Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Νέα, πιο πυκνά δρομολόγια από την airsealines, από 03/01 για την περιοχή του Ιονίου. Να υποθέσω πως είναι ευχαριστημένοι από την κίνηση;

Στη φωτό, το υδατοδρόμιο Ιθάκης...

post-184-128326971478_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιτέλους...ήρθαν τα υδροπλάνα και μάλιστα σε διεθνείς πτήσεις. :D

Η χαρμόσυνη είδηση είναι από την Ροδιακή... του 1938...:D

ΥΓ. Σήμερα σου έχω βάλει δύσκολα προς αντιγραφή...

.

post-31-128326972013_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Νά υπενθυμίσω οτι το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να έχη ώς προτεραιότητα τήν προσέλκυση νέων επενδύσεων σέ πλοία καί όχι σέ αεροπλάνα;

Επίσης,αντιγράφω από το δημοσίευμα¨

"(θαλάσσιος διάδρομος για την απογείωση/προσγείωση των υδροπλάνων και λυόμενη εξέδρα-προβλήτα για την ασφαλή αποβίβαση/επιβίβαση των επιβατών) σε νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου."

1.Οταν λοιπόν θά μάθουνε μερικοί δημοσιογράφοι οτι τά υδροπλάνα δέν προσγειώνονται αλλά προσθαλασσώνονται,τότε δέν θα μάς βγαίνουν τά μάτια από τίς κοτσάνες.

2.Νά δώ εγώ υδροπλάνο να αποβιβάζη "ασφαλώς" τους επιβάτες του σέ λυόμενη εξέδρα-προβλήτα στη Φολέγανδρο μέ εφτάρι (άν υποθέσουμε οτι θα έχη καταφέρει να προσθαλασσωθή...) καί να γίνω αγροφύλακας στά φύκια :D

Κατά τά άλλα,η άποψή μου γιά τον εν λόγω θεσμό είναι γνωστή...

Νέα, πιο πυκνά δρομολόγια από την airsealines, από 03/01 για την περιοχή του Ιονίου. Να υποθέσω πως είναι ευχαριστημένοι από την κίνηση;

Στη φωτό, το υδατοδρόμιο Ιθάκης...

1.Σέ ανταπόκριση μέλους τού αεροπορικού φόρουμ όπου συχνάζω,αναφέρθηκε οτι στο δρομολόγιο πρός Κεφαλονιά ταξίδεψε μόνον ένας επιβάτης....

2.Ωραίο το υδατοδρόμιο,κτίριο μοντέρνο και υψηλής αισθητικής.Τόν πύργο ελέγχου δέν βλέπω όμως,καθώς και τά VASI τού διαδρόμου προσθαλάσσωσης (αααα ξέχασα,τά υδροπλάνα πετάνε μόνο VFR,δηλαδή την μέρα...)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, orestis, δεν είναι και ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφει το άρθρο? Μήπως, εκτός από την γραφειοκρατία κλπ του Κράτους, υπάρχουν και οι (φανερές και μη) αντιδράσεις των εν δυνάμει ανταγωνιστών...OA, Aegean, ακτοπλόοι κλπ?

Και από την άλλη πλευρά, αφού η Ελλάδα παρουσιάζεται ως "η ιδανική" χώρα για υδροπλάνα...πως και μεταπολεμικά κανένας δεν σκέφτηκε να επενδύσει σοβαρά σε αυτά. Τόσο ανόητους επενδυτές έχουμε στον τόπο μας?

Επίσης, δεν με ικανοποιούν και τα όσα παραδείγματα αναφέρει το άρθρο για να στηλιτεύσει την κωλυσιεργία, εάν τα αναφέρει σωστά.

Ας πούμε λέει "ενώ άλλα κράτη υιοθετούν με ταχύτατο ρυθμό θεσμικά πλαίσια"...ποιά είναι αυτά τα άλλα κράτη, γιατί δεν τα κατονομάζει? Αντίθετα κατονομάζει την "Κροατία και το Μαυροβούνιο" που "εκδηλώνουν ενδιαφέρον να κάνουν κάτι ανάλογο"...καλά κρασά!

Και τέλος αναφέρει σαν φωτεινό παράδειγμα την Μάλτα που υιοθέτησε πλήρως τις Καναδικές προδιαγραφές κλπ. Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει η Μάλτα, η οποία πιθανώς θα έχει 1-2 υδατοδρόμια με την Ελλάδα...δεν το καταλαβαίνω.

