Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Ανάφη

Quote

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Θήρας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΠΡΕΒΕΛΗΣ'' Ν. Ρεθύμνου 06, το οποίο εκτελούσε ότι κρίθηκε επισφαλής η προσέγγισή του στον λιμένα ν. Ανάφης, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Το ανωτέρω πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Ηρακλείου για λιμένα Ανάφης και Θήρας, ενώ συνέχισε το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τον λιμένα ν. Θήρας.

Στον λιμένα ν. Ανάφης ανέμεναν προς επιβίβαση είκοσι δύο (22) επιβάτες, πέντε (05) οχήματα και οκτώ (08) Φ/Γ οχήματα, ενώ στο “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” επέβαινε ένας (01) επιβάτης και ένα Φ/Γ όχημα, προς αποβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θα μπορούσε να έκανε τα έκτακτα του blue star paros σε Παρο; Ετσι ώστε να φεύγει και στην ώρα του το πάρος…

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Πρέβελης στην Κάσο στις 27/04/23

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κάσου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΠΡΕΒΕΛΗΣ” Ν. ΡΕΘ 06 ότι το εν λόγω πλοίο, κατά τη διαδικασία κατάπλου στον οικείο λιμένα απώλεσε τη δεξιά άγκυρα.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ, ενώ μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, του επετράπη ένας μεμονωμένος πλους από Κάσο μέχρι Πειραιά, με ενδιάμεσους σταθμούς σε Σητεία – Ανάφη – Θήρα – Μήλο και το πλοίο απέπλευσε με 64 επιβάτες, 11 φορτηγά, 9 ΙΧΕ και 4 δίκυκλα.

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/25/2023 at 11:22 PM, george p. said:

Έχει ακουστεί κάτι νέο για το αν και πως θα χρησιμοποιηθεί μετά την αποδρομολόγησή του από την άγονη;

Από ότι ακούγεται θα κάνει κάποια δρομολόγια στη γραμμή Χίο Μυτιλήνη, αντικαθιστώντας το Διαγόρας και μέχρι να έρθει το Νήσος Ρόδος στη γραμμή (δηλαδή να ετοιμαστεί το Ελ. Βενιζέλος)

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με 2 φωτογραφίες του Νίκου Μάτα έχει πάει στην Μυτιλήνη και με Cretan Ferries αλλά και Anek Lines σινιάλα! Ημερομηνίες δεν γνωρίζω δυστυχώς 

Screenshot_2023-05-02-12-36-55-344_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2023-05-02-12-36-25-005_com.google.android.youtube.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι σε περίοδο εορτών τότε που οι εταιρείες κάνανε διάφορες εκδρομές. Στη δεύτερη διακρίνεται το Φαίδρα ή το Θεόφιλος.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στα πλαισια εκδρομης.Συνηθιζοταν μεχρι πριν 10-15 χρονια οι εταιριες να οργανωνουν εκδρομες κυριως το Πασχα  που το βαπορι κανονικα θα καθοταν 

Link to comment
Share on other sites

Αμα πάει με αυτές τις ταχύτητες (15-16 μίλια) στην γραμμή, θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος..! Κάτι πρέπει να γίνει να 18ρίσει ειδάλλως θα μουρμουράνε πολλοί. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα είναι για πολύ, οπότε σε λίγους μήνες θα έχουμε αποδρομολόγηση και από κει.

On 5/2/2023 at 11:50 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

μέχρι να έρθει το Νήσος Ρόδος στη γραμμή (δηλαδή να ετοιμαστεί το Ελ. Βενιζέλος)

Αφού έρθει το Νήσος Ρόδος, πού θα πάει; Άγονη σίγουρα δεν θα γυρίσει, οπότε μιλάμε για μεταδρομολόγηση ή... το μοιραίο;

Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό το βλέπω να περνάει σε κανενα Ηλιόπουλο στο πλαίσιο κάποιας συμφωνίας για τον ανταγωνισμό παρά για σκραπ. Βέβαια οπως μας εξηγεί και ο @Panagia Ekatontapiliani η ΑΤΤΙΚΑ δειχνει την επόμενη μέρα για το πλοίο.

Την ιδια στιγμη δε θα αποκλείσω στο μέλλον να το ξαναδούμε στη γραμμή,οταν θα εχουν περάσει και οι εκλογές 😇

 

Link to comment
Share on other sites

Άρχισαν τα "αποχαιρετιστήρια" με αρκετές μπηχτές..! Νομίζω πως αυτό, σε αντίθεση με το περσινό, θα είναι όντως το οριστικό χαίρε από την γραμμή.

https://naxospress.gr/coasting/irakleio-quot-prevelis-quot-o-teleytaios-choros-toy-polemisti-sto-notio-aigaio/

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Petros P said:

Πιο πιθανό το βλέπω να περνάει σε κανενα Ηλιόπουλο στο πλαίσιο κάποιας συμφωνίας για τον ανταγωνισμό παρά για σκραπ. 

Και πες ότι το παίρνει ο Ηλιόπουλος στο πλαίσιο κάποιας συμφωνίας για τον ανταγωνισμό,σε ποιες γραμμές θα μπορούσε να δρομολογηθεί για λογαριασμό του κατά τη γνώμη σου?

Link to comment
Share on other sites

Για Λαύριο-Λήμνο παρόλο που έχει πολλές καμπίνες και μεγάλο γκαράζ δεν κάνει γιατί με φουρτούνα δεν θα μπορεί να δέσει  και όχι μόνον στον Αη Στράτη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα πως προκύπτει ότι το Χίος καίει περισσότερο από το Πρέβελης? Με 25 κομβους ναι, με 17 όχι ! 

Έπειτα δεν επιδοτούνται το ίδιο ανά δρομολόγιο. Δεν ενδιαφέρει την εταιρεία τι έξοδα έχει αλλά τι κέρδη έχει. 

Το Χίος (βλ εδώ) λαμβάνει επιδότηση 110 χιλιάδες ευρώ ανά δρομολόγιο (κατηγορία ΙΙ) ενώ το Πρέβελης 88 χιλιάδες ευρώ (κατηγορία ΙΙΙ).  

Σελίδα 57, σελίδα 24

***22 

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένα νούμερα καταναλώσεων στους 17 κόμβους θέλω,για να με πείσεις.

Να προσθέσω επίσης πως το γκαράζ του Χίος για το Χειμώνα δε θα επαρκεί δεδομένου την απουσία του BS1.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...