Jump to content
Shipfriends

Ugo Foscolo (IMO 8325420)


Recommended Posts

για την ακριβεια δε θα γινει mega yacht, αλλα κρουαζιεροπλοιο για πελατες με δυνατα πορτοφολια που δεν γουσταρουν πολυκοσμια. απο οσα εχω ακουσει εχω καταλαβει το εξης: η ΑΝΕΖ (Hellenic Western Lines) πουλησε το πλοιο στην οικογενεια παναγοπουλου. απο αυτους πωληθηκε (ηταν να πουληθει) σε αλλους για καζινοπλοιο και μετα επανηλθε στην οικογενεια (πουληθηκε και επαναγοραστηκε ή ακυρωθηκε η πωληση). καταλαβα καλα;

ρευστο οι παναγοπουλαιοι εχουν και αν αποφασισουν να το φτιαξουν, θα το φτιαξουν. βεβαια για τα μηχανολογικα του συμφωνω με τον νικολα. ενα βαπορι που εχει να ταξιδεψει 6 χρονια και που την 3ετια 2001-2004 ταξιδεψε ελαχιστα (στην ουσια μιλαμε για 9 χρονια εγκαταλειψης), δεν ειναι και οτι καλυτερο

Link to comment
Share on other sites

Αφού πρώτα υπενθυμίσω ότι τουλάχιστον από τις 3/3/2005 (ημερομηνία όπου και ξεκίνησε η λειτουργία του shipfriends.gr :D) το πλοίο ανά μήνα μετακινείται από το λιμάνι της Ζακύνθου, επιτρέψτε μου παρακαλώ να εκφράσω κάποιες απορίες μου.

για την ακριβεια δε θα γινει mega yacht, αλλα κρουαζιεροπλοιο για πελατες με δυνατα πορτοφολια που δεν γουσταρουν πολυκοσμια....

ρευστο οι παναγοπουλαιοι εχουν και αν αποφασισουν να το φτιαξουν, θα το φτιαξουν......

στην ουσια μιλαμε για 9 χρονια εγκαταλειψης), δεν ειναι και οτι καλυτερο

Για ποιόν ακριβώς λόγο η οικογένεια Παναγοπούλου η οποία διαθέτει αναμφιβόλως ρευστό (να τα χαίρονται οι άνθρωποι), να θέλει να μετασκευάσει σε "κρουαζιεροπλοιο για πελατες με δυνατα πορτοφολια" και άρα υπερπολυτελές, ένα επιβατηγό πλοίο 24 ...Φεβρουαρίων, το οποίο έχει ναυπηγηθεί σε χώρα του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλόκ σε χρονολογία προ "γκλάσνοστ και περεστρόικα", λίγο έως πάρα πολύ ακαλαίσθητο εξωτερικά, και το οποίο έχει στις πλάτες του "9 χρονια εγκαταλειψης" με όσα δεινά αυτή η εγκατάλειψη συνεπάγεται ??? :confused:

Μήπως ποντάρει στα κέρδη που θα αποκομίσει από την πώληση των ...δέντρων για ξυλεία που θα έχει πιάσει από κάτω το παπόρι τα 9 συναπτά χρόνια της εγκατάλειψης του ??? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω..... :confused:

Link to comment
Share on other sites

και απο πριν τις 3/3/2005:D

σε επισκεψη μου στη ζακυνθο το δεκεμβριο του 2004, μου ειχαν πει οτι μετα τις γιορτες το πλοιο θα ανεβαινε πειραια. για τα υπολοιπα το μονο που εχω να πω ειναι... that makes two of us;)

Link to comment
Share on other sites

κι όμως σαν να φαίνεται να κινείται πλέον κάτι.Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν σταλεί συνεργεία τα οποία εργάζονται για να ετοιμάσουν το πλοίο ώστε να έρθει πειραιά.

Εντάξει με τα όσα που έχουμε δει κι ακούσει τοσα χρόνια δεν το δένουμε και κόμπο:P αλλά είναι η πρωτη φορά που δεν έχουν μείνει στα λόγια και γίνεται σοβαρό βήμα απομάκρυνσης.B)

Link to comment
Share on other sites

24fos.jpg

ετσι θα εινα, συμφωνα με την ημερα, μετα τη μετασκευη ο μιχαηλ σολοκωφ;)

αυτην την περιοδο εχρονται απο διαφορα ναυπηγεια για να δουν το βαπορι και να κανουν προσφορες και μολις επιλεγει το ναυπηγειο που θα κανει την ανακατασκευη, θα φυγει. more info

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να λένε έτσι τα πλάνα αλλά το πιο πιθανό είναι ότι θα πάνε για μία φθηνότερη λύση και όχι για αυτόν τον βαπόρακλα που φαίνεται στις μακέτες...

Μακάρι όμως.....μακάρι...

Είμαι και εγώ όντως περίεργος για να δω αν θα τελειώσουν ποτέ τα μακεδονία και regent sky αν και το τελευταίο έχει βγεί ήδη στο σφυρί και δεν το βλέπω να πωλείται παρά μόνο για σκραπ.

