Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή να σε ενημερώσω ότι στήνονται 2 Ρεθυμνιώτικες εταιρίες. Μια πολυμετοχική Λαϊκής Βάσης με την επωνυμία Cretan Sea Lines και μια δεύτερη από Ελληνα εφοπλιστή και ολιγομελή ομάδα κυρίαρχα Ρεθυμνιωτών που επί της παρούσης ονομάζεται ΝΝΕΡ (Νέα Ναυτιλιακή Εταιρία Ρεθύμνου) Το Νεα ενδέχεται να αλλάξει λίαν συντόμως.



Από το ΡΕΘΥΜΝΟ GOODNET.gr


Την Κυριακή η εκλογή προσωρινού Δ.Σ. για την υπό ίδρυση ναυτιλιακή

Έτοιμο είναι το σχέδιο του καταστατικού για την υπό ίδρυση ναυτιλιακή εταιρεία στο Ρέθυμνο, σύμφωνα με το οποίο προτείνεται η επωνυμία της να είναι "Κρητικές Θαλάσσιες Γραμμές" (Cretan Sea Lines).

Ταυτόχρονα, ορίζεται πως η ναυτιλιακή εταιρεία θα είναι συνεταιριστική, ενώ διαμορφώνονται μία σειρά από προϋποθέσεις για το πως θα λειτουργεί η εταιρεία. Προβλέπεται, μεταξύ άλλων, κάθε μέτοχος ανεξάρτητα από τις μερίδες που θα διαθέτει να έχει μία ψήφο στην γενική συνέλευση, καθώς και να πρέπει απαραιτήτως να συμμετέχει στην ψηφοφορία αυτοπρόσωπα, αφού δεν θα επιτρέπεται η εξουσιοδότηση.

Σε ό,τι αφορά στην αγορά των μερίδων, προβλέπεται πως "κάθε συνεταίρος εγγράφεται για μία υποχρεωτική συνεταιριστική μερίδα. Μπορεί όμως, πέραν της υποχρεωτικής, να αποκτήσει και τις επιτρεπόμενες εκάστοτε προαιρετικές μερίδες οι οποίες στο σύνολό τους μαζί με την υποχρεωτική δεν μπορούν να υπερβαίνουν ποσοστό 0,50% του συνολικού αριθμού των Συνεταιριστικών μερίδων εκτός από τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου που μπορούν να πάρουν μέχρι 1%.

Κατά την εγγραφή στο Συνεταιριστικό Κεφάλαιο και στις όποιες αυξήσεις αυτού ακολουθήσουν, οι αιτήσεις εγγραφής για την απόκτηση προαιρετικών μερίδων ικανοποιούνται αναλογικά σε σχέση με τον αριθμό των μερίδων προσφοράς και ζήτησης για κάθε συνεταίρο".

Όσο για την ονομαστική αξία της συνεταιριστικής μερίδας, αυτή ορίσθηκε αρχικά στο ποσό των 500 ευρώ.
Το σχέδιο του καταστατικού προβλέπει όλα όσα πρέπει να διέπουν την εταιρεία και όλα αυτά συζητήθηκαν σε συνάντηση της διευρυμένης συντονιστικής επιτροπής προχθές το βράδυ στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Ρεθύμνου. Όπως σημειώνει ένας εκ των μελών της συντονιστικής επιτροπής, ο κ. Γιάννης Αποστολάκης, αυτή η συζήτηση είχε ως στόχο όλα τα μέλη να ενημερωθούν για όσα έχουν αποφασιστεί μέχρι σήμερα και για όσα προγραμματίζονται μέχρι την κατάθεση του φακέλου για την ίδρυση της ναυτιλιακής εταιρείας.

Έτσι, μετά από την ενημέρωση ορίστηκε την Κυριακή, στις 11.30 το πρωί, να πραγματοποιηθεί μία νέα συνάντηση, αυτή τη φορά στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Ρεθύμνου, όπου τα μέλη της συντονιστικής που συμμετείχαν στην προχθεσινή συνάντηση θα κληθούν να εκλέξουν το προσωρινό 11μελές διοικητικό συμβούλιο, που θα αναλάβει να διεκπεραιώσει τις διαδικασίες μέχρι την ίδρυση της εταιρείας.
Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να επιβεβαιώσουμε και εμείς με τη σειρά μας και με το άρθρο μας το νέο 19μελές

http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=162

Stelios ως τοπικός δημοσιογράφος και εκδότης Κρητικής εφημερίδας ευρείας κυκλοφορίας, κρίνω και εγώ άστοχο το όνομα ακριβώς για τον ίδιο λόγο.

Τη συσχέτιση του νέου ονόματος με την παλιά κατάσταση, η οποία "βύθισε" τη πρώην εταιρία Ρεθύμνου και ταυτόχρονα τα όνειρα όλων των Ρεθυμνιωτών που έβαλαν τα χρήματά τους από το υστέρημά τους και εντέλει τάχασαν.

Είμαι όμως βέβαιος ότι ουδεμία σκοπιμότητα κρύβεται πίσω από το όνομα.

Εγώ προσωπικά θα επέλεγα ένα όνομα που θα είχε μέσα του τη λέξη Ρέθυμνο και όχι Κρήτη, όπου με αυτό το όνομα θα ζητούσα ξανά τα χρήματα των Ρεθυμνιωτών για νέο καράβι και εταιρία.

Οι πράξεις και τα σωστά ή τα λάθη κρίνονται εκ των αποτελεσμάτων και σε βάθος χρόνου. Αλλωτε μακροπρόθεσμα και άλλωτα ... βραχυπρόθεσμα.

Κυριακή... κοντογιορτή!

Ίδωμεν λοιπόν .....!

Βασίλης Κασιμάτης

Εκδότης/Διευθυντής

ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ (εφημερίδα)

www.agorapress.gr (news portal)

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω ότι πρόκειται περί προσωρινού Δ.Σ.

Το μόνιμο θα εκλεγεί μέσα από το "Σώμα" των μετόχων/εταίρων όταν αυτό δημιουργηθεί και εάν τελικά μαζευτούν τα 35 εκατομμύρια ευρώ που οι Ρεθυξμνώτες κυρίαρχα καλούνται να μαζέψουν, ποσό που αρχικά απαιτείται για την υλοποίηση του σχεδίου.

