togias_k Posted May 6 Posted May 6 Πέραν του μονοπωλίου, για εμένα η κυρία αιτία είναι η έλλειψη οράματος και εξέλιξης της Αττικα. Εκτός της κρίσης και της ακριβείας, ο ανταγωνισμός με το αεροπλάνο κορυφώνεται, αν και τα αεροπορικά έχουν ακριβύνει αισθητα πλέον. Η αττικα λοιπόν όπως κάνει παντού, σου λέει: Οποίος είναι να μπει αναγκαστικά στο πλοίο, θα μπει. Θα βάλω ένα πλοίο, θα κάνει κρουαζιέρα το Αιγαίο, κυρίως προς εξυπηρέτηση των φορτηγών, όποιος θέλει μπαίνει, το χρυσοπληρωνει και ταλαιπωρειται. Και άμα δω ότι δεν βγαινει ούτε το ένα καράβι, το αραιωνω κι άλλο
Ladaman Posted May 6 Posted May 6 Η γραμμη μια χαρα σηκωνει και αλλα πλοια το καλοκαιρι όπως παλιοτερα. Αν επι ποσα χρονια τωρα εσαι μονοπωλιο με ενα πλοιο τη μερα μονο. Ενα πλοιο που ειναι φορτηγο-αυτοκινηταδικο oriented χωρις καμπινες για το μεγεθος του, με παντα βραδινα δρομολογια, με πολυ μεγαλο χρονο ταξιδιου... Λογικο ειναι τα νουμερα της γραμμης να πεσουν ( και να λες οτι να αφου δεν εχει κοσμο) και να σπρωχνεις κοσμο να βρει εναλλακτικες. Οι μεν ντοπιοι και αυτοι που εχουν σπιτι στα νησια προς το αεροπλανο (και ας ειναι τσουχτερο και αυτο σε σχεση με αλλους προορισμους)και αυνοδευτο αυτοκινητο (αλλη ταλαιπα κι εκει), τους δε τουριστες στην αποφυγη του προορισμου ολοτελα και ευρεση αλλου καταλληλοτερου απο αποψη εξυπηρετησης γραμμης τουλαχιστον. Οσο για πιο πανω που αναφερθηκε οτι για την Αττικα η γραμμη εχει μικροτερη σημασια... Φυσικα και ετσι ειναι τωρα. Οσο δεν ηταν μονοπωλιο ομως η γραμμη μια χαρα βαρος εδινε. Θυμιζω εν ταχυ την δρομολογηση του νεοτευκτου BS πατμος αλλα και μετα οταν εφερε η HS εφερε το Αριαδνη, την δρομολογηση του BS 1 με μεγαλες ταχυτητες κιολας. Οσο για την ΝΕΛ κανεις δεν την κατηγορουσε (περα απο τους Χιωτες 😛- για αλλους λογους ομως). Η ΝΕΛ βγηκε εκτος παιχνιδιου και ουσιαστικα επετρεψε να μπουν αλλοι στη γραμμη λογο λαθους επιλογης πλοιων εκει στις αρχες του 2000.
polmyt Posted May 6 Posted May 6 Μιας και αναφεραμε το ΑΡΙΑΔΝΗ μου ειπαν οτι προκειται να ερθει στη γραμμη απο τελος Μαιου μεχρι περιπου 10 Ιουλιου ,καθως και για τις δυο πρωτες βδομαδες του Σεπτεμβριου Αν πραγματι ισχυσει αυτο το σεναριο ,τα πλοιο θα κανει το δρομολογιο σε 12 ωρες ,αρα μιλαμε για 20μιλια δρομο πανω κατω
aggelos_lask Posted May 6 Posted May 6 (edited) Σε αντικατάσταση του Νήσος Σάμος; Edited May 6 by polmyt quote
pkos Posted May 6 Posted May 6 Εγώ άκουσα ότι το Ρόδος θα έρθει για 2-3 βδομάδες Ηράκλειο για να κάνει ακινησία ο Αστεριών ΙΙ και μετά κανονικά Ρόδος Σάμος θα είναι για το καλοκαίρι. Τώρα είδωμεν.
