022 Όπως αναφέρει το shipmag 20 Ιανουαρίου είναι το επόμενο δικαστήριο για το μέλλον της Moby. Θα γενούν δύο εταιρίες. Μια θα είναι η πλοιοκτήτρια, στην οποία θα μεταβιβασθούν πλοία και κουρεμένα χρέη και μια που θα έχει την εκμετάλλευση, η οποία θα ναυλώσει από την πλοιοκτήτρια. Στη δεύτερη θα παίζει μπάλα και ο Ονοράτιος. Τα χρέη κουρεύονται κατά 33% και προς τράπεζες και προς ομολογιούχους. Θα πουληθούν 5 πλοια, τα οποία σύμφωνα με το ferries είναι: Moby Aki, Wonder, Tommy, plus Giuseppe Sa & Pietro Manunta
MILTIADIS Posted January 7, 2022 Author Posted January 7, 2022 Στο navi γραφουν σημερα οτι κυκλοφορει στην εκει πιατσα οτι τα Μoby Aki και Moby Wonder τα εχει ηδη"κλεισει"ο Γκριμαλντι.
Strofalos Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Εγώ θα περίμενα και το ΤΟΜΜΥ ΜΟΒΥ καθώς είναι αδελφό του ΖΕΥΣ ΠΑΛΛΑΣ.
proud_ionian Posted January 19, 2022 Posted January 19, 2022 On 12/13/2020 at 9:56 PM, MILTIADIS said: Λαικιστης ιδιοκτητης,βουτηγμενη στα χρεη αλλα παρολαυτα αρμεγει για τα καλα το εκει δημοσιο και καταφερνει οχι μονο να επιβιωνει αλλα και να επεκτεινεται/ναυπηγει πλοια. Πραγματικο προτυπο σχολειο για πολλες Ελληνικες εταιρειες των καιρων μας Σκάνδαλο δωροδοκίας του Μμεπε Γκρίλο, από τη Moby. Ο Γκρίλο, ιδρυτής του κινήματος των Πέντε Αστέρων, έχει χαρακτηριστεί υβρίδιο Ζωής Κωνσταντοπούλου και Ραχήλ Μακρή, σε αρσενική έκδοση
Ariadne Posted January 23, 2022 Posted January 23, 2022 Μερικές φωτογραφίες του νεότευκτου: https://www.maritime-executive.com/article/largest-green-ferry-launched-in-china-for-italy-s-moby
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now