kostis Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 SUPERFAST και από μένα!!απλά φοβερό.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Δεν πιστευω να ξεχασατε την δημοσκοπηση...,αν ναι,ειμαι εγω εδω για να την θυμιζω Λοιπον αγαπητοι,για να δουμε τι μας λεει και το shippax για τα εργαλειαΑπο κρεβατια(γιατι οι Κρητες γουσταρουν καμπινουλα,οπως οι Μυτιληνιοι)ειμαστε πανω κατω στα ιδια,στα lane meters μπροστα το 12:confused:(τι στο καλο...)ενω απο ταχυτητα τα ιδια(CptAris ακους)με μεγαλυτερη καταναλωση στα παλατια.Οι τονοι fuel ομως που λεει,ειναι ανα 24ωρο?(ας μας διαφωτισει καποιος). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Ναι η κατανάλωση αναφέρεται σε τόνους ανα 24ωρο Και μια διαφορά ίσως από τις ελάχιστες που λήγοι ξέρουν μεταξύ 11 και 12 είναι ότι το δεύτερο είναι 120 τόνους ελαφρύτερο. Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά για το πλοίο και την εταιρεία.Μπορεί να μην βγάζει ακόμη κέρδος , ισως ουτε καν τα εξοδα αλλά για δρομολόγηση μόλις μιας εβδομάδας τα 30 περίπου φορτηγά δεν είναι καθόλου άσχημα. Αρκεί βέβαια να μπορέσει να έχει μια συνεχή άνοδο. Πάντως η διαφήμιση παίζει αδιάκοπα σε όλα τα μεγάλα κανάλια και θα βοηθήσει αρκετά στην προσέλκυση επιβατών. Ακόμη και φανατικοί των Μινωικών να υπάρχουν ένα ταξιδάκι μόνο και μόνο από περιέργεια θα το κάνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 H κατανάλωση που δίνει είναι όντως ανα 24ωρο. Όσο για τις ταχύτητες μην παίρνεις και όρκο. Τα ίδια τα φυλάδια της Superfast λένε 28,9 αν θυμάμαι καλά (ένα 28άρι το έχει μέσα στο νερό το ΧΙΙ σαν υπηρεσιακή) ενώ έχω βρεθεί onboard KNΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ σε ημερίσιο να πηγαίνουμε με 30,2 (με τη βοήθεια των ρευμάτων προφανώς). Η κατανάλωση των Fincantieri παλατιών πρέπει να είναι και ο τομέας που υποφέρουν περισσότερο. Μου κάνει εντύπωση όμως που δίνουν 264 τόνους για το ΚΝΩΣΟΣ και το ΦΑΙΣΤΟΣ ενώ δίνουν 220 για τα ΟΛΥΜΠΙΑ και ΕΥΡΩΠΗ Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastravoud Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Αν θυμάμαι καλά τα Ηρακλειώτικα Παλάς έχουν "ενα κλικ" λιγότερα γραμμικά μέτρα από τα αδερφάκια τους της Ανκόνα. Επίσης, η κατανάλωση αφορά σε ποσότητα ανα 24ωρο αν κινουνται με την ταχύτητα των 29 κόμβων; Στο AIS φαίνεται το SF12 να κατεβαίνει με 28+ κόμβους, και ενίοτε να ξεπερνά τους 29. Το δρομολόγιο "φανάρι-φανάρι" το βγάζει χαλαρά σε 6:15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Η κατανάλωση που αναφέρει το shippax για το SF XII δεν μου φαίνεται σωστή: μόνο 5,8 τόνους την ώρα στα 29,2 μίλια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Στην Ανκονα το εχω δει να πηγαινει με 29.5(αν θυμαμαι καλα)ενω μου εχει κολλησει οτι διαβασα καπου για trial speed 31.5(μπορει να κανω κ λαθος) Παντως σιγουρα τα παλατια πρεπει να ειναι πιο γρηγορα(1 το πολυ 2 μιλια παραπανω)ενω οσο γιαυτο που λες George(για τα OLYMPIA/EUROPA),ισως να εχει σχεση με αυτο που λεει ο Earl,δηλαδη να τα εκαναν πιο 'ελαφρια'(με βαση απ την εμπειρια που απεκτησαν στα 2 πρωτα)οποτε να 'καινε' κ λιγοτερο.(λεω εγω τωρα...) @Ορεστη αν δεις και για τα αλλα κοκκινα,πανω κατω την ιδια τιμη εχει...