Ή μήπως τελικά το ζητούμενο είναι να υιοθετηθούν στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνον οι Καναδικές προδιαγραφές?

Αλλά τι με νοιάζει εμένα...μήπως πρόκειται να μπω ποτέ σε δαύτα? :D

Link to comment
Share on other sites

[...]Εξάλλου η διοίκηση του ΟΛΒ ενέκρινε χθες το αίτημα ιδιωτικής εταιρίας υδροπλάνων, για τη δημιουργία υδατοδρομίου στον εσωτερικό του κυματοθραύστη θαλάσσιο χώρο του λιμανιού του Βόλου.

Η ιδιωτική εταιρία υδροπλάνων καλείται τώρα να λάβει τις σχετικές εγκρίσεις (;)) και από τα συναρμόδια Υπουργεία (ΥΕΝ, Εθνικής Άμυνας κ.αλ.)...

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=1&Fv2=30/1/2008&Fv3=&Fv4=148517

Οσονούπω, δηλαδής...:)
Link to comment
Share on other sites

1.Σέ ανταπόκριση μέλους τού αεροπορικού φόρουμ όπου συχνάζω,αναφέρθηκε οτι στο δρομολόγιο πρός Κεφαλονιά ταξίδεψε μόνον ένας επιβάτης....

Η εταιρεία προέβη και σε αύξηση του ναύλου. Για παράδειγμα το Πάτρα Ιθάκη, από 40 € που ήταν προ εορτών πήγε στα 80 €. Και οι δικές μου πληροφορίες είναι πως από τότε πηγαινοέρχονται άδεια... Άν έχουν επιβάτη είναι χαρούμενοι!

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία προέβη και σε αύξηση του ναύλου. Για παράδειγμα το Πάτρα Ιθάκη, από 40 € που ήταν προ εορτών πήγε στα 80 €.

Αυτό είναι να έχεις σταθερή τιμολογιακή πολιτική!! Πριν προλάβει να στεγνώσει το μελάνι (!) από το προηγούμενο ποστ, νέα αλλαγή στις τιμές: στα 34 € μέχρι τα μέσα Μάρτη (καλά αυτό παίζεται..)

Link to comment
Share on other sites

Τα σημερινά ΝΕΑ έχουν και αυτά ένα ρεπορτάζ σχεδόν πανομοιότυπο με το παραπάνω της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ(γραφειοκρατία, Μάλτα κλπ)

Η γραφειοκρατία τορπιλίζει τα υδροπλάνα και Ασύμφορο το Λαύριο, ναυάγιο στον Φλοίσβο

Ξεχώρισα 2 αποσπάσματα του άρθρου:

Η παραχώρηση τμήματος του λιμανιού του Λαυρίου για τη δημιουργία υδατοδρομίου αποδείχθηκε ασύμφορη για πολλούς λόγους. Η πρόσβαση των επιβατών στο Λαύριο απαιτεί πολύ χρόνο και κοστίζει ακριβά (30 ευρώ κοστίζουν μόνο τα εισιτήρια των ΚΤΕΛ), ενώ και το υδατοδρόμιο όταν επικρατούν μελτέμια δεν είναι ασφαλές για την εκτέλεση πτήσεων.

Επειδή έχω χρόνια να μπω σε λεωφορείο...πράγματι το Αθήνα-Λαύριο έχει 30 ευρώ...απλό ή με επιστροφή?

Ναυτιλιακά συμφέροντα. Οι σχεδιασμοί της εταιρείας για τη δημιουργία βάσης στην περιοχή μεταξύ του Φλοίσβου και του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), που θεωρείται ιδανικός χώρος για την εξυπηρέτηση υδροπλάνων και επιβατών, δεν έχουν ακόμα ευοδωθεί καθώς σκοντάφτουν σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου. Πάντως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι πίσω από το... άβατο του Φλοίσβου για τα υδροπλάνα κρύβονται επιχειρηματικά-ναυτιλιακά συμφέροντα που εκμεταλλεύονται τις γραμμές του Αιγαίου με γρήγορα πλοία

Να υποθέσω ότι φωτογραφίζει 1 εταιρεία...ή όχι?

Άραγε, πόσο θα επηρεαζόταν η κίνηση των ταχυπλόων με την δρομολόγηση των υδροπλάνων από τον Φλοίσβο?

