Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

07 Απριλίου 2011

Από: Golden Star Ferries

Προς: Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας

ΘΕΜΑ: ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Με τη διαβεβαίωση ότι δεν έχει εκδοθεί εισιτήριο και δεν έχει γίνει κράτηση και με δεδομένα τη χαμηλή επιβατική κίνηση και την πολύ υψηλή τιμή του πετρελαίου, θέλουμε την έγκριση μη εκτέλεσης των τοπικών δρομολογίων για Άνδρο και επιστροφή στις 19:20 και 21:45 αντιστοίχως για τις ημερομηνίες : 06/05, 08/05, 20/05, 22/05, 03/06 & 05/06.

Με εκτίμηση,

Για τnν Golden Star Ferries,

Κωνσταντίνος Τζώρτζης

http://goldenstarferries.gr/anakoinoseis.php

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σκεφτείτε μόνο σε τί σημείο βρίσκεται η Ελληνική ακτοπλοία που ζητάνε ΜΗ εκτέλεση τοπικών για Άνδρο το πρώτο Σ/Κ του Ιουνίου!!

Link to comment
Share on other sites

Kαι να σκεφτούμε ότι πρόκειτε για το SUPERFERRY II , ένα ευλογημένο βαπόρι στο οποίο ο επιβάτης μπαίνει με κλειστά μάτια, που είναι οικονομικό στα πετρέλαιά του σε σύγκριση με τα νεότευκτα συμβατικά και τα ταχύπλοα, που η Άνδρος πάντα τραβάει κόσμο τα ΣΚ...

Δεν είναι τυχαίο ότιέχει πέσει ψαλίδια στα δρομολόγια των περισσότερων πλοίων και ταχύπλοων.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ενδιαφέρον ότι όχι μόνο πρόκειται για το SFII, αλλά και για το Ανδριώτικο καράβι. Βέβαια καλά κάνουν, καθώς δεν πρόκειται να δημιουργηθεί πρόβλημα στη γραμμή, καθώς τις Παρασκευές έχει απογευματινό ο Θεολόγος και τοπικό η Πηνελόπη και τις Κυριακές τοπικό Πηνελόπη και Θεολόγος. Το πιό ενδιαφέρον όμως είναι ότι η εταιρεία στον 1ο κιόλας μήνα λειτουργίας παραχωρεί έδαφος στους ανταγωνιστές της και μάλιστα μέσα στην έδρα της.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εγώ θα υποστηρίξω το αντίθετο. Πιστεύω ότι αυτό δεν είναι περικοπή δρομολογίων και αιτιολογώ άμεσα: Η εταιρία ζητάει να μην κάνει τοπικό στην Άνδρο αμέσως μετά την περίοδο του Πάσχα μέχρι και την έναρξη των καλοκαιρινών δρομολογίων. Κρατήστε σημείωση πως η ΠΟΠΗ ξεκινάει τη Μ. Δευτέρα. Αν προσέξετε τώρα τις ημερομηνίες που ζητάει η εταιρία να μην κάνει δρομολόγια μία προς μία, αυτές είναι κάθε ΔΕΥΤΕΡΗ βδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι τα αντίθετα σαββατοκύριακα θα κάνει τα τοπικά. Τα σαββατοκύριακα λοιπόν που δε θα κάνει, απλά θα τα αναλάβει η ΠΟΠΗ.

Το ίδιο ακριβώς είχε γίνει και πέρσι επί πλοιοκτησίας BLUE STAR. Για την ίδια ακριβώς περίοδο (τέλος Πάσχα με αρχή καλοκαιρινής σεζόν) οι δύο εταιρίες είχαν συνεννοηθεί και έκαναν τα τοπικά τους εναλλάξ τα σαββατοκύριακα. Το ένα σαββατοκύριακο η ΠΟΠΗ, το άλλο το SUPER. Φαίνεται ότι κι η νέα εταιρία το ίδιο σύστημα θέλει να ακολουθήσει. Ίσως μάλιστα την καλοκαιρινή περίοδο αναβιώσει και το πλήρες δρομολόγιο μέχρι Μύκονο τις Παρασκευές απόγευμα, μιας και δεν υπάρχει άλλο πλοίο εκείνη την ώρα για κάτω, πλην του ΘΕΟ και διαφαίνεται ένα πρόβλημα στον ορίζοντα.

Μόλις βγουν τα δρομολόγια της ΠΟΠΗΣ, θα ξέρουμε αν ισχύει η συνεννόηση μεταξύ των δύο εταιριών. Αν ισχύει, θα πρέπει η ΠΟΠΗ να κάνει βραδινά τοπικά ΜΟΝΟ τα σαββατοκύριακα που έχει ζητήσει το SUPER να μην κάνει... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο φίλος rafina-lines είναι.Το ένα ΣΚ θα κάνει το φέρρυ και το άλλο η ΠΟΠΗ.

