Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Petros P., οσοι απο επιλογη δεν εχουν FB να μην χαρουν λιγακι; Δεν μπορεις να ανεβασεις ενα screenshot, να βαλεις ενα link, κατι τελος παντων, ωστε να ικανοποιηθει η περιεργεια;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα εκτός ημερησίας του ερχόμενου ΣΑΣ ανέβηκαν στην ιστοσελίδα του υπουργείου. Ξεχωρίζουν οι αιτήσεις τροποποίησης δρομολογίων των Χίος και Πάτμος για την ίδια ακριβώς περίοδο 21/07-25/08 (ούτε κοινοπραξία να ήταν), και φυσικά η παράταση δρομολόγησης του Έλλη στο Ρέθυμνο (από 29/07)

Ξεκινά δρομολόγια 29 Ιουλίου; Μήπως είναι αργά για το Καλοκαίρι; (Αν δεν αλλάξει και πάλι η ημερομηνία) Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συγνωμη αλλα δεν το καταλαβα καλα αυτο που λεει.

 

σκοπιμως εμεινε το καραβι δεμενο τοσο καιρο για να βγει CTL και να εισπραχθει μεγαλυτερη αποζημειωση, αλλα η εταιρεια δεν θα παρει μια γιατι η αποζημειωση ειναι εκχωρημενη στην εθνικη τραπεζα.

 

ψεματα λεγαν στον κοσμο τοσον καιρο;

 

post-1817-0-14948000-1372511406_thumb.jp

 

Link to comment
Share on other sites

Υπεύθυνη και επίσημη ενημέρωση για τις ακριβείς υποχρεώσεις του συνεταιρισμού προς πάσα κατεύθυνση, δηλαδή προς τον πλοιοκτήτη, προς την τράπεζα, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, τους εργαζόμενους, το συνεργείο επισκευής της βλάβης και οποιαδήποτε άλλη εκκρεμότητα υπάρχει, ζητούν από την διοίκηση της Cretan Lines, αλλά και την τριμελή επιτροπή των επιχειρηματιών που έχει αναλάβει να διευκρινίσει την κατάσταση που επικρατεί οι θεσμικοί φορείς. Eκτιμάται ότι οι οικονομικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται περίπου στα 4,5-5 εκ. ευρώ!

 

Πηγη: Goodnet

Link to comment
Share on other sites

Αποσπάσματα από τα στοιχεία που παρουσίασε η επιτροπή:

 

..Αναλυτικά, τα χρέη της εταιρείας μέχρι σήμερα έχουν ως εξής:

 

Οι συνολικές υποχρεώσεις-οφειλές της Cretan Lines σήμερα, σύμφωνα με την συνημμένη αναλυτική κατάσταση, είναι περίπου 4.200.000 ευρώ με ενδεχομένως μικρή απόκλιση λόγω τόκων και ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων προς την ΕΤΕ και τις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις με το συνεργείο επισκευής του πλοίου (κ. Σκούφο).

 

1) Εθνική Τράπεζα (ΕΤΕ) 1.800.000
Αφαιρείται η ασφάλεια του πλοίου -1.500.000
Υπόλοιπο 300.000
2) Πλοιοκτήτης (κ. Τζανετάκος) 270.000
3) Ξυδέας Μεσίτης 150.000
4) Ασφάλεια 56.900
5) Επισκευή πλοίου (θα οριστικοποιηθεί μετά από συμφωνία) 800.000
6) Προμηθευτές διάφοροι 704.500
7) Δημόσιο 401.178
8) Ασφαλιστικοί Οργανισμοί 407.667
9) Προσωπικό Θαλάσσης 706.943
10) Προσωπικό Ξηράς 94.824
11) Λοιπές Υποχρεώσεις πλοίου 270.000
Σύνολο 4.162.012


12) Πελάτες (προκαταβολές τουρ. Πρακτορείων και αυτοκινητιστών) 306.138
13) Προκαταβολές ενοικίου εστιατορίου-μπαρ 450.000
14) Εσωτερικός δανεισμός από Δ.Σ. & Ιδιώτες 173.775
Γενικό Σύνολο 5.091.925

 

«Οι επείγουσες και ανελαστικές υποχρεώσεις που η κάλυψή τους είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη μεταβίβαση του πλοίου και στη συνέχεια την εκ νέου δρομολόγησή του, εκτιμούνται στο ποσό των 1.200.000 ευρώ περίπου».

 

«σταδιακά μέχρι τέλος του 2013 πρέπει να καλυφθούν υποχρεώσεις ύψους περίπου 1.260.000 ευρώ για την απρόσκοπτη λειτουργία του πλοίου και της εταιρείας».

 

Η επιτροπή σημειώνει ότι «σύμφωνα με τον προϋπολογισμό εσόδων-εξόδων, των χρήσεων από 1/8/13-31/12/14, ο οποίος συντάχθηκε με συντηρητικούς υπολογισμούς από την Cretan Lines με τη συνεργασία έμπειρου και ειδικού στα Ναυτιλιακά στελέχους, ο οποίος παραδόθηκε στην επιτροπή, προσδιορίζονται για όλη την ανωτέρω περίοδο, κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων περίπου ύψους 1.000.000 ευρώ.

Στην προϋπολογιστική μελέτη ελήφθη υπόψη μηδενικός τραπεζικός δανεισμός και έγινε ανάλογος συμψηφισμός μέρους των προκαταβολών από την ενοικίαση των κυλικείων του πλοίου.

 

Περισσότερα στο goodnet.gr

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Πάλι ύστατη προσπάθεια σύμφωνα με τις τοπικές εφημερίδες!!! Καταληκτική ημερομηνία για την συγκέντρωση των χρημάτων η 30ή Ιουλίου... 

