iason Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Οι τελευταίες εξελίξεις και ανακοινώσεις από "ΤΑ ΝΕΑ": http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070426&nid=4582286 Το ίδιο και στο in.gr: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=797559&lngDtrID=244
proud_ionian Posted May 16, 2007 Author Posted May 16, 2007 και στο site της air sea lines, γινεται αναφορα σε επικειμενη εναρξη δρομολογιων απο λαυριο για τα νησια του αιγαιου, ενω και στη ζακυνθο υποσχονται δρομολογια για πολλους προορισμους. επισης η βαση στα Γουβια της Κερκυρας, πηρε πιστοποιηση Schengen.
iason Posted May 17, 2007 Posted May 17, 2007 Σύμφωνα με δημοσίευμα στο in.gr τα δρομολόγια ξεκίνησαν ήδη. Η εταιρεία δεν έχει κάποια σχετική ανακοίνωση, εμφανίζει όμως κανονικά τα συγκεκριμένα δρομολόγια στο πρόγραμμά της. Για το τρέχον δεκαπενθήμερο φαίνεται να γίνονται τα ακόλουθα δρομολόγια: 1. ΚΩΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ 2. ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ 3. ΜΥΚΟΝΟΣ - ΛΑΥΡΙΟ 4. ΛΑΥΡΙΟ - ΠΑΡΟΣ 5. ΛΑΥΡΙΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 6. ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΑΘΗΝΑΣ (!) Από μια πρόχειρη ματιά, με βάση τις ώρες των δρομολογίων, φαίνεται ότι το σύνολο των πτήσεων εκτελείται με ένα και μόνο αεροπλάνο που ξεκινάει το πρωί από την ΚΩ και επιστρέφει ξανά εκεί, ακολουθώντας τη διαδρομή: ΚΩΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΛΑΥΡΙΟ - ΠΑΡΟΣ - ΛΑΥΡΙΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΛΑΥΡΙΟ - ΜΥΚΟΝΟΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ και κάνοντας ενδιάμεσα το μεσημέρι μια βόλτα για "αξιοθέατα". Πηγή: in.gr http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=802195&lngDtrID=244
Artevelde Posted May 17, 2007 Posted May 17, 2007 Να προσθεσω εδω οτι στην Παρο δε το υδροπλανο προσγειωνεται κανονικα στο αεροδρομιο, δεν προσθαλασσωνεται στο λιμανι ελλειψει υποδομων οπως εχει αναφερει η εταιρεια
ΛΑΣΙΘΙ Posted May 17, 2007 Posted May 17, 2007 Από Ναυτεμπορική 17/5 21:43 ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ, ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ, ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ ΨΑΡΑ Χωρίς σχόλιο...
proud_ionian Posted May 18, 2007 Author Posted May 18, 2007 Δεν είναι λύσηΔοκιμαστική πτήση με υδροπλάνο από το Λαύριο στα Ψαρά επρόκειτο να πραγματοποιήσουν οι υπουργοί Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης και Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης και στην παρέα είχε «κολλήσει» και ο του Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης. Ομως χθες ανακοινώθηκε ότι ματαιώνεται, λόγω καιρού, το δοκιμαστικό δρομολόγιο υδροπλάνου. Τι σημαίνει αυτό; Οτι με λίγα Μποφόρ κατακαλόκαιρο τα υδροπλάνα δεν πετούν, πόσω μάλλον καταχείμωνο, και ότι η λύση στη συγκοινωνία για τα μικρά νησιά είναι καράβια και λιμάνια. Ολα τα άλλα είναι «παρηγοριά στον άρρωστο...». Σ.ΜΠΑ. του (Μυτιληνιου) στρατη μπαλασκα, απο τα παραπολιτικα της σημερινης "ελευθεροτυπιας".