Οι ζημιές είναι μεγάλες τα πετρέλαια είναι στον θεό οπότε είναι αναγκαστική η περικοπή δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Για την κίνηση δεν νομίζω ότι μήνα Μάρτη και μόνο του στο πρωινό μπορεί να βγάλει κανένας συμπέρασμα. Αυτό όμως που ακούγεται είναι ότι παρατηρείται μεγάλη πτώση της κίνησης στη γραμμή ακόμα και αυτούς τους μήνες που διακινούνται κατά κύριο λόγο μόνιμοι κάτοικοι και επαγγελματίες. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον θα άρχισαν να χτυπάνε τα καμπανάκια (ή μάλλον οι καμπάνες) για το καλοκαίρι.

Διαβάζοντας αυτό -και εάν έχουν αποδοθεί σωστά οι δηλώσεις του κ. Στεφάνου- μάλλον έχουν αρχίσει να ηχούν για τα καλά οι καμπάνες για τα πλοία της γραμμής και κατά συνέπεια για όλη την ακτοπλοΐα.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ ο Δημήτρης Στεφάνου λέει αυτό που όλοι λένε. Υπέρμετρη φορολογία και κρατήσεις υπέρ τρίτων, σε συνδυασμό με τις εξωφρενικές τιμές του πετρελαίου (οφείλονται εν πολλοίς και στη φορολογία που επέβαλλε το μνημόνιο) και την πτώση της κίνησης δημιουργούν εκρηκτικό κοκτέιλ για την ακτοπλοία και φοβάμαι πως απο Σεπτέμβρη θα έχουμε δράματα. Είναι τριτοκοσμικές οι επιχειρηματικές συνθήκες που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην ακτοπλοία. Στα 10 ευρώ που πληρώνουμε για εισιτήριο έρχεται το κράτος-νταβατζής και αρπάζει τα 4!!ποιός θα τα λύσει αυτά? Ο Διαμαντίδης και η Τσουρή? :(:lol:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας αυτό -και εάν έχουν αποδοθεί σωστά οι δηλώσεις του κ. Στεφάνου

πριν καποια χρονια, ο αντωνης καρπετοπουλος ειχε μια εκπομπη που λεγοταν "δεν αντεχεται το 50-50" και μεσα ειχε μια ενοτητα. "δεν αντεχεται η γκρινια".

ενα μηνα που ταξιδευει το ferry με τα νεα του σινιαλα, οι αδερφοι στεφανου, με τον καπτα κωστα τζωρτζη παραδιπλα, οπου σταθουν και οπου βρεθουν, λενε οτι μπαινουν καθε μερα μεσα, οτι χανουν λεφτα, οτι κανουν λειτουργημα και οτι το κρατος τους κλεβει τις εισπραξεις.

το μονο που δεν εχουμε ακουσει ακομη, ειναι οτι ειναι το preservation society του superferry και οτι πρεπει να τους λυπηθουμε και να κανουμε οσοι γουσταρουμε το βαπορι συνεχεια ταξιδια, για να ρεφαρουν.

τον κλαψιαρη συμμαθητη, κανεις δεν τον κανει παρεα.;). το οτι η ελλαδα εχει πτωχευσει και η οικονομια βουλιαζει στην υφεση, ηταν γνωστο και περσυ και επρεπε να εχει ληφθει υπ'οψιν. απο την αλλη δε νομιζω οτι επιρρεασε δραματικα το business plan της εταιρειας η αυξηση του ΦΠΑ. το πετρελαιο ειναι πραγματικο προβλημα αλλα δικαιολογει τα αυξημενα εξοδα, οχι τη μειωμενη κινηση στη γραμμη.

πιστευω οτι τωρα που ειναι αρχη η εταιρεια πρεπει να κανει μια επιθετικη και φιλικη καμπανια στα νησια στο πνευμα οτι "το superferry που ξεραμε συνεχιζει να ταξιδευει, παντα ομορφο, παντα αξιοπλοο και παντα με αψογο service" και να συνοδευεται απο εξωτερικα και εσωτερικα πλανα του πλοιου που να αναδεικνυονται σκηνοθετικα. αντιστοιχα πρεπει να γινει και καμπανια στον αθηναϊκο τυπο με μπανερακια κλπ που να επιμενουν στο θεμα τις αξιπιστιας και του service. αν εκαναν και κανενα προγραμματακι αντιστοιχο του hotel and ferry (εκπτωσεις σε οσους μεινουν σε συνεργαζομενα καταλυματα) θα ηταν ακομη καλυτερα.