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την τιμη των ΚΤΕΛ για Λαυριο, το καλοκαιρι του 2004 που ειχα κανει αυτο το ταξιδακι απο Μαυροματαιων, το εισιτηριο κοστιζε γυρω στα 3.5 ευρω(απλη μεταβαση) αν θυμαμαι καλα. Να εχει παρει αυξηση 1000% μεσα σε 4 χρονια κομματακι δυσκολο αλλα και παλι στην Ελλαδα ζουμε, εδω εχει φτασει 1 χιλιαρικο το σουβλακι..

Τωρα οσον αφορα την πιθανη εμπλοκη ναυτιλιακων συμφεροντων, ειναι πολυ απλο να ριξει κανεις το φταιξιμο για μια αποτυχια σε συμφεροντα, ξενα κεντρα, FBI, CIA, NBA, CBS και αλλα τετοια. Αν ηθελαν να ειναι σωστοι επαγγελματιες, πριν ξεκινησουν τα δρομολογια τους θα ειχαν εξασφαλισει αυτα που πρεπει οσον αφορα τον ελλιμενισμο αλλα και διαφορες αλλες λεπτομερειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΜΕΣΑ στο Μάιο του 2008 θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια με υδροπλάνα από το λιμάνι του Βόλου προς Αθήνα, αλλά και στη συνέχεια προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων, όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Argo Airways, Κ. Παναγιώτου, σε συνάντησή του την περασμένη εβδομάδα με την αντινομάρχη Μαγνησίας, αρμόδια για θέματα τουρισμού, Ε. Τζαβέλα-Αδαμάκη.

Πηγή:

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/03/31/1494610.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Κύκνειο άσμα ή μια τελευταία προσπάθεια πίεσης;

Υ.Γ. Πόσες θέσεις έχουν τα συγκεκριμένα υδροπλάνα; Γιατί σύμφωνα με το άρθρο μετέφεραν στο σύνολο του έτους, 7 επιβάτες ανά πτήση. :confused:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εφόσον υπάρξουν επιδοτήσεις Τα υδροπλάνα... ξανάρχονται

Πηγή: ΠΡΟΟΔΟΣ

Δρομολόγια στο νόμο της Δωδεκανήσου είναι πιθανό να ξεκινήσει τον Μάιο του 2009 η εταιρεία Air Sea lines συνδέοντας τα νησιά του νομού με τα μεγάλα αστικά κέντρα, με πτήσεις που θα εκτελούν υδροπλάνα.

Βασική προϋπόθεση για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια είναι να επιδοτηθεί η εταιρεία. Αυτό υπογράμμισε με δηλώσεις του στην εφημερίδα “Πρόοδος” ο πρόεδρος της εταιρείας Μιχάλης Πατέλης.

“Η πρότασή μας για την επιδότηση των δρομολογίων έχει ήδη κατατεθεί εδώ και λίγο καιρό στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Μέχρι στιγμής οι διαβεβαιώσεις που έχουν δοθεί από τον υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Πάνο Καμμένο είναι θετικές ως προς την χρηματοδότηση του εγχειρήματος” τόνισε ο κ. Πατέλης υπογραμμίζοντας παράλληλα πως η επιδότηση των δρομολογίων θα κρίνει και την περαιτέρω πορεία της εταιρείας . “Αν δοθούν τα χρήματα τότε θα γίνονται τα δρομολόγια προς τα νησιά. Αν όχι τότε αντικείμενο των πτήσεων θα είναι προορισμοί κοντά στην Αθήνα” είπε ο πρόεδρος της Air Sea Lines .

Αξίζει να σημειωθεί πως η AirSeaLines επιχείρησε και πριν από ένα χρόνο να δραστηριοποιηθεί ξεκινώντας δρομολόγια με τα οποία συνδεόταν η Κάλυμνος και η Κως με τον Πειραιά. Ωστόσο μετά από προσφυγή των Ολυμπιακών Αερογραμμών στην δικαιοσύνη και μετά από κάποια προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην εταιρεία τα δρομολόγια στα Δωδεκάνησα σταμάτησαν. Υπήρχαν θα πρέπει να σημειωθεί και σχέδια για δρομολόγια και στην Πάτμο. Μάλιστα οι αρχές του νησιού είχαν δώσει το πράσινο φως και αναμενόταν η δημιουργία υδατοδρομίου στην Πάτμο για να προσγειώνονται και να απογειώνονται καλύτερα τα αεροσκάφη.

