George Posted November 18, 2012 Author Posted November 18, 2012 Του κρουαζιερόπλοιου γίνεται αυτές τις μέρες. Πάμε να τα δούμε με τη σειρά. Κατ'αρχήν το DREAM βρίσκεται εκεί που βρισκόταν. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις εργασίες, θεωρώ πως εσωτερικά πρέπει να πέφτει δουλειά. Εξωτερικά πάντως έχει πάρει μορφή. Το MEGA JET βρίσκεται αριστερά από τη δεξαμενή Νο1 και στην πλώρη του general cargo FRIENDSHIP. Πάνω στη δεξαμενή το ROYAL IRIS που του γίνεται υδροβολή και δεξιά της δεξαμενής το bulk carrier EIRINI L. Επίσης στη δεξαμενή Νο2 ένας φίλος που ήρθε απόψε από τα παλιά και ακούει στο όνομα ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ (μωρή Σαρωνικάρα). Το πλοίο κυριολεκτικά το έχει καταπιεί η δεξαμενή και ίσα ίσα διακρίνονται οι τσιμινιέρες του. Στα δεξιά της δεξαμενής το GOLDEN IRIS. Στην παρέα των TROPICAL REEFER, CHILEAN REEFER, HAMILTON-I και OCEAN MAJESTY έχει μπει και το OCEAN COUNTESS με σβησμένα τα σινιάλα και το οποίο έχει αφήσει τις λέμβους του στον ντόκο που είναι πλαγιοδετημένο το αδερφό του.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 19, 2012 Posted November 19, 2012 To FRIENDSHIP είναι απλό φορτηγό. Δυστυχώς ο τύπος του general cargo ship όπως το ξέραμε παλιά με κουραδόρους κλπ ουσιαστικά έχει πεθάνει πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ευχαριστούμε γιά την ενημέρωση.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 27, 2012 Posted November 27, 2012 Πολύ δουλειά έπεσε φέτος στα ναυπηγεία Χαλκίδας. Τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια, δεν θυμάμαι άλλη χρονιά που να έχει δεχθεί τόσα πολλά επιβατικά. Στα πλοία που ανέφερε o George δύο ποστ πιό πάνω, να συνυπολογίσουμε τις σημερινές αφίξεις των ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ και MASTER JET και να αναφέρουμε την αναχώρηση πριν λίγες ημέρες του ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ για τον Κίσαμο της Κρήτης.
George Posted December 26, 2012 Author Posted December 26, 2012 Λίγα και γνωστά πράμματα σήμερις. Το MASTER JET εξακολουθεί να βρίσκεται πάνω στη δεξαμενή, ενώ το MEGA JET βρίσκεται στην ίδια θέση απλά έχει κάνει μια περιστροφή 180 μοιρών. Στο προηγούμενό μου ποστ ξέχασα να αναφέρω το FUTURA CARRIER που εξακολουθεί να "κοσμεί" με την παρουσία του τον χώρο των ναυπηγείων. Το ROYAL IRIS έχει κατέβει από τη δεξαμενή κι έχει μεταφερθεί δίπλα στο ομόσταυλό του GOLDEN IRIS. Κατά τα άλλα όπως τα ξέρουμε. Κατ'αρχήν το DREAM βρίσκεται εκεί που βρισκόταν. Στην παρέα των TROPICAL REEFER, CHILEAN REEFER, HAMILTON-I και OCEAN MAJESTY έχει μπει και το OCEAN COUNTESS
George Posted February 24, 2013 Author Posted February 24, 2013 Δύο μηνάκια μετά το τελευταίο report κι έχουμε: Το MASTER JET να έχει πρόστεθεί στη ντάνα μαζί με τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS και OCEAN MAJESTY από την οποία όμως έχει φύγει το ψυγείο TROPICAL REEFER. Το CHILEAN REEFER βρίσκεται στα αριστερά της μίας δεξαμενής και την πλώρη του έχει επανέλθει το καλωδιακό ATALANTI. Πάνω στη μία δεξαμενή βρίσκεται το general cargo NIKOL H και στην άλλη είναι το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ. ROYAL IRIS και GOLDEN IRIS συνεχίζουν να ξεκουράζονται σφιχταγγαλιασμένα. Τέλος το ρ/κ ORCA Z βρισκόταν στα ναυπηγεία και αναχώρησε περίπου στις 12:30. Αυτή τη φορά δεν πήρε το μάτι μου το MEGA JET αλλά δεν παίρνω όρκο διότι αν έχει πάει ανάμεσα στις δεξαμενές, δεν υπάρχει περίπτωση να φανεί.