 


 

Επειδή το εγχείρημα θα έχει νόημα μόνο αν ολοκληρωθεί, δέσμευσή μας είναι, τα ποσά που θα παρακατατεθούν στους ειδικούς λογαριασμούς, που δικαιούχους θα έχουν μόνο τους υπογράφοντες θεσμικούς, θα επιστραφούν στους δικαιούχους τους αν για οποιαδήποτε λόγο διαπιστωθεί ότι δεν είναι επιτεύξιμος ο σκοπός μας

 

 

απο τη νέα κρήτη

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
«Ναυαγεί» και το νέο σχέδιο για οικονομική ενίσχυση της Cretan Lines
5-oikonomiki-exnisxysi-cretan-lines_450x
• Δικαστική διαδικασία κατάσχεσης του πλοίου κινεί το απλήρωτο πλήρωμα
Λίγες ημέρες πριν την εκπνοή της παράτασης που έχει δώσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) για την επαναδρομόληση του «ΕΛΛΗ Τ.» στη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς, το οικονομικό αδιέξοδο στην Cretan Lines όχι μόνο παραμένει, αλλά ακόμα και η τελευταία προσπάθεια για την συγκέντρωση χρημάτων πέφτει στο κενό.
Οι θεσμικοί φορείς του νομού, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας και η τετραμελής επιτροπή πολιτών που συστάθηκε το τελευταίο δίμηνο, με σκοπό να ελέγξει την οικονομική κατάσταση του συνεταιρισμού και να διερευνήσει τις προοπτικές επιστροφής του πλοίου, μπορεί προ δεκαπενθημέρου να διατύπωσαν από κοινού νέα έκκληση στους Ρεθεμνιώτες, καλώντας τους, για μια ακόμη φορά, να πιστέψουν στο εγχείρημα και να το στηρίξουν οικονομικά, ωστόσο όλο αυτό το διάστημα ούτε ενδιαφέρον υπήρξε, ούτε οι ειδικοί τραπεζικοί λογαριασμοί, με δικαιούχους τους θεσμικούς φορείς του νομού, ανοίχτηκαν.
Το σχέδιο που παρουσίασαν στην τελευταία συνέντευξη Τύπου οι θεσμικοί φορείς (Μητροπολίτης, αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, θεματικός αντιπεριφερειάρχης, δήμαρχος Ρεθύμνου, βουλευτές, πρόεδρος Επιμελητηρίου), καθώς και τα μέλη της επιτροπής, «ναυάγησε» διότι για το άνοιγμα λογαριασμού ειδικού σκοπού απαιτείται η έκδοση άδειας εράνου, άρα δεν είναι εφικτό να συγκεντρωθούν χρήματα στα ονόματα των θεσμικών φορέων και στη συνέχεια να δοθούν για τις άμεσες υποχρεώσεις, ύψους 1,2 εκατ. ευρώ, του συνεταιρισμού.
Επομένως, παρά την πρόσφατη ανοιχτή επιστολή των θεσμικών του νομού για τη στήριξη της Cretan Lines και την διαβεβαίωση στους πολίτες ότι τα χρήματά τους θα έμεναν κλειστά σε έναν «κουμπαρά» μέχρι να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό, για την επιστροφή του πλοίου, η Τράπεζα της Ελλάδος δεν έδωσε έγκριση για το άνοιγμα λογαριασμών, με αποτέλεσμα το εγχείρημα να οδηγείται σε αδιέξοδο.

Η επιστολή και το πρόβλημα με το λογαριασμό

Σε επιστολή που απέστειλε την περασμένη Παρασκευή η αντιπεριφερειάρχης Μ. Λιονή στους θεσμικούς φορείς, αναφέρονται τα εξής: «Κατόπιν ενημέρωσης ότι για το άνοιγμα λογαριασμού ειδικού σκοπού απαιτείται η έκδοση απόφασης (άδειας εράνου) από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοιν. Μέριμνας της Π.Ε. Ρεθύμνης, σύμφωνα με το Ν. 5101/31 και ύστερα από διερεύνηση του θέματος σε συνεργασία με το Νομικό Σύμβουλο της Π.Ε. Ρεθύμνης και την αρμόδια υπηρεσία, διαπιστώθηκαν τα ακόλουθα:
Σύμφωνα με το Ν.  5101/31 η άδεια εράνου χορηγείται ή σε νομίμως αναγνωρισμένα σωματεία, ιδρύματα κ.λπ, ή σε Επιτροπές προβλεπόμενες από τον Αστικό Κώδικα, για την σύσταση των οποίων απαιτείται η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος. Επίσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ως άνω νόμου, για την ανάληψη χρημάτων από τον εν λόγω λογαριασμό απαιτείται κάθε φορά η έκδοση Υπουργικής Απόφασης, σε περίπτωση δε μη επίτευξης του σκοπού τα χρήματα που έχουν κατατεθεί στην Τράπεζα περιέρχονται στη διάθεση του υπουργού Πρόνοιας κ.λπ., ο οποίος με απόφασή του μπορεί να επιτρέψει τη διάθεση του ερανικού προϊόντος υπέρ άλλου παρεμφερούς σκοπού.
O σκοπός που επιδιώκεται στην προκειμένη περίπτωση δεν συμβαδίζει με τη διαδικασία του εράνου, όπου μεταξύ των άλλων, η διαχείριση των χρημάτων γίνεται κατόπιν δημοσιονομικού ελέγχου, η κατάθεσή τους γίνεται υποχρεωτικά σε λογαριασμό της ΕΤΕ και ποσοστό του διατίθεται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, ενώ η εκμετάλλευσή τους απαιτεί διοικητικές πράξεις και σε καμιά περίπτωση δεν επιστρέφεται στους καταθέτες το ποσό που έχουν εισφέρει».


