proud_ionian Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 αν εχει παρει νερα το μηχανοστασιο το CTL (τεκμαρτη ολικη απωλεια) ειναι σοβαρο ενδεχομενο. ΥΓ: για την εταιρεια εδω
.voyager Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 (edited) Αφού σφραγίστηκε και απαντλήθηκαν τα νερά από αυτό, τo πλοίο σήμερα ανέβηκε σήμερα δεξαμενή στη Μασσαλία. Edited January 9, 2013 by .voyager
Hastaroth Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 (edited) Πάντως όπως προκύπτει απ'το δημοσίευμα,οι αρμόδιοι τής SNCM δέν βλέπουν τον λόγο που το πλοίο δέν θα μπορούσε να ξαναταξιδέψη γιά την εταιρία,παρ'όλο που θα πρέπη ν'αλλαχτή όλη η ηλεκτρική εγκατάστασή του καθώς επίσης να γίνουν εκτεταμένες εργασίες γιά την αποκατάσταση τών ζημιών στίς μηχανές,οι οποίες έμειναν βυθισμένες στο νερό επί δύο μήνες περίπου. Τώρα το πώς μιά εταιρία στα όρια τής πτώχευσης θα μπορέση να επωμισθή τέτοιο υψηλό κόστος επισκευών,είναι κάτι που πολύ θα ήθελα να μάθω...... Edited January 9, 2013 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Τώρα το πώς μιά εταιρία στα όρια τής πτώχευσης θα μπορέση να επωμισθή τέτοιο υψηλό κόστος επισκευών,είναι κάτι που πολύ θα ήθελα να μάθω...... Μα αγαπητέ μου Hastaroth, λησμονείς μου φαίνεται ότι υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες..............
giorgos_249 Posted January 10, 2013 Posted January 10, 2013 (edited) Ναί,αλλά τόσο το Σαντορίνη όσο και το Αγιος Γεώργιος δέν είχαν τόσο σοβαρές ζημιές όσο ο Ναπολέων,οπότε η επισκευή τους ήταν πολύ λιγώτερο δαπανηρή Όμως το ΠΗΝΕΛΟΠΗ του Αγούδημου που είχε πολύ πιο σοβαρή ζημιά, σχεδόν βυθίστηκε; Το Vortigern, μετέπειτα ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΝΟΣ στην προσάραξη; Το SUPERFERRY II εδώ; Το FIOR DI LEVANTE που κάηκε σχεδόν ολοσχερώς και επισκευάζεται;; Ήταν λιγότερο δαπανηρά και αυτά;; Δε νομίζω προσωπικά.... Edited January 10, 2013 by giorgos_249
margaritis24 Posted January 13, 2013 Author Posted January 13, 2013 μπορει να μας εξηγησει καποιος τα λεγομενα του μηχανικου γιατι ειχα μεινει στα γαλλικα στο γυμνασιο
Petros P Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 (edited) αρχικα δειχνει το μπαλωμα ,μετα λεει πως οτι βρισκομαστε στο δωματιο του κυριου μηχανοστασιου, το οποιο ηταν 2 μηνες κατω απο το νερο,και οτι το πρωτο πραγμα που επρεπε να κανουν ειναι να το στεγνωσουν,και μετα οπως το καταλαβαινω και εγω γιατι μιλαει και γρηγορα ο Γαλλος λεει οτι πρεπει να δουν και τις 5 γεννητριες? Αυτα.. Εγω του Γαλλου θα του ελεγα παντως λογικα τα καταλαβαινεις και στο Mute να το χες.απλα περιγραφει τα σημεια που ηταν Edited January 13, 2013 by Neptune
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 Εκπληκτικό βίντεο, για τα Ελληνικά δεδομένα βέβαια. Φανταστείτε ας πούμε, μετά το χτύπημα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ή του SUPERFERRY στην Τήνο για παράδειγμα, όπου τα πλοία ούτε καν είχαν μισοβουλιάξει, να είχε δώσει η εταιρεία τους στη δημοσιότητα κάποιο ανάλογο βίντεο (επίσημο και με το λογότυπο της), με περιγραφές, αναλύσεις, εικόνες από το ρήγμα και τους εσωτερικούς χώρους που είχαν πλημμυρίσει........ Ούτε στην πιό τρελλή -Ελληνική- φαντασία τέτοιο πράγμα......
fund.st Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 Στην αρχή του βίντεο απλά αναφέρουν για τις τέλειες καιρικές συνθήκες που υπήρχαν καο επέτρεψαν να γίνει το μικρό ταξιδάκι μέχρι την δεξαμενή. Ο μηχανικός απλά αναφέρει ότι όλος ο χώρος που φαίνονται οι μηχανές ήταν γεμάτο με νερό για δύο μήνες, και ότι η πρώτη τους δουλειά μόλις βγήκε το νερό ήταν να καθαρίσουν τον χώρο. Εν συνεχεία αναφέρεια πως θα επισκευάσουν τις μηχανές, και τις 5 κύριες ηλεκτρογεννήτριες.
Hastaroth Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 Επίσης δέ ο ένας εκ τών πλοιάρχων τού πλοίου,ο κύριος Lamoureux (δηλαδή "Ερωτευμένος")-είναι ο φαλακρός με την λευκή φόρμα τής SNCM-εξηγεί τίς δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την απάντληση διότι υπήρχε κίνδυνος το πλοίο να "μπατάρη" κατά την μετακίνηση τού νερού απ'την μιά πλευρά στην άλλη καθώς "ανέβαινε" στην επιφάνεια.Δέν είναι επομένως τόσο απλή υπόθεση όπως το να βγάλης τα νερά με τον μαστραπά από ένα βαρκάκι. Πάντως πράγματι είναι εκπληκτική η δουλειά που έκαναν οι Γάλλοι με τα βιντεάκια αυτά (υπάρχουν και άλλα εκτός απ'αυτό τού link),ενώ βεβαίως οι δικοί μας εδώ τέτοια πράγματα ούτε στα όνειρά τους δέν έχουν φτιάξει...
polmyt Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Οι πληροφοριες λενε οτι το πλοιο κατα πασα πιθανοτητα θα επισκευαστει.
George Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Η SNCM το έχει και στα δρομολόγιά της για το καλοκαίρι από τη Μασσαλία προς την Κορσική και τη Σαρδινία.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2017 Posted March 26, 2017 Ένα βίντεο που εξηγούν την επιχείρηση της ανέλκυσης του Napoléon Bonaparte και με υποβρύχιες λήψεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now