George Posted March 10, 2013 Author Posted March 10, 2013 Μία μίνι Ηλιοπουλοντάνα έχει δημιουργηθεί στα ναυπηγεία με τα αδερφάκια MASTER JET και COSMOS JET να είναι δεμένα παράλληλα ενώ κάθετα στην πλώρη τους το MEGA JET. Στις δεξαμενές βρίσκονται το καλωδιακό ATALANTI και η θαλαμηγός ALWAELI. Το GOLDEN IRIS έχει φύγει για Χάιφα αφήνοντας μόνο του το ομόσταυλο ROYAL IRIS ενώ φουνταρισμένο βρίσκεται το πρώην αυτοκινητάδικο και νυν ζωάδικο BOI BRANCO. Τέλος δυστυχώς για τα μάτια μας, ξαναέκανε την εμφάνισή του το FUTURA CARRIER. Κατά τα άλλα ισχύουν τα προαναφερθέντα: ...ντάνα ... με τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS και OCEAN MAJESTY. Το CHILEAN REEFER βρίσκεται στα αριστερά της μίας δεξαμενής...
George Posted May 4, 2013 Author Posted May 4, 2013 To MEGA JET έχει ανέβει στη δεξαμενή και δίπλα βρίσκεται το LIQUID ERA. Επίσης δεξιά των δεξαμενών βρίσκεται το GAZ SUPPLIER και το OCEAN MAJESTY. Ντανιασμένα και σε χειμερια νάρκη τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS, CHILLEAN REEFER, PERUVIAN REEFER, SCANDINAVIAN REEFER και το COSMOS JET.
George Posted July 21, 2013 Author Posted July 21, 2013 Ψώφια πράμματα, καλοκαιράκι γαρ! Στις δεξαμενές το ζωάδικο SPIRIDON II και το bulk carrier AFRICAN DAHLIA ενώ δίπλα στις δεξαμενές παραμένει το LIQUID ERA και εκεί έχει μεταφερθεί και το COSMOS JET. Ντανιασμένα και σε χειμερια νάρκη τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS, CHILLEAN REEFER, PERUVIAN REEFER, SCANDINAVIAN REEFER Η εν λόγω ντάνα έχει μεγαλώσει με την προσθήκη των SUMMER BAY και του TROPICAL REEFER που επέστρεψε από ταξίδι την Παρασκευή. Να μην ξεχάσω πως παραδίπλα εξακολουθούν και φυτοζωούν τα SAMOS FLYING DOLPHIN I, SARONIC ROUND, HYDRA CAT (και το αδερφό του που μου διαφεύγει το όνομα), MILOS ROUND I ενώ πόλύ μικρά σημάδια προόδου εμφανίζει το DREAM αναλογικά με τον καιρό που έχει περάσει.
George Posted September 29, 2013 Author Posted September 29, 2013 Στη μία δεξαμενή το LPG GAZ ENERGY ενώ η άλλη είναι κενή. Ενδιάμεσα των δεξαμενών έχει έρθει το ψυγείο SUMMER FLOWER. Επίσης απαστράπτον το B/C ΟCEAN KING D και παραδίπλα τα ATALANTI και ARTEMIS. Στην παρέα των παροπλισμένων έχει μπει κι ένα ρώσσικο πλοιάριο με το όνομα ΑΡΤΕΜΙΣ (όχι αυτό που ανέφερα πριν) ενώ οι ντάνες που του προηγούμενου ποστ παραμένουν ως είχαν όπως επίσης και τα COSMOS JET και LIQUID ERA.
George Posted January 24, 2016 Author Posted January 24, 2016 Μεγαλεία, ως προς τα επιβατικά πλοία, γνωρίζουν τα ναυπηγεία. ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π και ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ στις δύο δεξαμενές (και τα δύο με την πλώρη προς τα έξω), από κρουαζιερόπλοια τα OCEAN MAJESTY, ROYAL IRIS και GOLDEN IRIS και φυσικά τα δύο παροπλισμένα ταχύπλοα της Sea Jets, HIGHSPEE JET και SEA SPEED JET. Αριστερά των δεξαμενών το bulk carrier ATALANTA. Κατά τα λοιπά, HAMILTON-I και AVANTIS IV περιμένουν το τέλος που μάλλον έχει αργήσει.
express skiathos Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Από εδώ μπορούμε να βλέπουμε ζωντανά την κίνηση από τη γέφυρα του Ευρίπου.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 8, 2017 Posted August 8, 2017 Ένα βίντεο από τα ναυπηγεία της Χαλκίδας με τα πλοία που βρίσκονται για εργασίες επισκευής.
proud_ionian Posted December 24, 2017 Posted December 24, 2017 αν βλεπω καλα με τα κυαλια μου, απο τον ακαλυπτο μου στην πατρα, sea speed jet (ή οπως το λενε), αναμεσα στις δεξαμενες, mega & master jet στη ντανα κονσερβοκουτιων της seajets.
