Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Onorato Armatori που παίζει στο ΦΒ(μερσί Πετράν) του καραφλού αγοριού Vincenzo, η εταιρεία έχει έρθει σε κατ' αρχήν συμφωνία και με τις τράπεζες αλλά και με τους ομολογιούχους. Τι μένει για να ολοκληρωθεί η συμφωνία διάσωσης της εταιρείας που πρέπει να έχει κατατεθεί μέχρι τις 31 Μαρτίου στο δικαστήριο του Μιλάνο? Η συναίνεση της Tirrenia στην οποία χρωστούνται 180 εκατομμύρια. Και εναντίον του στελέχους του Υπουργείου Οικονομίας που την ελέγχει, βάλλει κι ο Onorato. Σύμφωνα με τον Amrabat της Λομβαρδίας, έχει ήδη υποβάλλει ένα πολύ ρεαλιστικό πακέτο πληρωμής με κούρεμα, 23 εκατομμύρια ντούκου και άλλα 121 στο μέλλον με εγγύηση πλοία. Τέλος πάντων ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν έχει προσέλθει καν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, ο χρόνος πιέζει κι ο Ονοράτο σφίγγεται σα τον καθηγητή Θρησκευτικών στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα :D.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά, κι απ' τα πολλά στα λίγα για την Moby. Από όλο τον στόλο των roro, στην Ιταλία πια ταξιδεύει μόνο το Pietro Manunta στη γραμμή Livorno - Olbia και το Giuseppe Lucchesi στο τριγωνικό Livorno - Olbia - Cagliari - Livorno. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η oικογενεια Aponte και η οικογενεια Οnorato εσονται εις σαρκαν μιαν.

Συμφωνα με το shipping italy, που επικαλειται ανακοινωση των δυο οικογενειων, η οικογενια Aponte (MSC, GNV κλπ) θα βαλει ζεστο χρημα στη Moby.

Λεπτομερειες ας μας πουν οι ιταλομαθεις :) 

Ιδου και η πρωτοτυπες ανακοινωσεις:P

 

 

 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

O Αποντες θα πληρωσει το υπολοιπο της οφειλης για να μη χασει η Moby την Tirrenia απ οσο βλεπω και θα παρει σε πρωτη φαση το 25% του ομιλου.

Και στα δικα μας🥰

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 8/13/2019 at 8:44 PM, Nick the Greek said:

Αν δεν τους έχει καταπιεί κανένας Aponte στο μεταξύ,

το' βλεπες, το' παιξες;:P

On 12/28/2021 at 4:08 PM, Nick the Greek said:

Και σύμφωνα με τη Shippax τελικά η εταιρεία προχωρά στην παραγγελία 2 νεότευκτων από το Guangzhou, πρόκεται για μικρότερες εκδοχές των πλοίων που έχει ήδη παραγγείλει η Moby. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά χρειάζονται κάμποσα ακόμη. 

φωναζε το πραγμα

Link to comment
Share on other sites

Είδες, η τυφλή Βουλγάρα μάντισσα, κάνει δουλειά :D.

 

Πέρα από την πλάκα αν θυμάστε η παραγγελία των πλοίων ήταν μαζί με τη Moby αρχικά, μετά άγνωστο για ποιόν λόγο η GNV έκανε πίσω και μετά έβαλε δική της παραγγελία ξεχωριστά. Άσε που το ιταλικό shipping είναι 5 νοματαίοι στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε άλλος που να έχει το ειδικό βάρος και το πορτοφόλι να κάνει τέτοια κίνηση. Υπενθυμίζω πως στον έλεγχό της οικογένειας Aponte μέσω της Marinvest αν δεν κάνω λάθος είναι τόσο η GNV όσο και η SNAV οπότε είναι ήδη εμπλεκόμενοι στον τομέα. Όπως πρέπει να έχω αναφέρει παλαιότερα, η οικογένεια Aponte(πατήρ-φαμίλιας Gianluigi, υιός Diego και θυγάτηρ Alexa) με έδρα τη Γενεύη είναι μέγεθος πολύυυυ μεγαλύτερο και ισχυρότερο από τον Grimaldi και οι μοναδικοί που -αν το θέλουν και το αποφασίσουν- μπορούν να προβάλλουν αντίπαλο δέος στον συμπατριώτη τους από τη Napoli. 