Oι επενδυτές, έχουν μείνει έκπληκτοι με τη γραφειοκρατία, με τις «κόντρες» ανάμεσα σε συναρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, όπως είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και το Λιμενικό, αλλά και με τις μεγάλες καθυστερήσεις της κυβέρνησης να ολοκληρώσει το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των υδροπλάνων στη χώρα μας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο νόμος πλαίσιο για τα υδροπλάνα (3333/05) προέβλεπε πως η ρύθμιση σημαντικών θεμάτων (π.χ. συχνότητες δρομολογίων, εκτέλεση πτήσεων τσάρτερ ή διακομιδής ασθενών) θα γινόταν με Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα εκδιδόταν εντός έξι μηνών.

Ωστόσο, έχουν περάσει τρία χρόνια και το Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Το αποτέλεσμα είναι η εταιρεία να λειτουργεί βάσει μεταβατικών διατάξεων.

Η «ΑirSeaLines» άρχισε τις πτήσεις της στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2004 και μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει περίπου 18.500 πτήσεις, μεταφέροντας 180.000 επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βόλος - Μαρίνα Φλοίσβου σε 40 λεπτά με υδροπλάνα

Πηγη: THE SEANATION

Με πρωταρχικό μέλημα την σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών της Μαγνησίας, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας «άναψε το πράσινο φως» στη λειτουργία υδατοδρομίων στην περιοχή, με προσωρινή άδεια.

Ο προβλεπόμενος σχεδιασμός, περιλαμβάνει την δημιουργία υδατοδρομίων στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου και Σκοπέλου, τα οποία δεν εντάσσονται στις περιοχές Natura.

Για το λιμάνι της Αλονήσσου, το αίτημα για δημιουργία υδατοδρομίου θα εξεταστεί ξεχωριστά, λόγω του Θαλάσσιου Πάρκου.

Η Argo Ways έχοντας καταθέσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά στα αρμόδια υπουργεία, δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει τη σύνδεση Βόλου-Πειραιά, δύο φορές ημερησίως με υδροπλάνα, τα οποία θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς 21 ατόμων το καθένα.

Η διάρκεια διαδρομής από το λιμάνι Βόλου στην μαρίνα Φλοίσβου, έχει υπολογιστεί στα 40 λεπτά και το εισιτήριο αναμένεται να διαμορφωθεί στα 50 ευρώ.

Τέλος, η Argo Ways βλέπει θετικά την πιθανότητα επέκτασης των δρομολογίων από τον Βόλο προς Θεσσαλονίκη αλλά και προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων.

Ποια είναι η Argo Ways?? Μέχρι τώρα ξέραμε την Air Sea Lines

Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η Argo Ways?? Μέχρι τώρα ξέραμε την Air Sea Lines
ξεραμε και την αργω απο το link του Orestis
Νέα εταιρεία μεξικανοαμερικανικών συμφερόντων, ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί με υδροπλάνα, χρησιμοποιώντας σαν έδρα της το Βόλο.
Link to comment
Share on other sites

Περιοδεία σε ΗΠΑ και Καναδά πραγματοποίησαν μέλη της διοίκησης της AirSea Lines, προκειμένου να ενισχύσουν το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, προσθέτοντας νέους επενδυτές.

Ήδη, δυο μεγαλομέτοχοι της εταιρείας, τα funds Rab Capital και Fidelity δείχνουν διατεθειμένα να επανεξετάσουν οποιεσδήποτε νέες επενδύσεις πραγματοποιήσει η AirSea Lines, η οποία -εξαιτίας γραφειοκρατικών και άλλων προβλημάτων- δεν έχει επιτύχει την ανάπτυξη που θα επιθυμούσε στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Υδροπλάνα για τις άγονες γραμμές

Πηγη:www.portnet.gr

Την… επανεμφάνισή τους πιθανόν να κάνουν τα υδροπλάνα στο Αιγαίο. Αυτή την φορά όμως ο σχεδιασμός του ΥΕΝΑΝΠ είναι διαφορετικός από τον προ διετίας περίπου σχεδιασμό που ήθελε τα υδροπλάνα να καλύπτουν συνδέσεις από το Λαύριο ή το Φάληρο με μεγάλα νησιά του Αιγαίου Πελάγους. Αν ξεπεραστούν τα σοβαρά γραφειοκρατικά εμπόδια που υπάρχουν και τα οποία εντοπίζονται είτε στην δυσκολία συνεργασίας εμπλεκομένων υπηρεσιών διαφορετικών υπουργείων, είτε στην νομοθεσία που σήμερα υπάρχει (και από κάποιους παράγοντες θεωρείται σκληρή και εκτός πραγματικότητας), οι νέοι σχεδιασμοί του υπουργείου θέλουν τα υδροπλάνα να λειτουργούν ως βασικά μέσα μεταφοράς μεταξύ μικρών και μεγαλύτερων νησιών.