«Μηδενικό ενδιαφέρον  για οικονομική ενίσχυση»

Ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης, σε δηλώσεις του στα «Ρ.Ν.» ανέφερε: «Θα πρέπει να βρεθεί μια άλλη λύση γιατί δημιουργούνται προβλήματα με το πόθεν έσχες στην Τράπεζα της Ελλάδος. Αν γίνει ερανική επιτροπή, τα χρήματα δεν θα μπορούν να επιστραφούν πίσω στον κόσμο. Ωστόσο, η ουσία είναι ότι ουδείς φορέας ή ιδιώτης επικοινώνησε μαζί μας για να δώσει χρήματα κι αυτό είναι το χειρότερο. Η έλλειψη ενδιαφέροντος, η έλλειψη ανταπόκρισης. Εμείς κάναμε έκκληση στον κόσμο, αλλά η ανταπόκριση μέχρι στιγμής είναι μηδενική».

Προς κατάσχεση και πλειστηριασμό το πλοίο

Τα υπέρογκα χρέη, που ανέρχονται στο ποσό των 5.091.925 ευρώ, «πνίγουν» την Cretan Lines, τα μέλη της διοίκησης της οποίας βρίσκονται διαρκώς τους τελευταίους μήνες στις δικαστικές αίθουσες, αντιμετωπίζοντας τα ασφαλιστικά μέτρα, τις επισχέσεις εργασίας στο πλοίο, τις οικονομικές απαιτήσεις του πληρώματος κ.ά. Μάλιστα, αν σήμερα δεν πληρωθούν οι ακάλυπτες συναλλαγματικές (έχουν λήξει από τις 30 Απριλίου), ύψους 65.000 ευρώ, σε πέντε μηχανικούς, θα δρομολογηθεί διαδικασία προσωρινής κατάσχεσης του πλοίου και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πλειστηριασμός.
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι την περασμένη εβδομάδα η Cretan Lines έχασε δικαστική υπόθεση στην Αθήνα, σχετικά με τις απλήρωτες συναλλαγματικές, και το δικαστήριο έδωσε διορία στο Δ.Σ. του συνεταιρισμού να καταβάλει τα χρήματα το αργότερο μέχρι τις 23 Ιουλίου, δηλαδή σήμερα. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, οι εργαζόμενοι, μέσω του δικηγόρου τους, θα κινήσουν τις διαδικασίες κατάσχεσης και πλειστηριασμού για το «ΕΛΛΗ Τ.».
Εν τω μεταξύ, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επόμενο διάστημα ακολουθεί η εκδίκαση και άλλων υποθέσεων απλήρωτων συναλλαγματικών προς το προσωπικό του πλοίου, ύψους 100.000 ευρώ περίπου, ενώ το συνολικό ύψος της οφειλής προς το προσωπικό πλησιάζει τις 800.000 ευρώ.

Διακοπή εργασιών

Εδώ και περίπου ένα μήνα έχουν διακοπεί οι εργασίες επισκευής της μηχανικής βλάβης στο πλοίο, καθώς το Λιμεναρχείο Κερατσινίου έχει προχωρήσει σε «απαγόρευση παντός έργου» εντός του «ΕΛΛΗ Τ.», λόγω των οφειλών της Cretan Lines.
Στο πλοίο παραμένουν δέκα άτομα, ως προσωπικό ασφαλείας, στα οποία επίσης δεν καταβάλλονται χρήματα όλο αυτό το διάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άνθρωπος που να ελπίζει ακόμα οτι θα δοθεί λύση και θα ξεκινήσει το πλοίο;

 

Απο την άλλη: Πως απειλείται με κατάσχεση ένα πλοίο, όταν δεν ανοίκει στην εταιρία, αλλά είναι ναυλωμένο από τον Τζανετάτο;

 

ΥΓ: Το 2ο ερώτημα δεν είναι ρητορικό!

Link to comment
Share on other sites

και ουσιαστικο. το πλοιο (οπως εχει γραφτει πολλες φορες στο τοπικ του πλοιου, της νυν και της πρωην εταιρειας, αλλα και στα τοπικα sites τις δυτικης κρητης) ειναι φορτωμενο με δανειο που συνηψε ο πλοιοκτητης αλλα υποχρεουται να αποπληρωνει ο ναυλωτης μεσω των δοσεων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σημασια τινος ειναι το πλοιο αλλα ποιος το εκμεταλευεται.Η ελληνικη νομοθεσια προβλεπει τα ακολουθα σε περιπτωση συντηρητικης κατασχεσης πλοιου

 

Αιτών στην αίτηση συντηρητικής κατάσχεσης μπορεί να είναι οποιοσδήποτε δανειστής του πλοιοκτήτη. Αιτών μπορεί να είναι και ο εκμεταλευόμενος το πλοίο (εφοπλιστής). Η αίτηση συντηρητικής κατάσχεσης μπορεί να απευθυνθεί κατά του κύριου του πλοίου (πλοιοκτήτoυ ή ναυλωτού κατά παραχώρηση) για τις απαιτήσεις όμως που απορρέουν από τον εφοπλισμό του πλοίου, όχι όμως και κατά του εφοπλιστή αφού δεν είναι κύριος του πλοίου.  Μπορεί επίσης να απευθυνθεί κατά του νέου πλοιοκτήτη (αγοραστή) για απαιτήσεις κατά του πωλητού εφόσον το πλοίο του οποίου ζητείται η συντηρητική κατάσχεση ήταν το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο του πρώην πλοιοκτήτου και οτι ο νέος πλοιοκτήτης ήταν γνώστης αυτού κατά τον χρόνο της μεταβίβασης.