Να ειναι λαθος σε ολα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastravoud Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Πάντως αν το SF12 είναι στενότερο, ελαφρύτερο και με μικρότερο βύθισμα, λογικό δεν είναι να βγαίνει και σημαντικά οικονομικότερο; Αν μάλιστα δει κανείς και τις ιπποδυνάμεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Λοιπόόόόόν....... Είναι φυσιολογικό το xii να έχει περισσότερα lane meters απο τα palace. Το xii έχει και το main και το upper garage να πηγαίνουν απο πρύμη μέχρι πλώρα καθόλο το μήκος του πλοίου κάτι που στα palace συμβαίνει μόνο με το main garage. Τώρα, όσο αφορά την ταχύτητα αγαπητέ NHSOS XIOS:D, για το xii έχεις δίκιο καθώς στα trial είχε πιάσει όντως max speed 31,5 κομβους. Αλλά, επαναλαμβάνω και επιμένω ότι τα palace στα trial είχαν πιάσει max speed 33,7 κόμβους...... Η ταχύτητα των 29+ κόμβων που αναφέρεται και για τα 2 πλοία είναι η υπηρεσιακή τους (δηλ στο 85-90% της ισχύος των μηχανών) και όχι η μέγιστη. Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι τα 2 πλοία έχουν και μεγάλη διαφορά στις ιπποδυνάμεις (70,000 ίπποι για το xii, 90,000 ίπποι για τα palace......) Επίσης, οι καταναλώσεις που αναγράφονται αφορούν όλο το 24ωρο με υπηρεσιακή ταχύτητα. Εαν και τα 2 πλοία πηγαίνουνε max speed τότε οι καταναλώσεις ξεπερνούν κάθε φαντασία Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Εγώ περίμενα να πλέει με κάπως μεγαλύτερη ταχύτητα για να μπορέσει να καλύψει λιγάκι την καθυστέρηση. Αλλά απο ότι φαίνεται, μάλλον δεν μπορεί. Τι να κάνουμε, δεν έχουν όλα τα πλοία την χάρη και την ταχύτητα των palace:D Ποια χαρη βρε CaptAris...?Ταχυτητα ναι(αν και ειπαμε υπηρεσιακη ιδια)αλλα απο χαρη αστο....ντενεκες με τσιμινιερα κ γεφυρα ειναι Οι αποριες για τον αν χωραει το σουπερφαστ να γυρισει η οχι στον προλιμενα ελπιιζω να σας λυνονται εδω!!! Απολαυσε το βιντεακι(κουκλι ειναι το ατιμο!)και ειμαι περιεργος,αν ηταν στην θεση του ενα palace,τα 8 λεπτα θα το εφταναν....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 κανα 20λεπτο θα το ηθελε πιστευω Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Απολαυσε το βιντεακι(κουκλι ειναι το ατιμο!)και ειμαι περιεργος,αν ηταν στην θεση του ενα palace,τα 8 λεπτα θα το εφταναν....? Χα χα Και πάλι αργό είναι Κατέβα ένα πρωί Πειραιά στις 5 και δες πόσο γρήγορα γυρνάει και δένει ένα palace. Όχι παίζουμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 (edited) καλα μην περνεις κ ορκο cpt εχω δει πολλες μανουβρες των παλλας κ για να δεσουν κανουν κανα 15λεπτο οποτε αστο!τα παλλας ειναι πιο γρηγορα το δεχομαστε ολοι αλλα τα κοκκινα γυριζουν πιο γρηγορα!!! Edited March 22, 2009 by margaritis24 διορθωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Χα χα Και πάλι αργό είναι Κατέβα ένα πρωί Πειραιά στις 5 και δες πόσο γρήγορα γυρνάει και δένει ένα palace. Όχι παίζουμε! Ελπίζω να μην το πιστεύεις αυτό, γιατί η άποψη σου είναι λανθασμένη και λιγάκι «αστεία». Θα σου αναφέρω ότι όταν μπαίνει κάποιο κρητικό βαπόρι στο Πειραιά για να κάνει μανούβρα (ειδικά μετά από ημερησία, που συμπίπτουν με άλλες αφιξοαναχωρησεις στο Πειραιά) είτε είναι της Minoan (παλάτι) ή κάποιος της ΑΝΕΚ, τα υπόλοιπα πλοία κάνουν κανένα 2-3 τσιγάρα μέχρι να ακούσουν τα Κρητικά