Είναι σαφές ότι θα υπάρχει εξοικονόμηση δαπανών από μια τέτοια λειτουργία. Παράγοντες του ΥΕΝΑΝΠ υπολογίζουν ότι π.χ. ένα επιδοτούμενο δρομολόγιο πλοίου από την Ρόδο στην Κάσο, μπορεί να κοστίζει στο υπουργείο έως και 30.000 ευρώ, ενώ το κόστος ανά ώρα πτήσης για ένα υδροπλάνο δεν ξεπερνά τα 1.000 ευρώ.

Έτσι, βάσει αυτών των πολύ γενικών σχεδιασμών, στο ΥΕΝΑΝΠ οραματίζονται μια λειτουργία κατά την οποία ο νησιώτης π.χ. απ’ την Σύκινο θα μπορεί να πηγαίνει στην Σύρο, να διεκπεραιώνει όποιες δουλειές έχει και να επιστρέφει στο νησί του αυθημερόν.

Φυσικά υπάρχουν προβλήματα, τα οποία όμως δεν θεωρούνται ανυπέρβλητα. Για παράδειγμα σημειώνεται ότι είναι εκτός πραγματικότητας η πρόβλεψη της υφιστάμενης νομοθεσίας, να απαιτείται υδατοδρόμιο μήκους 800 μέτρων, όταν το μεγαλύτερο πυροσβεστικό υδροπλάνο του κόσμου προσθαλασσώνεται σε 80 μέτρα. Από την άλλη θεωρούνται υπερβολικές οι απαιτήσεις που προβάλει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπως π.χ. να τοποθετηθούν «γέφυρες ελέγχου», κατά τα πρότυπα των αεροδρομίων για τον έλεγχο των επιβατών σε κάθε νησί όπου θα εγκατασταθεί υδατοδρόμιο. Μια λύση που προτείνουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο είναι η πιστοποίηση των αεροσυνοδών να ελέγχουν με ειδικούς ανιχνευτές μετάλλων, οι ίδιοι τους επιβάτες πριν επιβιβαστούν στο υδροπλάνο. Ακόμη, για την αποφυγή καθυστερήσεων που έχουν να κάνουν με την έκδοση πολεοδομικών αδειών ή έγκριση απ’ την αρχαιολογική υπηρεσία, στο ΥΕΝΑΝΠ σχεδιάζουν την εισαγωγή της «πατέντας» των πλωτών βάσεων για τα υδροπλάνα. Σύμφωνα με αυτούς τους σχεδιασμούς θα υπάρχουν πλωτές εγκαταστάσεις, που θα πιστοποιούνται από κάποιον νηογνώμονα και θα είναι εφοδιασμένες με όλα τα συστήματα ασφαλείας που απαιτούνται και στις οποίες θα προσδένουν τα υδροπλάνα μετά την προσθαλάσσωσή τους.

Αν και ο σχεδιασμός, όπως αναφέρθηκε είναι ακόμη στην αρχή του, κύκλοι της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝΑΝΠ εκτιμούν ότι μπορεί να εφαρμοστεί, ίσως και τον επόμενο χειμώνα. Άλλωστε όπως έλεγε και στο Portnet.gr ο υφυπουργός κ. Π. Καμμένος, στόχος αυτού του σχεδιασμού δεν είναι τόσο η εξυπηρέτηση της τουριστικής κίνησης μεταξύ του Πειραιά ή των άλλων μεγάλων λιμανιών και των νησιών κατά τους θερινούς μήνες, όσο η διευκόλυνση των αναγκών επικοινωνίας των κατοίκων των μικρών νησιών με τα περιφερειακά διοικητικά κέντρα που εδρεύουν κατά κανόνα σε μεγαλύτερα νησιά και φυσικά με την ηπειρωτική χώρα.

Link to comment
Share on other sites

.

Καζαμίας 2009

[...] Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητα το ΥΕΝΑΝΠ και ετσι υπουργος αναλαμβανει ο Γρηγορης Ψαριανος.

Απ' ό,τι βλέπουμε, ο Ψαριανός προπονείται εντατικά...για να γίνει Χαλίφης στην Ακτή Βασιλειάδη.:D

ΥΓ. Αυτό proud δεν είναι καζαμίας...οι προφητείες του Νοστράδαμου είναι.:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...