 

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω... μιλάμε δηλαδή για χρέη της Endeavor προς τρίτους που βαρένουν το πλοίο και το απειλούν με κατάσχεση και όχι για τα χρέη της Cretan Lines;

Γιατί στο παραπάνω άρθρο που μας παρέθεσε ο kretanraki αναφέρει πως 

 

Τα υπέρογκα χρέη, που ανέρχονται στο ποσό των 5.091.925 ευρώ, «πνίγουν» την Cretan Lines, τα μέλη της διοίκησης της οποίας βρίσκονται διαρκώς τους τελευταίους μήνες στις δικαστικές αίθουσες, αντιμετωπίζοντας τα ασφαλιστικά μέτρα, τις επισχέσεις εργασίας στο πλοίο, τις οικονομικές απαιτήσεις του πληρώματος κ.ά. Μάλιστα, αν σήμερα δεν πληρωθούν οι ακάλυπτες συναλλαγματικές (έχουν λήξει από τις 30 Απριλίου), ύψους 65.000 ευρώ, σε πέντε μηχανικούς, θα δρομολογηθεί διαδικασία προσωρινής κατάσχεσης του πλοίου και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πλειστηριασμός.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι την περασμένη εβδομάδα η Cretan Lines έχασε δικαστική υπόθεση στην Αθήνα, σχετικά με τις απλήρωτες συναλλαγματικές, και το δικαστήριο έδωσε διορία στο Δ.Σ. του συνεταιρισμού να καταβάλει τα χρήματα το αργότερο μέχρι τις 23 Ιουλίου, δηλαδή σήμερα. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, οι εργαζόμενοι, μέσω του δικηγόρου τους, θα κινήσουν τις διαδικασίες κατάσχεσης και πλειστηριασμού για το «ΕΛΛΗ Τ.».

 

 

Οι παραπάνω εργαζόμενοι (5 μηχανικοί) δεν ανήκουν στο δυναμικό της Cretan Lines; Είναι της Endeavor?

Link to comment
Share on other sites

Τα 5 μυρια ειναι χρεη της Cretan προς διαφορους.Ο MarkCreta μας εχει πει εδω αναλυτικα προς ποιους ακριβως.Αναμεσα σε αυτους υπαρχει και οφειλη της Κρεταν προς τον Τζανετατο υψους 270.000 ευρω απο μη καταβληθεισα δοση αγορας του πλοιου.Αν και μικρο το ποσο στο συνολο των χρεων φυσικα και μπορει ο πλοιοκτητης να κατασχεσει το ιδιο του το πλοιο σε περιπτωση που ο ναυλωτης/αγοραστης δεν τον πληρωνει.Βεβαια ολα αυτα ειναι νομικες λεπτομερειες ανευ πρακτικης σημασιας γα εμας και τον απλο κοσμο που πρεπει να συνειδητοποιησουμε οτι''Ελλη Τ τελος''

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη εισφορά μελών και συμμετοχή σε Α.Ε. τα θέματα της Γ.Σ. της Cretan Lines
31/07/13 της Αγγελικής Καλλέργη
 


Σε έκτακτη γενική συνέλευση οδηγείται ο ναυτιλιακός συνεταιρισμός Cretan Lines και επίσημα, αφού χθες δόθηκε στη δημοσιότητα η πρόσκληση. Έτσι, το διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού καλεί τους συνεταίρους στην Γ.Σ. στις 25 Αυγούστου.
Ωστόσο, εάν η απαραίτητη απαρτία δεν επιτευχθεί οι άλλες ημερομηνίες σύγκλισης της γενικής συνέλευσης είναι η 1η Σεπτεμβρίου και η καταλήκτική είναι η 8η Σεπτεμβρίου.
Στην γενική συνέλευση τα μέλη του Δ.Σ. θα ενημερώσουν τους συνεταίρους για τις κρίσιμες στιγμές του συνεταιρισμού, ενώ θα γίνει ενημέρωση για την αναγκαία με βάση το νόμο περί συνεταιρισμών διαδικασίας αύξησης κεφαλαίου με επιβολή έκτακτης εισφοράς μελών. Αυτή είναι μία διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο, όταν οι συνεταιρισμοί αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Εάν η Γ.Σ. δεν εγκρίνει, την αύξηση με επιβολή έκτακτης εισφοράς, τότε ο συνεταιρισμός οδηγείται σε πτώχευση.
Ωστόσο, προκειμένου να μην υπάρξει ο κίνδυνος πτώχευσης γίνονται προσπάθειες από πλευράς Δ.Σ. για την συμμετοχή του συνεταιρισμού σε νέα Ανώνυμη Ναυτική Εταιρεία, που θα συσταθεί από Ρεθυμνιώτες Επιχειρηματίες, προκειμένου να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο κεφάλαιο, για να αποκτηθεί ακώλυτα η κυριότητα του πλοίου και η δρομολόγηση του, αλλά και να αντιμετωπιστούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται από πλευράς εργαζομένων η δικαστική διεκδίκηση των χρημάτων που τους οφείλονται. Μία ακόμα συζήτηση ασφαλιστικών μέτρων έγινε χθες στα Δικαστήρια του Πειραιά και οι εργαζόμενοι που τα έχουν καταθέσει, κατάφεραν να πάρουν προσωρινή διαταγή μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης στις αρχές Σεπτεμβρίου.
 