πλοία να αναφέρουν στο traffic τη μαγική φράση «Κάναμε Ανάποδα». Επιπλέον τα Παλάτια είναι μονοτιμονο ενώ το Supefast XII είναι διτιμονο, (άρα πιο δύσκολα στη μανούβρα). Δεύτερον τα Παλάτια από τη στιγμή που στρίβουν και αρχίζουν να κάνουν ανάποδα, μετά χρησιμοποιούν συνήθως μόνο τα Thruster τους για να έρθουν στη θέση τους. Δεν έχω παρακολουθήσει μανούβρα στο Πειραιά του Supefast XII, αλλά εάν θυμάμαι καλά στη Πάτρα που έχω δει χρησιμοποιούν και τις μηχανές τους. Αυτή τη λεπτομέρεια ίσως να μπορεί να μας την επιβεβαιώσει ένας πιο ειδικός από τη Πάτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 μα τι απαντηση θες π100? η απαντηση εχει ηδη δοθει. δεν ξερω πως δενεις εσυ π100 τα μονοτιμονα. δεν ξερω πως στα εμαθαν στον ασπροπυργο.. τι να πουμε εμεις οι αδαεις απο τα δυτικα. στην πατρα παντως τα superfast βγαζουν κουπια, ενω τα palace ανοιγουν τα πανια και περιμενουν ουριο ανεμο. μαλλον μπερδευεις την τετραδα των ιταλικων palace, με τα κρητη 1&2 που οντως χρησιμοποιουν ελαχιστα κινησεις μηχανων και γυρνανε με τα προπελακια. οσες φορες τα εχω δει και τα κοκκινα και τα παλατια χρησιμοποιουν και thrusters και προπελακια. τωρα αν χρησιμοποιουν περισσοτερο προπελακια ή περισσοτερο κινησεις των μηχανων ή τα τιμονια αυτο ειναι στην κριση του πλοιαρχου και αναλογα τη θεση που δενει και βεβαια δεν ειμαστε εμεις που θα το κρινουμε αυτο, οταν πολλες φορες δεν μπορουμε να καταλαβουμε αν τα απονερα ειναι απο την προπελα ή απο το sternthruster. για να τελειωνουμε γιατι εχει γινει λιγο κουραστικο το γαιτανακι. τα palace (τα ιταλικα) εχουν ενα μιλι παραπανω υπηρεσιακη απο τα κοκκινα (σε ιδιες συνθηκες θαλασσας),τα palace εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απο τα κοκκινα και τα κοκκινα ειναι ευκολοτερα στη μανουβρα.απο εκει και περα ο επιβατης δεν θα καταλαβει τπτ απο ολα αυτα. εν πασει περιπτωσει, (εχω ηδη πει την προτιμηση μου στα κοκκινα) θεωρω οτι μιλαμε για επουσιωδεις διαφορες και ειναι κωμικη αυτη η προσπαθεια απαξιωσης. οχι το ενα δενει σε 7 και το αλλο σε 9, οχι το ενα παει 28.5 και το αλλο 29.4 οχι το ενα ειναι κοκκινο και με χτυπα στα ματια, οχι το αλλο εχει χρυσαφι χειρολαβες στα σαλονια και ειμαι αλλεργικος κλπ. ημαρτον Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 (edited) Θα συμφωνήσω με τον proud ionian. Το έχουμε όντως παρατραβήξει το θέμα. Υπάρχουν οι φανατικοί των superfast, υπάρχουν οι φανατικοί των palace (είμαι ένας, το παραδέχομαι....) και τίποτα δε θα το αλλάξει αυτό. Ο καθένας με τις απόψεις του που είναι και σεβαστές. Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι και τα palace και τα κόκκινα είναι απο τα καλύτερα ΕΓ/ΟΓ του κόσμου και να είμαστε και περήφανοι που φέρουν την ελληνική σημαία. Αυτά και καληνύχτα σας! Edited March 22, 2009 by proud_ionian πιπερι στο στομα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Οι καραβολατρες επιβατες ομως σε συνολο και στα 2 βαπορια αντε να ναι 5. Ο απλος επιβατης δε θα δει διαφορα στα σαλονια του ενος η του αλλου. Τον ενδιαφερει που θα πηγαινει γρηγορα με πολυτελεια και ανεση. Το πως φαινεται το βαπορι εξωτερικα δεν τον ενδιαφερει καθολου. Ουτε το ποσο καιει ουτε το ποσο θελει για να γυρισει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 πρεπει να παραδεχτειτε πως εσωτερικα το πλοιο ειναι οπως και εξωτερικα.