polmyt Posted May 6 Posted May 6 Ναι για Ιουλιο Αυγουστο ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ θα ειναι το διδυμο πλοιων μαζι με το ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ που θα κανει το Σαββατιατικο που εκανε περυσι το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ. Μου ειπαν ομως οτι μεχρι αρχες Ιουλιου παιζει να ερθει το ΑΡΙΑΔΝΗ.Να δουμε ομως γιατι πολλα μου λενε και στο τελος βγαινουν τα μισα
aggelos_lask Posted May 6 Posted May 6 (edited) Το Λευκά Όρη θα φεύγει από Λέσβο την Κυριακή για Χίο διότι δεν θέλω συνέχεια να ταξιδεύω με το Νήσος Ρόδος Edited May 6 by polmyt quote
pkos Posted May 6 Posted May 6 Θα είναι σαν το Αστερίων που φεύγει μεσάνυχτα από Λέσβο κάθε Κυριακη 01.00 αν δε κάνω λαθος
aggelos_lask Posted May 6 Posted May 6 (edited) Πωωω αν είναι έτσι με βλέπω να παίρνω τον 8:00 που φεύγει το Νήσος Ρόδος πάλι Edited May 6 by polmyt quote
pkos Posted May 10 Posted May 10 Σήμερα που πήγα στο πρακτορείο να βγάλω εισιτήρια για Ιούνιο μου είπανε ότι είναι το Ρόδος στη γραμμή και με βγάλανε με αυτό εισιτήριο. Ρώτησα και για Πειραιά Ηράκλειο όπου εκεί είναι το Αριάδνη. Τώρα τι να πω αν είναι αλλαγή τελευταία στιγμής θα δούμε.
Xios Posted May 10 Posted May 10 Σύμφωνα με τον πράκτορα στην Χίο. Αναμένονται ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα από την εταιρεία, δεδομένου ότι υπάρχει ήδη πρόβλημα με τις διαθεσιμότητες στις καμπίνες. Σύμφωνα με τον ίδιο πάντα πιθανά να δούμε επιπλέον πλοίο στην γραμμή.
aggelos_lask Posted May 12 Posted May 12 (edited) Σύμφωνα με 1 τοπικό site,θα έρθει στην θέση του Νήσος Ρόδος το Αριάδνη Edited May 12 by aggelos_lask
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12 Posted May 12 Τα λέγαμε 1,5 μήνα πριν για την συγκεκριμένη αλλαγή! On 4/1/2025 at 2:19 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Από ότι ακούγεται θα έχουμε αλλαγή πλάνων ως προς τα πλοία για το Πάσχα στη γραμμή Χίου Μυτιλήνη. Αντί το Διαγόρας θα έχουμε το Blue Star 1 και την Μεγάλη Πέμπτη θα προσεγγίσει στην Πάρο πριν την Χίο Μυτιλήνη. Ενώ το καλοκαίρι ακούγεται ότι μπορεί να αλλάξει το συνηθισμένο δίδυμο των Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος από τα δρομολόγια στη γραμμή.
pilot Posted May 12 Posted May 12 1 hour ago, Villandry said: Κατά τη δική μου, ταπεινή, άποψη θα ταίριαζε περισσότερο το Σάμος στο Ηράκλειο και το Ρόδος στη Χίο Μυτιλήνη. Δεν θα διαφωνήσω. Αν και κατά τη γνώμη μου - αν δεν είχε γίνει το συμβάν με το Blue Horizon το Σεπτέμβριο του 2023- το καλύτερο σενάριο θα ήταν το δίδυμο Λευκά Ορη- Αστεριων 2 στο Ηράκλειο και το Νήσος Ρόδος στη γραμμή Βαθύ- Κω- Ρόδο. Τώρα αναγκάζονται και κάνουν "πειραματισμους"
