Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του ΕΓ/ΟΓ Πρέβελης στον κυματοθραύστη του λιμανιού της Κάσου


Recommended Posts

ιστορικη η φωτο. (δεν αστειευομαι). δεν ξερω αν εχει κυκλοφορησει αλλη με το πρεβελης στη δεξαμενη μετα τη στενη επαφη με τον κυματοθραυστη της κασου. ;)

το πλοιο ειναι 12 μερες στη δεξαμενη για να επουλωσει τα τραυματα του, τραυματα με τα οποια ταξιδευε για 30 ωρες μετα το στουκο. B)

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριες λενε οτι το βαπορι κανει ταυτοχρονα και την ετησια του επισκευη για αυτο ειναι και τοσες μερες εκτος.Οι ιδιες πληροφοριες λενε οτι επαθαν ζημια τα πτερυγια της προπελας και τιποτα αλλο.Δε μπορω να κρινω την εγκυροτητα αυτων.Απο αυριο μαλλον επανερχεται

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορει να καθεται για την ετησια τοσες μερες πανω.

οι δικες μου πληροφοριες ειναι διαφορετικες, αλλα επειδη δεν εχω δικη μου εικονα δεν θελω να επεκταθω.

αν ηταν μονο για τα πτερυγια, θα βαζαν τα spare και θα εφευγε την επομενη, οπως εχει γινει και με αλλα πλοια πολλες φορες

Link to comment
Share on other sites

ο proud εχει δικιο!10μερες πανω στη δεξαμενη δεν ειναι κ λιγες...κατι αλλο πιο σοβαρο ειχε απο κατω απο το φαγωμα τις προπελας...

παντως κατι το οποιο δεν εχουμε πει ειναι πως με τετοιο καιρο εκεινη την μερα το ευκολο ειναι να δεσεις κ το δυσκολο να φυγεις γιατι με 7κλειδια τις αγκυρας στο νερο κ τον καιρο στην μπαντα να σε κτιζει κ τις μπομπες του ΠΡΕΒΕΛΗΣ πιο αργες κ πο ταινια του Αγγελοπουλου δεν ειναι κ το πιο ευκολο πραγμα

Link to comment
Share on other sites

να θυμηθουμε λιγο το βιντεο που εβαλε ο νηρεας παραπανω. το βαπορι εχει κολλησει πανω στα μπλοκια, προσπαθει με προσαναποδα να ξεκολλησει, ενω προχωρα πολυ αργα (σερνεται δηλαδη πανω στα μπλοκια με κατευθυνση ανατολικα). περα λοιπον απο τα μπλοκια που περισσευουν προς τα εξω κατω απο το νερο (φαινεται στο βιντεο), υπεπεσε στην αντιληψη μου κατι αλλο:

βρηκα μια παλιοτερη διορθωση της υδρογραφικης για το λιμανι της κασου.

post-1817-0-19264000-1332715405_thumb.jp

στο σημειο που εχω κυκλωσει κανει ενα δοντι με βυθισμα μονο 1,9 μετρα (στη μεγαλυτερη αναλυση φαινεται πεντακαθαρα, απλα δε χωρα να ανεβει το αρχειο).

βλεποντας ταυτοχρονα το βιντεο και το χαρτη, υποθετω οτι το πλοιο "καβαλησε" αυτο "το δοντι". μονο μια επιφυλαξη κραταω, μην τυχον εχει γινει καμια εκβαθυνση στο επιμαχο σημειο, μετα τη εκδοση του χαρτη (που δεν το νομιζω).

βαζοντας κατα νου ολα αυτα, μπορουμε να φανταστουμε τι ζημιες μπορει να επαθε το βαπορι.

η απορια λοιπον ειναι γιατι του εδωσαν αδεια να φυγει μετα απο τετοιο συμβαν και με κοσμο πανω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

το πλοιο φυσιολογικα εχει διπυθμενα οποτε κ γι αυτο επιθεωρηθηκε κ εφυγε απο κατω...οσο γι τον κοσμο που κουβαλαγε αυτοι που βαζουν την υπογραφη τους εχουν την ΕΥΘΥΝΗ!σε πιο νηογνωμονα ανηκει???