Hastaroth Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Τα'λεγα ή δέν τά'λεγα;(12.03.2007) Καί όχι μόνο εγώ,ο μή ανήκων εις τον χώρο,αλλά και στο αντίστοιχο φόρουμ (www.airliners.gr) τά έγραφαν και πιλότοι. Οταν δέν μπορούν να δέσουν ακόμα και μεγάλα βαπόρια στά νησιά τού Αιγαίου μόλις πιάσει λίγο μπωφόρι,πώς θά προσθαλασσωθούν τά -πολύ μικρότερα- υδροπλάνα;(που μάλιστα η προσθαλάσσωση πρέπει να γίνη στά ανοιχτά και όχι μέσα στη λιμενολεκάνη...)
speedrunner Posted June 14, 2007 Posted June 14, 2007 pantos xthes sdto limani ths folegandrou eixan erthei atoma apo thn etairia gia na metrisoun to limani kai gia to pou mporei na prosthalasothei. opoios exei erthei sthn folegandro katalavenei oti h prosegkisei twn ploiwn einai poly dyskolh. poso malon gia ta ydroplana. lol.
proud_ionian Posted June 17, 2007 Author Posted June 17, 2007 ...ενώ προχώρησε και η δωρεάν χορήγηση εισιτηρίων και η ναύλωση υδροπλάνων για την άγονη γραμμή και τα πολύ μικρά νησιά του Αιγαίου... τι θελει να πει ο ποιητης μανωλης αναγνωστ... ουπς Κεφαλογιαννης. τελικα δεν ξεκινησαν απο τον καναδα για να ρισκαρουν και να κερδισουν; επαιξαν στα σιγουρα; το εχει ξανακουσει αυτο κανεις; εγινε καποιος διαγωνισμος;
LEFTERIS68 Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Επειδή έτυχε και μίλησα με κάποιους ανθρώπους της εταιρείας αυτές τις μέρες μου είπαν και μένα ότι θα κάνουν επιχορηγούμενα δρομολόγια σε άγονα νησάκια ύστερα από παράκληση του Υπουργείου.Μου ανέφεραν για παράδειγμα την Σίκινο.
Hastaroth Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Η θερινή περίοδος εμβήκεν και ο κύριος Κεφαλογιάννης,αντί να κοιτάξη τά χάλια τής ακτοπλοϊας,ασχολείται μέ τά (δύο πρός το παρόν,μοναδικά υπάρχοντα εν Ελλάδι) υδροπλάνα. Τελικά είναι υπουργός εμπορικής ναυτιλίας ή υπουργός αεροπορίας ο εν λόγω κύριος; Πέραν,βεβαίως,τού γεγονότος που επισημαίνει ο proud,οτι δηλαδή ποίος πληρώνει την δωρεάν χορήγηση εισιτηρίων καί πώς έγινε η ναύλωση τών υδροπλάνων (άνευ διαγωνισμού); Καί εν πάσι περιπτώσει,μέ υδροπλανάκια τών 19 θέσεων που μέ τό παραμικρό swell πάνω από το επιτρεπόμενο 1m καί μέ μισό μπωφοράκι πάνω από τα επιτρεπόμενα 3 κουρνιάζουν στην βάση τους και δέν εκτελούν ουδέν δρομολόγιον,δέν λύνεται το πρόβλημα τής συγκοινωνίας μέ τά νησιά τού Αιγαίου. Γιά να μήν πώ οτι ούτε κάν μέ τά (μεγαλύτερα) Beriev θά βλέπαμε φώς στο βάθος τού τούνελ....
iason Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Από το in.gr http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=810595&lngDtrID=244
Stratos Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Μπορεί η κυβέρνηση και τα υπουργεία της να έχουν αναλάβει την "περίθαλψη" και προώθηση της εταιρίας υδροπλάνων, αλλά εγώ μαθαίνω ότι περνώντας μιά βόλτα απο κεί η ΙΑΤΑ τα βρήκε όλα μπάχαλο, και προς το παρον τους καθυστερούν..
giorgosz Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Νέα εξέλιξη που αφορά την εταιρία σύμφωνα με την Ναυτεμπορική. Έτσι, οι άγονες γραμμές αφορούν και την αεροπλοϊα, με την Ο.Α. να ζητά να μην πετάει η AirSeaLines προς Κάλυμνο και Πάρο, αφού είναι επιδοτούμενες γραμμές. Να δούμε τί θα γίνει και με αυτό. Η εταιρία πάντως σκοπεύει να αυξήσει το στόλο αλλά και τους προορισμούς της. Εμένα ειδικά το Λαύριο-Νίσυρος πολύ μου αρέσει
Orestis Posted June 28, 2007 Posted June 28, 2007 Η AirSea Lines κέρδισε σήμερα την προσωρινή διαταγή για τη συνέχιση των δρομολογίων της, κάτι που ανέμεναν από χθες νομικοί κύκλοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών
Orestis Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε σε γνωστό μου η μετάβαση του στην Πάρο με υδροπλάνο από το Λαύριο. Από τα θετικά του σχόλια ξεχωρίζω τον ενθουσιασμό του που πάρκαρε άνετα λίγα μέτρα μακριά από το υδροπλάνο, την ταχύτητα της μετάβασης και την όμορφη θέα (ιδανική για shipfriends) αφού η πτήση γίνεται σε σχετικά χαμηλό ύψος. Στα αρνητικά, το “απαγορευτικό” που έβγαλε μισή ώρα πριν την επιστροφή του την Κυριακή, λόγω έντονου κυματισμού στο Λαύριο.