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτιλιακού Μεταφορικού Συνεταιρισμού CRETAN LINES «ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε.»,  προσκαλεί, όλα τα μέλη του,  σε έκτακτη Γενική Συνέλευση,  που θα πραγματοποιηθεί στις 25-08-2013,  ημέρα Κυριακή και ώρα 10.30’ π.μ.,  στο κτίριο «ΔΕΛΦΙΝΙ» Βόρεια είσοδο, στο Ρέθυμνο, σύμφωνα με τα άρθρα 11 παρ.2,  16, παρ.1, 20, 21, 22, 23 και 34 του Καταστατικού και του άρθρου 11 του Ν.1667/1986, με τα εξής θέματα:
1. Προ ημερήσιας διάταξης, οριστική έγκριση ή μη,  της εγγραφής των νέων μελών Συνεταιρισμού,  με βάση την αποδοχή ή μη των αιτήσεών τους,  από το Δ.Σ. (άρθρο 6 παρ.2 καταστατικού).
2. Ενημέρωση από το Διοικητικό Συμβούλιο, για τα πεπραγμένα της χρήσης  από 29/4 – 25/8/2013.
3. Ενημέρωση από το Δ.Σ. με βάση τα σημερινά οικονομικά δεδομένα,  για την αναγκαία εκ του Νόμου αύξηση κεφαλαίου, με επιβολή έκτακτης εισφοράς μελών κατ αναλογία Συνεταιριστικών μερίδων, προς κάλυψη των ληξιπροθέσμων οφειλών και ζημιών, σύμφωνα με την παρ. 2 άρθρου 34 του καταστατικού και την παρ. 1 άρθρου 11 του Ν.1667/1986 «περί Συνεταιρισμών» που απαιτεί όμως αυξημένη πλειοψηφία απαρτίας 2/3 των μελών (1.900 περίπου) και απόλυτη πλειοψηφία (951 μελών) για την έγκριση της, πράγμα δηλαδή που αδύνατο να υλοποιηθεί, οπότε σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 35, αν η επιβολή έκτακτης εισφοράς αποτύχει, ο Συνεταιρισμός κηρύσσεται σε πτώχευση. Για τους λόγους αυτούς, το Δ.Σ. προτείνει εναλλακτικά την εθελοντική αύξηση Συνεταιριστικού κεφαλαίου, κατ αναλογία των Συνεταιριστικών μερίδων και εάν αυτό δεν αποφασιστεί, τότε προτείνει το επόμενο 4ο θέμα.
4. Συμμετοχή του Συνεταιρισμού σε νέα Ανώνυμη Ναυτική Εταιρία, που θα συσταθεί από Ρεθυμνιώτες Επιχειρηματίες, προκειμένου να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο κεφάλαιο, για να αποκτηθεί ακώλυτα η κυριότητα του πλοίου και η δρομολόγηση του, αλλά και να αντιμετωπιστούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές.
5. Εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού και Εποπτικού Συμβουλίου, σύμφωνα με τα άρθρα 11 παρ.2 και 16 παρ. 1 του Καταστατικού. Σημειώνεται πως οι υποψήφιοι για το Διοικητικό και Εποπτικό Συμβούλιο, θα πρέπει, μετά την προκήρυξη των εκλογών και τουλάχιστον δεκαπέντε ημέρες πριν από την ορισθείσα για τη σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης ημέρα, (10-8-13), να καταθέσουν γραπτή αίτηση προς τη διοίκηση του Συνεταιρισμού και να καταβάλουν το ισόποσο παραβόλου, του οποίου το ύψος θα ορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο. Οι υποψηφιότητες του Διοικητικού και του Εποπτικού Συμβουλίου, ανακοινώνονται, με δημοσίευση σε μία τουλάχιστον ημερήσια τοπική εφημερίδα της έδρας του Συνεταιρισμού, την μεθεπομένη  ημέρα από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων.
Εάν η Γ.Σ,  λόγω μη απαρτίας δεν πραγματοποιηθεί στις 25-08-2013 (απαιτείται απαρτία ½ του συνόλου των μελών),  συγκαλείται εκ νέου, με τα ίδια θέματα,  την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο την επόμενη Κυριακή 1-9-2013. Εάν και πάλι δεν πραγματοποιηθεί λόγω μη απαρτίας (απαιτείται το 1/5 του συνόλου των μελών),  θα πραγματοποιηθεί τελικά, την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο και με τα ίδια θέματα, την Κυριακή 8-9-2013 (που απαιτείται  μόνο το 5% του συνόλου των μελών).

• Στην Γενική Συνέλευση έχουν δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να μετέχουν όλοι οι Συνέταιροι μόνο αυτοπροσώπως, με αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας.

• Δεν επιτρέπεται η εκπροσώπηση με  εξουσιοδότηση ή  δια πληρεξουσίου αντιπροσώπου.

• Μπορούν να εγγραφούν μέλη και να συμμετέχουν στη Γ.Σ., όσοι επιθυμούν να αγοράσουν μια τουλάχιστον υποχρεωτική μερίδα των 100 ευρώ, μέχρι και το Σάββατο 25-08-2013, που το Δ.Σ. θα συνεδριάσει για την αποδοχή ή μη της εγγραφής.

• Τα Νομικά Πρόσωπα – μέλη του Συνεταιρισμού,  παρίστανται στη Γενική Συνέλευση δια του νομίμου εκπροσώπου τους,  ή δια αντιπροσώπου που εξουσιοδοτείται προς τούτο από τα αρμόδια όργανα αυτών.  Σε κάθε περίπτωση προσκομίζει σχετικό θεωρημένο έγγραφο.  Στην περίπτωση κατά την οποία Συνέταιρος μετέχει στην Γενική Συνέλευση και ως Νόμιμος Εκπρόσωπος Νομικού Προσώπου ή περισσοτέρων του ενός Νομικών Προσώπων με έδρα την Ελλάδα,  ψηφίζει αντίστοιχα μόνο μέχρι πέντε φορές, για τις ιδιότητες που κατέχει.

