Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του ΕΓ/ΟΓ NAPOLEON BOΝAPARTE, στο λιμάνι της Μασσαλίας, λόγω καιρού


Recommended Posts

  • 1 month later...

Πάντως όπως προκύπτει απ'το δημοσίευμα,οι αρμόδιοι τής SNCM δέν βλέπουν τον λόγο που το πλοίο δέν θα μπορούσε να ξαναταξιδέψη γιά την εταιρία,παρ'όλο που θα πρέπη ν'αλλαχτή όλη η ηλεκτρική εγκατάστασή του καθώς επίσης να γίνουν εκτεταμένες εργασίες γιά την αποκατάσταση τών ζημιών στίς μηχανές,οι οποίες έμειναν βυθισμένες στο νερό επί δύο μήνες περίπου.

 

Τώρα το πώς μιά εταιρία στα όρια τής πτώχευσης θα μπορέση να επωμισθή τέτοιο υψηλό κόστος επισκευών,είναι κάτι που πολύ θα ήθελα να μάθω......

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τώρα το πώς μιά εταιρία στα όρια τής πτώχευσης θα μπορέση να επωμισθή τέτοιο υψηλό κόστος επισκευών,είναι κάτι που πολύ θα ήθελα να μάθω......

 

Μα αγαπητέ μου Hastaroth, λησμονείς μου φαίνεται ότι υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες..............

Link to comment
Share on other sites

Ναί,αλλά τόσο το Σαντορίνη όσο και το Αγιος Γεώργιος δέν είχαν τόσο σοβαρές ζημιές όσο ο Ναπολέων,οπότε η επισκευή τους ήταν πολύ λιγώτερο δαπανηρή

 

Όμως το ΠΗΝΕΛΟΠΗ του Αγούδημου που είχε πολύ πιο σοβαρή ζημιά, σχεδόν βυθίστηκε; Το Vortigern, μετέπειτα ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΝΟΣ στην προσάραξη; Το SUPERFERRY II εδώ; Το FIOR DI LEVANTE που κάηκε σχεδόν ολοσχερώς και επισκευάζεται;; Ήταν λιγότερο δαπανηρά και αυτά;; Δε νομίζω προσωπικά....

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

αρχικα δειχνει το μπαλωμα ,μετα λεει πως οτι βρισκομαστε στο δωματιο του κυριου μηχανοστασιου, το οποιο ηταν 2 μηνες κατω απο το νερο,και οτι το πρωτο πραγμα που επρεπε να κανουν ειναι να το στεγνωσουν,και μετα οπως το καταλαβαινω και εγω γιατι μιλαει και γρηγορα ο Γαλλος λεει οτι πρεπει να δουν και τις 5 γεννητριες? Αυτα..

Εγω του Γαλλου θα του ελεγα παντως

:P

λογικα τα καταλαβαινεις και στο Mute να το χες.απλα περιγραφει τα σημεια που ηταν ;)

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικό βίντεο, για τα Ελληνικά δεδομένα βέβαια. Φανταστείτε ας πούμε, μετά το χτύπημα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ή του SUPERFERRY στην Τήνο για παράδειγμα, όπου τα πλοία ούτε καν είχαν μισοβουλιάξει, να είχε δώσει η εταιρεία τους στη δημοσιότητα κάποιο ανάλογο βίντεο (επίσημο και με το λογότυπο της), με περιγραφές, αναλύσεις, εικόνες από το ρήγμα και τους εσωτερικούς χώρους που είχαν πλημμυρίσει........

 

Ούτε στην πιό τρελλή -Ελληνική- φαντασία τέτοιο πράγμα......

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή του βίντεο απλά αναφέρουν για τις τέλειες καιρικές συνθήκες που υπήρχαν καο επέτρεψαν να γίνει το μικρό ταξιδάκι μέχρι την δεξαμενή. Ο μηχανικός απλά αναφέρει ότι όλος ο χώρος που φαίνονται οι μηχανές ήταν γεμάτο με νερό για δύο μήνες, και ότι η πρώτη τους δουλειά μόλις βγήκε το νερό ήταν να καθαρίσουν τον χώρο. Εν συνεχεία αναφέρεια πως θα επισκευάσουν τις μηχανές, και τις 5 κύριες ηλεκτρογεννήτριες.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης δέ ο ένας εκ τών πλοιάρχων τού πλοίου,ο κύριος Lamoureux (δηλαδή "Ερωτευμένος")-είναι ο φαλακρός με την λευκή φόρμα τής SNCM-εξηγεί τίς δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την απάντληση διότι υπήρχε κίνδυνος το πλοίο να "μπατάρη" κατά την μετακίνηση τού νερού απ'την μιά πλευρά στην άλλη καθώς "ανέβαινε" στην επιφάνεια.Δέν είναι επομένως τόσο απλή υπόθεση όπως το να βγάλης τα νερά με τον μαστραπά από ένα βαρκάκι.

 

Πάντως πράγματι είναι εκπληκτική η δουλειά που έκαναν οι Γάλλοι με τα βιντεάκια αυτά (υπάρχουν και άλλα εκτός απ'αυτό τού link),ενώ βεβαίως οι δικοί μας εδώ τέτοια πράγματα ούτε στα όνειρά τους δέν έχουν φτιάξει...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
  • proud_ionian changed the title to Πρόσκρουση του ΕΓ/ΟΓ NAPOLEON BOΝAPARTE, στο λιμάνι της Μασσαλίας, λόγω καιρού

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...