Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Εγώ αυτό που βλέπω στα ωράρια είναι μια θεωρητική παραμονή 6.5 ώρες την Δευτέρα στον Πειραιά και άλλο ένα τετράωρο στο λιμάνι της Ρόδου κάθε Κυριακή. Όλο τον άλλο καιρό το πλοίο ταξιδεύει. Θεωρώ πως αν άλλαζαν το πρόγραμμα απλά δεν θα τους έφτανε η βδομάδα να κάνουν τα δρομολόγια που κάνουν τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τη Δευτέρα το πλοίο πρέπει να έχει αυτές τις ώρες παραμονή, πρώτα από όλα για τη πετρελευση του (κάθε Δευτέρα παίρνει πετρέλαια), αλλά και να γίνονται κάποιες μικροεργασιες συντήρησης του πλοίου!! Η καθυστέρηση συνήθως δημιουργείται στο δρομολόγιο της Δευτέρας, όποτε αυτή η καθυστέρηση που θα δημιουργηθεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, ακολουθεί όλο το πλοίο στα αλλά δρομολόγια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τροποποίηση Δρομολογίου F/B Πρέβελης

Τελικά έφυγε στις 10 το πρωί σήμερα οπότε θα κουβαλάει για πολλές μέρες την καθυστέριση αφού ακόμα και το δρομολόγιο της Δευτέρας θα αργήσει τουλάχιστον 3 ώρες..

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αν ήθελε θα έφευγε στις 8:00... να έφευγε νωρίτερα από Ηράκλειο και να το πάει με 18,5 όπως το κανονικό δρομολόγιο, να δέσει μπάρε μου 6:00 να φύγει 8:00... αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Εγω θεωρω πως αν μπορούσε θα εφευγε στις 8.00.Προφανως δεν μπορούσε.Από Ηρακλειο για Πειραια επλεε με 17,5 κόμβους.Υποθέτω πως είχε καιρο και δεν μπορούσε να τρέξει περισσότερο ή έκανε οικονομία καυσίμων γιατι πολυ απλα μπορει να μην εφταναν( πιο πιθανο,1 φορα την εβδομαδα πέρνει καυσιμα για τοσο μακρυνα ταξιδια)Και νμην ξεχναμε την πολυ κινηση νταλικων και επιβατων αυτες τις μερες που καθυστερουν παντού το πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Ειχαν το Κορναρος και το Ιεραπετρα τετοιες καθυστερησεις στη γραμμη; Ο Πρεβελακος εχει γινει συνωνυμο της καθυστερησης. Δεν ειναι βεβαια και ευκολο δρομολογιο!

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που το Πρέβελης έχει τρία δρομολόγια, ενώ τα πλοία που ανέφερες είχαν δύο δρομολόγια από το Πειραιά και ένα τοπικό συνήθως! Ή ένα δρομολόγιο από Πειραιά και την άγονη από Ροδο για Αλεξανδρούπολη! Οπότε οποία καθυστέρηση να συνέβαινε είχαν παραμονές στα λιμάνια αφετηρίας να καλύψουν οποια καθυστέρηση είχαν

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πέρασε τα φανάρια για έξω στις 17.25. Όσο κρατάνε τα μελτέμια, η ΠΡΕΒΕΛΑΡΑ αντί να διορθώνει ωράρια θα συνεχίσει να μαζεύει καθυστέρες..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για τις 2.30 τη νύχτα μετατέθηκε το αποψινό δρομολόγιο. Απορώ γιατί δεν αλλάζουν τα ωράρια του πλοίου αφού την πεντάωρη-εξάωρη καθυστέριση δεν την μαζεύει εδώ και βδομάδες..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που βλέπω στα ωράρια είναι μια θεωρητική παραμονή 6.5 ώρες την Δευτέρα στον Πειραιά και άλλο ένα τετράωρο στο λιμάνι της Ρόδου κάθε Κυριακή. Όλο τον άλλο καιρό το πλοίο ταξιδεύει. Θεωρώ πως αν άλλαζαν το πρόγραμμα απλά δεν θα τους έφτανε η βδομάδα να κάνουν τα δρομολόγια που κάνουν τώρα.

Την απαντηση την εχει δωσει ο πατριωτης.Αρα το μονο που μενει ειναι να του κοψουν νησια η απλα να συνεχισει τις καθυστερησεις.Κουραγιο ομως η ΑΝΕΚΑΡΑ....καθε μερα βγαζει ανακοινωσεις για τα δρομολογια του και παντα φταινε οι κακες καιρικες συνθηκες και αυξημενη κινηση :wub:

Link to comment
Share on other sites

Οχιιιι :D,μην μας το κανουν αυτο οι Ρωσοι,θα χασουμε τις μισαωρες μανουβρες στα Λεμοναδικα :lol:

Αφού ο NHSOS XIOS δεν αντέχει τις μανούβρες του Πρεβελης στο Πειραιά, ας δείτε κάποιες μανούβρες από τη μακρινή Κάσο!!!