Αυτά βέβαια μερικώς αναφέρονται και στο άρθρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Συνεταιριστικής Ναυτιλιακής Εταιρείας KΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, (CRETAN SEA LINES), συγκροτήθηκε σε σώμα με την παρακάτω σύνθεση:

Πρόεδρος: Μανωλακάκης Μανώλης

Α’ Αντιπρόεδρος: Νικολούδης Γιάννης

Β’ Αντιπρόεδρος: Σιλιγάρδος Νίκος

Γραμματέας: Αποστολάκης Γιάννης

Β’ Γραμματέας: Δρυγιαννάκης Γεώργιος

Ταμίας: Περάκης Μανώλης και αναπληρωτές: Mπιρλιράκης Χαράλαμπος, Χατζηαποστόλου Θεόδωρος

Συγκροτήθηκαν επίσης επιτροπές με αντικείμενα εργασίας και μέλη ως εξής:

- Ενημέρωσης φορέων και πολιτών: Δούσμανης Γεώργιος, Λαγουβάρδος Μύρωνας, Μπουρμπάκης Ρούσσος, Παγουράκη Γιούλη, Πολοπετράκης Κώστας, Σιλιγάρδος Νίκος, Στεφανάκης Γιώργος, Χατζηαποστόλου Θεόδωρος, Χριστουλάκης Όθωνας

- Επιμέλειας συγκέντρωσης Συνεταιριστικού Κεφαλαίου: Νικολούδης Γιάννης, Περάκης Μανώλης, Πολοπετράκης Κώστας, Χατζηαποστόλου Θεόδωρος

- Μέσων Επικοινωνίας και Ενημέρωσης: Ανδρουλάκης Μιχάλης, Λαγουβάρδος Μύρωνας, Μπιρλιράκης Χαράλαμπος, Σκλαβουνάκης Μανώλης, Τζανακάκης Δημήτρης

Οι επαγγελματικές και κοινωνικές ιδιότητες όλων έχουν ως εξής:

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Οπτικός

ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Σύμβουλος Επιχειρήσεων

ΔΟΥΣΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πρόεδρος Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Δ.Χ. Ν. Ρεθύμνης

ΔΡΥΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δικηγόρος, Δημοτικός Σύμβουλος Ρεθύμνου.

ΛΑΓΟΥΒΑΡΔΟΣ ΜΥΡΩΝ Ιδιωτικός Υπάλληλος

ΜΑΝΩΛΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Δήμαρχος Αρκαδίου, Πρόεδρος ΤΕΔΚ Ν.Ρεθύμνης

ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Επιχειρηματίας, Μέλος Δ.Σ. Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνης

ΜΠΟΥΡΜΠΑΚΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ Πρόεδρος Συνδέσμου Εργοληπτών Ν. Ρεθύμνης

ΝΙΚΟΛΟΥΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Διευθυντής ΑΤΕ, Νομαρχιακός Σύμβουλος, Μέλος Δ.Σ. ΕΒΕ Ρεθύμνου

ΠΑΓΟΥΡΑΚΗ - ΖΑΡΩΝΑ ΓΙΟΥΛΗ Ιδιωτική Υπάλληλος

ΠΕΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Επιχειρηματίας, Πρόεδρος Ιδιοκτητών Ενοικιαζομένων Δωματίων Ν. Ρεθύμνης, Μέλος Δ.Σ. ΕΒΕ Ρεθύμνου

ΠΟΛΟΠΕΤΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων

ΠΡΙΝΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Πρόεδρος Παραρτήματος Ρεθύμνης ΤΕΕ/ΤΔΚ

ΣΙΛΙΓΑΡΔΟΣ ΝΙΚΟΣ Αρχιτέκτων Μηχανικός

ΣΚΛΑΒΟΥΝΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Περάματος

ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Ρεθύμνου

ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Δημοσιογράφος

ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Λογιστής, Πρόεδρος Συλλόγου Φοροτεχνικών Ν. Ρεθύμνης

ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗΣ ΟΘΩΝΑΣ Πρόεδρος Σωματείου Ιδιοκτητών καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής, Μέλος Δ.Σ. ΕΒΕ Ρεθύμνου

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Τζανακάκη, θα ήθελα μία διευκρίνιση. Ο κ. Μανωλακάκης συμμετέχει ως Δήμαρχος Αρκαδίου ... ή ως Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Ρεθύμνου, εκπροσωπώντας και άλλους (όλους?) ΟΤΑ του νομού? Συμμετέχουν όλοι οι ΟΤΑ Ρεθύμνου σε αυτό το εγχείρημα?

Link to comment
Share on other sites

Και κατι αλλο: Απο μεταφορεις βλεπω μονο Δουσμανη(ειναι βεβαια προεδρος του Συνδεσμου στο Ρεθυμνο). Αλλοι δυνατοι παιχτες του Ρεθυμνου σε καθημερινη κινηση φορτηγων οπως ο Κοζακης, που στεκονται?

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Τζανακάκη, θα ήθελα μία διευκρίνιση. Ο κ. Μανωλακάκης συμμετέχει ως Δήμαρχος Αρκαδίου ... ή ως Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Ρεθύμνου, εκπροσωπώντας και άλλους (όλους?) ΟΤΑ του νομού? Συμμετέχουν όλοι οι ΟΤΑ Ρεθύμνου σε αυτό το εγχείρημα?

Μιας και ο ερωτηθής δε παίρνει θέση μέρες, και κρίνοντας ότι είναι σοβαρό το ερώτημα θαπαρέμβω ... με την άδειά σας, ofcourse!

Ο κ Μανωλακάκης συμμετέχει ως φυσικό πρόσωπο όπως όλα άλλωστε τα μέλη.

Το αν ο Δήμος Αρκαδίου ή οι άλλοι Δήμοι θα συνεισφέρουν οικονομικά στο εγχείρημα, είναι κάτι που αναμένεται να δούμε στη πορεία.

Κρίνω πάντως από τα έως τώρα στοιχεία που έχω συλλέξει ως δημοσιογράφος Ρεθύμνου ότι θα δούμε τους Δήμους να επενδύουν αγοράζοντας ίσως και έως εξάντλησης του 1% του συνολικού πακέτου που έχουν δικαίωμα βάσει του καταστατικού.

Αυτό για όσους δε γνωρίζουν μεταφράζεται σε 150.000 ευρώ ή 300 μετοχές των 500 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και όλες,

Καλημέρα φίλοι «Nick the Greek» και «Νηρέα» και σας ευχαριστώ για τα ερωτήματά σας.