 

Για να τα λέμε όλα βέβαια, μέχρι τις αρχές του 2000 αν έβλεπες την MSC ήταν μεν μια τεράστια εταιρεία, πλήν όμως από άποψη safety και σεβασμού στον πελάτη παίζει να ήταν πολύ χειρότερη απ' ότι είναι τώρα ο Grimaldi. Όλα όμως ωριμάζουν με τον καιρό και έτσι την τελευταία 20ετία οι Aponte άλλαξαν ριζικά και την εταιρική κουλτούρα όσον αφορά το συγκεκριμένο αλλά και το προφίλ της εταιρείας σε πελάτες και την ίδια τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Το μεγάλο τρωτό σημείο της MSC αλλά και του Grimaldi? Είναι οικογενειακές και προσωποπαγείς εταιρείες, δεν παράγουν στελέχη και πολύ σπάνια εισάγουν στελέχη. Η μελλοντική πορεία τους θα είναι κατά πάσα πιθανότητα όσο καλή, ή μέτρια, ή κακή, όσο θα είναι και το πνευματικό επίπεδο του επόμενου μέλους της οικογενείας που θα αναλάβει τα ηνία της επιχείρησης. 

 

Αυτό που έχει το πραγματικό ενδιαφέρον για μένα είναι όχι αν θα πουλήσουν το Moby Tommy αλλά το κίνητρο για αυτή την εμπλοκή. Το γεγονός ότι θα γίνει κατά τα φαινόμενα με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και με απόκτηση μειοψηφικού ποσοστού μετοχών, σημαίνει μάλλον πως θα αφήσουν το κουμάντο στον Onorato. Και επειδή δε συνηθίζουν να αφήνουν άλλους να κάνουν κουμάντο στα λεφτά τους, υποπτεύομαι πως η εμπλοκή έχει να κάνει μόνο με το να επιβιώσει η εταιρεία, κι όχι γιατί θέλουν πραγματικά να επενδύσουν εκεί και να κάνουν χοντρό παιχνίδι. Αν ήθελαν να κάνουν κάτι τέτοιο, θεωρώ πως θα είχε στρατηγική επιχειρηματική λογική και η εμπλοκή τους στην Attica, έτσι ώστε να βάλουν φραγμό στον επεκτατισμό του Grimaldi πρός ανατολάς αλλά και σιγά-σιγά να ορθώσουν πραγματικό ανάστημα στην Αδριατική. Όμως από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, ούτε και στο παρελθόν έχει υπάρξει καν σαν φήμη. Άρα τείνω να πιστέψω πως η συγκεκριμένη κίνηση, στην παρούσα φάση τουλάχιστον, είναι μια απλή ρίψη σωσιβίου στον σχεδόν πνιγμένο Onorato.

 