Πρώτα από όλα μια

(η συνηθισμένη μανούβρα είναι με δεξιά στροφή στο συγκεκριμένο λιμάνι)!!

Μια

στη Κάσο πάλι!!

Αλλά και να

!!
Link to comment
Share on other sites

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΝ cpt.ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΕΒΕΛΗΣ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΙΜΙΤΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ.

ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΜΙΡΑΛΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ !!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μπορεί το πλοίο να μην σταματούσε λεπτό όλο το καλοκαίρι, αλλά από την επιδότηση Μαίου που πληρώθηκε αποδεικνύει γιατί είναι ένα άξιο βαπόρι για την εταιρεία του. 260.800 + 475.924 = 736.724 euro (251 εκ. δρχ.)

Link to comment
Share on other sites

οσοι πιστευατε οτι το πρεβελης ειναι στην ελλαδα την τελευταια τριετια, εχει κανει μονο παροναξια και κασοκαρπαθια και το εχουν καπετανεψει μονο δυο πλοιαρχοι, κανετε λαθος :P. σας ξεγελασαν. :lol:

ειναι στην ελλαδα απο το 1995. το εφερε η ρεθυμνιακη, η εταιρεια λαϊκης βασης του ρεθυμνου για να διπλωσει το αρκαδι. ηρθε απο ιαπωνια αρχες της χρονιας, περασε απο ρεθυμνο για τα εθιμοτυπικα και ηρθε περαμα για τα περαιτερω. η εκτεταμενη και πολυδαπανη μετασκευη τελειωσε το καλοκαιρι και το πλοιο δρομολογηθηκε ως πρεβελη (χωρις σ λογω ενος γραμματικου λαθους).

η πολυδαπανη μετασκευη γονατισε τη ρεθυμνακη, η οποια σηκωσε λευκη πετσετα και το 2000 απορροφηθηκε απο την ανεκ. το πλοιο προσθεσε το σ και εγινε πρεβελης, σβηστηκαν τα σινιαλα της ρεθυμνιακης, φορεσε τα σινιαλα της ανεκ και συνεχισε στο ρεθυμνο (με διαφορα διαλειμματα) μεχρι και το 2007. το 2008 το ειδαμε παροναξια και απο τις αρχες του 2009 εινα στην αγονη της κασοκαρπαθιας.

εκτος απο τις γραμμες αυτες, εχει περασει απο δωδεκανησα (το 2000 οταν η δανε ανηκε στην ανεκ), απο ικαροσαμια, πειραια ηρακλειο, πειραια χανια (σποραδικα) και βεβαια το εχει δει πολυ η μηλος, καποτε η σιφνος και δεν θυμαμαι που αλλου ακομη.

μην ξεχασετε οτι απο τα τελη του 2006 φορα την κορδελα της... μποκα τζουνιορς

gallery_1817_168_295291.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ένα βαπόρι με πολύ όμορφο κι άνετο ξενοδοχειακό το οποίο από την άλλη δεν φημίζεται για το ταξίδεμά του αλλά ούτε και για τις ελικτικές του ικανότητες. Στην Ελλάδα το έχουν καπετανέψει κατά βάση ο καπτα Σωκράτης Καφετζόπουλος (πλοηγός Σύρου σήμερα) , ο καπτα Γιώργης Κολυδάς, ο καπτα Γιάννης Κουράκης, ο καπτα Δημήτρης Λαδάς , ο καπτα Βασίλης Πασχάλης, ο καπτα Τάσος Τρέσσος κι ο καπτα Διαμαντής Παπαγεωργίου ο οποίος γράφει ιστορία με τα ρεμέτζα του. Εμβόλιμα το τελευταίο διάστημα τον σκαντζάρισε ο καπτα Νίκος Χάλαρης για τις άδειές του ο οποίος εξίσου τα πήγε περίφημα.