-Η ναυτιλιακή εταιρεία μας, CRETAN SEA LINES, προέκυψε από την ανάγκη να καλυφθεί το μεγάλο κενό στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ν. Ρεθύμνης με τον Πειραιά και το «έξω κόσμο» ευρύτερα. Αυτή την ώρα ο Νομός Ρεθύμνης είναι η μοναδική ίσως στην Ευρώπη νησιώτικη και παράκτια περιοχή που δεν έχει ούτε ακτοπλοϊκή ούτε αεροπορική σύνδεση, ενώ η οδική πρόσβαση στα λιμάνια και τα αεροδρόμια Χανίων και Ηρακλείου γίνεται από τον –γνωστό ανά το πανελλήνιο για την προβληματικότητά του- Βόρειο Οδικό Άξονα. (Ο Ν. Ρεθύμνης έχει 90.000 και πλέον κατοίκους, άλλοι τόσοι ζουν στην Αττική με ισχυρούς δεσμούς –επομένως και ανάγκες σύνδεσης- με την Κρήτη), και ακόμα στο Ρέθυμνο υπάρχει μια δυναμική πανεπιστημιακή κοινότητα με 7.000 και πλέον φοιτητές και πολλούς καθηγητές.

-Τα σημειώνω αυτά για να γίνει αντιληπτό -και από όσους φίλους μας δεν γνωρίζουν επακριβώς το Ρέθυμνο-, το μέγεθος και το επείγον του αιτήματος αποκατάστασης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης για τους 12 μήνες του χρόνου και όχι μόνο για το φιλέτο της καλοκαιρινής περιόδου.

-Η εταιρεία μας είναι δημιούργημα της ίδιας της κοινωνίας μας. Έχει Συνεταιριστική δομή η οποία κατοχυρώνει την δημοκρατική λειτουργία και την κοινωνική ευαισθησία, επομένως και την ουσιαστική αναπτυξιακή συμβολή της με σταθερότητα και σε βάθος χρόνου στο Ρέθυμνο. Τα καράβια δημιουργούν και φέρνουν πλούτο σε ένα τόπο και αυτός ο πλούτος θέλουμε να μείνει στο Ρέθυμνο και την Κρήτη ευρύτερα γι αυτό και έχουν τεθεί δικλείδες ασφαλείας τέτοιες που κατοχυρώνουν ότι η εταιρεία θα μείνει για πάντα στα χέρια των πολλών και θα υπάρχει προς το μέγιστο όφελος των πολλών και του τόπου. (Εμπειρίες από το παρελθόν αλλά και τωρινές –π.χ. Εξέλιξη των Μινωϊκών Γραμμών- έχουν λειτουργήσει διδακτικά).

Το προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο έχει να φέρει σε πέρας το μεγάλο έργο της συγκέντρωσης του Συνεταιριστικού κεφαλαίου από χιλιάδες συνεταίρους μας και η σύνθεσή του, είναι πλέον των άλλων δηλωτική και της ευρείας εκπροσώπησης της κοινωνίας μας σʼ αυτό. Προσέξατε ασφαλώς στην προηγούμενη ανάρτησή μου ότι μετέχουν σʼ αυτό Πρόεδροι και μέλη Διοικήσεων των φορέων: Ιατρικού Συλλόγου, Ξενοδόχων, Τοπικού Εμπορικού Συλλόγου, Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου, Μεταφορέων, Εργοληπτών Δημοσίων Έργων, Τεχνικού Επιμελητηρίου, Ιδιοκτητών Ενοικιαζομένων Δωματίων, Ιδιοκτητών καταστημάτων εστίασης, Φοροτεχνικών, Νομαρχιακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.λπ. Προέρχονται επίσης από όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες του Νομού.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Μανώλης Μανωλακάκης, για τον οποίο γίνεται ειδική αναφορά στην ερώτηση, είναι Δήμαρχος Αρκαδίου και Πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ν. Ρεθύμνης. Με αυτές τις ιδιότητες που οι συμπολίτες μας και οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του έχουν έχουν δώσει, και ασφαλώς και με την επιτυχή προσωπική και επαγγελματική του διαδρομή μετέχει στο Δ.Σ. της Εταιρείας μας και ομόφωνα έχει αναδειχθεί πρόεδρος αυτού.

Είναι δε –μαζί με πολλούς άλλους συμπολίτες μας, εκπροσώπους φορέων και άλλους- από την πρώτη στιγμή στην πρώτη γραμμή για τη δημιουργία της εταιρείας μας. Μάλιστα τα γραφεία της ΤΕΔΚ φιλοξένησαν όλο αυτό το διάστημα τις εργασίες για τη συγκρότηση της εταιρείας και επίσης στα νέα γραφεία της ΤΕΔΚ στην παραλία του Ρεθύμνου, θα στεγαστεί από την ερχόμενη εβδομάδα η έδρα της εταιρείας μας. Η συμβολή επομένως της ΤΕΔΚ στην δημιουργία της εταιρείας μα ςείναι μεγάλη και θα εξελιχθεί ακόμα μεγαλύτερη. Σημειώνω επίσης –και απαντώ στο σχετικό ερώτημα- ότι δέκα από τους έντεκα Δημάρχους του Ν. Ρεθύμνης έχουν με σαφήνεια τοποθετηθεί υπέρ της δημιουργίας της εταιρείας μας και μόνο ένας (για λόγους που είναι κατανοητοί) έχει κρατήσει μια πιο διακριτική στάση.

-Σε ό,τι αφορά στον κλάδο των επαγγελματιών μεταφορέων μετέχει όπως είναι γνωστό στο προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας μας ο πρόεδρος του φορέα τους κ. Γιώργος Δούσμανης, ακριβώς επίσης και με αυτή την ιδιότητα. Σημειώνω επίσης ότι από τους περίπου 20 επαγγελματίες μεταφορείς (με ένα στόλο 100 περίπου φορτηγά), η συντριπτική πλειονότητα αυτών βρίσκεται επίσης στην πρώτη γραμμή για την δημιουργία της εταιρείας μας, και είναι πολύ φυσιολογικό, καθώς και εκείνοι έχουν πολύ μεγάλο και καθημερινό κόστος από την έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου. Πληρώνουν καύσιμα για να πάνε στα άλλα λιμάνια, πληρώνουν εργατοώρες, έχουν φθορές στα αυτοκίνητά τους που είναι η περιουσία τους και έχουν τις περιουσίες τους αυτές εκτεθιμένες, χειμώνα – καλοκαίρι, στον Βόρειο Οδικό Άξονα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Καταλαβαίνετε ασφαλώς ότι δεν είναι δυνατόν να μπω σε ονοματολογία για καθένα επαγγελματία του κλάδου αυτού, και οποιουδήποτε άλλου επαγγελματικού κλάδου καθώς, πλέον τον άλλων υπάρχουν και είναι σεβαστά από όλους μας πιστεύω ευαίσθητα προσωπικά και επαγγελματικά δεδομένα καθενός, πάντα αλλά και πολύ περισσότερο στην τωρινή χρονική στιγμή.

