Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H Moby Lines εχει εδρα το Μιλανο και δραστηριοποιειται μεταξυ της Ιταλικης ηπειρωτικης χωρας,της Γαλλιας,της Σαρδηνιας και της Κορσικης.Ιδρυθηκε το 1959 απο τον Achille Onorato με την ονομασια Navigazione Arcipelago Maddalenino(NAVARMA).Μετονομαστηκε σε Moby Lines στις αρχες της δεκαετιας του 90,ενω το 2003 ηρθε σε συμφωνια με τη Warner Bros προκειμενου ηρωες των Looney tunes να στολισουν εξωτερικα τα πλοια της.

 

Ο στολος της αποτελειται απο τα εξης πλοια:

-Moby Aki

-Moby Wοnder

-Moby Tommy

-Moby Drea

-Moby Otta

-Moby Vincent

-Moby Corse

-Moby Fantasy

-Moby Ale

-Moby Love

-Moby Baby

-Moby Lally

-Giraglia

-Bastia

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια φωτό με τα δύο εναπομείναντα στην εταιρεία αδελφά έξω από την Όλμπια, γιατί δελτίο θα κάνω όσο πρόλαβα και για το Λιβόρνο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέποντας τα δρομολόγια της εταιρίας για το 2016 βλέπω ότι παράλληλα με την ενίσχυση της παρουσίας της στις ήδη υπάρχουσες γραμμές της, όπως πχ Genova - Olbia, ανοίγεται και σε νέες όπως Νίκαια - Bastia που παραδοσιακά την έκαναν η SNCM και η Corsica. Ένα δρομολόγιο που δεν το έκανε έως τώρα και θα το καλύπτει με πρωινές αναχωρήσεις από την ηπειρωτική Γαλλία και βραδινές από την Κορσική, διάρκειας 7,5 ωρών. Αυτό σημαίνει πως θα έρθει νέο αίμα στον στόλο της, κατά ένα με δύο τουλάχιστον "τεμάχια". Σε αναμονή λοιπόν!

Edited by George

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουσιαστικά το κάνει αναγκαστικά, επειδή ανοίγεται πολύ η Corsica. Εκτός αυτού, προετοιμάζονται και οι δύο εταιρείες για το ενδεχόμενο κατάρρευσης της SNCM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει ακουστεί κατι συγκεκριμένο σε πλοία που ενδιαφέρουν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι, αλλά πλέον o Οnoratto έχει και μια ολόκληρη Tirrenia από την οποία μπορεί να ψαρέψει ό,τι του ταιριάζει καλύτερα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχάμ και ωχωχ :P πάει κάπου ο νούς μου ,αλλα μάλλον αυτά είναι ναυλωμένα  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό σημαίνει πως θα έρθει νέο αίμα στον στόλο της, κατά ένα με δύο τουλάχιστον "τεμάχια". Σε αναμονή λοιπόν!

Ακουγεται το ονομα του Corse στο navi.Γενικα αναφερεται τον τελευταιο καιρο οτι καμποσα απο τα πλοια που εχει σημερα η sncm θα περασουν σε Ιταλικα χερια το επομενο διαστημα

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περα απο τις αγορες εγ/ογ που γινονται αυτες τις μερες υπαρχουν εξελιξεις και τον τομεα των roro της εταιρειας καθως ενεργοποιειται η option αγορας για το ναυλωμενο Louise Russ ενω ναυλωνεται απο το νεο ετος με option αγορας και το Σουηδικο Helena

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αλλες εξελιξεις θα υπαρξουν.

 

καπου πηρε το ματι μου οτι η επιτροπη  ανταγωνισμου της ιταλιας και η ευρωπαϊκη επιτροπη θα παρεμβουν κατα της Tirrenia και της Moby για διαμορφωση μονοπωλιακων συνθηκων και τα σχετικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτά που ανέβασαν στο FoNE , Moby Zaza και Moby Kiss θα δείχνουν έτσι

 

post-3066-0-68282200-1449359262_thumb.jp

 

 

 

Edited by Petros P

Share this post


Link to post
Share on other sites

η κοντρα Onorato και Μανωλη συνεχιζεται. συμφωνα με το ship2shore και το southern europe, ο Ονορατο κατηγορει τον Mr G, για... αφιταλισμο (ετσι δεν ειναι ο αφελληνισμος στα ιταλικα? :P ) της ακτοπλοϊας και οτι η Confitarma του κανει πλατες ωστε να περιλαμβανει μη κοινοτικους στα πληρωματα του, εκμεταλλευομενος παραθυρα στη νομοθεσια. επισης των κατηγορει οτι εχει μονοπωλησει τις (επιδοτουμενες απο την ΕΕ) Motorways of the Seas.

