Nick the Greek Posted July 29, 2005 Author Posted July 29, 2005 Δεστε κι εδω τις ωρες ταξιδιου, ειδικα το 16 ωρες και 15' λεπτα ειναι κορυφαιο. Νησος Καλυμνος, σε επαναφερω στην ταξη οχι για τη λεξη που αρχιζει απο Χ αλλα την αλλη απο ΝΤ. Αυτη κοστιζει πιο ακριβα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 Ειχε προλαβει να φτασει μεχρι τη ΚΩ σε 16 ωρες και 15' λεπτα , για ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ απλος ειναι Χ 2 , σιγα τα αυγα
harlek Posted August 6, 2005 Posted August 6, 2005 Η GA Ferries δεν τρώγεται με καμία παναγία. Απορώ πως δεν ντρέπεται ο κάπτα Μάκης. Κάθε καλοκαίρι όλα τα σαπίδια του ξεφτιλίζονται ως εκεί που δεν πάει. Το ωραίο είναι ότι δεν έχει ούτε ένα βαπόρι που να είναι τουλάχιστον ανεκτό σε υπηρεσίες. Όλα απαράδεκτα. Το σίριαλ με τις βλάβες και τη βρώμα στις Ρομιλτομαρίνες και στις Ανθές-Ροδάνθες δεν έχει τέλος. Αίσχος.
proud_ionian Posted August 6, 2005 Posted August 6, 2005 και το κορυφαιο: ηταν φατσα καρτα.... περιλυπος σε ολα τα καναλια να ζητα συγνωμη και να υποσχεται πως δεν θα επαναληφθει!!!! "συγνωμη που σ'αγαπησα πολυ, δεν ξερω ν'αγαπω αλλο πιο λιγο" που ελεγε και η γαλανη παλια. η ξετσιπωσια σε ολο της το μεγαλειο
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Πρόστιμα για καθυστερήσεις και μη ενημέρωσης του επιβατικού κοινού 07-08-2005 Τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί μόνον από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, σε ναυτιλιακές εταιρίες και ναυτικά πρακτορεία για μη ενημέρωση του επιβατηγού κοινού και καθυστερήσεις που παρουσίασαν τα πλοία τους, αγγίζουν τα 528.247€. Αναλυτικά δε έχουν ως ακολούθως: • 29.347 € στο ναυτικό πράκτορα του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ».για μη συμμόρφωση σε υποδείξεις της Υπηρεσίας να ενημερώσει το επιβατικό κοινό για καθυστερημένο απόπλου στις 31/07/2005 • 29.347 € στην εταιρεία ΙΚΑΡΙΑ Ν.Ε. για καθυστέρηση απόπλου του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ» στις 31/07/2005. • 29.347 € στην εταιρεία ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ν.Ε. για καθυστέρηση απόπλου του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» στις 31/07/2005. • 29.347 € στο ναυτικό πράκτορα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ» για προσκόμιση δύο (02) καταστάσεων φόρτωσης φορτηγών οχημάτων επί του παραπάνω πλοίου στις 28/07/2005 και μη ορθή συμπλήρωσή του, με αποτέλεσμα τη δημιουργία έντονου προβλήματος στη σωστή φόρτωση του πλοίου. • 29.347 € στο ναυτικό πράκτορα του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ», για μη ενημέρωση του επιβατικού κοινού για καθυστερημένο απόπλου, στις 31/07/2005, δημιουργώντας πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία του λιμένα και δυσμενή σχόλια για την Υπηρεσία • 29.347 € στην εταιρεία ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ν.