Φίλοι μου, κάτι νέο και εντελώς διαφορετικό γεννιέται αυτή την ώρα στο Ρέθυμνο τα οφέλη από το οποίο θα απολαύσουμε και εμείς και οι επόμενες γενιές.

Ευχαριστώ τον διαχειριστή του ιστότοπου για την έκταση που -δημοσιογραφική αδεία- κατέλαβα σήμερα με την απάντησή μου αυτή, αλλά έγραψα για πράγματα που όλοι μας είμαι βέβαιος αγαπάμε και μας εμπνέουν.

Σας ευχαριστώ και πάλι,

Δημήτρης Τζανακάκης,

Δημοσιογράφος (και μέλος του προσωρινού Δ.Σ. της CRETAN SEA LINES)

Υ.Γ.: Αγαπητέ ΝΗΡΕΑ, οι ιστορικές αναφορές σου «Ιστορίες με πλοία και πλοία με ιστορία», είναι εκπληκτικές, ξεκίνησα να δαβάζω για την φυγή του Ελ. Βενιζέλου στην Ιταλία με το υπερωκεάνιο “REX” μετά το κίνημα του 1935., και βρέθηκα μπροστά σε μια ολόκληρη ναυτική εγκυκλοπαίδεια… Συγχαρητήρια!

Edited by Δημήτρης Τζανακάκης
Link to comment
Share on other sites

... Αυτή την ώρα ο Νομός Ρεθύμνης είναι η μοναδική ίσως στην Ευρώπη νησιώτικη και παράκτια περιοχή που δεν έχει ούτε ακτοπλοϊκή ούτε αεροπορική σύνδεση, ενώ η οδική πρόσβαση στα λιμάνια και τα αεροδρόμια Χανίων και Ηρακλείου γίνεται από τον –γνωστό ανά το πανελλήνιο για την προβληματικότητά του- Βόρειο Οδικό Άξονα. (Ο Ν. Ρεθύμνης έχει 90.000 και πλέον κατοίκους, άλλοι τόσοι ζουν στην Αττική με ισχυρούς δεσμούς –επομένως και ανάγκες σύνδεσης- με την Κρήτη), και ακόμα στο Ρέθυμνο υπάρχει μια δυναμική πανεπιστημιακή κοινότητα με 7.000 και πλέον φοιτητές και πολλούς καθηγητές.

Κόψε κάτι...:)Δεν νομίζω οτι είναι τόσο τραγικό που ένας νομός δεν έχει άμεση σύνδεση με το κέντρο (Αθήνα). Π.χ. Πάτρα, ακόμη μεγαλύτερη πόλη και σύνδεση αεροπορική και ακτοπλοική στην ουσία δεν έχει.

Μακάρι να πετύχει αλλά δεν θεωρώ και επιτακτική ανάγκη μια σύνδεση τη στιγμή που απέχει από δυο διεθνη αεροδρόμια και λιμάνια μόλις μια ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι καταλαβαίνω τα όσα λέει ο κ.Τζανακάκης γιατί είναι ένας ολοκληρος νομός ο οποίος είναι κρίμα μετα απο παλαιότερους αγώνες με δικιά του εταιρία και βαπόρια να μην έχει πλοίο.

Οι μετακινήσεις σε πλησιέστερους νομούς ανεβάζουν το κόστος και το χρόνο ταξιδιού κάτι το οποίο δεν είναι προς το συμφέρον του επιβάτη.Επίσης οι τουρίστες άμα θα κατέβουν Χάνια ή Ηράκλειο ενδεχομένως να μεινουν εκεί κάποιοι και να πανε μια βόλτα από το Ρέθυμνο ενώ αν κατέβαινουν Ρέθυμνο τουρίστες μπορούν να μείνουν εκεί και να πάνε μια βολτά δίπλα.

Εκείνο που όμως δεν μπορώ να καταλάβω και δεν έχω βρει εξήγηση μεχρι στιγμής είναι πως μια τοπική κοινωνία με κοινό συμφέρον , με κοινό αγώνα και με κοινα προβλήματα έχει διασπαστεί σε δυο εταιρίες.

Και δεν μιλάμε για δύο μαγαζιά με ρούχα που χωράνε σε μια τέτοια κοινωνία και τα δύο αλλά για δύο ναυτιλιακές οι οποίες εκ των πραγμάτων δεν χωράνε με συγκρουόμενα συμφέροντα.

Μόνο μια συγχωνευση κι από κοινού δραστηριοποιηση πιστεύω θα βγάλει κατι καλό για το Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο η συγχώνευση που μπορεί να δώσει λύση. Αν τελεσφορήσει τελικά κάποια από αυτές τις δύο προσπάθειες, αυτή που θα υλοποιηθεί πρώτη, θα έχει ένα σαφές προβάδισμα, αφού θα ανατρέψει εντελώς τα δεδομένα και μάλλον θα αποτρέψει την είσοδο δεύτερης εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Κύριε Τζανακάκη, να σας ευχαριστήσω με την σειρά μου –ανταποδίδοντας τον καλό λόγο- για την συγκροτημένη απάντησή σας. Και επίσης για την αμφίδρομη επικοινωνία που εγκαινιάσατε. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι δεν αντιμετωπίζετε αυτό εδώ το φόρουμ, σαν πίνακα ανακοινώσεων…όπου απλώς αναρτώνται τα δελτία τύπου της εταιρείας. Κατανοώ βεβαίως ότι ορισμένα πράγματα δεν μπορούν να ειπωθούν δημοσίως, όπως κατανοώ και τον (ολίγο υπερβολικό θα έλεγα) ενθουσιασμό σας. Αλλοίμονο, όμως, εάν απουσίαζε ο ενθουσιασμός σε τέτοια εγχειρήματα.

Όπως ίσως καταλάβατε, τα παραπάνω τα είπα για να μου απαντήσετε και στα νέα ερωτήματά μου.:rolleyes:

1) Όπως ίσως έχετε ήδη δει, εδώ έχουμε κάνει κάποιες κουβέντες περί της βιωσιμότητας της γραμμής. Και υπάρχουν διάφορες και αντικρουόμενες απόψεις. Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν θα υπάρξει (υπάρχει ήδη?) οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας της εταιρείας.

2) Ισχύει ακόμη η πρόταση της ΑΝΕΚ για δωρεάν παραχώρηση ενός πλοίου? Εάν ναι, αντιμετωπίζετε το ενδεχόμενο να αποδεχθείτε –προσωρινά- αυτή την πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Νωρίτερα από ότι φανταζόμουν ξεκίνησε η αγορά μερίδων της νέας συνεταιριστικής ναυτιλιακής εταιρείας.

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιο σχετικό ενημερωτικό δελτίο βάσει του οποίου καλούνται οι πολίτες του Ρεθύμνου να επενδύσουν στη νέα εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου, καλό απόγευμα.

Υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στο site, δεν έχω καταχωρήσει γι αυτόν τον λόγο απάντηση σε αυτά που με ρωτήσατε και ζητώ συγνώμη γι αυτό.

Έχουμε πολλά νέα από το Ρέθυμνο.

1. Η μελέτη βιωσιμότητας της γραμμής Ρέθυμνο - Πειραιάς που εκπονεί το Πανεπιστήμιο, αν και, όπως λένε οι δημοσιογραφικές μου και μόνο πληροφορίες έχει ολοκληρωθεί- δεν έχει παραδωθεί στους παραγγέλοντες και τούτο, μάλλον επειδή η αρτηριοσκλήρωση της πολιτείας δεν μπορεί ούτε καν να πληρώσει μία μελέτη. Η πληροφόρηση που υπάρχει είναι ότι η μελέτη καταλήγει σε συμπεράσματα κάτι παραπάνω από αισιόδοξα.

2. Στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας "CRETAN SEA LINES" του οποίου είμαι μέλος, δεν έχει ΄διατυπωθεί ουδεμία πρόταση για παραχώρηση πλοίου. Επομένως δεν υπάρχει άποψη της εταιρείας μας γι αυτό. Υπάρχουν μόνο προσωπικές απόψεις και -επ' αυτού την δικιά μου θα διατυπώσω σε επόμενη δημοσίευση.

3. Στο Ρέθυμνο, ο κόσμος βράζει. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Για να πάμε στην Αθήνα και να έλθουμε, πρέπει είτε να πληρώσουμε 6+6=12 ευρώ στο ΚΤΕΛ, (ή βενζίνη κ.λπ.), για να φτάσομε στα πλησιέστερα λιμάνια που έχουν πλοία και αυτό μας προσβάλλει. Μας προσβάλλει ότι είμαστε τόπος δυναμικός, εξωστρεφής, με φιλοξενούμενους που αγαπάμε, με μέλλον που το βλέπουμε αισιόδοξα, αλλά δεν έχουμε πόρτα εισόδου και εξόδου. Κάτι που υπαγορεύει ακόμα και αυτό το DNA του πατροπαράδοτου αισθήματος ελευθερίας και φιλοξενίας.

4. Ανοίξαμε στις Τράπεζες τους λογαριασμούς για την συμμετοχή στο κεφάλαιο της Συνεταιριστικής Ναυτιλιακής Εταιρείας μας. Συμμετέχουν όλες οι Τράπεζες που έχουν καταστήματα στο Ρέθυμνο. 16 Τράπεζες συνολικά. Ρυθμίσαμε έτσι ώστε ο όπου γης Ρεθεμνιώτης και Κρητικός να συμμετάσχει, αλλά επιπλέον και κάθε πολίτης από παντού.

Περισσότερα θα πούμε αργότερα καθώς μόλις τώρα διαπίστωσα ότι η τεχνική βλάβη στο site αποκαταστάθηκε.

Φίλε "Νηρέα", αντιλαμβάνεσαι από την απάντησή μου- ότι τώρα δεν έχω τον χρόνο να απαντήσω σε όλα....

Δημήτρης Τζανακάκης(Δημοσιογράφος και μέλος του Δ.Σ. της CRETAN SEA LINES).

Φίλε Ορέστη.

Ισχύει πράγματι ότι ανοίξαμε τους λογαριασμούς στις τράπεζες.

Φτιάξαμε μιά Συνεταιριστική Ναυτιλιακή Εταιρεία που εισάγει νέα δεδομένα τόσο για το Ρέθυμνο, όσο και για όλη την νησιωτική περιοχή της Ελλάδας.

Δεν είμαστε εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία, δεν θέλουμε να εισαχθούμε και αυτό είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έναντι άλλων.

Επομένως δεν υπάρχει ενημερωτικό δελτίο στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Υπάρχει η βούληση ενός κόσμου να κατοχυρώσει στο όνομά του και στο όνομα των παιδιών του τον πλούτο που -τώρα πηγαίνει σε άλλους τόπους- να υπάρχει εξυπηρέτηση των πολιτών, να είναι ανοιχτό το λιμάνι μας.

Δεν έχω δυστυχώς τώρα χρόνο. Θα συνομιλήσουμε σε επόμενο χρόνο.

Δημήτρης Τζανακάκης

(Δημοσιογράφος και μέλος του Δ.Σ.)

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να εκφράσω μια απορία ;

Όπως καταλαβαίνω η Cretan είναι μια υπό σύσταση εταιρία. Μέχρις ότου συσταθεί φορολογικά θεωρείτε - και διορθώστε με αν κάνω λάθος - μια υπό ίδρυση εταιρία και συνεπώς έχει έναν ιδρυτή ο οποίος και έχει λάβει ένα προσωρινό ΑΦΜ το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει προκειμένου να αποκτήσει η εταιρία ότι χρειάζεται έως ότου συγκροτηθεί σε πλήρη νομική μορφή.

Κατόπιν και με βάσει τη κείμενη νομοθεσία η εταιρία αποκτά τελικό ΑΦΜ και με πράξη των μετόχων της κάνει αποδεκτές όλες τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο ιδρυτής της κατά την διάρκεια του σταδίου προ της ίδρυσης της.

Η νομοθεσία δε προβλέπει το άνοιγμα λογαριασμών για την κατάθεση χρημάτων. Συνεπώς οι λογαριασμοί που έχουν ανοίξει, έχουν ανοίξει στο όνομα του ιδρυτή ή στο όνομα κάποιου άλλου.

Αν συμβαίνει όντως κάτι τέτοιο, μάλλον ολίγο τι τσαπατσούλικος μου φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο κινούνται στην Cretan. Αν δε συμβαίνει, υπάρχει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει ακριβώς. Τι λογαριασμοί είναι αυτοί στους οποίους αναφέρετε ο κ. Τζανακάκης ;

Link to comment
Share on other sites

KΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

-CRETAN SEA LINES-

Δελτίο Τύπου – 09/12/2008

Ξεκίνησε η αγορά μερίδων

της συνεταιριστικής ναυτιλιακής εταιρείας μας

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί για τη συγκέντρωση του συνεταιριστικού κεφαλαίου της εταιρείας μας ανοίχθηκαν και από σήμερα μπορούν να προβαίνουν στην αγορά συνεταιριστικών μερίδων προς 500 ευρώ κάθε μία.

