Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδή οι φήμες ήταν απείρου κάλους καλό θα ήταν να μην στηριζόμαστε σε αυτές γιατί προσωπική γνώμη είναι ότι δεν πρέπει να ισχύει τίποτα από αυτά.

Τα δόντια σε ποιούς ανταγωνιστές να τα δειξει για νέα πλοία που πιθανόν να φέρουν?Στον Αγούδημο ή στον Παναγιωτάκη ?

Μόνο η μπλου έχει εκφράσει ανοιχτά την πρόθεσή της για νέο πλοίο αλλά για το Ιθάκη που γίνεται πολύ ντόρος τελευταία.

Το εγγύς μέλλον θα δείξει αν θα πάρουν το βαπόρι ή όχι , αν η μπλου το δώσει και αν προχωρήσει πως θα χρηματοδοτηθεί το όλο project.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα δόντια σε ποιούς ανταγωνιστές να τα δειξει για νέα πλοία που πιθανόν να φέρουν?Στον Αγούδημο ή στον Παναγιωτάκη ?

Άμεσα στον Αγούδημο.

Το πρόβλημα της εταιρείας είναι πως η Πόπη φεύγει 20 λεπτά πιο πριν και φτάνει αντίστοιχα. Ο επιβάτης που κατεβαίνει Ραφήνα είναι πάντα νωρίτερα εκεί (λόγω απόστασης), όπερ σημαίνει πως αν βρίσκεται εκεί πριν την αναχώρηση της Πόπης θα την προτιμήσει για να φτάσει 20 λεπτά νωρίτερα στο νησί του (παρόλο που σαν πλοίο δεν φημίζεται για τις υπηρεσίες του). Ακόμα και επί BS το ΣούπερΦέρρυ ερχόταν μισό μετά την Άνδρο (όπου είχε τους πιο φανατικούς ταξιδιώτες - ενώ αντίστοιχα η Πόπη είχε ανέκαθεν πλειοψηφία στους επιβάτες για Τήνο καθώς εκτός από το μισάωρο αργότερη αναχώρηση ο βάπορας καθυστερούσε πολύ στο λιμάνι του Γαυρίου).

Αν η ιστορία είναι πυροτέχνημα, πιθανότατα να αποτελεί πίεση προς τον Αγούδημο για συνεργασία στη γραμμή.. Ώστε να αντιμετωπίσουν καλύτερα την έλευση του Ιθάκη (υπό την BS) του χρόνου. Αλλιώς απειλούνται και οι δύο τους.

Edited by csst9728

Share this post


Link to post
Share on other sites
μηπως η ολη ιστορια με το ιθακη ειναι απλα μια χειροβομβιδα κροτου λαμψης;

Δε ξέρω εάν είναι χειροβομβίδα κρότου λάμψης, απλώς από το ξεκίνημα της εταιρείας υπήρχαν σκέψεις ότι θα πρέπει να διπλώσουν τη γραμμή, για να αποκτήσουν τον έλεγχο της!!!! Απλώς να σε ενημερώσω ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι ψάχνουν βαπόρι!!! Είτε είναι αυτό το Blue Star Ithaki είτε οποιοδήποτε άλλο (από Ελλάδα ή το εξωτερικό)!!!!

ποτε οτι οι Στεφανου σκοπευαν να κανουν προταση εξαγορας του Πηνελοπη Α, για να μεινουν μονοι στα πρωινα)

Υπήρξε πρόταση αγοράς του Πηνελόπη Α την άνοιξη αλλά δεν υπήρξε συμφωνία για τα λεφτά μεταξύ των δυο εταιρειών!!!