Stratos Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Μία θέα από αεροπορικό μέσο δεν μπορεί ποτέ να είναι "ιδανική για shipfriends"! :D 'Οσο και ωραία και να είναι από κει πάνω,είναι μια ιερόσυλη καταστάση. Αν δεν είσαι από απόσταση που να μυρίζεις την αλμύρα, "τι να το κάνεις"..?
georgios express Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Ζημιά που την πάθαμε . Δεν προλάβαμε το κελεπούρι...
Leo Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Περισσότερα και αναλυτικότερα βρήκα στο Capital http://www.capital.gr/news.asp?Details=332343
Hastaroth Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Αυτή η ιστορία,δηλαδή νά λειτουργή μιά εταιρεία χωρίς να υπάρχη ξεκαθαρισμένο νομικό πλαίσιο που να την αφορά,δέν μπορεί να θεωρηθή ιδιαίτερα κολακευτική γιά την χώρα. Υποψιάζομαι πάντως οτι η αναστολή τών πτήσεων ειδικά στό Αιγαίο έχει να κάνη και μέ τά μελτεμάκια που επικρατούν αυτές τίς μέρες,οπότε βέβαια καταφαίνεται και η λειτουργική αδυναμία τού ίδιου τού μεταφορικού μέσου....
marioskef Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Ενα σχετικό και κατατοπιστικό ρεπορτάζ στο SKAI http://www.skai.gr/master_avod.php?id=54920
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 Greece's seaplanes seek to simplify island-hoppingWed Aug 8, 2007 By Karolos Grohmann ATHENS (Reuters) - Greece's only seaplane operator promises tourists cheaper and faster access to remote islands as well as a nostalgic feel of the pioneering days of air travel. However, regulatory and safety issues have meant that AirSea Lines has endured a bumpy ride since its launch last year. The Canadian-led company had to stop flying its two Twin Otter DHC-6 planes, that can carry up to 19 passengers each, to meet new safety standards just two months after acquiring routes serving the popular Aegean island market. "In Greece, when you fly you are considered a plane and when you land you are a vessel," Michael Assariotis, the company's sales and marketing manager, said on Wednesday. "We built the whole regulatory framework from scratch as it did not exist before," Assariotis said. Greece's flourishing tourism industry and over 250 inhabited islands, many of them top tourist destinations, offer a huge opportunity to anyone starting a seaplane link to the mainland. Seaplanes can fly to places with no airport infrastructure and where ferries do not travel due to high costs, cutting down travel time to a fraction. An eight-hour ferry voyage to the island of Ios from the port of Piraeus near Athens for example is only a 40-minute flight by seaplane and a lot less rocky, Assariotis said. But AirSea Lines has faced a series of obstacles. Opposition from ferry operators who saw AirSea Lines as cutting into their Aegean business, a legal battle with state carrier Olympic Airlines over subsidized routes and getting permission to land on water were some of the problems. The head of Greece's union of coastal shipping enterprises said some members had reservations about the introduction of seaplanes but said ultimately it was good for the islands. "We have to see this as Greeks and I see this as something very positive. Especially as they fly from island to island," union president Michael Sakellis, who is also CEO of Blue Star Ferries told Reuters. "We cannot say we only want ships and no planes." Seaplane services have recently sprung up in Italy, Malta and Scotland, pointing towards a revival in Europe of a form of travel popular among the wealthy before World War Two. "Seaplanes bring back the simplicity of flying, they bring back the golden age of aviation," Assariotis said http://ca.today.reuters.com/news/NewsArticle.aspx?type=domesticNews&storyID=uri:2007-08-08T131757Z_01_HO847820_RTRIDST_0_CANADA-GREECE-SEAPLANES-COL.XML&pageNumber=0&summit= Σιγά μη σκιάχτηκε η BSF ή ο Αγούδημος από τα 19θέσια υδροπλάνα. Ενδεχομένως...κανένας "ταχύπλοος"...Πάντως, δεν λέει πότε θα ξαναρχίσουν τα δρομολόγια. Παραμονή εκλογών...άραγε?