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικα το πλοιο ειναι φοβερο και οι περισσοτεροι που ταξιδευουν 1η φορα χανονται και αποπροσανατολιζονται απο τους πολλους χωρους.Τα 2 σαλονια του στο κεντρικο καταστρωμα(ενα πλωρα ενα πρυμα) ειναι μεγαλα,φωτεινα, πολυτελη.Στο πλωραιο σαλονι εχει και αιθουσα χαρτοπαιξιματος :P και μαζι 2 υπολογιστες με internet.Το πρυμνιο εχει και πιστα χωρου.Στο μεσον του συγκεκριμενου καταστρωματος ειναι το self service και το εστιατοριο που ειναι κλειστο και χρησιμοποιειται σαν καθιστικο απο το πληρωμα.Η κουζινα του Πρεβελη ειναι απο τις καλυτερες,το φαγητο εξαιρετικο και πολυ φτηνο.Στο ακριβως απο κατω καταστρωμα στο χωρο υποδοχης πρυμα (μολις ανεβεις τις κυλιομενες)βρισκεται μια reception μαζι με το μαγαζι που λειτουργει ενω στον ιδιο χωρο εχει αλλη μια αιθουσα εκει που πιθανον καποτε να ηταν κομμωτηριο!!!!!! (συμφωνα με τα πλανα γενικης διαταξης του πλοιου.)Η κεντρικη reception ειναι πιο μπροστα (ακριβως απο κατω απο την εισοδο του πλωραιου σαλονιου) με το λογιστηριο.Ολο το υπολοιπο καταστρωμα ειναι καμπινες.Στο ακριβως χαμηλοτερο καταστρωμα βρισκεται το πανω γκαραζ στο μεσον και γυρω του καμπινες(πληρωματος και καμια 20αρια ηταν επιβατων καποτε) ενω πρυμα εχει καμια 200αρια αεροπορικα καθισματα.Στο χωρο των αεροπορικων καθισματων λειτουργουσε καποτε αλλο ενα μπαρ με καποια τραπεζακια!!!!!!!Επανερχομαστε στα ψηλα καταστρωματα,στο υψηλοτερο καταστρωμα απο το κυριο(το κυριο εχει τα μεγαλα παραθυρα στα πλευρα) υπαρχει η ντισκο( φοβερος χωρος με πολυτελεια αλλα δεν χρησιμοποιειται) καμπινες επιβατων πλωρα και χωροι του πληρωματος.Στο ιδιο καταστρωμα ειναι η πισινα πρυμα(δεν χρησιμοποιειται)και το εξωτερικο μπαρ που σερβιρει γυρο B) Απο ολες τις καμπινες του πλοιου που ειναι 100αδες :) τωρα στην αγονη χρησιμοποιουνται μονο αυτες που βρισκονται πλωρα απο τη κεντρικη reception και αυτες στο καταστρωμα της ντισκο και πισινας.Εχω παρει 5 καμπινες σε διαφορετικα σημεια και καταστρωματα και οι 5 ηταν ανετες μεγαλες και ειχαν τηλεοραση με αψογο σημα!!!!Οι τουαλετες 6 καμπινων(3 ειναι ο και 3 ειναι ->) κοντα στη reception εχουν μετατραπει σε επιβατων καθως με το που περασεις τη πορτα τους μπροστα σου εχουν βαλει μουσαμα για να μην βλεπεις τα ξηλωμενα κρεββατια και δεξια σου ειναι η τουαλετα.Το χειμωνα το πρυμνιο σαλονι ειναι κλειστο.Οταν εχει καποιον αγωνα ή κατι σημαντικο στη τηλεοραση τοποθετουν τις πολυθρονες στα σαλονια ημικυκλικα απο τη τελεοραση κανοντας τη διαρυθμιση των σαλονιων εντυπωσιακη.Καποιες χειρολαβες στις πορτες των σαλονιων εχουν ακομα το Ρ της Ρεθυμνιακης.

Πιστευω να μην ξεχασα να αναφερω κατι απο το τεραστιο ξενοδοχειακο του Πρεβελης.Σιγουρα το βαπορι ταιριαζει σε δημοφιλεστερη και κυριοτερη γραμμη(θεωρω οτι αν πηγαινε Χιο Μυτιληνη θα εσκιζε τη ΝΕΛ).Να και ενα ga των 2 κυριων καταστρωματων.

post-2391-0-09469000-1318323217_thumb.jp

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συμφωνα με το AIS ο Πρεβελης δεν εΠιαΣε αναφη Πριν καμια ωρα.Γιατι αραΓε;;;μηΠως λοΓω καθολου κινηΣης Προς και αΠο αναφη;;;η λοΓω κακων καιρικων Συνθηκων,μου φαινεται λιΓακι αΠιθανο εΠειδη δεν εχουμε ΣυνηθιΣει το βαΠορι να αφηνει λιμανια(εδω Στη θηρα φυΣαει Παντως αρκετα)

Link to comment
Share on other sites

Αν οι επιβάτες οχήμΑτΑ είνΑι "0" (ξέρουν τι βγάζουν, Αν τους πουν κι Απ'έξω ότι δεν έχει τίποτε γιΑ επιβίβΑση) γίνετΑι. Όσο γιΑ το άγονο "φτιάχνετΑι" ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...