Ε. για καθυστερημένο κατάπλου στον Πειραιά του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», στις 01/08/2005, με αποτέλεσμα την αναστάτωση του κοινού, το οποίο επιπρόσθετα δεν ενημερώθηκε έγκαιρα από την εταιρεία προκαλώντας αναστάτωση (φωνασκίες και διαπληκτισμούς κλπ.) στη λειτουργία του λιμανιού. • 29.347 € στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ» διότι στις 26/07/2005 δεν μερίμνησε για την διενέργεια με τάξη της φόρτωσης στο πλοίο και δεν συνεργάστηκε σε θέματα προτεραιότητας με το προσωπικό του Λιμενικού. • 29.347 € στην εταιρεία «ΡΟΔΑΝΘΗ ΑΝΕ» για καθυστερημένο απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ» στις 26/07/2005. • 29.347 € στο ναυτικό πράκτορα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ», διότι στις 26/07/2005 δεν τήρησε σειρά προτεραιότητας φόρτωσης, δεν τήρησε κατάσταση σειρά κράτησης (booking list) και δεν έδωσε στην Υπηρεσία τέτοια κατάσταση μετά από προφορικό αίτημα. • 132.062 € στην εταιρεία «ΙΚΑΡΙΑ ΝΕ» διότι δεν ενημέρωσε την Υπηρεσία για τη μη πραγματοποίηση μεθόρμισης του Ε/Γ –Ο/Γ «ΡΟΔΑΝΘΗ», στις 31/07/2005 από DOCK 3 στον Αγ. Σπυρίδωνα. • 132.062 € στην εταιρεία «C-LINK FERRIES ΝΕ» διότι δεν ενημέρωσε την Υπηρεσία για δυσλειτουργία του εργάτη άγκυρας του Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ» στις 29/07/2005 το ποσό των 132.062 €. Με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, τριπλασιάζεται το ύψος προστίμου που επιβάλλεται για έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης του επιβατηγού κοινού από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και για καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις και αφίξεις των πλοίων.
Nick the Greek Posted August 8, 2005 Author Posted August 8, 2005 Σωστα τα προστιμα, απο τη στιγμη ομως που εισπραχθουν πραγματικα και οχι απλως ανακοινωθουν για τα ματια του κοσμου οπως γινεται για παραδειγμα με τα προστιμα που πεφτουν απο τις εκαστοτε κυβερνησεις στους τηλεοπτικους σταθμους, αλλα δεν εισπρατονται για προφανεις λογους. Επισης αναμενω με αγωνια την ευαισθησια του ΛΣ και του ΥΕΝ και την επιβολη αναλογων προστιμων στα πλοια Μπλου Σταρ Ιθακη, Flyingcat 4, Εξπρες Πηγασος, Εξπρες Απολλων και Λισσος που επισης επανειλημμενα κατα το φετινο καλοκαιρι εχουν ταλαιπωρησει τους επιβατες τους με σημαντικες καθυστερησεις. Ειδικα οσον αφορα το ΛΙΣΣΟΣ θα εχει μεγαλο ενδιαφερον για να δουμε αν υπαρχει η ιδια ευαισθησια και στους εκπροσωπους της εκλογικης μας πελατειας. EDIT: Μολις ειδα τις βραδινες ειδησεις του Μεγκα με πρωτο θεμα τις καθυστερησεις του Αγουδημου. Κουβεντα ομως για την καθυστερηση του Απολλωνα(90 λεπτα) η του Αγιου Γεωργιου(καπου αλλο τοσο). Ο Αγουδημος βεβαια ουτε εκλογικη πελατεια επηρρεαζει, ουτε και εχει στη συνθεση του μετοχικου του κεφαλαιου μεγαλο-παραγοντες της οικονομικης ζωης που συνεισφερουν αφειδως σε κομματα, οποτε τα απλυτα του τα βγαζουμε στη φορα ανενδοιαστα. Σε αλλους, κανουμε κο-κο-κο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Τη καθυστέρηση του Εξπρές Απόλλων την άκουσα σε αλλά δελτία ειδήσεων, μιας ένας εκ των επιβατών του πλοίου είναι και ο πρωθυπουργός, που επέστρεφε από την Ιό!!