Nick the Greek Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Ας δούμε κι ένα μικρό εφοδιαστικό που συναντήσαμε πέρυσι στην Αυλίδα. Το όνομά του Unex III(ΙΜΟ 9611541) και πρίν έρθει στην Αυλίδα δούλευε σαν εφοδιαστικό στην Αργεντινή. Χτισμένο το 2011 στην Κίνα(Zhuhai Chenlong Shipyard με αριθμό γιάρδας SI-019) με μία Caterpillar μηχανή των 1,000 ίππων που του δίνει ταχύτητα 9 κόμβων. Έκτοτε μετονομάστηκε σε Thalia και αποτελεί μέλος του στόλου 11 μικρών tankers της Κυπριακής εταιρείας Petronav Ship Management Ltd. Αυτή την εποχή και με σημαία Λιβερίας, βρίσκεται στη Χάιφα του Ισραήλ.
Nick the Greek Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 On 11/6/2005 at 9:27 PM, George said: Λοιπόν σήμερα είχαμε ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στη δεξαμενή Νο2, GRAND VICTORIA με μηδενική κινητικότητα στη θέση με το κόκκινο χρώμα, κι επίσης HYDRA CAT και SARONIC ROUND πλαγιοδετημένα στις θέσεις με το μπλε χρώμα στο σχέδιο. Εκτός νερού βρίσκονται τα 4 flying dolphins του Κου Ηλία (Aegean Flying I, II, III, IV). Τέλος παρατημένο εδώ και αρκετό καιρό στο σημείο με το ροζ χρώμα το chemical tanker HAMILTON I. On 11/1/2007 at 3:06 PM, George said: Σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει σε άλλο σημείο του φόρουμ, το άλλο βαπόρι που κινδύνεψε τότε, το HAMILTON I, βρίσκεται ακόμα παρποπλισμένο στην Αυλίδα μετά από 8,5 σχεδόν χρόνια. Πάει για 20 χρόνια το εργαλείο, να πως έδειχνε πέρυσι το Πάσχα. Έτσι για την ιστορία το ΙΜΟ του είναι 7383607 και η τελευταία του πλοιοκτησία Νορβηγέζικη. Έτος κατασκευής το 1975 και προηγούμενά του ονόματα χρονολογικά τα Stainless Supplier, Brage Pacific, Dieze, Solen I, Tiger Rag, Chemical Challenger, Stainless Glory.
Nick the Greek Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Συναπάντημα στο λιμανάκι της Αυλίδας με ένα περίεργο κατασκεύασμα εν ονόματι Μαρία Κ. Όπως βλέπετε κι εσείς δείχνει σαν μια μεγάλη λάτζα που όμως αντί για συμβατική πλώρη, διαθέτει καταπέλτη. Δείχνει καινούρια κατασκευή, δε νομίζω όμως πως είναι, τα λεφτά μου τα ποντάρω σε μετασκευή προυπάρχουσας λάτζας. Εδώ και μια ματιά που μπορεί κανείς να διακρίνει τις γραμμές της. Αναρωτιέμαι ποιά η χρήση της.
Nick the Greek Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 Σύντομη ματιά σε δύο συγκεντρώσεις πλοίων που βρίσκονται στην Αυλίδα αυτήν την εποχή. Από εδώ έχουμε τα κρουαζιερόπλοια της Mano Cruise, και από την άλλη τη ντάνα Ηλιόπουλου με στοιχεία Incat.