Εξωφρενικό και το ποσό! 12,000,000€

Έλεος...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ωραία λοιπόν. Τηρουμένων των αναλογιών, έχουμε βάσιμες ελπίδες να δούμε γύρω στο... (χμμμμμ... για να σκεφτώ....) ναι, 2015 :rolleyes: να απομακρύνονται από τα λιμάνια του Πειραιά και της Αλεξανδρούπολης τα πλοία της GA και της SAOS. :D

Κατά τα άλλα, αδυνατώ να κατανοήσω την επιλογή του Πλατυγυαλίου ως νέο λιμάνι συνέχισης παροπλισμού του πλοίου (διότι, να πήγε εκεί για να μετασκευαστεί σε πολυτελές κρούιζερ... κομματάκι δύσκολο το κόβω). Καμμιά καλή ιδέα κανείς ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και πιο αισιοδοξο και πιο απαισιοδοξο σεναριο:D. το mediterannean sky εφυγε απο το λιμανι της πατρας στα δυομισυ χρονια (σεπτεμβριος 96 - φεβρουαριος 99), ενω το νησος χιος το παλιο εφαγε καμια 11ετια περιπλανωμενο στους ντοκους κεντρικου λιμανιου και περιχωρων.

οσο για το fos, τα πραγματα μαλλον ειναι απλα. το αφεντικο δεν εχει καταληξει αν και που θα μετασκευαστει, οποτε επελεγη η πλησιεστερη λυση που ειναι το πλατυγυαλι. ειναι κοντα ο χρονος ρυμουλκησης ειναι λιγος και λιγα (συγκριτικα με μεγαλυτερη αποσταση) θα ηταν και τα χρηματα για τα ρυμουλκα, αλλα και για τα ασφαλιστρα.

το πλατυγυαλι μεχρι να ερθουν οι αραβες, εχει μηδενικη δραστηριοτητα και το καμαρι της ζακυνθου θα μπορει να ξεκουραζεται εκει

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Κανα νεο απο το πλοιο εχουμε?Φανταζομαι οτι ακομα σαπιζει στο Πλατυγιαλι αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις,αν εχει καποιος κανα νεο ας αμς ενημερωσει

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

το θεμα ειναι που διαλυθηκε, αν οντως εχει διαλυθει και δεν εχει απλα πωληθει σε διαλυτες.

στο aliaga ολο και καποιος θα το ειχε παρει χαμπαρι (εστω σαν φοντο στις φωτο των italroro στο navi B) ). alang χλωμο το κοβω να πηγε. ρυμουλκουμενο δεν περνα το σουεζ

Link to comment
Share on other sites

Σωστές οι σκέψεις σου, και για το Aliaga (όλο και κάτι θα είχαμε ακούσει, όλο και κάποια "ύποπτη" κίνηση ρυμουλκού θα είχαμε παρατηρήσει), και για το Alang (αν και το τελευταίο όνομα που του δόθηκε, ποιό πολύ για εκεί μου κολλάει).

Από εκεί και πέρα, τα στοιχεία που δίνει το equasis, με κάνουν να τείνω είτε προς το ότι το πλοίο έχει ήδη προσαράξει σε διαλυτήριο είτε ότι έχει ήδη κοπεί. Κι αυτό γιατί μας δίνει δύο διαφορετικές ημερομηνίες. Την 1η Ιουνίου οπότε μετονομάστηκε και άλλαξε σημαία, άρα τότε πιθανότατα ή και πιό πριν ακόμα είχε πουληθεί σε ...διαλυτήριους, και την 3η Αυγούστου, δύο μήνες δηλαδή μετά, όπου και μας το αναφέρει πλέον ως "Broken up".

Ωποσδήποτε, όλα τα παραπάνω είναι "υποθέσεις εργασίας" μέχρι να μάθουμε κάτι το πιό ασφαλές.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μία αναζήτηση χθες το βράδυ στο Google με το όνομα PHOENIX και το ΙΜΟ του πλοίου, βρήκα -μεταξύ άλλων- μία καταχώρηση η οποία σε ένα σημείο της μου κίνησε την περιέργεια, και ίσως μας βοηθήσει στην "ανίχνευση" του πλοίου.

Στο vesseltracker.com λοιπόν, υπάρχει καταχώρηση του πλοίου με το νέο του όνομα και το ΙΜΟ number του. Δυστυχώς, όπως μπορείτε να δείτε, δεν υπάρχει κάποια άμεσα χρήσιμη πληροφορία για την σημερινή κατάσταση του πλοίου. Ωστόσο, σίγουρα κινεί την περιέργεια η αναφορά ότι τα στοιχεία που παραθέτει το site, τα έλαβε από το AIS.

* The Data for the ship PHOENIX are received via AIS (Automatic Identification System). vesseltracker.com does not guarantee the accuracy of the data.

Για ποιόν λόγο άραγε ένα παροπλισμένο επί έτη πλοίο να εξέπεμψε σήμα στο σύστημα AIS, και μάλιστα με το τελευταίο του όνομα, με το οποίο σύμφωνα με το equasis πήγε για σκραπ ??? Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι το να έκανε αυτοδύναμα το τελευταίο του ταξίδι, μετά ίσως από κάποια πρόχειρη επισκευή των μηχανών του. Έχει κάποιος, ίσως μία καλύτερη εξήγηση, για αυτήν την εκπομπή σήματος του πλοίου στο AIS ???

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποκλειεται οπως λες να εγινε κανενα ψευτομαζεμα στις μηχανες και να εφυγε με το ονομα Phoenix (ισως μαλιστα και σαν cargo vessel) οποτε εμεις που δε ξεραμε την αλλαγη ονοματος και να το ειδαμε να μην πηραμε χαμπαρι.

Παραθετω για διαφορες υποθεσεις τα παρακατω στοιχεια απο το aislive. Απο τη μικρη μου εμπειρια το στιγμα ειναι 100% λαθος

(οφειλεται μαλλον στο GPS του πλοιου) ενω τα υπολοιπα στοιχεια ειναι τα τελευταια αποθηκευμενα στη συσκευη.

Το destination Pusan αποκλειεται παντως να το εγραψε καποιος οσο το πλοιο βρισκοταν σε ελληνικα χερια

MMSI 341839000 Latitude N 89°00.024' Last seen at 20/7/2011 14:47:50 UTC Name Phoenix Longitude W 179°00.139' Destination Pusan Callsign V4GN2 Heading 0° ETA 1/4/2011 10:00:00 UTC IMO number 8325420 Length 140 m Vessel Type Passenger Status Under way using engine Beam 21 m Extra Info 12 Speed 7.5 knots Draught 5.5 m

Link to comment
Share on other sites

Το νέο του όνομα και προορισμός Busan με βάζει σε σκέψεις μήπως δεν πήγε για διάλυση, αλλά για νέα καριέρα. Για πλωτό ξενοδοχείο στη Κορέα, ας πούμε. Η κατάστασή του άραγε επέτρεπε σκέψεις για κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

Όπως και σε παραπάνω ποστ είχα γράψει, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την σημερινή κατάσταση του πλοίου, αν δεν έχουμε κάποια πίο ασφαλή πληροφορία. Πολύ δε περισσότερο από την στιγμή που έχουμε δει περιπτώσεις πλοίων που ξεκίνησαν αποδεδειγμένα για το τελευταίο τους ταξίδι, και "στου δρόμου τα μισά" βρήκαν ευκαιρία νέας καριέρας.

Τείνω πάντως προς το ότι το πλοίο έχει ήδη προσαράξει σε κάποιο διαλυτήριο, για τρεις λόγους. Ο πρώτος είναι ότι αυτή την εκδοχή την έχουμε από δύο πηγές. Από την πληροφόρηση που είχε ο proud οπότε και έθεσε το θέμα,

που βρισκεται το καμαρι;

αληθευει οτι μετονομαστει και πιθανοτατα εχει ηδη παει διαλυτηριο;

και από τα στοιχεία που παρέθεσα από το equasis.

O δεύτερος λόγος είναι το ότι, ενώ αρκετές φορές έχει συμβεί να διαβάσω για κάποιο πλοίο που έχει ήδη διαλυθεί να συνεχίζει να αναφέρεται "In Service", δεν θυμάμαι να έχω δει αντίστροφο παράδειγμα, δηλαδή κάποιο πλοίο που συνεχίζει να ταξιδεύει ή έστω να υφίσταται, να αναφέρεται ως "Broken Up".

Και ο τρίτος, το ότι στο equasis συνήθως η ημερομηνία που αναφέρεται στην περίπτωση που κάποιο πλοίο έχει πάει για κόψιμο (Broken Up - Since......), είναι αυτή της άφιξης του πλοίου στο διαλυτήριο και όχι της πωλήσεως του σε αυτό ή της αναχώρησης του για το τελευταίο ταξίδι. Πρόσφατα και πρόχειρα παραδείγματα, αυτά των ιταλικών ταχύπλοων, ARIES, CAPRICORN, TAURUS, SCATTO, στα οποία η ημερομηνία που αναγράφεται δίπλα στο "Broken Up" είναι αυτή της άφιξης τους (μία ημέρα αργότερα, το πολύ) στο Aliaga.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επειδή είναι λίγο μπερδεμένα όλα, το πλοίο αγοράστηκε όντως για τη γραμμή της Κυλλήνης ή σκόπευαν για αλλού; (Ή δεν είχαν καθόλου πλάνο, κάτι που δυστυχώς δεν είναι και αδύνατο ...)

Link to comment
Share on other sites

αγοραστηκε απο την τοτε διοικηση της ΑΝΕΖ μεσω θυγατρικης (hellenic western lines) για να μπει στη γραμμη εκτος κοινοπραξιας. ενα πλοιο που το γκαραζ του οπως εχουμε πει και παλιοτερα επαιρνε λιγοτερα αμαξια και απο τον πρωτεα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...