Καλούμαστε όλοι -οι όπου γης Ρεθεμνιώτες-, όλοι οι πολίτες που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε στο Ρέθυμνο να συγκεντρώσουμε το συντομότερο δυνατόν το συνεταιριστικό κεφάλαιο που θα επιτρέψει την άμεση υλοποίηση του διπλού στόχου μας:

-Την ενοικίαση πλοίου και τη δρομολόγηση του το ταχύτερον δυνατόν στη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς.

-Την αγορά δικού μας πλοίου τη μετασκευή και δρομολόγησή του ώστε να λυθεί οριστικά το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Κάθε μέρα που περνάει, η αγορά του Ρεθύμνου ζημιώνεται από την έλλειψη πλοίου, χιλιάδες συμπολίτες επιβαρύνονται οικονομικά και ταλαιπωρούνται στις μετακινήσεις τους από τα λιμάνια των άλλων νομών.

Η αυτοδύναμη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση του Ρεθύμνου θα προκαλέσει πολλά οικονομικά και κοινωνικά οφέλη αμέσως, αλλά και σε βάθος χρόνου και αυτά τα οφέλη - με την μορφή της εταιρείας που φτιάξαμε- κατοχυρώνουμε ότι θα μείνουν για πάντα στον τόπο μας, θα τα απολαμβάνουν και θα τα καρπώνονται όλοι.

Οι Τράπεζες και οι αριθμοί λογαριασμών της εταιρείας μας «ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ» είναι:

-ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 4530400 304 302

-ALPHA BANK: 790 00 2320003827

-ASPIS BANK: 010663166 000 00012

-ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ: 84848573

-ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 9800 505684 5

-ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 460 470341 30

-ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 86874571

-EUROBANK: 0136 19 0200428757

-ΚΥΠΡΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑ: 24752425

-ΜΑRFIN EGNATIA BANK: 0288048421

-MILLENIUM BANK: 10858580

-ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ: 117548

-ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ: 5757 039730407

-PRO BANK: 260 95 1012016

Επίσης καταθέσεις για αγορά μερίδων γίνεται και σην ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ, καθώς και στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στις Τράπεζες αυτές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη.

Σημειώνουμε ότι:

-Κατάθεση χρημάτων για την αγορά μερίδων μπορεί να γίνεται σε οποιοδήποτε κατάστημα των παραπάνω συνεργαζομένων Τραπεζών σε οποιαδήποτε περιοχή της ελληνικής επικράτειας.

-Σε κάθε περίπτωση ο καταθέτης ζητάει από τον τραπεζικό υπάλληλο να γράφεται στην κατάθεση του ποσού το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο του καταθέτη.

-Για τις καταθέσεις που γίνονται σε τραπεζικά καταστήματα εκτός Ν. Ρεθύμνης, ο καταθέτης οφείλει μετά την κατάθεση να επικοινωνήσει με την εταιρεία για να συμπληρωθεί τηλεφωνικώς το Δελτίο εγγραφής στο Συνεταιριστικό κεφάλαιο.

-Σε όλες τις περιπτώσεις ο καταθέτης οφείλει να κρατήσει την απόδειξη κατάθεσης στην Τράπεζα και να την προσκομίσει στην εταιρεία μόλις ζητηθεί για να γίνει η πιστοποίηση των συνεταιριστικών μερίδων.

-Έχουμε ζητήσει από όλες τις Τράπεζες να μην χρεώνουν οποιαδήποτε προμήθεια στον καταθέτη, πράγμα που έχουν την δυνατότητα να κάνουν.

Το Γραφείο Τύπου

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής οι απαντήσεις σας μου δημιούργησαν περισσότερες απορίες από αυτές που μου έλυσαν. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Φυσικά και δεν χρειάζεται να εκδώσετε ενημερωτικό δελτίο με το εύρος και τις λεπτομέρειες που απαιτείται από μια εταιρεία που είναι εισηγμένη και προβαίνει σε ΑΜΚ. Αλλά όταν σε καιρούς ιδιαίτερα δύσκολους, από πολλές πλευρές, ζητάτε να συγκεντρώσετε 35 εκ. ευρώ, δεν χρειάζεται μια βασική ενημέρωση σχετικά με τα σχέδια σας απέναντι σε αυτούς που τους ζητάτε να σας εμπιστευτούν; Ποιοι είναι οι στόχοι, ποια το σχέδιο και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, πως θα διατεθούν τα χρήματα, τι θα γίνει σε περίπτωση μερικής κάλυψης (πχ 50%) ή σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος κλπ.

Φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα αποτελέσει απαραίτητο εργαλείο δουλειάς για όσους έχουν επωμιστεί το βάρος της εξεύρεσης των πόρων. Γιατί όπως και να το κάνουμε, οι καλές προθέσεις και μόνο δεν μπορεί να θεωρηθούν αρκετές, όταν βρισκόμαστε στην αναζήτηση 35 εκ. ευρώ.

Η μελέτη βιωσιμότητας της γραμμής Ρέθυμνο - Πειραιάς που εκπονεί το Πανεπιστήμιο, αν και, όπως λένε οι δημοσιογραφικές μου και μόνο πληροφορίες έχει ολοκληρωθεί- δεν έχει παραδωθεί στους παραγγέλοντες

Εδώ σας έχασα εντελώς :confused: Νόμιζα πως είχατε από καιρό στα χέρια σας την οικονομοτεχνική μελέτη. Άλλωστε στη συνεύρεση στο Μελίνα Μερκούρη, ακούστηκαν προβλέψεις για τη βιωσιμότητα της γραμμής αλλά και για τα εξασφαλισμένα κέρδη των μετόχων. Που βασίστηκαν αυτές οι προβλέψεις;

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να εκφράσω μια απορία ;

Όπως καταλαβαίνω η Cretan είναι μια υπό σύσταση εταιρία. Μέχρις ότου συσταθεί φορολογικά θεωρείτε - και διορθώστε με αν κάνω λάθος - μια υπό ίδρυση εταιρία και συνεπώς έχει έναν ιδρυτή ο οποίος και έχει λάβει ένα προσωρινό ΑΦΜ το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει προκειμένου να αποκτήσει η εταιρία ότι χρειάζεται έως ότου συγκροτηθεί σε πλήρη νομική μορφή.

Κατόπιν και με βάσει τη κείμενη νομοθεσία η εταιρία αποκτά τελικό ΑΦΜ και με πράξη των μετόχων της κάνει αποδεκτές όλες τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο ιδρυτής της κατά την διάρκεια του σταδίου προ της ίδρυσης της.

Η νομοθεσία δε προβλέπει το άνοιγμα λογαριασμών για την κατάθεση χρημάτων. Συνεπώς οι λογαριασμοί που έχουν ανοίξει, έχουν ανοίξει στο όνομα του ιδρυτή ή στο όνομα κάποιου άλλου.