Διευκρινίζεται, πως λόγω των προαναφερθέντων ποσοστών απαρτίας 1ης και 2ης Γ.Σ., εκτιμάται ότι τελικά θα πραγματοποιηθεί οπωσδήποτε η 3η κατά σειρά έκτακτη Γ.Σ., την Κυριακή 8-09-2013, που απαιτείται  απαρτία μόνο 145 περίπου μελών. (2.900 χ 5%).

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H 3η επαναληπτική έκτακτη Γενική Συνέλευση της Cretan Lines πρόκειται να πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή στις 10.30 το πρωί στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη». Στην γενική συνέλευση τα μέλη του Δ.Σ. θα ενημερώσουν τους συνεταίρους για τις κρίσιμες στιγμές του συνεταιρισμού, ενώ θα γίνει ενημέρωση για την αναγκαία με βάση το νόμο περί συνεταιρισμών διαδικασίας αύξησης κεφαλαίου με επιβολή έκτακτης εισφοράς μελών.

Αυτή είναι μία διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο, όταν οι συνεταιρισμοί αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Εάν η Γ.Σ. δεν εγκρίνει, την αύξηση με επιβολή έκτακτης εισφοράς, τότε ο συνεταιρισμός οδηγείται σε πτώχευση. Ωστόσο, για να μην υπάρξει αυτό το ενδεχόμενο, γίνεται προσπάθεια σύστασης μίας Α.Ε., με στόχο την συμμετοχή της Cretan Lines.

 

Πηγη: Goodnet

Link to comment
Share on other sites

"Σανίδα" σωτηρίας για την "CRETAN LINES"

 


Τη συμμετοχή της 'CRETAN LINES' σε νέα Ανώνυμη Ναυτική Εταιρεία αποφάσισε η Γενική Συνέλευση του Συνεταιρισμού, που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο κλειστό Γυμναστήριο 'Μελίνα Μερκούρη'.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία δεν οδηγείται σε πτώχευση και θα γίνει προσπάθεια σύστασης ανώνυμης εταιρείας προκειμένου να διασφαλιστούν τα χρήματα των μετόχων, να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό για την απόκτηση της κυριότητας του 'ELLI T.' και τη δρομολόγησή του και να αντιμετωπισθούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Συνεταιρισμού.
Η Συνέλευση πραγματοποιήθηκε με πολύ μικρή συμμετοχή μετόχων και απούσης της πλειοψηφίας των εκπροσώπων των θεσμικών Αρχών.
Στην έναρξη της Συνέλευσης ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της 'CRETAN LINES', κύριοι Συλιγάρδος και Δούσμανης, προχώρησαν σε έναν απολογισμό των πεπραγμένων της Διοίκησης στον οποίο επέμειναν ότι η εταιρεία έχει οδηγηθεί ένα βήμα πριν την καταστροφή λόγω της παραπληροφόρησης των Ρεθυμνιωτών από κάποιους οι οποίοι θέλουν να διαβάλουν την εταιρεία, ενώ τόνισαν ξανά ότι οι Αρχές του τόπου δεν στήριξαν την προσπάθεια που κατέβαλε η εταιρεία για να φέρει το καράβι στο Ρέθυμνο

Link to comment
Share on other sites

Για ποιές Αρχές του Ρεθύμνου μιλάμε? ...Και εγώ που νόμιζα ότι άπαντες, και ο Μητροπολίτης κ. Ευγένιος και ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Μαρινάκης στήριζαν όλες τις προσπάθειές τους, όπως τα ίδια τα στελέχη της εταιρείας διατυμπάνιζαν μέχρι πρότινος! Αν βέβαια εννοούν ότι θέλουν να ανοίξουν ταμεία και να τους χρηματοδοτήσουν, αυτά τελείωσαν, ούτε υπάρχουν πλέον κορόιδα σε εποχή γενικότερης ανέχειας. Και η (διαχρονική) ερώτησή μου ισχύει, γιατί δεν κυνήγησαν αυτούς που ξεπούλησαν την πάλαι κραταιά ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ και θησαύρισαν, αλλά τα βάζουν τώρα με όποιον βρούν? Πόσοι πείστηκαν ότι οι εκθέσεις βιωσιμότητας μιας νεοσύστατης εταιρείας ήταν αντικειμενικές και αξιόπιστες? Οι αρχαίοι έλεγαν "μνήμη καλόν". Δεν φαίνεται να υπάρχει σήμερα όμως, σε μια μεγάλη μερίδα των ρεθεμνιωτών.