Panagia Ekatontapiliani Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Πρόστιμα για καθυστερήσεις και μη ενημέρωσης του επιβατικού κοινού • 29.347 € στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ» διότι στις 26/07/2005 δεν μερίμνησε για την διενέργεια με τάξη της φόρτωσης στο πλοίο και δεν συνεργάστηκε σε θέματα προτεραιότητας με το προσωπικό του Λιμενικού. Σύμφωνα με την εφημερίδα Απογευματινή το πρόστιμο αυτό επιβλήθηκε στον ύπαρχο του πλοίου!! Σαν περίεργο μου φαίνεται αυτό??? Εάν ισχύει αυτό τότε μόνο τα τρία πρόστιμα από τα παραπάνω θα πρέπει να τα πληρώσει (????) ο Αγουδημος!!
Apostolos Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Εντάξη είπαμε ο Καπτα-Μάκης τα χει κάνει κουλουβάχατα, αλλα μου φαίνετε τον βρήκαμε εύκολη λία κ τον βαράμε. Εδώ γίνετε χαμός συνέχεια στους καταπέλτες τι κουτό πρόστιμο είναι αυτό δεν ντρεπόμαστε λιγάκι? Την ανοησία που δέρνει ορισμένους λιμενικούς που το μόνο που κάνουν ειναι να παρακολουθούν απο μακριά τον χαμό δέν την βλέπουν???Ντροπή, αρχίζω να υποπτέυομαι Περικλή κ Μάκη πίσω απ όλα αυτά...
George Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 Πάλι τα κανάλια στους καταπέλτες μόνο των πλοίων του Αγούδημου!! Βαρεθήκαμε πια!! Εντάξει ποιο πλοίο δεν κάνει καθυστέρηση; Την έχουν στήσει στο dock 3 μου φαίνεται και καθ'ότι πολύ σχετικοί με τα βαπόρια περιμένουν τα πλοία του Μάκαρου για να βγάλουν είδηση!! Και ο ΥΕΝ βρήκε ευκαιρία να εισπράξει λεφτά!!
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Νέα άρθρα κατά της G.A. Ferries!! http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=758&subid=2&pubid=11126 http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=62857552,68662992,83874192
Panagia Ekatontapiliani Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Χθες στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Αντέννα, είχε τηλε-συνέντευξη του άρχοντα των καθυστερήσεων !!! Η αλλιώς όπως είπε είναι πλοιοκτήτης και πλοίαρχος του Ε.Ν, διότι έκανε το λάθος και τον είπε εφοπλιστή ο παρουσιαστής!! Πέρα ότι ζήτησε συγνώμη από τους επιβάτες, επειδή των ρώταγε ο δημοσιογράφος ότι παίρνει τις πιο πολλές επιδοτήσεις, αυτός απάνταγε ότι κάνει και δωρεάν άγονες μια φορά της εβδομάδα για Νίσυρο Τήλο Σύμη, και άλλες εταιρείες παίρνουν επιδοτήσεις!! Το ρώτησαν αν θα μεταφέρει δωρεάν επιβάτες ή θα κάνει έκπτωση στους ταλαιπωρημένους επιβάτες?? Αυτός απάντησε ότι ήδη η εταιρεία του κάνει εκπτώσεις σε πολλές κοινωνικές ομάδες που άλλες εταιρείες δεν έχουν, και όσοι δε ταξίδεψαν τελικά τους επιστράφηκαν τα χρήματα!! Το καλύτερο ήταν ότι όταν ρώτησε εάν θα αποσύρει τα γερασμένα πλοία του?? Αυτός απάντησε ότι τα βαπόρια στο εξωτερικό που ταξιδεύουν έχουν πάρει συγχαρητήρια για τη κατάσταση που βρίσκονται (φαντάζομαι ότι εννοούσε Μιλενα & Νταλιάνα, και όχι τόσο το Αλκμήνη Α)!!! Και κάτι που παραλίγο να ξεχάσω ότι ήρθαν τα ανταλλακτικά από τη Γαλλία για το πλοίο Ροδανθή σε μια μέρα, χρόνο ρεκόρ παγκοσμίως!! Τα ανταλλακτικά «ORIGINALE»!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Παιδια , δεν ειναι μονο τα δημοσιευματα , ειναι και ο κοσμος που ζει μονιμα στα νησια . Στην ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ που ημουν εγω , πλεον ολοι εχουν πεσει στο δημαρχο του νησιου , να κανει οποιαδηποτε κινηση χρειαζετε για να μην σταματηση η BS .. ΑΣΤΥΠΑΛΙΤΗΣ σε πλοιο της GA αυτη την στιγμη δεν μπενει κανεις ..... Απο σεπτεμβριο αν σταματηση το BS ξαναβλεπουν ..... Και φανταζομαι και στα αλλα δωδεκανησα τα ιδια θα λενε ... Απο βδομαδα που θα βρεθω στα αλλα νησια θα μαθω περισσοτερα ..