Τι να περιμένουμε στο εγγύς μέλλον? Θα έλεγα 1) επιτέλους ρευστότητα στην Moby που θα τους βοηθήσει να κάνουν επισκευές/συντηρήσεις/κλείσουν μέτωπα με προμηθευτές και 2) συνεργασία στα δρομολόγια με την GNV ώστε να μην χτυπιούνται σε κοινές γραμμές όπως το Genova - Porto Torres, το Genova - Olbia αλλά και το Civitavecchia - Olbia. Ίσως και μια περαιτέρω συνεργασία στον τομέα των roro όπου η Moby έχει μείνει μόνο με 2, είτε βάζοντας και τα 2 της GNV στο παιχνίδι, είτε φέρνοντας και ένα τρίτο στο προσκήνιο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με το shipping italy,  με βάση την τελευταία επικαιροποίηση του σχεδίου διάσωσης, το ποσοστό της MSC στη Moby θα αγγίξει το 49%. Όσο για τα νεότευκτα, είναι πολύ πιθανόν να περάσουν απ' ευθείας στην MSC και να παρακαμφθεί το leasing δι αντιπροσώπων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε καθημερινές σοβαρές μηχανικές βλάβες στα πλοία του ομίλου (όπως και της GNV) με αποτέλεσμα ακόμη και καθυστερήσεις άνω των 24 ωρών!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Στο Ferries! στο fb εχουν αυτο το λινκ απο το pianetanavi.

Moby Zaza, Moby Corse & Bithia (ή Janas) πωλουνται απο τον ομιλο.

Οι πιανετοι επικαλουνται το apolloduck, στο οποιο υπαρχουν αγγελιες πωλησης για τα παντα. Απο την Ακροπολη ως τα Κτηματα των Σταματακηδων και απο το Αγαλμα του Λασκαρατου, ως το Λειψανο του Αγιου ΓερασιμουB).

Ιδωμεν

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το έχουμε αναφέρει και σε κάποιο άλλο σημείο, κυκλοφορούσαν στην αγορά και πολύ πρίν χρειαστεί σχέδιο διάσωσης. Το ότι δεν έχει βρεθεί ούτε ένας να δώσει τα χρήματα, είναι αξιοσημείωτο αν όχι αξιοπερίεργο. Θυμίζω πως υπάρχουν και ταξιδιωτικές εμπειρίες από το Janas. Παντελώς αδιάφορα και σπαρτιάτικα πλοία, μπορεί εξωτερικά να θυμίζουν Παλάτια, είναι όμως απλή συνωνυμία. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/10/2022 at 12:13 AM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με το shipping italy,  με βάση την τελευταία επικαιροποίηση του σχεδίου διάσωσης, το ποσοστό της MSC στη Moby θα αγγίξει το 49%. Όσο για τα νεότευκτα, είναι πολύ πιθανόν να περάσουν απ' ευθείας στην MSC και να παρακαμφθεί το leasing δι αντιπροσώπων

 

Επισημοποιήθηκε από το δικαστήριο στο Μιλάνο το σχέδιο διάσωσης, και επίσημα ο Gianluigi Aponte στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια μπορούν κι αυτοί να ατενίζουν το μέλλον με αισιοδοξία αλλά και τον Grimaldi στα μάτια. Το άλλο ενδιαφέρον που μαθαίνουμε από το άρθρο είναι πως λήγει η συνεργασία με τη Warner Brothers και πως μετά από τους χειμερινούς δεξαμενισμούς των πλοίων, θα ξαναδούμε τη μπλέ φάλαινα στα κύτη τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Για να δούμε τα δύο αδερφάκια Moby Otta και Moby Drea στη Γένοβα. Το πρώτο ξεχειμώνιασε στο Livorno και μεταφέρθηκε πρόσφατα στη Genova για να αρχίσει σιγά-σιγά η συντήρησή του. Από διαφορές μπορεί να παρατηρήσει κανείς τη γραμματοσειρά των ονομάτων, πράγμα που μου φαίνεται εντελώς κουφό αλλά και το σχήμα του βολβού. Για το δεύτερο δεν ξέρω αν οφείλεται στο σαβούρωμα τη δεδομένη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με τα τελευταία ιταλικά δημοσιεύματα και ανακοίνωση της ίδιας της Moby Lines, απέτυχε τελικά η προσπάθεια του Grimaldi να εμποδίσει την συμφωνία διάσωσης της εταιρείας με τη συμμετοχή του Gianluigi Aponte. Αυτή είναι απόφαση που πήρε το δικαστήριο του Milano. Αυτό ανοίγει το δρόμο έτσι ώστε να μπούν τα χρήματα του Aponte στην εταιρεία και να ολοκληρωθεί το πλάνο. Απ' ότι καταλαβαίνω θα συσταθεί ένα fund που λέγεται ShipCo μέσα στο οποίο θα βρεθούν μέσω εικονικής πώλησης 9 πλοία της Moby/CIN με αντάλλαγμα 333.5 εκατομμύρια ευρώ, κατόπιν Moby και CIN θα συγχωνευθούν. Τα πλοία εν συνεχεία θα ναυλωθούν σε ένα άλλο όχημα που θα λέγεται OpCo, εκεί θα ενταχθούν και όλα τα νεότευκτα που αναμένονται. Εννοείται θα υπάρξουν μερικές εξοφλήσεις των υφθισταμένων δανείων ή/και αναχρηματοδοτήσεις. Αυτά είναι σε επίπεδο νομικό φυσικά, υποθέτω πως το εμπορικό προφίλ θα παρεμείνει η Moby Lines. Σημειώνω πως ο στόλος της Moby είναι προφανώς μεγαλύτερος από 9 πλοία απλά τα υπόλοιπα υποπτεύομαι πως θεωρούνται αμελητέας αξίας και δε θα είναι κομμάτι του διακανονισμού. Οπότε είτε θα δραστηριοποιηθούν ανεξάρτητα, είτε κάποια θα πωληθούν. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά την προσθήκη του Moby Fantasy έχουμε τα εξής:

Moby Fantasy & Moby Vinci στη γραμμή Livorno-Olbia 

Bithia & Sharden στη γραμμή Civitavecchia-Olbia

Athara & Moby Tommy στη γραμμή Genova-Porto Torres

Moby Drea & Moby Otta κλασικά Genova-Obia

Moby Wonder & Moby Aki στη γραμμή Genova-Olbia, όποιο ημερεύει στην Olbia κάνει και ημερήσιο Olbia-Piombino ενώ όποιο ημερεύει Genova αργότερα μέσα στο καλοκαίρι απ' όσο έχω δει θα κάνει ημερήσιο Genova-Bastia

Moby Corse στη γραμμή Genova-Bastia

Moby Zaza στη γραμμή Ancona-Split

Moby Vincent στη γραμμή Livorno-Bastia

Janas στη GNV αλλάζει γραμμή κάθε βδομάδα

Moby Kiss, Moby Ale, Moby baby two, Moby Niki στις γραμμές από Piombino για Portoferraio & Cavo

Pietro Manunta (ο τελευταίος πιστός) στη γραμμή Livorno-Cagliari

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάποιες διορθώσεις στα παραπάνω:

Το Janas έχει καθιερωθεί στη γραμμή Genova-Palermo μαζί με το Excellent της GNV.

Τα Moby Vinci, Moby Aki, Moby Wonder, Sharden και Bithia αλλάζουν διαρκώς γραμμές μεταξύ τους. Οι αλλαγές γίνονται με επίκεντρο το λιμάνι της Olbia.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Προφανώς και δεν ήταν τυχαία αυτή η επίσκεψη. Η Moby Lines λοιπόν ανακοινώνει και επίσημα πως για το καλοκαίρι του 2024 θα έχει δύο επιπλέον γραμμές από την ηπειρωτική Ιταλία για την Κορσική. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουμε τόσο Genova - Ajaccio(Κορσική) - Porto Torres(Σαρδηνία) αλλά και Piombino - Bastia. Προφανώς και δεν ανακοίνωσαν ονόματα πλοίων αλλά θεωρείται δεδομένο πως το Moby Orli θα είναι ένα εξ' αυτών, κατά πάσα πιθανότητα στην καινούρια γραμμή από Genova. Υπενθυμίζω πως η Moby έχει άλλες 3 γραμμές για την Κορσική, το Genova - Bastia(με το Moby Corse το καλοκαίρι που μας πέρασε), το Livorno - Bastia(με το Moby Vincent) και το Santa Teresa di Gallura - Bonifaccio με το Giraglia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ήδη η Moby Lines εδώ και καμιά εβδομάδα, έχει ανοίξει τα πλάνα της για το καλοκαίρι του 2024. Οπότε ας πάμε να πάρουμε μια τζούρα, διαλέγοντας σαν σημείο αναφοράς την 1η Αυγούστου του 2024:

 

Genova - Olbia: Τα Moby Otta και Moby Drea σταθερά στη γραμμή, με τα Moby Aki, Moby Wonder και Moby Vinci να εναλλάσσονται σε βραδυνές αναχωρήσεις.

Genova - Porto Torres: Τα Athara και Moby Tommy όπως και το περασμένο καλοκαίρι

Livorno - Olbia: Τα Moby Fantasy και Moby Legacy με 2 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση, καθ' εκάστην

Piombino - Olbia: Εναλλάξ τα Sharden, Moby Wonder και Moby Vinci με μεσημεριανές αναχωρήσεις.

Civitavecchia - Olbia: Εναλλάξ τα Sharden, και Moby Vinci με 2 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση, καθ' εκάστην

 

Piombino - Portoferraio: Τα Stelio Montomoli, Moby Kiss, Oglasa, Moby Niki, Moby Baby Two, Schioparello Jet, Marmorica, Rio Marina Bella

Piombino - Cavo: Τα Schioparello Jet, Bastia, Giovanni Bellini, Rio Marina Bella

Piombino - Rio Marina: Τα Schioparello Jet, Bastia, Giovanni Bellini, Rio Marina Bella

(με λίγα λόγια τα περισσότερα πλοία του Piombino εναλλάσσονται στις γραμμές, το Moby Kiss θα κάνει και Bastia)

 

Genova - Ajaccio - Porto Torres: Moby Tommy και Athara, σημειωτέον πως μπορεί να κλείσει κανείς θέση και μόνο από Ajaccio για Porto Torres ή το ανάποδο

Piombino - Bastia: Το Moby Kiss

Genova - Bastia: Τα Moby Aki και Moby Orli

Livorno - Bastia: Το Moby Vincent όπως και κάθε χρόνο

Bonifaccio - Santa Theresa di Gallura: το Giraglia όπως τα τελευταία χρόνια

 

Napoli - Palermo: Ως γνωστόν τα Raffaele Rubattino και Vincenzo Florio

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με το ιταλικό site Pianetanavi,στη γραμμή Λιβόρνο-Μπαστιά του χρόνου το καλοκαίρι θα είναι το Moby Zaza αντί για το Moby Vincent. 