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το AIS, το πλοίο πριν από λίγο κατέβηκε από την δεξαμενή. Προλαβαίνει άραγε να κάνει το σημερινό δρομολόγιο στις 14.00 ή θα ξαναπάει το Σαντορίνη?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην για να μην τρελενομαστε, δε ξερουμε τι ζημια επαθε οταν ακουμπησε. Λογικα υποθετουμε οτι εφαγε την προπελα. Απο κει και περα δε ξερουμε αν υπηρχαν spare πτερυγια μιας και δεν ειναι υποχρεωτικο να εχει το καθε βαπορι η μπορει να ειχε 2 για καθε προπελα και να μην εφταναν (αν ειχε κουρεψει και τα 4) Οποτε επρεπε το βαπορι να περιμενει να επισκευαστουν τα ηδη υπαρχοντα, δηλαδη να βγουνε να πανε σε συνεργειο να επισκευαστουν που δεν ειναι και το πιο ευκολο να γινει (να θυμισω του Θεοφιλου αναλογη περιπτωση πηρε πανω απο μηνα) Επισης για μενα λογικο ειναι να εχει και κατι ακομα το πλοιο ειτε βαθουλωμα ειτε γδαρσιμο ειτε κανα στραβωμα στο παρατροπιδιο, οποτε περιμενοντας τα φτερα εκανε και αυτη την επισκευη. Το πλοιο ακουμπησε στα βραχια δε φαινεται να συρθηκε πανω σ αυτα. Αν ειχε ρηγμα προφανως και δε θα το αφηναν να ταξιδεψει ειδικα με κοσμο και το εχουμε δει σε πολλες περιπτωσεις. Αρα μην γινομαστε και υπερβολικοι σε ορισμενα πραγματα και παμε απο το ενα ακρο στο αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι δεν θα ξαναδέσει για φέτος οπότε πρέπει να του πούμε καλή σεζόν και καλό καλοκαίρι.. Ο καπτα Διαμαντής θα το ξεκινήσει σήμερα?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

παντως κατι το οποιο δεν εχουμε πει ειναι πως με τετοιο καιρο εκεινη την μερα το ευκολο ειναι να δεσεις κ το δυσκολο να φυγεις γιατι με 7κλειδια τις αγκυρας στο νερο κ τον καιρο στην μπαντα να σε κτιζει κ τις μπομπες του ΠΡΕΒΕΛΗΣ πιο αργες κ πο ταινια του Αγγελοπουλου δεν ειναι κ το πιο ευκολο πραγμα

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχει φουντάρει 7 κλειδιά το Πρεβελης έτσι ώστε να μπορεί να κρατηθεί δεμένο στο λιμάνι της Κασου. Όποτε κάτι άλλο έγινε έτσι ώστε να ξεσύρει το πλοίο κατά την αναχώρηση του προς το κυματοθραύστη!!

δεν μπορει να καθεται για την ετησια τοσες μερες πανω.
ο proud εχει δικιο!10μερες πανω στη δεξαμενη δεν ειναι κ λιγες...κατι αλλο πιο σοβαρο ειχε απο κατω απο το φαγωμα τις προπελας...

Υπάρχει όντως κάτι πιο σοβαρό :ph34r: !!! Ότι δεν έχετε υπολογίσει και τις ήμερες που έτυχε να έχουν απεργία/στάση οι εργαζόμενοι στο ναυπηγείο :D

Link to comment
Share on other sites

Πόσες μέρες είχαν δηλαδή απεργία οι εργαζόμενοι? Όχι ότι έχει σημασία, αλλά ρωτάω μιας και το είπες.

Τέλος πάντων, καλά ταξίδια νάχει, σημασία έχει που δεν έπαθε κανένας τίποτε. Όσο για τα υπόλοιπα, ποιος νοιάζεται για τις λαμαρίνες? Και δεν πειράζει να χάνει που και που κανένα λιμάνι, άμα έχει καιρό. Γιατί για να μη χάσει την Κάσο με κακοκαιρία έμεινε 2 βδομάδες εκτός δρομολογίων και εάν δεν ήταν το Σαντορίνη η Κασοκαρπαθία θα είχε μεγάλο πρόβλημα. Κι ας τόχουνε αυτό υπ' όψιν τους οι νησιώτες και οι επιβάτες όταν φωνάζουν γιατί το πλοίο δεν έδεσε. Μπορεί μεσοπρόθεσμα να είναι προς το συμφέρον τους. Καλό είναι βεβαίως να φωνάζουν για καλύτερα λιμάνια και για καταλληλότερα πλοία για τα συγκεκριμένα λιμάνια.

ΥΓ Έκανε δοκιμαστικό ή το είδος των επισκευών δεν το απαιτεί?

Link to comment
Share on other sites

εδω μας λεγανε το καλοκαιρι οτι κανανε την κασο ασφαλες αγκυροβολιο! 7 κλειδια στην κασο εχει ξαναριξει αλλα τετοιο καιρο ομως δεν ειχε βγαλει ομως...η απεργια ηταν 2μερες!αλλα το ραβε ξηλωνε ποσες ;)

αφου εγινε κατι αλλο κατα τον αποπλου πες το μας κ μας να μην λεμε αερολογιες εδω μεσα

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν το ΚΡΗΤΗ Ι - ΙΙ στη θέση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ , μπορεί κάποιος να φανταστεί τη συνέχεια ή μήπως δεν θα υπήρχε καν αρχή ?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

αν αρχισουμε τα αν, δεν θα τελειωσουμε ποτε ;)

το πρεβελης βρηκε και για το πρεβελης λεμε.