Nick the Greek Posted August 16, 2005 Author Posted August 16, 2005 Το οτι ο κοσμος δεν μπαινει στον καπτα-Μακη και προτιμα τον Περικλη ειναι σωστο και κατανοητο. Ο Αγουδημος ειναι αυτος που ειναι και προσφερει αυτο το προιον που προσφερει, ενα προιον που απευθυνεται πρωτιστως σε φορτηγα και τους οδηγους τους προσφεροντας κυριως ανταγωνιστικες τιμες και ευνοικους ορους πληρωμης. Ειτε με πολλες ωρες πλευσης, ειτε με καθυστερησεις, εξυπηρετει οπως εξυπηρετει και τα μικρα νησια και το εκανε αυτο πολυ πριν το καθεστως των επιδοτησεων. Απο κει και περα αυτο που με ενοχλει -να μην πω εξοργιζει- πραγματικα, ειναι το γεγονος οτι ξαφνικα ανακαλυψαν ολοι αυτο που κανει ο Αγουδημος εδω και 15 χρονια, και τον εστησαν στα 5 μετρα σαν το Μπελογιαννη για να τον εκτελεσουν. Οπως εχω αναφερει και σε αλλα σημεια του φορουμ, πιστευω πραγματικα οτι υπαρχει οργανωμενη ευνοια προς το κρατικα υποστηριζομενο μονοπωλιο των ΕΑ-Μινωικων-HSW-Blue Star, και αυτος ειναι ο λογος που χτυπανε ολοι αλυπητα τον Αγουδημο, αποκρυπτωντας ολα τα αλλα συμβαντα. Ειτε το θελουμε και μας αρεσει, ειτε οχι, ο καπτα-Μακης ειναι το μονο ουσιαστικο εμποδιο απο το να γινει η ακτοπλοια μονοπωλιο των ανωτερω αναφερομενων. Προφανως και ο ιδιος εχει δωσει μεγαλα δικαιωματα να τον χτυπουν και εχει παραμελησει επικινδυνα τα πλοια του. Ομως αυτο υποτιθεται οτι υπαρχουν κρατικα οργανα να το ελεγξουν, τα οποια ομως μαλλον παιζουν ταβλι, πρεφα και κοντσινα, αυτοι υποτιθεται οτι μας προστατευουν(?). Προσωπικη μου γνωμη οτι αν εκλειψουν οι Αγουδημοι και ο Βεντουρης που υπαρχουν τωρα, τοτε θα δουμε τα πολυ χειροτερα απο το μονοπωλιο. Για ρωτηστε και τους κατοικους του Αργοσαρωνικου που συνωστιζονται στο Φοιβο και το Αλμπι Ελλας μονο και μονο απο αντιδραση στην HSW...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Εχεις απολυτο δικιο ...... Η GA τη κανει ομως , γιατι δεν φερνει κανα νεοτερο πλοιο , (οχι αλλο ΑΝΘΗ βεβαια) να μην φωναζει ο κοσμος και να μην την πολεμουν ολοι οι αλλοι εμπλεκομενοι ... Πιστευω οτι στη προκυμενη περιπτωση και τα οσα εχουν ακουστει , φταιει κατ΄αρχην η εταιρεια και μετα ολοι οσοι θελουν το μονοπωλιο ......... Κλεισε Κυριε Μακη τα στοματα τους με πλοια , οχι με συνεχεις εδω και ΧΧΧ χρονια καθυστερησης
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Αληθευει οτι σε καποιο πλοιο της GA , ανεστειλαν αδεια και σταματα να ταξιδευει.... Μιλωντας με καποιο φιλο το πρωι , λεει οτι το ακουσε στο ραδιοφωνο..... Ακουσε κανεις σας κατι σχετικο , η ο δικος ακουσε αλλα νταλα της παρασκευης το γαλα
SAMAINA Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 To open seas δεν δίνει δρομολόγια Σάμου -Ικαρίας - Πειραιά της GA FERRIES από 5/9 και μετά. Συμβαίνει κάτι ή απλά δεν έχει αποφασίσει ο Μάκαρος τι θα κάνει με τα πλοία? Είναι λογικό να μην υπάρχουν πλάνα για μετά από μια εβδομάδα? Όποιος ξέρι κάτι παρακαλούμε να μας ενημερώσει.