Αν συμβαίνει όντως κάτι τέτοιο, μάλλον ολίγο τι τσαπατσούλικος μου φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο κινούνται στην Cretan. Αν δε συμβαίνει, υπάρχει κάποιος να μας διαφωτίσει για το τι συμβαίνει ακριβώς. Τι λογαριασμοί είναι αυτοί στους οποίους αναφέρετε ο κ. Τζανακάκης ;

Εσύ Korkiras την ερώτηση την έκανες - και πολύ καλά έκανες, άλλωστε και βάσιμο και εύλογο το ερώτημα - ... αλλά στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα!!!

Εΐς απάντησην πήρες αριθμούς λογαριασμών.... :)

Για να είμαι ειλικρινής οι απαντήσεις σας μου δημιούργησαν περισσότερες απορίες από αυτές που μου έλυσαν.

Εδώ σας έχασα εντελώς :confused: Νόμιζα πως είχατε από καιρό στα χέρια σας την οικονομοτεχνική μελέτη. Άλλωστε στη συνεύρεση στο Μελίνα Μερκούρη, ακούστηκαν προβλέψεις για τη βιωσιμότητα της γραμμής αλλά και για τα εξασφαλισμένα κέρδη των μετόχων. Που βασίστηκαν αυτές οι προβλέψεις;

Αστο Ορέστη... και εμένα αρχίζουν να μην μου αρέσουν κάποια πράγματα και να σκεφτείς ότι ήμουν από τους δημοσιογράφους (με δικές του εφημερίδες) που στήριξαν όσο κανείς αρχικά αυτή την ιδέα.

Σε κάθε περίπτωση εμένα με ξενίζει η προσπάθεια φίμωσης του Τύπου, η οικειοποίηση των θεμάτων & σοβαρών ζητημάτων προς προσωπικό όφελος ορισμένων μελών του προσωρινού Δ.Σ. και τελευταίως έμαθα ότι αρχίσαμε κιόλας τα παρατράγουδα. "Ακόμα δε τον βγάλαμε ... Γιάννη τον εβαπτίσαμε"!

Και αυτό το Cretan ( Cretan Sean Lines) περιμένω να δω τι κρύβει!

Όπως το "Από το Ρέθυμνο για όλη τη Κρήτη" που ανέβηκε σε άλλο ναυτιλιακό forum και ως δια μαγείας κατέβηκε τάχιστα... , επίσης.

Τελικά πασχίζουμε να φτιάξουμε Ρεθυμνιώτικη εταιρία ή Κρητική?

Το ρωτάω αυτό διότι κάπου άκουσα ότι ο Γκριμάλντι έχει βάλει πλώρα για Αδριατική μεριά!

Και ένα αρθράκι που βάζει ιστορικά τα πράγματα τη θέση τους... http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=200

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Είναι ορισμένα πράγματα που λέγονται από ορισμένους και δεν τα καταλαβαίνω και πολύ καλά. Εντάξει να ρωτάμε εύλογα ερωτήματα για τους σκοπούς, για την βιωσιμότητα και για άλλα ζητήματα γενικής φύσης ...και καλωσύνη του κου Τζανακάκη να απαντάει. Από εκεί και πέρα τα περί ΑΦΜ κλπ, ειλικρινά δεν τα καταλαβαίνω. Δηλαδή τι θέλετε να πείτε? Ότι είναι άσχετοι, τόσοι επώνυμοι Ρεθυμνιώτες...και μάλιστα εκλεγμένοι και δη επιχειρηματίες...ή είναι απατεώνες που θέλουν να τσεπώσουν τις καταθέσεις? Δεν ξέρω εάν αυτό θέλετε να πείτε, αλλά εμένα προσωπικά αυτή η εντύπωση μου μένει από αυτά που λέτε.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Είναι ορισμένα πράγματα που λέγονται από ορισμένους και δεν τα καταλαβαίνω και πολύ καλά. Εντάξει να ρωτάμε εύλογα ερωτήματα για τους σκοπούς, για την βιωσιμότητα και για άλλα ζητήματα γενικής φύσης ...και καλωσύνη του κου Τζανακάκη να απαντάει. Από εκεί και πέρα τα περί ΑΦΜ κλπ, ειλικρινά δεν τα καταλαβαίνω. Δηλαδή τι θέλετε να πείτε? Ότι είναι άσχετοι, τόσοι επώνυμοι Ρεθυμνιώτες...και μάλιστα εκλεγμένοι και δη επιχειρηματίες...ή είναι απατεώνες που θέλουν να τσεπώσουν τις καταθέσεις? Δεν ξέρω εάν αυτό θέλετε να πείτε, αλλά εμένα προσωπικά αυτή η εντύπωση μου μένει από αυτά που λέτε.

Νηρέα αν και προσωπικά εγώ δεν έχω πάρει θέση σε αυτά που λες και έως στιγμής απλά καταγράφω δημοσιογραφικά αυτά που φθάνουν στα γραφεία της εφημερίδας μας και του news portal μας με τον ένα ήτον άλλο τρόπο, εντούτοις όμως κρίνω ότι πρέπει να λάβω θέση.

Ακούω πολλά και για τις 2 πλευρές. Και καλά και κακά! Εως στιγμής δεν έχω δημοσιεύσει τίποτα.

Από την άλλη θεωρώ όμως εύλογο να ερωτούνται από σοβαρούς ανθρώπους πράγματα που βασίζονται σε αλήθειες.

Ναι,... λοιπόν σήμερα έμαθα από μέλη του αυτού του ιδίου ΔΣ ότι η λογαριασμοί δεν ανήκουν στην CRETAN SEA LINES αλλά σε μέλη του προσωρινού Δ.Σ. δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα. Αν είναι όντως αλήθεια αυτό, εμένα δε μου ακούγεται και πολύ καλό. Αλλά όπως προανέφερα... καταγράφω ακόμα! Μακάρι να βγει ο όποιος Τζανακάκης να το διαψεύσει με δεδομένα στοιχεία αυτό

Αλλωστε καμία τράπεζα δεν ανοίγει λογαριασμούς με προσωρινά ΑΦΜ. Αυτά ρωτάνε οι άνθρωποι παραπάνω και θεωρώ εύλογα τα ερωτήματα.

Όλοι μας έχουμε δει και ακούσει για τα χειρότερα. Γιατί λοιπόν σου κάνει εντύπωση η τοποθέτηση ορισμένων συνφορουμιτών μας?

Στους εκλεγμένους που προφανώς αναφέρεσαι και στο εκλεγμένο προσωρινό ΔΣ απλά να σου πω ότι δεν είναι εκλεγμένοι από το λαό του Ρεθύμνου αλλά από 40 περίπου ανθρώπους όσοι ήταν και τα μέλη της Συντονιστικής επιτροπής που έφτιαξαν της CRETAN SEA LINES.