pkos Posted May 12 Posted May 12 Για μένα καλύτερο σενάριο θα ήταν Αριάδνη Ρόδος στη Χίο Μυτιλήνη. Και τα δύο έχουν άψογες ταχύτητες και θα κάνανε εναλλάξ ωραία δρομολόγια σε 10.30 ώρες. Το ένα θα έπιανε και Ψαρά Οινούσσες και θα έκανε το δρομολόγιο στις 12 ώρες. Τώρα το Σάμος θα ταίριαζε παλι στη Παροναξία Σαντορίνη με βραδυνά που σάρωσε και το 1 στο Ηράκλειο ώστε να ανταγωνιστεί τα παλάτια. Μη ξεχνάμε τους χειμώνες του 15 16 το Ρόδος κοντραριζε άνετα το Μπλου σταρ 1 και έπιανε και Σάμο στα δρομολόγια και το έκανε στο 12.30 ώρες το δρομολόγιο
aggelos_lask Posted May 12 Posted May 12 Εγώ πιστεύω ότι το Blue Star 1 μαζί με Αριάδνη θα έπρεπε να ήταν στο Χίο Μυτιλήνη,μεγάλα και τα δύο καμπίνες,γκαράζ.Η γραμμή έχει ανάγκη από μεγάλα βαπόρια πάντως
Villandry Posted May 12 Posted May 12 1 hour ago, pkos said: Για μένα καλύτερο σενάριο θα ήταν Αριάδνη Ρόδος στη Χίο Μυτιλήνη. Και τα δύο έχουν άψογες ταχύτητες και θα κάνανε εναλλάξ ωραία δρομολόγια σε 10.30 ώρες. Το ένα θα έπιανε και Ψαρά Οινούσσες και θα έκανε το δρομολόγιο στις 12 ώρες. Τώρα το Σάμος θα ταίριαζε παλι στη Παροναξία Σαντορίνη με βραδυνά που σάρωσε και το 1 στο Ηράκλειο ώστε να ανταγωνιστεί τα παλάτια. Μη ξεχνάμε τους χειμώνες του 15 16 το Ρόδος κοντραριζε άνετα το Μπλου σταρ 1 και έπιανε και Σάμο στα δρομολόγια και το έκανε στο 12.30 ώρες το δρομολόγιο Μέχρι το 12 ώρες συμφωνώ. αυτό είναι και το δικό μου σκεπτικό. Αλλά απ ότι έγραψε κι ο @Stratos τα κρεβάτια του Ρόδος είναι ανεπαρκή για τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.
polmyt Posted May 12 Posted May 12 Ανεπερκη ειναι ,αλλα εχουμε μαθει να ζουμε με αυτη την κατασταση εδω και αρκετα χρονια. Οι περισσοτεροι μαλιστα προτιμανε το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ για τις λιγοτερες ωρες ταξιδιου σε σχεση με το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ.Τουλαχιστον βρισκουμε θεση στο γκαραζ
Villandry Posted May 12 Posted May 12 (edited) Ακριβώς, πώς αντιστράφηκαν τα προβλήματα... Πριν μία δεκαετία plus έβαζες μέσο για μια θέση Ι.Χ. καμπίνα λόγω Θεόφιλου και Μυτιλήνης έβρισκες σχετικά εύκολα. Σαφέστατα το Ρόδος είναι προτιμότερο, το Σάμος με τα ωράρια που κάνει είναι απωθητικό. Edited May 12 by polmyt quote
pkos Posted May 12 Posted May 12 34 minutes ago, Villandry said: Σαφέστατα το Ρόδος είναι προτιμότερο, το Σάμος με τα ωράρια που κάνει είναι απωθητικό. Τα ωράρια που κάνει όντως είναι απωθητικά και πλησιάζουν στα ωράρια του Μύκονος για Μυτιλήνη στο δρομολόγιο της Παρασκευής συγκεκριμένα. Όπου το ένα κάνει 15 και το άλλο 15.5 με 16 ώρες. Κι εγώ πχ αν ταξιδεύω Παρασκευή προτιμώ Μύκονος ώστε να περάσει και πιο ωραία το ταξίδι με τα λιμάνια που πιάνει
Vagelis_ship Posted May 15 Posted May 15 Αναρτημένα από χθες το βράδυ τα καλοκαιρινά Σαββατιάτικα δρομολόγια του Asterion II για ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
aggelos_lask Posted May 15 Posted May 15 48 minutes ago, Vagelis_ship said: Αναρτημένα από χθες το βράδυ τα καλοκαιρινά Σαββατιάτικα δρομολόγια του Asterion II για ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Ούτε αυτές οι ώρες πάντως με βολεύουν ώστε να το έπαιρνα να παω στην Χίο 😒
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now