Neptune Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Μπορει και να εχει αποφασισει απλα να μην τα εχει ανοιξει ακομα τα δρομολογια... Αν δε βλεπεις εσυ στο openseas δε βλεπουν ουτε οι πρακτορες
Panagia Ekatontapiliani Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Σύμφωνα με τον επενδύτη τις 20/8/05, τα λεφτά που παίρνει η εταιρεία από τις άγονες γραμμές (επιδοτήσεις) πάνε κατευθείαν στο ΝΑΤ!!
Nick the Greek Posted August 31, 2005 Author Posted August 31, 2005 Τι εννοει ο Επενδυτης φιλε, οτι πανε στο ΝΑΤ λογω διακανονισμου που εχει κανει η εταιρεια για αποπληρωμη χρεων?
proud_ionian Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 πρωτα απο ολα και κανενα linkακι να βλεπουμε και μεις την αρχικη πηγη δεν θα με χαλαγε. επειδη σε ολες τις εταιριες βλεπουμε σημερα quotes του επενδυτη θα ηθελα να ξερω πως βγαινουν αυτα τα στοιχεια
Panagia Ekatontapiliani Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Μακάρι να μπορούσα αλλά δεν έχει site o Επενδυτής, το είχα διαβάσει στον έντυπο φύλλο της!! Νίκο δεν ανέφερε τίποτα για διακανονισμό αλλά το πιο πιθανό να έχουν κάποιο διακανονισμό!!
filippou nikos Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Μεχει εκνευρισει απιστευτα παλι ο νεος΄'Ε' με τις εξυπναδες του για τον αγουδημο.Και ο αγουδημος και η σαος και τα ταχυπλοα της c-link οπως και αλλες εταιρειες ειναι αντικειμενικα απαραδεκτες και επιμενει να τις βγαζει λαδι και να στρφεται κυριως κατα της hellenic και μονο.
Earl Granville Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Καλά κατα της ΕΛΛΕΝΙΚ και ιδιαίτερα κατά του Α.Αγαπητού στρέφεται εδώ και πολύ καιρό αλλά επειδή όλα τα ΜΜΕ πρόσκεινται σε κάποιους χώρους αναλογα με τα συμφεροντα τους πάντα όλα τα διαβάζεις με επιφύλαξη. Βέβαια το τόπικ είναι εντελώς άκυρο για τέτοια συζήτηση και καλό είναι να σταματήσει η συζήτηση εδώ και να συνεχιστεί στο τόπικ ναυτιλιακά έντυπα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Εγκατέλειψε η GA Ferries την επιδοτούμενη γραμμή της Σάμο Χίο Μυτιλήνη Λήμνο Καβάλα, που τη περυσινή περίοδο είχε δυο φορές την εβδομάδα, φέτος το καλοκαίρι μια φορά (κάθε Παρασκευή με το Δημητρουλα) και την άλλη την έκανε το Σαμοθράκη!! Και φέτος το χειμώνα θα τη κάνει η ΣΑΟΣ!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now