Blue Star Delos Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Γνωρίζουμε τι εργασίες έγιναν στη δεξαμενή που επέτρεψαν να λυθεί το θέμα που είχε προκύψει;;
Neptune Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Μα υπηρξε οντως προβλημα ή απλα μια καταγγελια στο βροντο που επρεπε απλα να εξακριβωθει αν ειναι ετσι?
Champion Jet_2 Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Ξεκίνησε το πλοίο από Ηγουμενίτσα για Πειραιά.Γνωρίζουμε αν θα πάει από Ισθμό ή από κάτω.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Νομίζω ότι θα κάνει το γύρο της Πελοποννήσου
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Γύρω στις 6:40 πέρναγε για πρώτη φορά τα φανάρια του Πειραιά με το νέο όνομα του Highspeed 7 και έδεσε στη παλιά γνώριμη θέση του στην Ακτή Τζελεπη
Petros P Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Η αφιξη του στο λιμάνι με αρκετα σφυρίγματα , λες και ηταν νεότευκτο .
HIGHSPEED 6 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Χαχα !! Βασικά σαν νεότευκτο ειναι !! Η hsw στον ιστότοπο της το δίνει σαν κατασκευή 2005/2016
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Το Highspeed 7 πήρε το πλοηγό (cpt Παναγιώτης Καλκατζάκος) πριν μπει στο λιμάνι του Πειραιά, που έτυχε να είναι ένας πρώην πλοίαρχος της HSW.
Champion Jet_2 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Τελικά το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου θα είναι από Πειραιά για Μύκονο Πάρο Ίο Σαντορίνη και Ηράκλειο στις 14/6.Η αναχώριση από Πειραιά 10 το πρωί. Edited June 6, 2016 by Champion Jet_2
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Ουσιαστικά με αυτή την καθυστέρηση που είχε το Highspeed 7, θα ξεκινήσει δρομολόγια την ημερομηνια που είχε αρχικά ανακοινωθεί!! Edited June 6, 2016 by polmyt
Nick the Greek Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Να ρωτήσω κάτι αφελές: Αφού είναι με ελληνική σημαία, ακτοπλοικό κλπ, πλοηγό γιατί χρειάζεται?
margaritis24 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Κ στο πατμος κ στο δηλος παλι πηραν πλοηγο! Κ μια ματια ετσι στα γρηγορα απεξω δεν εχει αλλαξει..εχουν αλλαξει τα σημεια φωτισμου που θα φωτιζουν τις μπαντες του πλοιου..στο γκαραζ η αριστερη ραμπα εχει γινει σταθερη κ συνδεεται με τις σκαλες επιβιβασεις πρυμα κ οδηγουν σε εσωτερικες σκαλες στο καινουργιο σαλονι με τα αεροπορικα.απο την δεξια μερια η ραμπα εχει παραμεινει κ ανεβαινουν τα ι.χ.
Superspeed 1 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Εχουν τοποθέτηθει 2 βαρελακια δεξια και αριστερα μπροστα απο τη γεφυρα και μεγαλωσαν και τα παραθυρα στο καθρέφτη. Θα βρουμε και αλλες αλλαγες αν το ψαξουμε Βλεπω και κατι ανεμοθωρακες αναμεσα στα φουγαρα Edited June 6, 2016 by Superspeed 1
Champion Jet_2 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Έχουν μπει κι άλλα δύο βαρελάκια μπροστά στο ρεμέτζο της πλώρης,ένα δεξιά και ένα αριστερά.Πάντως αυτά αυτά βαρελάκια μπροστά από την γέφυρα κάπως μου κάθονται.Επίσης τα παράθυρα στην πλώρη αυξήθηκαν από 3-3-3 σε 2-3-3-2 σε σειρές.
HIGHSPEED 6 Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Άλλαξαν και την υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου στο site της HSW! Πλέον το δίνουν με 42 κόμβους
Neptune Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Να ρωτήσω κάτι αφελές: Αφού είναι με ελληνική σημαία, ακτοπλοικό κλπ, πλοηγό γιατί χρειάζεται? Γιατι δεν ειναι δρομολογημενο, αλλα ηρθε με ολικη ναυλωση
Petros P Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Ναυλωμένο ;; Η Χελλενικ απο ποιον; Απο τους ασφαλιστές ;
Neptune Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Ετσι δε λεγεται οταν τα επιβατικα κανουν δρομολογια κενα επιβατων ή αλλα μη εμπορικου σκοπου (delivery, εγκαινια κτλ?)
Petros P Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 "Σύνθεση φορτηγού" έχω ακούσει να λένε Διαφωτίστε μας (στη χώρα του Φίλη) οι υπόλοιποι
pie Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Πάντως εμφανισιακά είναι σχεδόν ίδιο. Μόνο τα βαρελάκια κάνουν μπαμ σε όλο το πλοίο όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω.(ειδικά αυτά μπροστά από τη γέφυρα)
Neptune Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Η συνθεση φορτηγου εχει να κανει με το πληρωμα. Δεν χρειαζονται ας πουμε λογιστες και 10 θαλαμηπολοι.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Το Highspeed 7, η ναυαρχίδα του στόλου της HELLENIC SEAWAYS, επιστρέφει στον Πειραιά πλήρως ανακαινισμένοΤ Το Highspeed 7, το πιο γρήγορο επιβατηγό οχηματαγωγό στην Ευρώπη, με ταχύτητα μέχρι 42 κόμβους, επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά μετά από εννέα μήνες και θα εκτελεί το δρομολόγιο Ηράκλειο – Σαντορίνη – Ίος –Πάρος – Μύκονος μετά την πλήρη ανακατασκευή του. Οι εργασίες μετασκευής και αναβάθμισης του Highspeed 7 έγιναν στα Ναυπηγεία FINCANTIERI S.p.A. στην Τεργέστη της Ιταλίας, μετά από διεθνή διαγωνισμό, και περιλαμβάνουν πλήρη ανακατασκευή της γέφυρας, αναβάθμιση των συστημάτων ασφάλειας και πλοήγησης και πλήρη αντικατάσταση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Παράλληλα, προστέθηκε ένα ακόμα επίπεδο θέσεων αεροπορικού τύπου και 2 ακόμα πολυτελή μπαρ, ενώ διαμορφώθηκε εξωτερικός χώρος για τους επιβάτες με προστασία από τον αέρα. Εκτός από το ταχύτερο, το Highspeed 7 είναι και το πολυτελέστερο επιβατηγό / οχηματαγωγό στην ελληνική ακτοπλοΐα σήμερα. To Highspeed 7 θα ξεκινήσει την Τρίτη 14/6 στις 13:50 από τη Μύκονο με προορισμό Πάρο – Ίο – Σαντορίνη – Ηράκλειο όπου και θα εκτελεί τα δρομολόγιά του μέχρι τις 17 Οκτωβρίου 2016. Τεχνικά χαρακτηριστικά: Τύπος πλοίου: Ταχύπλοο Επιβατηγό Οχηματαγωγό τύπου Καταμαράν Έτος ναυπήγησης: 2005 - Μεταασκευή 2016 Χώρα ναυπήγησης: Αυστραλία / Ιταλία Μήκος:85 μ. Πλάτος: 21,2μ. Ταχύτητα: 42 κόμβοι Μηχανές: 4X7200 KW/ CATERPILLAR Επιβάτες:1160 Οχήματα:105 Πλήρωμα:26
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now