 

Και επειδή η καραμέλα με το Βαρδινογιάννη δεν πουλάει πλέον, ας κάνει κανείς μια βόλτα στους ντόκους να δει πόσοι αυτοκινητιστές αλλά και επιβάτες του Ρεθύμνου ταξιδεύουν μέσω Ηρακλείου με τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, πιστεύετε δηλαδή ότι μόνο η ΑΝΕΚ είναι ο "κακός" της υπόθεσης" ? Δυστυχώς, για όσους πιστεύουν στα σύγχρονα παραμύθια που πλασσσάρει το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, υπάρχουν περισσότεροι του ενός "κακοί λύκοι" (που γιατί να είναι κακοί αλλωστε? Τη δουλειά τους κάνουν).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το νεο ΔΣ της Cretan Lines

 

Σήμερα την 9-9-2013 και ώρα 19:00 συνήλθαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου που εκλέχτηκαν στις Εκλογές της 8ης -9-2013 μετά από πρόσκληση του πλειοψηφήσαντος συμβούλου ώστε να εκλεγούν οι Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος Αʼ και Βʼ, Γραμματέας και Ταμίας.Μετά απο διαλογική συζήτηση και μυστική ψηφοφορία εξελέγησαν οι παρακάτω :ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΔΟΥΣΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Αʼ : ΤΣΟΥΝΤΑΝΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Βʼ : ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΤΑΜΙΑΣ : ΒΑΡΟΤΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΑΜΙΑΣ : ΠΕΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΥΠΟΥ : ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ Για το Διοικήτικο Συμβούλιο Ο Πρόεδρος ΔΟΥΣΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

27-09-2013 | Πρωτοσέλιδο

Ναυαγεί η προσπάθεια για σύσταση ναυτικής εταιρείας
 Σε ναυάγιο φαίνεται πως οδηγείται η προσπάθεια για σύσταση νέας ναυτικής εταιρείας με τη συμμετοχή της CRETAN LINES, όπως είχε αποφασιστεί στη γενική συνέλευση του συνεταιρισμού.

Ο επιχειρηματικός κόσμος του Ρεθύμνου που είχε εκφράσει ενδιαφέρον για δημιουργία εταιρείας δεν επιθυμεί τη συμμετοχή του συνεταιρισμού σε αυτήν λόγω των χρεών που «κουβαλάει» η CRETAN LINES.

Ωστόσο το Διοικητικό Συμβούλιο του συνεταιρισμού αποφάσισε στην προχθεσινή του συνέλευση τη συνέχιση της λειτουργίας του και να καταβάλει κάθε προσπάθεια να βγάλει από το οικονομικό αδιέξοδο την CRETAN LINES.

Στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, συμμετείχαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιος, ο Βουλευτής κ. Ανδρέας Ξανθός, ο εκπρόσωπος του Βουλευτή κ. Ιωάννη Κεφαλογιάννη, κ. Τρουλινός, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Λαμπρινός, ο Αντιδήμαρχος κ. Νίκος Κονταξάκης ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Ρεθύμνου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, μετά από διαλογική συζήτηση ψηφίστηκε ομόφωνα η συνέχιση του συνεταιρισμού.

Υπενθυμίζουμε ότι το πλοίο ELLI T. βρίσκεται στη Δραπετσώνα, μετά τη βλάβη που υπέστη. Ο συνεταιρισμός έχει καταβάλει στην τράπεζα ενάμιση εκατομμύριο δολάρια περίπου για τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της και συνεχίζει τις διαπραγματεύσεις με το πλήρωμα και όλους όσους χρωστάει χρήματα.

Μιλώντας στον Τeam Fm, o πρόεδρος της CRETAN LINES, κ. Γιώργος Δούσμανης τόνισε πως στις συναντήσεις που έγιναν για να συζητηθεί το ενδεχόμενο σύστασης ναυτικής εταιρείας με επιχειρηματίες του Ρεθύμνου, το κλίμα δεν ήταν θετικό.

«Δεν ευοδώθηκε η προσπάθεια γιατί κανείς δεν θέλει την Cretan Lines να συμμετέχει επειδή λένε ότι έχει ένα βαρίδι της τάξεως των 5 εκατομμυρίω. Είναι πράγματι τόσα όσα χρωστάμε αλλά έχουμε κι ένα αντικείμενο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, το πλοίο,  το οποίο πρέπει να στηρίξουμε για να γυρίσει στο Ρέθυμνο».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι αν σταματούσε τη λειτουργία της η Cretan Lines θα σταματούσαν οι προσπάθειες να έρθει πλοίο στο Ρέθυμνο, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο δεν ενδιαφέρεται κανείς άλλος σοβαρά γι’ αυτό.

«Το εγχείρημα είναι πολύ μεγάλο και χρειάζονται πολλά χρήματα. Εμείς θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε ότι αξίζει τον κόπο να συνεχίσουμε».

Ερωτηθείς σχετικά με τον αν ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου μετέφερε πράγματι την πρόθεση του ρεθυμνιώτη Υπουργού Κωστή Χατζηδάκη να μεσολαβήσει στην Εθνική Τράπεζα για να δοθεί δάνειο με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει έγγραφη στήριξη του συνεταιρισμού από τους θεσμικούς φορείς, ο κ. Δούσμανης δεν το αρνήθηκε.

 

 

by goodnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

4-12-2013

 

«Ζωντανό» είναι το εγχείρημα της Cretan Lines σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, που εξακολουθούν να ελπίζουν στη σωτηρία του πλοίου ΕΛΛΗ Τ. με τη μεταβίβασή τους στην κυριότητα του συνεταιρισμού και στην έναρξη των δρομολογίων του στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς.

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Γιώργος Δούσμανης μίλησε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM «Πρώτη Γραμμή», όπου υποστήριξε ότι «η Cretan Lines παραμένει ζωντανή» και έκανε ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις.

Για μία ακόμα φορά, όμως, τόνισε πως το κυρίαρχο ζήτημα είναι το οικονομικό, υποστηρίζοντας ότι άμεσα απαιτούνται περίπου 600 χιλιάδες ευρώ, ώστε να επιτευχθεί η μεταβίβαση του πλοίου στην εταιρεία, ενώ ακολούθως τα στελέχη της C.L. θα αναζητήσουν τα υπόλοιπα χρήματα – περίπου 1,5 εκ. ευρώ – που χρειάζονται για να πληρωθούν οι υποχρεώσεις και να δρομολογηθεί το πλοίο στη γραμμή.

