Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διάθεση δωρεάν εισιτηρίων στους οικονομικά αδύναμους από την  Hellenic Seaways Α.Ν.Ε.

 

 

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η εταιρεία Hellenic Seaways Α.Ν.Ε., ανταποκρίθηκε στο αίτημα του πολιτιστικού συλλόγου ‘Η Σκιάθος’, για τη διάθεση δωρεάν εισιτηρίων στους οικονομικά αδύναμους.

Έχοντας υπόψη την πολύχρονη εταιρική κοινωνική  δράση της Hellenic Seaways Α.Ν.Ε.   ο Σύλλογός, όπως κάθε χρόνο, τον περασμένο Δεκέμβριο, απέστειλε  αίτημα στην εταιρεία, για την ανανέωση της δωρεάν διάθεσης εισιτηρίων για τη μετακίνηση των επιβατών, που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, και θα  χρειαστεί να μετακινηθούν για λόγους υγείας.

Η Hellenic Seaways A.N.E., ενέκρινε εκ νέου  το αίτημα, συμβάλλοντας, σε μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια του συλλόγου για την υποστήριξη των οικονομικά αδύναμων. Αξίζει να σημειωθεί πως περισσότερα από 250 άτομα, έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τα δωρεάν εισιτήρια.

Λαμβάνοντας υπόψη την παρατεταμένη οικονομική δυσπραγία, ο σύλλογος ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει την εταιρεία Hellenic Seaways A.N.E., για την πολύχρονη, εξαιρετικά χρήσιμη και παραδειγματική ενέργειά της, που δεν μπορεί παρά να  είναι δείκτης ευαισθησίας και πολιτισμού.

Link to comment
Share on other sites

Τον έλεγχο της HSW επιδιώκει Όμιλος Grimaldi


 


Επιθετικές κινήσεις με στόχο να αποκτήσει τον μετοχικό έλεγχο της Hellenic Seaways πραγματοποιεί, σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, βασικού μετόχου της Minoan Lines (άνω του 90%) και εκ των μετόχων της Hellenic Seaways (33,35% σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία).


 


Η επιστροφή της Hellenic Seaways στην κερδοφορία και οι προοπτικές που ανοίγονται για την εταιρεία με την δρομολόγηση τριών νέων πλοίων μέσα στο 2016, έχουν αναζωπυρώσει τα σενάρια για ανακατατάξεις στον ακτοπλοϊκό κλάδο. Το timing της "επιθετικής" προσπάθειας αγοράς μετοχών από την Grimaldi προδίδει την προσπάθεια να αγοραστούν μετοχές σε τιμή πολύ χαμηλότερη της αξίας τους.


 


Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως της προσπάθειας αυτής είναι γνώστες οι Έλληνες μέτοχοι, με μεγαλύτερο την Τράπεζα Πειραιώς που κατέχει το 40% των μετοχών, και η διοίκηση Αγαπητού, η οποία έχει καταφέρει να γυρίσει την εταιρία στη ρότα της ανάπτυξης και αμφότεροι καταβάλλουν προσπάθεια να κρατήσουν την Hellenic σε ελληνικά χέρια.


 


www.capital.gr


Link to comment
Share on other sites

Τρία νέα πλοία εννοεί τα HS7, Hellenic Highspeed και κάποιο άλλο υπάρχον στον στόλο που κάνει comeback/δραστηριοποιείται εντός και μου διαφεύγει;

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Εάν το άρθρο εννοεί σαν "νέα πλοία" τα HS7 και Hellenic Highspeed, μάλλον οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους. Είναι τόσο νέα, όσο νέα είναι και τα HS5 και Hellenic Wind. Νέο πλοίο είναι μόνο το Νήσος Σάμος.