Το Moby Vincent θα παροπλιστεί και θα βγει στο σφυρί για πούλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνεχίζεται ολοταχώς το νοικοκύρεμα της εταιρείας και η απαλλαγή της από τις αμαρτίες του παρελθόντος. Η μαμά MSC μέσω του δικτύου των εταιρειών της(και των τραπεζών που κάνουν κρά για να της δανείσουν λεφτά θα συμπληρώσω εγώ), σύνηψε δάνειο ύψους 316 εκατομμυρίων ευρώ για λογαριασμό της Moby. Όλο το δάνειο θα πάει για αποπληρωμή υποχρεώσεων και πιο συγκεκριμένα 85 εκατομμυριάκια για να εξωφληθούν οι μέτοχοι της Tirrenia(το ιταλικό κράτος δηλαδή) και τα υπόλοιπα για την αποπληρωμή των ομολογιούχων, στους οποίους οφείλονται περί των 300 εκατομμυρίων ευρώ και οι οποίοι κρατούν στα χέρια τους ομόλογα που είναι χαρακτηρισμένα σαν junk. Εδώ να σημειωθεί ότι αρχικά το πλάνο που ενέκρινε το δικαστήριο του Μιλάνο προέβλεπε κάποιοι εκ των ομολογιούχων να βάλουν ρευστό στην εταιρεία με αντάλλαγμα μετοχές στην καινούρια εταιρεία που θα ήταν ιδιοκτήτρια όλου του στόλου. Και φυσικά θα ακολουθούσαν πωλήσεις πλοίων. Πλήν όμως τώρα η Moby ισχυρίζεται πως το μακροοικονομικό περιβάλλον δεν είναι ευνοικό για κάτι τέτοιο, κι αφού ρευστό πια έχουν, πρότειναν να εξαγοράσουν τα ομόλογα με αντίτιμο 65.5% της αρχικής τιμής των. Με λίγα λόγια θα πάρει λίγο καιρό ακόμη η φθινοπωρινή καθαριότητα εντός κι εκτός της εταιρείας αλλά όλα δείχνουν πως σύντομα εκτός από το χρέος στη μαμά εταιρεία θα είναι λευκή περιστερά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mαθαίνουμε από το Shipping Italy, ότι Sharden & Moby Vici περνάνε στην MSC, για 109εκ έουρωζ. Η μεταβίβαση θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο. Επιπλέον ο Aponte βάζει (έχει βάλει ήδη) ενέχυρο στο 51% της Moby που παραμένει στους Ονοράτιους, χωρίς όμως αυτοί να στερούνται (ακόμη) τα δικαιώματα ψήφου κλπ που απορρέουν από το ποσοστό αυτό.

Με αυτήν την τράμπα, το δάνειο-διευκόλυνση της MSC προς τη Moby μειώνεται από 352 σε 243 εκ έουρωζ, ενώ γλυτώνει και η Moby τόκους και έξοδα γύρω στα 7,1 εκ.

Με αποτελέσματα εννεαμήνου η Moby αν και γυρνά σε κερδοφορία, υπολείπεται κατά πολύ των στόχων του σχεδίου διάσωσης και αυτός είναι και ένας από τους λόγους των έκτακτων ενισχύσεων από τον Aponte. Aπό την άλλη τα μηνύματα για το 2024, είναι πιο αισιόδοξα.

Quote

In the face of positive results even if significantly lower than expected (Ebitda of 18.3 against 51.1 million, profits of 1.7 against 57.1 million), the data on 2024 bookings (as of 12 December last) are comforting for Moby. , with over 160 thousand passengers and 45 thousand "car spaces" compared to the 114 thousand and 35 thousand a year ago.

 

Link to comment
Share on other sites

είναι πολύ πιθανό μέσα σε ένα χρόνο η Aponte να πάρει και το υπόλοιπο 51% (ίσως με αντάλλαγμα πλοία όπως τα Moby Wonder, Aki, Florio, Rubattino, καθώς και το τμήμα ρυμουλκών) ή σε κάθε περίπτωση να «μετατρέψει» αυτά τα 250 εκατ. στην πώληση του Moby Fantasy and Legacy στο GNV.

Link to comment
Share on other sites

Αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξει η δουλειά, θα τους πάρει και άλλα καλά πλοία ή νεότευκτα σε τιμές εκποίησης. Άλλωστε και ο ίδιος έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης του στόλου του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
4 hours ago, andreg said:

Ο Raffaele Rubattino θα βγει με το Moby Livery, όπως και οι υπόλοιπες μονάδες με το σήμα Tirrenia (Florio, Athara, Janas). είναι ουσιαστικά το τέλος (τουλάχιστον στις πλευρές των πλοίων) της εταιρείας.

 

Είναι οριστικό αυτό? Επίσης τι θα γίνει με τα πλοία της Moby που έχουν cartoon? Η τελευταία πληροφόρηση ήταν πως η συνεργασία με την Warner Bros είχε λήξει και ότι θα αφαιρούνταν από τα πλοία.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...