Μέχρι στιγμής, έχουν δοθεί 2,8 εκ. ευρώ από την εταιρεία για το πλοίο, τα χρήματα που έχει πάρει η Cretan Lines από την ασφαλιστική εταιρεία καταβάλλονται στην τράπεζα και απομένουν περίπου 600 χιλιάδες για να γίνει δυνατή η αποπληρωμή των δόσεων και άρα η μεταβίβαση του πλοίου. «Αυτά χρειάζονται για να έρθει στην κυριότητα της εταιρείας. Για μένα είναι παράλογο να σκεφτόμαστε ότι το πλοίο αυτό έχει χαθεί. Είμαστε πολύ κοντά στην απόκτησή του και όλα τα υπόλοιπα, αν ξεκινήσει να δουλεύει το πλοίο, είναι πιο εύκολα», είπε ο ίδιος.

Τον τελευταίο μήνα έχουν γίνει προσπάθειες για τη μεταφορά του πλοίου από τον μόλο της Δραπετσώνας στο μόλο Αμπελάκια της Ελευσίνας, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται χρήματα. «Καταφέραμε και πήραμε το πλοίο από το μόλο της Δραπετσώνας και το μεταφέραμε στα Αμπελάκια της Ελευσίνας. Δεν σας κρύβω ότι ήταν μία δύσκολη προσπάθεια, γιατί το πλοίο έχει ασφαλιστικά μέτρα, έχει κατασχέσεις και είναι δύσκολο να το μεταφέρεις από ένα σημείο σε άλλο. Παρόλα αυτά με δικαστικές αποφάσεις, καταφέραμε να το μεταφέρουμε σε σημείο πιο σίγουρο. Από τα 51 χιλιάδες ευρώ που δίναμε, πέσαμε στα 8.500 ευρώ το μήνα, οπότε κατ’ αρχήν είναι μία καλή εξέλιξη και εμείς συνεχίζουμε με το στόχο μας, που είναι η μεταβίβαση του πλοίου για να μπορέσουμε να μιλήσουμε διαφορετικά στον κόσμο ώστε να μας βοηθήσει κι αυτός».

Ο κ. Δούσμανης δεν έκρυψε την πικρία του για το γεγονός ότι οι ρεθυμνιώτες είναι επιφυλακτικοί με την οικονομική στήριξη της εταιρείας, υποστηρίζοντας: «Αισθανόμαστε μόνοι, γιατί όλες αυτές οι προσπάθειες που κάνουμε χρειάζονται λεφτά, πράγμα που δεν υπάρχει. Έχουμε προσωπικά εξασθενήσει, αλλά δεν το βάζουμε κάτω και προσπαθούμε να πετύχουμε το σκοπό μας, να ξαναγυρίσει δηλαδή το πλοίο στο Ρέθυμνο. Ξέρουμε ότι υπάρχει πρόβλημα στην αγορά, όμως αν θέλουμε καράβι στο Ρέθυμνο πρέπει όλοι να δείχνουμε τη βοήθειά μας, έστω και με λίγα χρήματα».

Συμπλήρωσε, πάντως, πως εάν δεν γίνει η μεταβίβαση του πλοίου, τα στελέχη της εταιρείας δεν πρόκειται να ζητήσουν χρήματα από τους ρεθυμνιώτες. «Αν δεν γίνει η μεταβίβαση του πλοίου, δεν θα βγούμε στον κόσμο να ζητήσουμε λεφτά».

Σε ό,τι αφορά τις φθορές που προέκυψαν στο πλοίο, στον κεντρικό πίνακα και την απώλεια τηλεοράσεων και μηχανημάτων από το χώρο του λογιστηρίου, ο πρόεδρος της CL είπε πως για το θέμα έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη μετά την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου. Επιπλέον, υποστήριξε ότι υπάρχει 24ωρη φύλαξη και πως στο εξής δεν θα δημιουργηθούν άλλα προβλήματα.

«Χάθηκαν πέντε τηλεοράσεις και κάποια μηχανήματα από το λογιστήριο, έγιναν ζημιές στον κεντρικό πίνακα, αλλά αυτά σταμάτησαν. Έχουν πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης. Σίγουρα η δικαιοσύνη θα αποδοθεί. Είναι υπεύθυνοι οι φύλακες, που ήταν στο πλοίο, είτε τα πήραν είτε όχι. Αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να κάτσουν να βρουν μία άκρη, γιατί αν δεν το κάνουν, θα το κάνουμε εμείς με τη δικαιοσύνη. Έχει γίνει μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Και κανείς δεν θα πάρει χρήματα αν δεν ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση».

Α.Κ.

 

Πηγή Goodnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για μία ακόμα φορά, όμως, τόνισε πως το κυρίαρχο ζήτημα είναι το οικονομικό, υποστηρίζοντας ότι άμεσα απαιτούνται περίπου 600 χιλιάδες ευρώ, ώστε να επιτευχθεί η μεταβίβαση του πλοίου στην εταιρεία, ενώ ακολούθως τα στελέχη της C.L. θα αναζητήσουν τα υπόλοιπα χρήματα – περίπου 1,5 εκ. ευρώ – που χρειάζονται για να πληρωθούν οι υποχρεώσεις και να δρομολογηθεί το πλοίο στη γραμμή.

Πηγή Goodnet

 

Προς το παρόν, ακριβώς 600 χιλ ευρώ απαιτεί και το δημόσιο. από την εταιρεία.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...