Link to comment
Share on other sites

Τα δύο ταχύπλοα θα είναι ανακαινισμενα!! Το Highspeed 7 πέρυσι δεν υπήρχε στα δρομολόγια ενώ το Hellenic Wind ήταν ναυλωμενο στο εξωτερικό!! Οπότε μαζί με το Νήσος Σάμος θα είναι ουσιαστικά τρεις προσθήκες στα δρομολόγια της HSW

Link to comment
Share on other sites

Το ανακαινισμένο πλοίο είναι ένα ανακαινισμένο πλοίο, δεν είναι νέο πλοίο. Και το Wind απλώς θα μεταδρομολογηθεί. Μιλάμε για εσωτερική ανακατάταξη των πλοίων και όχι προσθήκη νέων πλοίων. Μας δουλεύουν που μας δουλεύουν κάποιοι, ας μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας ;)

 

ΥΓ Εάν επιστρέψει και τοΝήσος Χίος, θα γίνουν άραγε τέσσερα τα νέα πλοία?

Link to comment
Share on other sites

πολλοι μεσα απο τη HSW θα παρακαλαν γονατιστοι το Σαλλα να μην πουλησει

 

το παραπανω σχολιο μου αναφερεται σε διοικουντες και οχι σε μικρομετοχους ;)

 

 

Τον έλεγχο της HSW επιδιώκει Όμιλος Grimaldi

 

 

αν ο κυρ μανωλης εχει αφησει τις ανακοινωσεις και εχει αρχισει να δινει καλα λεφτα σε μικρομετοχους για να μαζεψει "χαρτι", ειναι θεμα χρονου ποτε θα τραγουδουν στο μεγαρο γιαννουλατου το Inno di Mameli ;) .

 

ουτε η διοικηση αγαπητου, ουτε η Πειραιως εχουν τοση ρευστοτητα για να μαζεψουν μετοχες. μονο αν βρεθει λευκος ιπποτης.

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα ή για να είμαστε απόλυτα ακριβείς,  τα επιπλέον σε σχέση με το 2015 πλοία που δρομολογεί στην ακτοπλοΐα η HSW είναι πράγματι 3 και αυτό αποτελεί ένα τεράστιο στοίχημα για την εταιρεία και λόγω του project των 4 ταυτόχρονων μετασκευών που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο (3 μεγάλες & του Νήσος Ρόδος), αλλά και γιατί με αυτές τις δρομολογήσεις θα διεκδικήσει σημαντικά μερίδια αγοράς, κάτι που σίγουρα δεν έχει περάσει απαρατήρητο ούτε από τους ανταγωνιστές της ούτε, όπως φαίνεται από τις πρόσφατες εξελίξεις, από τους μετόχους της. Οι εξελίξεις φαίνεται πως είναι ραγδαίες και με δεδομένο πως οι Μινωικές Γραμμές είναι εισηγμένη, είναι προφανές πως θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις σε περίπτωση μεταβολής ποσοστών. Ενδιαφέρον παρασκήνιο σχετικά με τις παραπάνω εξελίξεις, υπήρχε σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Παραπολιτικά”, της προηγούμενης εβδομάδας (6/2):

 

"Όπως μάθαμε ότι οι προθέσεις του Γκριμάλντι για διεύρυνση της παρουσίας του στα ελληνικά πέλαγα είναι δεδομένες, αφού πολύ πρόσφατα είχε εκφράσει την πρόθεση του να εξαγοράσει από την Τράπεζα Πειραιώς το πλειοψηφικό πακέτο που αυτή ελέγχει στην Hellenic Seaways, προσθέτοντάς το στη δική του συμμετοχή που ελέγχει μέσω των Μινωικών. Ο στόχος προφανώς και δεν ήταν άλλος από το να αποτρέψει την είσοδο άλλου στρατηγικού επενδυτή στην HSW, που θα μπορούσε κάλλιστα να απειλήσει τα συμφέροντα του ομίλου του και των Μινωικών, των οποίων κατέχει το 90%. Όμως κύκλοι της αγοράς μιλούσαν για υστερόβουλη κίνηση του ιταλού και επικαλούμενοι πληροφορίες σχολίαζαν ότι «σε προηγούμενη επαφή με την ελληνική τράπεζα είχε κάνει μάλλον υποτιμητική αν όχι εξευτελιστική προσφορά». Οι ίδιοι κύκλοι ανέφεραν ότι η πρόταση που είχε κατατεθεί ατύπως από τον όμιλο Grimaldi προς την Τράπεζα Πειραιώς, δεν ξεπερνούσε τα 10 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά ποσοστού που ξεπερνά το 43% των μετοχών και σχολίαζαν ότι ίσως πίσω από αυτή την υποτιμητική πρόταση κρύβεται η επιδίωξη του Emanuel Grimaldi να ασκήσει πιέσεις ώστε, είτε να αγοράσει φτηνά το μερίδιο της HSW που κατέχει η τράπεζα, είτε να πουλήσει ακριβά τις μετοχές που κατέχει ο ίδιος. Και αυτό, γιατί την ίδια στιγμή που κοστολογεί το 43% των μετοχών κοντά στα 10 εκατομμύρια, το 33,4% των μετοχών της HSW οι οποίες του ανήκουν μέσω των Μινωικών γραμμών είναι καταγεγραμμένες στα προς πώληση χρηματοοικονομικά στοιχεία του ομίλου έναντι 50 εκατομμυρίων ευρώ."