δεν μπορει εκει που οι Στεφανου πριν τρεις μηνες διερρεαν οτι μπαινουν διαρκως μεσα και παρακαλουσαν τον κοσμο (σε τοπικα ΜΜΕ και ναυτιλιακα sites που ειδικευονται σε συνεντευξεις) να στηριξει το Superferry II,

Λογικό δεν είναι να ζητάνε τη στήριξη του πλοίου της??? Μιας και η εταιρεία είναι καινούργια στην νερά της ακτοπλοΐας!!! Μπορεί το πλοίο να είναι γνωστό στη γραμμή, αλλά αλλο μεγεθους brand name ειναι της Golden Star Ferries και άλλο της Blue Star Ferries. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει η «απλότητα» και η «αμεσότητα» που δείχνουν οι Αφοί Στεφάνου στην ακτοπλοΐα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην αμέσως προηγούμενη εύλογη απορία, να προσθέσω και δύο δικές μου.

Γιατί στις 21 - 22 & 28 - 29 Σεπτεμβρίου, κατά σύμπτωση (???) Τετάρτη και Πέμπτη, στο openseas δεν υπάρχουν καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα ???

Και ακόμα, γιατί από 1η Οκτωβρίου και μετά, δεν υπάρχουν επίσης καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα, την στιγμή που τόσο για το ΘΕΟΛΟΓΟΣ όσο και για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ υπάρχουν για όλο τον Οκτώβριο ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί στο openseas δεν φαίνονται τα δρομολόγια του πλοίου για Νάξο, μετά τις 10/9?

Γιατί ήταν προγραμματισμένο να σταματήσει δρομολόγια για Νάξο από 10/9, απο τοτε που αρχισε........Όσο για το αλλο, οτι τα δρομολογια δε φαινονται απο οκτωβριο δεν εχουν περαστει.......Αλλα μαλλον θα κανει συντηρηση τον οκτωβριο, προς τα τελη, για να μη μεινει η γραμμη μονο με ενα πλοιο, γιατι οκτωβριο - νοεμβριο θα ειναι ο θεολογος........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις δίκιο, απλώς στο φυλλάδιο των δρομολογίων το γράφει με αστερίσκο και ψιλά γράμματα και δεν το είχα προσέξει.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βέβαια είχανε πει ότι αν πήγαινε καλά θα συνεχίζανε και το χειμώνα.......Γιατί λοιπόν τώρα που δούλεψε πολύ καλά δεν το δρομολογούνε; Εκτός και αν εννούν ότι θα το βάλουν από Μάρτιο και μετά ξανά Νάξο.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί στις 21 - 22 & 28 - 29 Σεπτεμβρίου, κατά σύμπτωση (???) Τετάρτη και Πέμπτη, στο openseas δεν υπάρχουν καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα ???

κάτι πήρε τ'αυτί μου για ορισμένες καθημερινές το χειμώνα όπου δεν θα έχουμε πρωινό δρομολόγιο... Αλλά από Σεπτέμβρη μου φαίνεται πολύ παράξενο :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δελτίο Τύπου της Golden Star Ferries για την ακινησία του Superferrry II

Αγαπητοί φίλοι,

Στο τέλος της θερινής περιόδου της πρώτης χρονιάς λειτουργίας της GOLDEN STAR FERRIES, νιώθουμε την ανάγκη να σας ευχαριστήσουμε για την ενίσχυση και την πίστη που μας δείξατε.

Θεωρώντας τιμή μας την εμπιστοσύνη από την πλευρά σας θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το αγαπημένο σε όλους μας πλοίο σταματάει τα δρομολόγια του από την Δευτέρα 07/11/2011 προκειμένου να εκτελεσθούν οι εργασίες συντήρησης του και η ετήσια επιθεώρησή του. Το F/B SUPERFERRY II θα επανέλθει στα δρομολόγιά του στην αρχή του νέου έτους.

Τελειώνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για άλλη μία φορά το κοινό της Άνδρου για την υποστήριξη του και να υποσχεθούμε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και με την υποχρέωση για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας.