Hastaroth Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Μερικά σχολιάκια επί τού παρατεθέντος κειμένου: 1."In Greece, when you fly you are considered a plane and when you land you are a vessel," Michael Assariotis, the company's sales and marketing manager, said on Wednesday. Δηλαδή τί ήθελε ο κύριος Ασσαριώτης;Οταν πετάς να θεωρήσαι..πλοίο μέ φτερά; 2."Seaplane services have recently sprung up in Italy, Malta and Scotland, pointing towards a revival in Europe of a form of travel popular among the wealthy before World War Two". Οπως είπε σέ συγγενικό μου πρόσωπο κάποιος που έχει ασχοληθεί μέ το θέμα τών υδροπλάνων,η άποψή του είναι οτι το μέσο αυτό δέν είναι κατάλληλο γιά χρήση σέ θάλασσες,επειδή η συντήρησή του στη περίπτωση αυτή είναι δαπανηρότερη (λόγω τής διάβρωσης τού μετάλλου τών υδροπλάνων από το θαλάσσιο νερό). Προσωπικά,εκτός από την Chalks,που έχει μερικά Grumman Albatross κυρίως γιά sightseeing πτήσεις,δέν έχω υπ'όψιν μου καμμιά άλλη εταιρεία στόν κόσμο που να χρησιμοποιή υδροπλάνα σέ θαλάσσιες επιχειρήσεις.Ούτε κάν στην Ιαπωνία,που έχει νησιωτικό προφίλ παρόμοιο μέ το Ελληνικό. Οι δέ χώρες που αναφέρει το κείμενο (και κυρίως η Ιταλία και η Σκωτία) έχουν σημαντικό δίκτυο λιμνών.Στην Ελλάδα όμως οι περισσότερες λίμνες είναι προστατευόμενοι βιότοποι,όπου η συχνή απο-προσυδάτωση υδροπλάνων θά προκαλούσε σημαντικές ζημιές στά εκεί οικοσυστήματα. Επίσης: Οπως έχω ξαναπεί,η σωστή φορά τών πραγμάτων είναι οτι πρώτα δημιουργούμε το νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινήται μιά κατηγορία επιχειρήσεων και μετά καλούμε τους επενδυτές να έρθουν να ανοίξουν εταιρείες.Καί το νομικό πλαίσιο το δημιουργούν μόνον οι καθ'ύλην αρμόδιοι φορείς.Δηλαδή στην περίπτωση τών υδροπλάνων,η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Τέλος δέ,ο κύριος Σακέλλης μπορεί μέν να βρίσκη "θετική" την ιδέα τής χρήσης τών υδροπλάνων (αφού άλλωστε τί να φοβηθή και αυτός και οι λοιποί ακτοπλόοι από τά 19θέσια Twin Otter),αλλά επειδή είναι εφοπλιστής και όχι ιδιοκτήτης αεροπορικής εταιρείας,είναι λογικό να αγνοή κάποια βασικά πράγματα που διέπουν την σωστή εκμετάλλευση ενός πτητικού μέσου (διότι περί πτητικού μέσου πρόκειται και όχι περί θαλασσίου)....
kerkini Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Η AirseaLines έχει ανοίξει πλάνα για περισσότερα δρομολόγια από τέλος Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα, πέρα από την ενδονησιωτική διαδρομή Λευκάδα - Παξοί - Κέρκυρα που έπαιζε μέχρι τώρα, μπήκαν στο πρόγραμμα Πάτρα - Κεφαλονιά - Ιθάκη - Ιωάννινα Για να δούμε...
proud_ionian Posted October 17, 2007 Author Posted October 17, 2007 οι προσεγγισεις σε ιθακη και κεφαλονια εχουν προβληθει στα νησια και τις ξερει ο κοσμος. το "προβλημα" ειναι οτι υπαρχει μεγαλη επιφυλαξη στον κοσμο. βλεπετε και περσυ ειχαν ακουσει υποσχεσεις αλλα εμειναν με το... υδροπλανο στο χερι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now