 

στη συνεχεια ο Mr O το παιζει εθνικοφρων (εγω εχω παντου ιταλους, δεν εκμεταλλευομαι τα παραθυρα για να βαζω τριτοκοσμικους κλπ).

 

 

ΥΓ: ωρα ειναι να δουμε τον Onorato λευκο ιπποτη στη HSW :P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάμε να δούμε εδώ ομοιομορφία στο marketing της Moby/Tirrenia :D:

 

Massimo Mura με φουγάρο Moby και στα πλάγια Tirrenia Cargo και άσπρο

 

Eliana Marino με φουγάρο Moby και στα πλάγια Moby Cargo και άσπρο

 

Via Adriatico με φουγάρο Tirrenia και στα πλάγια Tirrenia Cargo και στα μπλέ

 

Espresso Ravenna με φουγάρο Tirrenia και στα πλάγια Tirrenia Cargo και στα πορτοκαλί.

 

 

Αναρωτιέμαι αν όντως υπάρχει κάποιο πλάνο/λογική σε αυτά ή είναι όπως ξυπνήσει το πρωί ο Vincenzo Onorato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν διαβάζω και καταλαβαίνω καλά απο το navi ,είναι κοντα στο να αγοράσουν τα Princess Maria και Princess Anastasia απο την St Peter Line?

Αγόρασαν επίσης έναν ταχυπλοο καταμαραν για την toremar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακούγεται ότι τα αγόρασε ήδη o Onorato κι έχω την εντύπωση πως αυτό γίνεται για να αντικαταστήσουν με σινιάλα Tirrenia κάποια που θα θέλαμε πίσω, αλλά... 

To Princess Maria αποδεσμεύεται Νοέμβριο και το Princess Anastasia Ιανουάριο, αφού ως τότε που έχουν προγραμματισμένα δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε πως η Moby Tirrenia, έχει εγκαινιάσει καινούρια γραμμή ανάμεσα σε Genova, Livorno και Catania με προέκταση στη Μάλτα 1 φορά την εβδομάδα κάθε Σάββατο. Προβλεπόμενα, το πρόγραμμα είναι λίγο απρόβλεπτο αλλά κατά βάση το ροτέσιο είναι Genova-Livorno-Catania(Malta) πρός νότο, ενώ πρός βορρά κάποιες φορές είναι Catania-Livorno-Genova, και κάποιες άλλες Catania - Genova απ' ευθείας. Στη γραμμή πρός το παρόν τα Eliana Marino και Espresso Catania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως να είδαμε και το πρώτο αποτέλεσμα/θύμα του πολέμου Moby/Tirrenia - Grimaldi. Η Moby/Tirrenia αποσύρθηκε από τη γραμμή Genova - Cagliari την οποία και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού εξυπηρέτησε το Via Adriatico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αφορμή αυτήν εδώ τη συζήτηση, διάβαζα νωρίτερα σήμερα πως η Moby έλαβε ένα ομολογιακό δάνειο ύψους 300 εκατομμυρίων ευρωπουλακίων τον περασμένο Φεβρουάριο. Ως εδώ καλά, το πρόβλημα είναι πως με αφορμή 1) την μεγάλη μάχη με την Grimaldi Lines και 2) την πρόσφατη σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων, τους κατόχους των ομολόγων τους έχει κόψει κρύος ιδρώτας για το μέλλον της εταιρείας, ειδικά από τη στιγμή που οι προβλέψεις κερδοφορίας είναι κάτω του αναμενομένου.

 

Βάλτε και την ρευστή κατάσταση στην Ιταλία και τις τράπεζές της, νομίζω πως έχουμε να δούμε ακόμα πολλά επεισόδια και για την Moby αλλά και για τις υπόλοιπες ιταλικές εταιρείες. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύνοψη των γραμμών και του Lineup των ρορουδακίων της Moby/Tirrenia αυτήν τη στιγμή:

 

Genova - Livorno - Catania -(Malta 1-2 φορές την εβδομάδα) τα Espresso Catania και Eliana Marino.

Livorno - Olbia τα Espresso Ravenna και Pietro Manunta

Livorno - Cagliari τα Massimo Mura και Puglia

Piombino - Olbia το Giuseppe Sa σε solo carriera

 

Via Adriatico: Στη δεξαμενή της Messina

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύφωνα (όπως λέμε σιφώνι :P) με ιταλικά δημοσιεύματα, ο Onorato με 8.6 εκατομμύρια Euros αγόρασε το Livorno Terminal Marittimo. Μπακαλίστικα να πούμε πως είναι ένα κομμάτι του εμπορικού λιμανιού του Livorno όπου και πάνε τα περισσότερα ro-ro. Η Moby λοιπόν εγκαθιδρύεται για τα καλά στο Livorno και η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσφορά λόγω Αγίου Βαλεντίνου -βοήθειά μας ο Άγιος- από την Moby/Tirrenia. Όσο υπάρχουν διαθέσιμες, από τις 11 μέχρι και τις 14 Φεβρουαρίου, η εταιρεία δίνει δωρεάν καμπίνες superior. Όσοι πιστοί -κι ερωτευμένοι- προσέλθετε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάβαζα πρίν από λίγο ένα αρθράκι στο Pazzo per il mare, σχετικό με τις γραμμές roro της Moby/Tirrenia. Με τα φτωχά μου ιταλικά, λέει πως τον Ιανουάριο, οι γραμμές της Σαρδηνίας είχαν 5% αύξηση στην κίνηση και η γραμμή Genova - Livorno - Catania, 20% αύξηση, και υπονοεί πως η ναύλωση του Superfast Baleares έχει σχέση με τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα της εταιρείας σε αυτές τις γραμμές, χωρίς όμως να αποκαλύπτει που θα δρομολογηθεί το πλοίο.

 

Τα αναφέρω χάριν πληροφόρησης τα παραπάνω, αλλά προσωπικά μου φαίνονται αμφιβόλου αξιοπιστίας μια και το άρθρο -τουλάχιστον για το δικό μου γούστο- μάλλον σαν τοποθέτηση προιόντος μου φαίνεται. Άσε που αν κουβαλάς 10 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο και τα κάνεις 12, αύξηση 20% είναι. Ίδωμεν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιταλικού site, pazzo per il mare, ο κύριος Alessandro Onorato, ανακοίνωσε πως η Moby Lines προτίθεται να επεκτείνει την γραμμή Livorno - Cagliari πρός το Palermo της Σικελίας, αρχικά για 1 φορά την εβδομάδα με προοπτική η επέκταση αυτή να γίνεται 2 φορές την εβδομάδα τους θερινούς μήνες. Δεν αναφέρεται η ημερομηνία έναρξης των προσεγγίσεων, να υπενθυμίσω πως η Grimaldi Lines έχει γραμμή Genova - Salerno - Palermo. Θεωρώ πως η γραμμή αυτή δεν βγαίνει με 2 πλοία αν έχει 2 προσεγγίσεις στο Palermo. Να υποθέσω πως βρήκαμε που θα χρησιμοποιηθεί -ίσως- το Superfast Baleares?

 

Ώσπου να πάρουμε τις απαντήσεις, ας δούμε πως διαμορφώνεται η κατάσταση στα roro του ομίλου:

Genova - Livorno - Catania -(Malta 1-2 φορές την εβδομάδα) τα Hartmut Puschmann(πρώην Espresso Catania) και Eliana Marino

Livorno - Olbia τα Barbara Krahulik(πρώην Espresso Ravenna) και Pietro Manunta

Livorno - Cagliari τα Massimo Mura και Beniamino Carnevale(πρώην Via Adriatico)

Piombino - Olbia τα Giuseppe Sa και Puglia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και για να πάρουμε μια γεύση προγραμματισμό δρομολογίων Moby Lines, ας δούμε τη γραμμή Livorno - Cagliari σήμερα:

Beniamino Carnevale(πρώην Via Adriatico) αναχώρηση 1230 σήμερα το μεσημέρι από Livorno για Cagliari, κατεβαίνει με εντυπωσιακά 18.5 μίλια

Massimo Mura αναχώρηση 1945 σήμερα από Livorno για Cagliari, κατεβαίνει με 17.7

 

2 αναχωρήσεις με διαφορά 7 ωρών από το Livorno, καμιά από Cagliari. Πάντως τα 18.5 μίλια του Carnevale με εντυπωσιάζουν, υποπτεύομαι πως έχει πέσει γενναία επισκευή στα πλοία αυτά.

Φαντάζομαι πως η 8η Μαρτίου είναι η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας? Γιατί βλέπω πως στη Moby/Tirrenia έχει γι αυτές τζάμπα εισιτήρια οικονομικής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και φυσικά το τρενάκι συνεχίζεται. Άφιξη 0600 το πρωί στο Livorno το Beniamino Carnevale, στις 1400 έχει άφιξη το Massimo Mura, και τα 2 προφανώς απ' το Cagliari. Για να βλέπουμε και τα των γειτόνων, κι όχι μόνο τα δικά μας.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...