η κλαψα δεν κανει καλη εντυπωση στον επιβατη. επισης η επικληση του καραβολατρικου ενδιαφεροντος και της αγαπης αρκετων απο εμας για το πλοιο, αντε να φερει στην εταιρεια καμια 60ρια ατομικα εισητηρια, απο τους fans του πλοιου και του καπτα Τασου.

αν θελουν να αντεξουν και να μη φυγουν νυχτα, ας ακολουθησουν τα βηματα που εκανε ο παναγιωτακης για να εδραιωθει ο θεολογος και να αποφευγουν λαθη σαν και αυτο:

Προσωπική μου άποψη είναι ότι αποτελεί λάθος η κίνηση να δοθεί η κεντρική πρακτόρευση στους πράκτορες της Blue Star. Με δύο ανταγωνιστικά καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν μπορεί να αντέξουν και ενδεχομένως να στραφούν περισσότερο υπέρ μιας εταιρείας.
Edited by proud_ionian
καρπετ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα τοπικα ραδιοφωνα σημερα ανακοινωναν την καθημερινη?! προσεγγιση του πλοιου απο Ραφηνα-Τηνο-Μυκονο-Ναξο.Εχει παρει κανενος το ματι καμοια επισημη ανακοινωση της εταιριας για το Superferry?

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επίσημη όχι αλλά όμως ειπώθηκε από ανθρώπους της εταιρείας η προέκταση. Λέγεται για 27-28 ευρώ το άτομο ραφήνα-νάξο από πηγή του νησιού.......Ελπίζω ΜΕ Άνδρο, αν σκεφτούμε ότι ο εφοπλιστής είναι Ανδριώτης δε νομίζω να αφήσει έξω το νησί του.......Μάλλον μόνο για Σαββατοκύριακα όμως.........

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και εγω νομιζω οτι μονο Παρασκευες κ Κυριακες θα παιζει αυτο αλλα ξερεις πως ειναι η ραδιο αρβυλα σε αυτες τις περιπτωσεις.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να αφήσει έξω την Άνδρο. Αν ευσταθεί αυτό το σενάριο τότε λογικά θα είναι μόνο Παρασκευές και Κυριακές. Και είτε θα έχει μέσα και την Άνδρο είτε θα είναι απογευματινά δρομολόγια αντί για τοπικά στην άνδρο

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε παιδια, τοσο χαλια πανε; ειναι δυνατο να μη μαζευει κινηση στη γραμμη του το ferry;

πριν δυο μηνες ακουγαμε για νεο ελπιδοφορο ξεκινημα και τωρα φτανουν μεχρι ναξο;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λύθηκε το μυστήριο. Θα αναχωρεί καθημερινά για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο και Νάξο εκτός Παρασκευής και Κυριακής που δεν θα πηγαίνει Νάξο για να επιστρέφει και να κάνει το τοπικό στην Άνδρο.

Σωστή κίνηση κατά την γνώμη μου μιας κι από Μύκονο για Νάξο έχει πολλά τσάρτερ και μπόλικο χυμα κόσμο το καλοκαίρι.Κι από την άλλη θα αναχωρεί αργότερα από την Μύκονο για επιστροφή προσθέτοντας μια επιλογή για τον κόσμο να καθίσει λίγο παραπάνω και δεν θα έχουμε το φαινόμενο 3 πλοία να αναχωρούν με διαφορά μισής ώρας από την Μύκονο για Ραφήνα και Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αρνητικό το οτι δεν θα μπορεί να κάνει τοπικό για Άνδρο τις υπόλοιπες 5 μέρες. Μόνο η Πόπη θα πηγαίνει τα υπόλοιπα απογεύματα Άνδρο (συν τον ΘΕΟΛΟΓΟ βέβαια που όμως δεν είναι τοπικό).

Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ καλή κίνηση από το Στεφάνου που στέλνει το πλοίο καθημερινά στη Νάξο, και με πολύ καλά ωράρια. Πρόταση από μένα, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να πήγαινε και Κυριακή στη Νάξο (Παρασκευή αδύνατο να γίνει, γιατί το απογευματινό είναι πιο σημαντικό), κι όταν επέστρεφε Ραφήνα να αναχωρούσε καπάκι για Άνδρο. Διανυκτέρευση εκεί, και πρωινή αναχώρηση τα χαράματα για Ραφήνα. Σίγουρα αυτό το πρωινό της Δευτέρας θα χτύπαγε πρωτόκολλο! Μ' αυτόν τον τρόπο και Νάξο θα έκανε, και θα επέστρεφε γεμάτο από το τοπικό της Άνδρου! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε ξημερώματα Δευτέρας να ξεκινά από Γαύριο το αργότερο 05.15. Ταλαιπωρία θα είναι για αυτούς που έρχονται από Χώρα (ή Κόρθι) και θα είναι στο πόδι από τις 3.30-4.00 για να πάνε κατευθείαν δουλειά μετά στην Αθήνα..