αν υπαρχει μια περιεργεια για το τι εγινε ειναι, για να μαθουμε αν επραξαν σωστα οσοι το αφησαν να ταξιδευει 30 ωρες μετα

@ margaritis: oχι μονο εχει RINA, αλλα ειχε και κλιμακιο στη Σητεια. B)

@ neptune: δες απο το 10s' και μετα. για λιγα δευτερολεπτα προχωρα κολλητα στα μπλοκια. ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι κρυφτηκαν ολοι πισω απο το δακτυλο τους δεν βγηκε κανεις να πει τι εγινε,κανενας να εκφρασει την αποψη του η να μας απαντησει στα ερωτηματα μας που πολυ ξερουν αλλα δεν μιλανε...αλλα αυτη ειναι η ΕΛΛΑΔΑ μας οταν την προηγουμενη βδομαδα ο cpt νικος κορρες πηγε να πιασει στην ικαρια κ επιασε αλλα ακουμπησε εγινε νεο σαμινα κ τον προπιλακησαν,ενω εδω εγινε ηρωας κ εξυπηρετητης του τοπου τους...αμφιβαλω αν στην κασο θυμαται κανενας τον cpt φραγκιαδακη που επιασε στα 5 χρονια ολες τις φορες κ προς τιμην μου ξεκινησαν να χτυπανε τις καμπανες οταν πηγαινε το πλοιο κ εδωσαν κ το ονομα του στην νεα προβλητα του νησιου

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οτι κανεις δεν μιλαει επισημως σε παρομοιες περιπτωσεις δεν ειναι καινουριο φαινομενο.Υπαρχουν διαφορα παρομοια περιστατικα στις περισσοτερες εταιριες που αν ξεκινησουμε να απαριθμουμε θα χασουμε το μετρημα.Για να μην μιλησω για προ-ιντερνετ εποχη.

Το περιστατικο στην Ικαρια κατα τη γνωμη μου ειναι τελειως διαφορετικο.Εκει ουσιαστικα οτι εγινε,εγινε λογω της κακης προκαταληψης που υπαρχει απο τον κοσμο για το βαπορι.Αν στη θεση του ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ηταν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πιστεψε με οτι δεν θα ειχε πει κανεις τιποτα ,ισα ισα που θα διναν και συγχαρητηρια γιατι προσπαθησε να το βαλει με κακες καιρικες συνθηκες

Κακα τα ψεμματα οι αντιδρασεις για οτιδηποτε εχει να κανει και με το ποσο αγαπητο ειναι κατι.Αν κατι ειναι αγαπητο ολα ξενιουνται,σε καθε αλλη περιπτωση ολοι βγαινουν για να κατηγορησουν.(πχ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ)

Τα πεπραγμενα του cpt Φραγκιαδακη στην Κασο δεν τα ξερω,ειμαι ομως σιγουρος οτι αν σε 10 χρονια υπαρχει ενα αλλο βαπορι με καποιον αλλο καπετανιο που εξυπηρετει, θα ξεχαστει και το ΠΡΕΒΕΛΗΣ,οπως ξεχαστηκαν (αν ξεχαστηκαν) και ολα αυτα που λες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει και ο neptune ας μην γινομαστε και υπερβολικοι και ας μην γινομαστε σαν τα συνηθισμενα ΜΜΕ.Το δοντι που λεει ο φιλος proud ειναι σιγουρααμμος.Εχει δημιουργηθει απο τα ανατολικα θαλασσια ρευματα τα οποια μεταφερουν ιζηματα.Μερος αυτων μεταφερεται απο Ανατολικα και ενα αλλο απο ΝΔ μετα απο ανακλαση(κοντα στη παλια προβλητα)συναντωνται στο σημειο αυτο και το δημιουργουν.Οπως λοιπον καταλαβαινουμε το δοντι αυτο με καποια αλλαγη καιρου-θαλασσιων ρευματων αλλαζει τη μορφη του.Αλλωστε η αμμος δε δημιουργει ρηγματα,το βαπορι δεν εμεινε σττο σημειο αυτο σκαρωμενο οποτε μπορει να μην βρηκε εκει.Δεν εχουμε αναφερει το ενδεχομενο κατα την αναχωρηση του πλοιου να ηρθε αποτομη κατεβασια απο ΝΑ απο το βουνο της Κασου.Πασιγνωστος καπετανιος της ακτοπλοιας μου εχει αναφερει.Κακες στιγμες υπαρχουν για ολους.Τον κυριο Φραγκιαδακη τον θυμουνται σιγουρα φιλε margariti αφου ειναι επιτιμος δημοτης Κασου.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ Έκανε δοκιμαστικό ή το είδος των επισκευών δεν το απαιτεί?

Βλέποντας το στίγμα του στο AIS, πρέπει να έκανε δοκιμαστικό στον κόλπο της Ελευσίνας, περνώντας τους 16 κόμβους, άρα μπορεί και να ευσταθεί το ότι μπορεί να χτύπησε και πτερύγιο, για αυτό και το μίνι δοκιμαστικό...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...