Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν φαινεται να κινουνταν ποτε προς τα εκει απο τη στιγμη που η Ανεκ δεν υφισταται πλεον νομικα ως εταιρεια παρα μονο ως logo.Και τα γραφεια της στα Χανια ειναι πωληση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θέμα είναι ότι από την εξαγορά της Hellenic θα μπορούσαν να κινηθούν προς τα εκεί . Όσο για το αν η ανεκ δεν υφίσταται ναι μεν ισχύει αλλά θα μπορούσε να ιδρυθεί μια νέα εταιρία με το ίδιο όνομα ( έχουμε πολλά παραδείγματα τέτοιου είδους ) . Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο σχεδιασμός και το όραμα  έχει χαθεί από το 2018 απλώς με την Hellenic δεν φάνηκε . Και τώρα που ολοκληρώθηκαν οι στόχοι του ομίλου Βαρδινογιάννη γκουχου γκουχου αττικα ήθελα να πω , ποιο είναι το όραμα . Κοίταξαν τις εξαγορές και όχι τον ανταγωνισμό . Έχεις μια seajet η οποία γιγαντώνεται κάθε χρόνο από την μια και από την άλλη έχεις έναν Γκριμάλντι που θα επιστρέψει στην κρητη δριμύτερος. Φυσικά δεν είμαι από αυτούς που παίρνω τις αποφάσεις για αυτό και εφόσον δεν έχω εγώ την καυτή πατάτα στα χέρια μου δεν πρόκειται να δώσω αξία στην γνώμη παραπάνω από αυτήν που έχει δηλαδή μια άποψη του καφενείου . 

Link to comment
Share on other sites

1.    Πράγματι η φετινή εικόνα της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν έχω καταλάβει που οφείλεται, αφού σημαντικά στελέχη δεν έχουν αποχωρήσει. Ίσως η αύξηση των πλοίων έχει πέσει βαριά στο ναυτιλιακό/τεχνικό. Το εμπορικό δεν το συμπεριλαμβάνω γιατί λειτουργούσαν ως κοινοπραξία εδώ και πολλά χρόνια. 
Στο μόνο που διαφωνώ είναι σε κάποια σχόλια σχετικά με την οικονομική κατάσταση της Attica. Με 0,6 δις πωλήσεις, 126 εκ. EBITDA, 103 εκ ταμείο και 58 εκ εισπράξεις φέτος από πώληση πλοίων και συμμετοχών, δεν μπορεί να γράφουμε πως δεν έχει μαντίλι να κλάψει ή πως δεν έχει δυνατότητα να χρηματοδοτήσει τα scrubbers. Η ανανέωση του στόλου της θα γίνει σε βάθος αρκετών ετών και προφανώς κάτω από άλλο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

2.    Μετά την περσινή κόντρα Μάριου – Πειραιώς προέκυψαν εξελίξεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού σχετικά  με την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της τράπεζας επί της MIG.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/3/2024 at 11:51 PM, proud_ionian said:

Τροποποιήσεις λοιπόν για σήμερα και αύριο, αλλά θα πάνε κορδόνι από ότι φαίνεται.[...]

Have a nice summer :P 

 

On 6/4/2024 at 6:42 PM, proud_ionian said:

Στα πρακτορεία έχει πάει ακύρωση του δρομολογίου της Πέμπτης από Πάτρα και του Σαββάτου από Βενετία 

 

On 5/22/2024 at 7:30 PM, proud_ionian said:

Φαντάζομαι θα ανατεθεί ακόμη ένα project στη McKinsey: Ο εσωτερικός έλεγχος και η σύνταξη βελτιωτικών προτάσεων, με αφορμή το μαύρο χάλι με τις επισκευές, αλλά και την υπονόμευση της θέσης του ομίλου στην Αδριατική. Το πόρισμα θα εκδοθεί... κάποτε.

Mπορεί φέτος να μην μπορούμε να προγραμματίσουμε δρομολόγια και ακινησίες, αλλά Ολοκληρώθηκε η τριετής Στρατηγική Υπεύθυνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021 – 2023. Έτσι λέει το Capital τουλάχιστον.

 

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία φορά που ταξίδεψα, δεν υπήρχαν καν κάδοι ανακύκλωσης επάνω στο πλοίο, το πιο απλό και βασικό δηλαδή. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μεσοδιάστημα, αλλά είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λές ό,τι λές και να μην κάνεις το πιο απλό βηματάκι.  

Link to comment
Share on other sites

Eπί του συγκεκριμένου θέματος υπάρχει μια άγνωστη σε πολλούς παράμετρος η οποία αφορά την αποκομιδή στερεών καταλοίπων .

Όλοι οι Οργανισμοί πλην του ΟΛΗ (ο οποίος τα τελευταία χρόνια έβαλε και δεύτερο ανάδοχο), κάνουν φωτογραφικούς διαγωνισμούς με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται ένας συγκεκριμένος και γνωστός ανάδοχος , ο οποίος είναι ο μόνος που μπαίνει μέσα στο λιμάνι για να πάρει τα σκουπίδια από τα πλοία. Στο ίδιο πλαίσιο εκτός του ότι απαγορεύεται να μπει οποιοσδήποτε άλλος , δεν μπορεί να μπει και εταιρεία για να πάρει τα ανακυκλώσιμα κατάλοιπα γιατί πολύ απλά κατ' αυτόν τον τρόπο θα χάσουν χρήματα και ο ανάδοχος και ο εκάστοτε Οργανισμός ο οποίος λαμβάνει ποσοστό επί του τιμολογίου (για αυτόν τον λόγο τιμολογεί και ο ίδιος).

Γενικότερα υπάρχει ένα προστατευμένο μονοπώλιο με τα σκουπίδια με αλόγιστες χρεώσεις στο βωμό των οποίων πάει περίπατο οποιαδήποτε περιβαλλοντολογική πρωτοβουλία. Οι ίδιοι δε Οργανισμοί, το μόνο που κάνουν είναι να περιφρουρούν αυτό το μονοπώλιο με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να μεγιστοποιούν άκοπα και αζόριστα τις εισπράξεις τους.

 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Nick the Greek said:

 είναι τουλάχιστον οξύμωρο να λές ό,τι λές και να μην κάνεις το πιο απλό βηματάκι.  

Εχουν γινει αλλα μεγαλυτερα ομως.Με τις συνεχεις ακυρωσεις δρομολογιων εχουν μειωσει τους εκπεμπομενους ρυπους :D

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Annivas said:

Γενικότερα υπάρχει ένα προστατευμένο μονοπώλιο με τα σκουπίδια με αλόγιστες χρεώσεις στο βωμό των οποίων πάει περίπατο οποιαδήποτε περιβαλλοντολογική πρωτοβουλία. Οι ίδιοι δε Οργανισμοί, το μόνο που κάνουν είναι να περιφρουρούν αυτό το μονοπώλιο με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να μεγιστοποιούν άκοπα και αζόριστα τις εισπράξεις τους.

 

Αυτήν τη φτιάξη δεν την γνώριζα, οπότε λογικό να μην έχει κανείς ανακύκλωση. Αφού τους τα παίρνουν που τους τα παίρνουν νταβατζηλίκι, δεν υπάρχει και λόγος να κάνουν τη δουλειά του αναδόχου. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2024 at 6:37 PM, Orestis said:

1.    Πράγματι η φετινή εικόνα της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν έχω καταλάβει που οφείλεται, αφού σημαντικά στελέχη δεν έχουν αποχωρήσει. 

Εκ του αποτελέσματος τελικά ήταν σημαντικά τα στελέχη που αποχώρησαν!!

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...