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό θα ήταν το μόνο αρνητικό... Πάντως ένα τέτοιο δρομολόγιο λείπει, και γενικά απ' ότι ξέρω ο κόσμος της Άνδρου θα το' θελε... Αν θυμάμαι καλά γινόταν πριν 25 χρόνια με το ΚΥΘΝΟΣ του Γούτου και ήταν πάντα γεμάτο εκείνη την εποχή... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Διανυκτέρευση εκεί, και πρωινή αναχώρηση τα χαράματα για Ραφήνα. Σίγουρα αυτό το πρωινό της Δευτέρας θα χτύπαγε πρωτόκολλο!

Μα αν "χτύπαγε σίγουρα πρωτόκολλο", τόσα χρόνια τώρα (25 όπως μας λες από την τελευταία φορά που υπήρχε τέτοιο δρομολόγιο) κάποιος πλοιοκτήτης δεν θα είχε σκεφτεί να το ξανααρχίσει ??? Τα πράγματα είναι απλά. Για να μην υπάρχει τέτοιο πρωινό δρομολόγιο από την Άνδρο, είτε είναι ασύμφορο, είτε δεν βγαίνουν τα ωράρια.

Προσωπικά θα συμφωνήσω με τον gpap. Όταν έχεις αναχώρηση στις 05.15, θα πρέπει να ξυπνήσεις τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα, και δεν μιλάμε βέβαια για αυτούς που μένουν σε πιό απομακρυσμένες από το Γαύριο περιοχές. Πόσοι είναι διατεθειμένοι να ξυπνήσουν νύχτα προκειμένου να παρατείνουν την παραμονή τους στο νησί μόνο για ελάχιστες παραπάνω ώρες ??? Κάποιοι σίγουρα, αλλά όχι να μιλάμε και για πρωτόκολλο "μεσ' τ' άγρια χαράματα".

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λύθηκε το μυστήριο. Θα αναχωρεί καθημερινά για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο και Νάξο εκτός Παρασκευής και Κυριακής που δεν θα πηγαίνει Νάξο για να επιστρέφει και να κάνει το τοπικό στην Άνδρο.

Earl, μάλλον και την Δευτέρα δε θα πηγαίνει στη Νάξο

Άμα δείτε στα δρομολόγια που έχουν στο site της Golden Star Ferries, τη Τρίτη, Τέταρτη, Πέμπτη και Σάββατο θα είχε μεγάλη παραμονή στη Μύκονο (από τις 12:15 έως τις 15:30), όποτε άνετα προλαβαίνει να πάει μέχρι τη Νάξο, αποκομίζοντας κάποια επιπλέον έσοδα!!!

καλα ρε παιδια, τοσο χαλια πανε; ειναι δυνατο να μη μαζευει κινηση στη γραμμη του το ferry;

πριν δυο μηνες ακουγαμε για νεο ελπιδοφορο ξεκινημα και τωρα φτανουν μεχρι ναξο;

Επειδή η προηγούμενη εταιρεία του δεν την ενδιάφερε να κάνει κάτι άλλο, δε σημαίνει ότι οι νέοι πλοιοκτήτες του πρέπει να ακολουθήσουν τα ίδια που έκανε η Blue Star Ferries. Ένας πλοιοκτήτης ψάχνει να αποκομίσει το βέλτιστο από την επένδυση του που έχει κάνει

Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με τον Π100. Πουθενά και σε καμία γραμμή δεν πάνε καλά τα πράγματα. Οι περιλιπτικές όλων των πλοίων είναι σχεδόν οι μισές με τις αντίστοιχες περσινές οπότε γιατί να διαφέρει από τον κανόνα το ferry?

Για μια μεγάλη πολυμετοχική εταιρεία κι εισηγμένη στο χρηματιστήριο όπως είναι η Blue star το βαπόρι ήταν ένα μικρό κεφάλαιο κι η προσοχή ήταν περισσότερο στραμένη αλλού. Φέτος που είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα και το βαπόρι ανήκει σε έναν εφοπλιστή ο οποίος έχει επενδύσει ιδία κεφάλαια για να το αγοράσει είναι λογικό να ψάχνει συνεχώς εναλλακτικούς τρόπους διαχείρισης και εισροής εσόδων μήπως και μαζευτεί η χασούρα.

Κι επειδή υπάρχει ένα μεταφορικό έργο κυρίως μεταξύ Μυκόνου-Νάξου είναι λογικό να θέλει να το εκμεταλλευτεί.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Άλλες εταιρείες κάνουν κοινοπραξίες, άλλες εταιρείες περιορίζουν δρομολόγια, άλλες μειώνουν ταχύτητες σε ταχύπλοα και γρήγορα συμβατικά, εδώ η εταιρεία προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι αντί να κόψει και να χειροτερεύσει το προϊόν της!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...