hayabusagr Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 αλήθεια, το Mercurial Virgo για που λέτε να το έχει βάλει ;
Nick the Greek Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Στην Αυλίδα κατέληξε, υπάρχουν όμως δύο ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις που μπορούμε να κάνουμε. Το πλοίο ανήκει στη Starbulk, δεν θυμάμαι να έχουν πάει ποτέ βαπόρι τους εκεί. Επίσης είναι 6 ετών, οπότε δε χρειάζεται να κάνει special, λέτε να του βάλουν κανένα scrubber?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2019 Posted May 7, 2019 Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου της Χαλκίδας
polmyt Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Να δουμε συγκεντρωτικα τι επαιζε στην Αυλιδα πριν τρεις βδομαδες ,αν και με ολα αυτα που εχουν γινει ειναι σαν να εχουν περασει τρια χρονια Απο seajets ειχαμε την νταντα με τα Mega Jet, Highspeed Jet και Sea Speed Jet .Υπηρχε και το CHAMPION JET 2 αλλα ηταν δεμενο καπου αναμεσα στις δεξαμενες και δεν φαινοταν απο πουθενα. Απο κρουαζιεροπλοια ειχαμε το OCEAN MAJESTY και το CROWN IRIS ,ενω επισκευες εκαναν τo φορτηγo PUFFY, καθως και τα ρυμουλκα ECLIPSE Z, PANOS P και το CRONUS Z που ειναι ακριβως διπλα του Στη ραδα ηταν τα EPSILON SEA και BEAUTRIUMPH ενω στους μονιμους κατοικους η μοναδικη προσθηκη ειναι το ΚΑΛΥΨΩ Ι που ειναι πλεον ντανιασμενο μαζι με το ΑΒΑΝΤΙΣ IV. Κατα τα αλλα το HAMILTON I ειναι στη θεση του και υπαρχει η μονιμη παρουσια της ντανας με τα ΥΔΡΑ ΚΑΤ, ΣΠΕΤΣΕΣ ΚΑΤ, MILOS ROUND I κλπ.Τα δελφινια ειναι ακομα εκει οπως και το ρωσσικο ARTEMIS IK. Επισης η λογικη λεει οτι καπου εκει πρεπει να ειναι χωμενο και το μικρο ΙΛΙΟΝ
polmyt Posted June 12, 2020 Posted June 12, 2020 To προηγουμενο ΣΚ στην Αυλιδα ειχαμε την εξης κατασταση Το WORLDCHAMPION JET κανει εργασιες συντηρησης ενω η γνωστη ντανα seajets παραμενει ως εχει χωρις αλλαγες.Το ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ συνεχιζει τις εργασιες του ενω εργασιες κανει και το ΕΡΜΙΟΝΗ Το CROWN IRIS ειναι δεμενο στην ιδια θεση ,ενω το OCEAN MAJESTY εχει μετακινηθει στη μεσα πλευρα του ναυπηγειου παρεα με το GOLDEN IRIS. Τo PANOS P το βρισκουμε στην ιδια θεση ενω υπαρχει αλλη μικρη ντανα που περιλαμβανει το HAMILTON I ,το PUFFY που ακομα βρισκεται στο ναυπηγειο και τα ρυμουλκα ECLIPSE Z και CRONUS Z. Η συγκεκριμενη ντανα καλυπτει και ΑΒΑΝΤΙΣ IV και ΚΑΛΥΨΩ Ι ,αλλα η λογικη λεει οτι ειναι ακομα εκει παρεα. Στη ντανα με ΥΔΡΑ ΚΑΤ κλπ εχει προστεθει και το ρυμουλκο ΕΥΡΙΠΟΣ ΙΙ ,το οποιο ειναι δεμενο διπλα στο MILOS ROUND I. Το δελφινι SAMOS FLYING DOPLHIN I ειναι ακομα εκει οπως φυσικα και το ΑΡΤΕΜΙΣ ΙΚ To ΙΛΙΟΝ πραγματι βρισκεται στο ναυπηγειο αλλα ειναι χωμενο και διακρινεται ελαχιστα.Αυτα που εχω καιρο να πετυχω ειναι τα ρυμουλκα ΧΑΛΚΙΣ Ι και ΧΑΛΚΙΣ ΙΙ ,αλλα πιθανολογω οτι καπου εκει τρυγυρω θα ειναι Στη Χαλκιδα ειχαμε δεμενα διπλα διπλα τα ρυμουλκα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ενω στο λιμανι υπηρχαν τα ρυμουλκα ΕΥΡΙΠΟΣ ΙΙΙ και ΕΥΡΙΠΟΣ IV, καθως και τα φορτηγα ADMAN H και MAESTRO ΝΙΥΑΖΙ
Panagia Ekatontapiliani Posted July 25, 2020 Posted July 25, 2020 Η συρταρωτή γέφυρα πορθμού Ευρίπου εφεξής και για κάθε Σάββατο, μέχρι νεωτέρας, δεν θα λειτουργεί για την εξυπηρέτηση αναγκών ναυσιπλοΐας, λόγω εργασιών συντήρησης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now