GOLDEN STAR FERRIES

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα οι ναξιωτες δεν αναφερονται :huh: ; τοσος ντορος εγινε για τη ναξο B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που και από ποιους έγινε τόσο ντόρος για τη Νάξο?? Η εταιρεία πραγματοποίησε τη σύνδεση της γραμμής Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μύκονο με τη Νάξο, που δεν υπήρχε από άλλη εταιρεία (που να παίρνει και οχήματα). Εάν της βγήκε ή όχι δεν το γνωρίζω. Εάν δούμε και του χρόνου όμως να κάνει αυτή τη προέκταση μάλλον θα είχε θετικά αποτελέσματα για την εταιρεία.

Φαντάζομαι έγινε ιδιαίτερη αναφορά για την Άνδρο, μιας και οι πλοιοκτήτες είναι από το νησί!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τόσο μεγάλος ντόρος!!! Στη πρώτη προσέγγιση στο λιμάνι της Νάξου μίλησαν σε τοπικό site (Naxosnews) οι πλοιοκτήτες του πλοίου για την σύνδεση της Νάξου μέσω της Ραφήνας και τους υποδέχτηκαν τοπικοί φορείς!!! Προφανώς δίνεις διαφορετική ερμηνεία για το μέγεθος του ντόρου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα μην αρπαζεσαι ;)

η εταιρεια ειχε προβαλλει αρκετα την προσεγγιση στη Ναξο (σποτακια φυλλαδια κλπ), ο πρακτορας αφηνε ανοικτο το ενδεχομενο να μεινει το χειμωνα και γενικως απο οτι θυμαμαι και απο τις συζητησεις που εγιναν και εδω, η εταιρεια θα αποκομιζε το βελτιστο απο την κινηση αυτη.

εν πασει περιπτωσει, θα αξιζε και μια αναφορα στη ναξο στον απολογισμο της χρονιας. τωρα να το συζηταμε ξανα ενα μηνα απο την ανακοινωση δεν εχει νοημα. εδω θα'μαστε το καλοκαιρι και θα δουμε αν θα ξαναπανε και τι θα λενε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο proud εχει δικιο.

Το οτι δεν πηρε εκταση σε μεγαλα ΜΜΕ(αλλωστε ποιο ακτοπλοικο θεμα ενδιαφερει τα καναλια?Μονο αν εχουμε κανεναν πνιγμο!) δε σημαινει οτι δεν εγινε ντορος.

Εγω προσωπικα τον εζησα και ναι θεωρω οτι επρεπε και τη Ναξο να την αναφερουν καπου.Αν δεν τους ενδιεφερε η γραμμη και απλα εβαλαν ενα πλοιο επειδη δεν υπηρχε αλλο, ουτε θα κατεβαιναν στο πρωτο δρομολογιο οι Στεφανου αλλα ουτε θα παρακαλουσαν τους Ναξιωτες κυριως και φυσικα δεν θα μας τονιζαν συνεχως την διαφορα στα 10 ευρω με τον πειραια(το οποιο φυσικα δεν υφισταται)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα ενταξει αρπαχτη ηταν για εκεινους κ τιποτα περισσοτερο,ηταν αδυνατον να στιριχτει το πλοιο χειμωνα στην γραμμη με μηδεν κινηση.Δεν νομιζω οτι του χρονου θα ειναι το ιδιο,με 600ριες η 700ριες επιβατες και 70αριες και 90αριες ιχ σερι επι μερες.Αυτο ηταν μονο για φετος,του χρονου που η γραμμη του Πειραια θα εχει αλλη δυναμικη αν καταφερουν να πιασουν αυτα τα νουμερα 4-5 ημερες επιτυχια θα ειναι!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
αύριο το απόγευμα (19:00) θα κοπεί η πίτα της εταιρείας (και των φορτηγών της ) στο Superferry II στη Ραφήνα

των φορτηγων πλοιων να υποθεσω, οχι των φορτηγατζηδων της γραμμης που τυχον την προτιμουν?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικώς η πίτα των ναυτιλιακών εταιρειών του Στεφάνου.........Απλά γίνεται εκεί γιατί το βαπόρι ως επιβατηγό έχει σαλόνια και χώρους......

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα το "δεκα ευρω λιγοτερα απο τον πειραια" και τις "πεντε πλευσιμες ωρες" (για ναξο ραφηνα αυτα) τωρα εχουμε και νεο καυγα με την αληθεια. <_<

post-1817-0-27291900-1328444783_thumb.jp

τα αφεντικα χτες στην κοπη της πιττας (με αδωνη, δωροθεο και λοιπους πουλ μουρ B) ), ειπαν οτι το πλοιο επιασε 21 κομβους στα δοκιμαστικα, οταν στο ταξιδι πειραιας ραφηνα δεν περασε τους 6 κομβους και σημερα κανει απο το πρωι δοκιμαστικα και στους 15 πεφτει κοφτης.

Edited by proud_ionian
δωροθεος οχι διοδωρος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό και άγιο το Superferry, δεν λέω, και πανέμορφο και αγαπητότατο και χωρίς σχεδόν προβλήματα, και, και, και.... ότι άλλο θέλετε. Αλλά με οκτώ μύρια (4,65 η αγορά + 3 η ανακαίνιση) δεν θα μπορούσαν να βρουν κάτι "το καλύτερον" από ένα -όπως και να το κάνεις- 38χρονο πλοίο ??? Άσχετος είμαι βεβαιότατα από τιμές πλοίων, αλλά ...σαν πολλά δεν είναι ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα 4,65 αγορασαν το ονομα του πλοιου κ την φημη του κ την γραμμη του!στα 3μυρια που εριξαν τωρα αγορασαν το πλοιο ;)

ετσι κ αλλιως πλοιο με αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει στην αγορα γιατι θα ειχε ερθει ηδη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα λεφτα ειναι πολλα ετσι και αλλιως. περα απο το οτι δεν ξερουμε ποσο πραγματικα στοιχισε η φετεινη επισκευη (αν κρινουμε απο τις δηλωσεις περι 21 κομβων στα δοκιμαστικα τη στιγμη που ακομη ειχε κανει ενα δοκιμαστικο και τα περι μηχανων που πηγαν στη... γαλλια τοτε και τα 3εκ μπορει να ειναι σαλτσα), η ουσια ειναι οτι δεν εξασφαλισαν κατι με τα λεφτα που εδωσαν.

να θυμισω λιγο πραγματα που κατι που λεγαμε και περσυ:

με 4,7εκ περσυ δεν εξασφαλισαν τουλαχιστον το αυτονοητο, οτι δεν θα ξαναπαει η bs στη γραμμη. αν το δηλος ειχε ερθει στην ωρα του, το ιθακη θα ειχε παει ραφηνα και θα ειχε παρει τον αφρο.(περισσοτερα στα περσυνα ποστ στο τοπικ του πλοιου και της εταιρειας)

οσο για το ποσα χαλασαν φετος ειναι μεγαλη ιστορια. τα εχουμε συζητησει στο τοπικ του πλοιου. η αισθηση που εχει ο περισσοτερος κοσμος παντως ειναι οτι ξοδευτηκαν χρηματα σε πραγματα υπερβολικα για πλοιο του '74

να θυμισω ξανα, οτι οταν αγορασε η strintzis ferries το κεφαλονια το 2004 (που και αυτο ειχε ονομα και ιστορια στη γραμμη του και εκεινο προερχοταν απο ατυχημα που επισκευαστηκε με εξοδα της ασφαλιστικης) εδωσαν 4εκ και μεσα στο deal εξασφαλισαν οτι δεν θα ξανα παει η attica στην κεφαλονια ποτε (και βεβαια δεν εβγαινε κανεις απο το περιβαλον των γραμμων επτανησου να διαδιδει οτι πηρε το βαπορι σε απαραδεκτη κατασταση)

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-1817-0-27291900-1328444783_thumb.jp
+ 3 η ανακαίνιση)
Η Golden Star Ferries επένδυσε το κέρδος, που έβγαλε πέρυσι στην «ανακαίνιση» του βαποριού της.

μονο 3εκατομμυρια κερδος ειχε περσυ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...