Αν θες τους μισούς δηλαδή περίπου από όσους αριθμεί ο πρώτος δακτύλιος της οικογένειάς μου.

Συνεπώς τα περί εκλεγμένων κλπ ας τα αφήσουμε κατα μέρους

Κανείς δεν είπε ότι πρόκειται περί πρεμούλας.

Πρώτος εγώ και μάρτυς μου τα πολυάριθμα δημοσιεύματά μου, θεωρώ ως μόνη διέξοδο για το Ρέθυμνο τη σύσταση μιας Ρεθυμνιώτικης εταιρίας.

Μάλιστα έχω δηλώσει και εγγράφως ότι ανήκω κατά βάση στην ιδέα της πολυμετοχικής λαϊκής βάσης κίνηση για το Ρέθυμνο. Αν βέβαια αυτή προχωρήσει με διαφανή τρόπο.

Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα κλείσω εγώ ή κάποιοι άλλοι τα μάτια μας όταν διαπιστώσουμε κάτι το μεπτόν στην ιστορία.

Υ.Γ."καλωσύνη" του να απαντάει εδώ μέσα δε βλέπω από κανένα κο Τζανακάκη. Δε βλέπω το λόγο αυτής της αμβρότητας ξαφνικά.

Προβάλει την εταιρία για την οποία έχει προσωπικό όφελος μιας και ανήκει στο προσωρινό ΔΣ της και τίποτα παραπάνω. Είναι ένας από τους 4 εκπροσώπους επικοινωνίας και κάνει τη δουλειά του. Συνεπως δεν αισθάνομαι εγώ προσωπικά υπόχρεος σε κανένα.

Τέσπα εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα είμαστε στις επάλξεις.

Γνωρίζω τόσα πολλά που είναι αρκετά για να κάνουν ζημιά ή καλό.

Θεωρώ σωστό και έτσι και δεν δημοσιεύω τίποτα μέχρι να κάτσει ο καφές.

Ισως η CRETAN SEA LINES ΑΠΟΔΕΙΧΘΕI η σωτήρια λύση για το Ρέθυμνο που εγώ και η οικογένειά μου ζούμε - ίσως και όχι. Εδώ θα είμαστε όλοι.

Σύνεση λοιπόν και εγκράτεια. Τρικλοποδιές δε βάζει κανείς. Το τοπίο είναι ελεύθερο και πρόσφωρο για τις μεγάλες αλλαγές.

Οπερ έδει δείξαι!

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Νηρέα, συγνώμη για τη καθυστέρηση να σου απαντήσω στο post περί ΑΦΜ, αλλά ήμουν εκτός Ελλάδος και έμπλεξα και δε πρόλαβα να σου απαντήσω.

Αναφερόμενος στο θέμα των προσωρινών ή μη ΑΦΜ δεν υπονοούσα ότι κάποιοι θα βάλουν το παραδάκι στη τσέπη.

Εξάλλου όπως και εσύ αναφέρεις και για να κάνω και λίγο χιούμορ, εκτός από επιχειρηματίες και σοβαροί άνθρωποι, είναι και ρεθυμνιώτες, δηλαδή κρητικοί και ως γνωστών οι κρητικοί έχουν τους δικούς τους τρόπους να διαχειρίζονται τέτοιου είδους φαινόμενα...αρπαχτών.

Πράγματι, δε πιστεύω ότι κάποιος ή κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τις οικονομίες εκείνων που θα σπεύσουν να καταθέσουν τον όβολο τους.

Αντιθέτος πιστεύω ότι τα κίνητρα τους είναι πέρα για πέρα αγαθά.

Αυτό που μου προξένησε εντύπωση όμως ήταν η βιασύνη.

Αν και ακόμη δεν έχουν εταιρία εντούτοις σπεύδουν να γνωστοποιήσουν λογαριασμούς κατάθεσεις χρημάτων. Απο νομικής άποψης δε μπορούν οι λογαριασμοί να ανήκουν προς το παρόν στην εταιρία εκτός και αν υπάρχει ήδη εταιρία.

Στην περίπτωση κατά την οποία υπάρχει εταιρία, όλα είναι μια χαρά.

Αν όμως δεν υπάρχει τότε δε μπορώ να καταλάβω πως αυτά τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν πως θα αποτυπωθούν λογιστικά στη νέα εταιρία . Ως μετοχικό κεφάλαιο ; Μα αυτό υποτίθεται ότι έχει ήδη καταβληθεί για να συσταθεί η εταιρία.

Μόνο ως αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μπορεί να εμφανιστεί και αυτό ξέρεις τι σημαίνει ; Ότι μέσα στο 2009 μπορούν να κάνουν μόνο άλλες δύο αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Μπορούν να κάνουν και τέταρτη, αλλά για το κλείσιμο της εταιρίας.

Συνεπώς είναι μεγάλο το ρίσκο που αναλαμβάνουν. Εκτιμούν δηλαδή ότι με δύο αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου θα έχουν καλύψει το κόστος της εταιρίας, αλλά και το κόστος του πλοίου ακόμη και στη περίπτωση που δεν αγοράσουν, αλλά ναυλώσουν.

Αν τώρα μετά τη σύσταση της εταιρίας και στην επόμενη, λογικά, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου δούμε να συγκεντρώνονται τα αναγκαία κεφάλαια, τότε αγαπητέ Νηρέα νομίζω ότι θα πρέπει να αρχίσουμε να αναρωτιώμαστε για το κατά πόσο η εταιρία είναι λαϊκής βάσης.

Εκτός και αν εσύ θεωρείς φυσιολογικό στην εποχή που ζούμε να μαζεύει ένας νομός καμιά 50αριά εκατ. ευρώ.

Γιατί η αγορά πλοίου είναι μονόδρομος αφού όπως μας λένε όλη η φασαρία γίνεται για να αποκτήσει το Ρέθυμνο αξιόπιοστη ακτοπλοική σύνδεση.

Με βάσει το σενάριο αυτό, νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι πως ναύλωση δε παίζει.

Μακάρι οι άνθρωποι να τα καταφέρουν και να συγκεντρώσουν τα ποσά που χρειάζονται για να δώσουν λύση στο πρόβλημα τους μια για πάντα.

Απλά, εγώ θεωρώ το μοντέλο των εταιριών λαϊκής βάσης ξεπερασμένο και για αυτό είμαι επιφυλακτικός.

Μπορεί και να κάνω λάθος, αν και η σύγχρονη ιστορία της Ελληνικής ακτοπλοίας μας λέει ότι δε κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...