Link to comment
Share on other sites

1,2-1,6 ευρω ανα μετοχη δινει στους μετοχους της μειοψηφιας ο Γκριμαλντι συμφωνα με δημοσιευμα του Euro2day.

http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1398591/hsw-giati-mpintarei-to-free-float-ths-o-omilos.html'>

 

Προσπάθεια να ενισχύσει το ποσοστό που κατέχει στην Hellenic Sea Ways καταβάλει σύμφωνα με τραπεζικές πηγές ο όμιλος Grimaldi που ελέγχει ήδη τις Μινωικές Γραμμές στην εγχώρια αγορά.

 
Το τελευταίο διάστημα ο ιταλικός όμιλος έχει κάνει κρούση σε σειρά μετόχων μειοψηφίας της HSW προσφέροντας για την αγορά του πακέτου μετοχών τους τιμή ανά μετοχή μεταξύ 1,2 με 1,6 ευρώ.
 
Πέραν της Πειραιώς που κατέχει το 41% της HSW και του ομίλου Γκριμάλντι (Μινωικές) που κατέχει το 34% το υπόλοιπο 25% ελέγχεται από περίπου 2.000 μετόχους. Εξ αυτών περίπου 40 έχουν ορατό μέγεθος μετοχών, μεταξύ των οποίων τράπεζες, επιχειρηματίες και Αμοιβαία Κεφάλαια.
 
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ήδη κάποιοι εκ των παραπάνω μετόχων μεταβίβασαν τις μετοχές τους στον ιταλικό όμιλο. Στόχος του τελευταίου είναι να ενισχύσει το ποσοστό του, αλλά και την αποτίμηση της HSW.
 
Πρόκειται για στρατηγική κίνηση από πλευράς Γκριμάλντι που αποσκοπεί να αποτρέψει την είσοδο τρίτου παίκτη στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW, μετατρέποντας επομένως εαυτόν σε μοναδικό συνομιλητή της Πειραιώς σε περίπτωση που αποφασίσει να πουλήσει.
 
Αν οι πληροφορίες για τα προσφερόμενα τιμήματα ισχύουν, ο όμιλος Γκριμάλντι αποτιμά το 100% της HSW μεταξύ 92,5 με 124 εκατ. ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι η Πειραιώς δύσκολα θα αποδεχθεί να πουλήσει το πακέτο μετοχών που κατέχει (41%) σε χαμηλότερα επίπεδα.
Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια θα μπορούσε αγοράζοντας απο μικρομετόχους να ξεπεράσει το ποσοστό της Πειραιώς διεκδικώντας το τιμόνι της εταιρείας ?

Link to comment
Share on other sites

1,2-1,6 ευρω ανα μετοχη δινει στους μετοχους της μειοψηφιας ο Γκριμαλντι συμφωνα με δημοσιευμα του Euro2day.

 

Πέραν της Πειραιώς που κατέχει το 41% της HSW και του ομίλου Γκριμάλντι (Μινωικές) που κατέχει το 34% το υπόλοιπο 25% ελέγχεται από περίπου 2.000 μετόχους. Εξ αυτών περίπου 40 έχουν ορατό μέγεθος μετοχών, μεταξύ των οποίων τράπεζες, επιχειρηματίες και Αμοιβαία Κεφάλαια.
 
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ήδη κάποιοι εκ των παραπάνω μετόχων μεταβίβασαν τις μετοχές τους στον ιταλικό όμιλο. Στόχος του τελευταίου είναι να ενισχύσει το ποσοστό του, αλλά και την αποτίμηση της HSW.

Σύμφωνα με πληροφορίες μου ο Grimaldi πρέπει να αγόρασε τις μετοχές που είχε η Interamerican στην εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Hellenic Seaways: Αντίδραση πιστωτών και από νησιώτες στις κινήσεις Grimaldi

 Αντιδράσεις από τους πιστωτές της Hellenic Seaways (HSW) συναντά, σύμφωνα με πληροφορίες, η προσπάθεια του ομίλου Grimaldi, βασικού μετόχου της Minoan Lines, μητρικής της Hellenic, να αυξήσει το ποσοστό του στην HSW, μέσω αγορών πακέτων μετοχών από μετόχους μειοψηφίας.

Αντιδράσεις, όμως, υπάρχουν και από νησιώτες, που βλέπουν τον κίνδυνο κατάργησης των δρομολογίων προς άγονες γραμμές αν περάσει η εταιρία σε ξένη διοίκηση και κίνδυνο να σταματήσει το γενικό κοινωφελές έργο της. Τα δρομολόγια της άγονης γραμμής που εξυπηρετούν σήμερα τα σύγχρονα πλοία της Hellenic κινδυνεύουν να καταργηθούν υπό νέα διοίκηση. Ο κίνδυνος αυτός δεν αφήνει αδιάφορους τους κατοίκους του Αγίου Ευστράτιου, του Αγ. Κήρυκου στην Ικαρία αλλά και της Μυτιλήνης και της Χίου που έχουν εξασφαλίσει άμεση σύνδεση με την Καβάλα χάρη στα νέα δρομολόγια της Hellenic Seaways.

 

Πηγη: Capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Όσο και να μην (μας) αρέσει, από την στιγμή που τον ενδιαφέρει η εταιρεία, κάνει την σωστή κίνηση με δεδομένο ότι αργά ή γρήγορα η Πειραιώς θα πουλήσει.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουροι εμφανίζονται στις Μινωικές για την εξαγορά της HSW

 

Σε σήριαλ με γρήγορη εξέλιξη έχει μετατραπεί η προσπάθεια του Ομίλου Grimaldi να εξαγοράσει την Hellenic Seaways. Ο ιταλικός όμιλος μέσω της Minoan Lines αγόρασε ήδη τις μετοχές της Interamerican που ανέρχονται σε ποσοστό 4% και αύριο, Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου θα γίνει επίσημη ανακοίνωση στο ελληνικό χρηματιστήριο ενώ η εταιρεία θα πάρει επίσημη θέση.

Η Minoan ανεβάζει το ποσοστό της στο 37,3%. Κύκλοι της εταιρείας με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης πήραν θέση, μιλώντας στο newmoney.gr, στα όσα ακούγονται για το ενδεχόμενο να διακόψει δρομολόγια σε απομακρυσμένα νησιά και να μεταφέρει την έδρα της HSW στην Ιταλία, εφόσον καταφέρει να την εξαγοράσει:

«Τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να γίνει. Η HSW εφόσον ολοκληρωθεί η εξαγορά της από τις Μινωϊκές, που θα συμβεί, να είστε σίγουροι, θα έχει έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης. Θα πρέπει να έρχεστε στο νησί για να τη βλέπετε» τόνισαν και προσέθεσαν: «Οι Mινωϊκές έχουν πολύ καλούς μετόχους που σε δύσκολες οικονομικά εποχές έβαλαν πολλά χρήματα και στήριξαν την εταιρεία και αυτό το εκτιμούμε».

 

www.newmoney.gr

Link to comment
Share on other sites

Hellenic Seaways: Αντίδραση πιστωτών και από νησιώτες στις κινήσεις Grimaldi

Πηγη: Capital.gr

 

μηπως να την κρατικοποιησουμε κιολας; πως αντιδρουν δηλαδη οι νησιωτες; κανουν αντιπροσφορες στους μετοχους;

 

Σίγουροι εμφανίζονται στις Μινωικές για την εξαγορά της HSW

ειπαμε απο τη στιγμη που εχει βαλει το χερι στην τσεπη ειναι θεμα εβδομαδων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...