απλα απιθανο Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Εχεις ταξιδέψει με τα παλάτια? Γιατι παροτι εξωτερικά όντως είναι πολύ ωραίο, δεν νομίζω οτι εσωτερικά πλεονεκτεί σε κάτι πλην της καθαριοτητας και της εργονομιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 31, 2009 Author Share Posted March 31, 2009 πρεπει να παραδεχτειτε πως εσωτερικα το πλοιο ειναι οπως και εξωτερικα.απλα απιθανο Εχεις ταξιδέψει με τα παλάτια?Γιατι παροτι εξωτερικά όντως είναι πολύ ωραίο, δεν νομίζω οτι εσωτερικά πλεονεκτεί σε κάτι πλην της καθαριοτητας και της εργονομιας. Το εχουμε παραδεχτει για το κοκκινοΑπο κει κ περα,γουστα ειναι αυτα κ ο καθενας βλεπει διαφορετικα καποια πραγματα. ΥΓ.Στους 59 εχουμε κολλησει,θα το στρογγυλεψουμε???Αντε να ταξιδεψετε και με το 12 το Πασχα,να μας πειτε περισσοτεροι τις εντυπωσεις σας απο την συγκριση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Πάντως μιας και λες για τα ταξιδια... Θα είχε πραγματικο ενδιαφέρον (τουλαχιστον στα μελη μας) να δουμε απο αυτούς που ταξίδεψαν και με τα δύο πλοία να μας που τις εντυπώσεις τους αλλα και να γίνει σχετική ψηφοφορία... Τι να κάνω ως fan των παλατιών δεν μπορώ να χωνέψω οτι τα παλάτια προηγουνται με τετοια διαφορά!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 εγω που εχω ταξιδεψει και με τα δυο, πιστευω οτι εσωτερικα και τα δυο ειναι πανεμορφα, αλλα βρισκω οτι τα παλατια ειναι λιγο too much. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted April 16, 2009 Author Share Posted April 16, 2009 Τωρα που αρχιζουν οι ζεστες,ευκαιρια να δοκιμασετε και τις πισινες των παλατιων και του 12.Εδω λοιπον βλεπουμε την φοβερηπισινα των KNOSSOS/FESTOS,ενω εδω,την εξωτικη ατμοσφαιρα που θα σας προσφερει το κοκκινο... Αληθεια,διαπιστωσε κανεις σε ταξιδι απο/προς το Ηρακλειο,να λειτουργουν οι πισινες κ τα αντιστοιχα μπαρ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Λογικα αναφέρεσαι σε πρηγούμενα χρόνια... Γιατι τώρα είναι πολύ νωρίς για να ανοίξουν τις πισίνες... Μέχρι και πέρυσι τουλάχιστον, στα Παλάτια οι πισίνες (τουλάχιστον σε ημερήσια) και τα μπαρ λειτουργούσαν κανονικά. Για να πω την πικρή μου αλήθεια, δεν θυμαμαι ποτέ την πισίνα των Κρητη να λειτουργεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastravoud Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 (edited) Πάντως, τα Παλάς δίνουν μεγαλύτερη αίσθηση "άπλας" με τα μεγάλα τους σαλόνια, ενώ το SF12 έχει πιο πολλές "γωνίτσες". Απο πλευράς ταξιδέματος είναι και τα δύο άνετα και δεν καταλαβαίνουν Χριστό, ενώ το Παλάς είναι "ένα κλικ" πιο γρήγορο Στα ημερήσια τα Παλάς κατεβαίνουν με 30 κόμβους περίπου, ενώ το SF12 με 28+ Το βράδυ που τα Παλάς αναχωρούν στις 22:00, προφανώς δεν είναι χαζοί να φτάνουν Πειραιά στις 04:00 τα ξημερώματα. Πρακτικά φανάρι με φανάρι το SF12 το κάνει 6+ ώρες ενώ τα Παλάς 6- ώρες. Γι' αυτό όμως παραδέχομαι την Attica που λέει 06:30 ώρες και κάνει πάντα τόσο και λιγότερο Πρόσεξτε το AIS σε οποιοδήποτε ημερήσιο αυτής της περιόδου και θα το δειτε να 30αρίζει. Edited April 18, 2009 by proud_ionian πολλα σε ενα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts