georgios express Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Τώρα AIS δεν διαθέτουν τα βαποράκια για να αποδείξω του λόγου μου το αληθές, αλλά για να ορτσάρει στις 27-10-2011 στον δυναμωμένο Γραίγο το F/B Νιικόλας Α. της περιβοήτου γραμμής Rio Straits και να πιάσει στο Αντίριο, παραλίγο να ψηλώσει μέχρι τις Οξυές . (Αιτούμαι ταπεινώς συγγνώμη από τους AISholics).
enas chiotis Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 Όταν βιαζόμαστε δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές στο separation.
TankerShip Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 ......και χθες το βράδυ, αναχώρησε από το Πέραμα, με προορισμό το λιμάνι Tema στην Γκάνα. Μου έκανε εντύπωση πάντως το ότι πέρασε από τη διώρυγα της Κορίνθου. Σε ένα ταξίδι τόσων ημερών (20+) έχει όντως νόημα το να "κόψει" δρόμο?
gpap2006 Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Στο καρκιναγρι της ικαριας κοντευει να φταΣει ο διαγορας αποψε για να βρει απαγκιο κατα την πορεια για πατμο..ζορικος καιρος Στο κεντρικο αιγαιο ακομη και για μεγαλα βαπορια..
MarkCreta Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 Έκανε προσποίηση πως θα δέσει στο Ρέθυμνο αλλά πάει Ηράκλειο τελικά Ο λόγος για το κρουαζιερόπλοιο Aegean Odyssey
NHSOS XIOS Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 Παρακολουθουσα το EUROCARGO RAVENNA που εφτανε Λιβορνο(πριν ερθει σε μας)και λιγο πιο διπλα του ηταν το DELFINO GRIGIO με εμφανη πορεια συγκρουσης.Τελικα στο τσακ εκανε αριστερα το δευτερο και δεν ειχαμε χειροτερα
mitilinios Posted July 7, 2012 Posted July 7, 2012 Επειδή μπερδεύτηκα, το ΣΑΣ τι ενέκρινε για το ΠΑΤΜΟΣ, μία επέκταση μέχρι Λήμνο, για Λήμνο-Καβάλα ή Λήμνο-Θεσ/νίκη? Οι ναυαρχίδες της ΝΕΛ πολιορκούν τη Λήμνο!!!
georgios express Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 ... το Σουπερφαστ 12 μας προσπέρασε (το Μυτιληνη) στις 18.00 περίπου και στο ύψος της Βάρκιζας πλησιάζοντας κατά τη γνώμη μου πολύ κοντά και βρέθηκε στα 300-400 μέτρα μπροστά από την πλώρη του "Μυτιλήνη"....Στη συνέχεια μας προσπέρασε ο Διαγόρας κανονικά αυτή τη φορά χωρίς να πλησιάσει, ούτε να μπει στην πορεία μας και στον Πειραιά περιμέναμε 30΄ περίπου έξω από το λιμάνι .... Επειδή η σχέση μου με αυτά τα μυστήρια είναι μηδενική, διερωτώμαι αν το SFX11 με την ταχύτητα που διαθέτει (και μάλιστα σε ημερήσιο δρομολόγιο) ενήργησε αντικανονικά προσπερνώντας το Μυτιλήνη και αφήνοντάς το 2 στάδια περίπου πίσω, ενώ το Διαγόρας των 19,5 knots ενήργησε "κανονικά", χωρίς να μπεί στην πορεία του Μυτιλήνη-πως έγινε αυτό; Υπάρχει κανονισμός που εμποδίζει την υπέρβαση σε ορισμένη απόσταση από το λιμάνι προορισμού και πόση είναι η ασφαλής απόσταση μεταξύ δύο πλοίων, αν υποτεθεί ότι υφίσταται αυτή η έννοια; Διότι κατά τ' άλλα δεν μου φαίνεται να είναι και προς θάνατον να προσπαθήσει το SFXII να μπεί πρώτο, να κάνει το ρεμέτζο του γρήγορα και να ξαναφορτώσει (άμεση αναχώρηση γαρ), αποφεύγοντας την καθυστέρηση που θα προκαλούσε το Μυτιλήνη λόγω θέσης πρόσδεσης και ταχύτητας.
gpap2006 Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 (edited) Υπάρχει σε ισχύ κανονισμός για πλεύση των ακτοπλοικών σε συγκεκριμένη απόσταση από την πλησιέστερη στεριά? Το ρωτώ γιατί παρατηρώντας την αποψινή πορεία του BS NAXOS από Νάξο για Ηρακλειά το βλέπω να ακολουθεί τριγωνική ρότα που φτάνει κοντά στο Πίσω Λιβάδι και μετά γυρίζει νοτιοανατολικά για Ηρακλειά. Κάπου εκεί πρέπει να είναι και οι ξέρες Αμαρίδες με ένα ναυάγιο που εξέχει εδώ και πολλά χρόνια περίπου ένα μέτρο από την επιφάνεια της θάλασσας. Το περασμένο καλοκαίρι με τον ΣΚΟΠΕΛΙΤΗ που έκανα ακριβώς το ίδιο δρομολόγιο περάσαμε πολύ κοντά στη Νάξο και προφανώς ανατολικά της ξέρας αυτής. Εκτός αν κάνω λάθος και υπάρχουν και άλλες ξέρες στην περιοχή... Edited January 4, 2014 by gpap2006
margaritis24 Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 οπως βλεπετε κ στην φωτο μετα τις αμαριδες ειναι καθαρα τα νερα αλλα ο σκοπελιτης ειναι πιο μικρος οποτε δεν εχει προβλημα να περασει απο μεσα.το flyingcat 4 k to sea jet το καλοκαιρι και αυτα απο μεσα πηγαιναν...αλλα κ το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ την χρονια που εκανε τα ενδοκυκλικα το 2000 απο μεσα πηγαινε κ αυτο οταν ερχοτανε απο ιο
proud_ionian Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 κατι παραπανω θα ξερει ο πλοιαρχος του πλοιου, αλλα και το γραφειο, που στις μεγαλες εταιρειες εχει και αυτο ενα λογο
gpap2006 Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 Άλλαξε βαπόρι η γραμμή Χιος Μυτιλήνη, άλλαξε και η ρότα..Από Φάσα το BS1 αντί του Δύσβατου της ΑΡΙΑΔΝΗΣ και του καπτα-Διαμαντή.
enas chiotis Posted January 13, 2014 Author Posted January 13, 2014 (edited) Αλλαγή ρότας για το Blue Star 1, ενδεχομένως παροχή βοήθειας σε καποιο πλοίο που κινδυνεύει; Edited January 13, 2014 by enas chiotis
enas chiotis Posted January 14, 2014 Author Posted January 14, 2014 Χθες την ώρα που έγραφα το μήνυμα δεν σκέφτηκα το πιο απλό, ό,τι το πλοίο σπαραλούσε χρόνο στο πέλαγος για να είναι στην ώρα του στο λιμάνι. Υπενθυμίζω ότι το ταξίδι Πειραιάς - Χίος είναι καθορισμένο σε 9 ώρες. Προφανώς για την πορεία του πλοίου δεν μου πέφτει λόγος, αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω το γεγονός ότι το πλοίο έκανε πορεία 165 μιλίων για να καλύψει μια απόσταση 153 μιλίων. Τα καύσιμα για αυτά τα 12 παραπάνω μίλια δεν είναι υπολογίσιμα σ'αυτούς που τα βάζουν όλα κάτω; Και γιατί δεν υπολόγισαν εξ'αρχής το ταξίδι για μισή ώρα λιγότερη, μόνο κάθονται και ξοδεύουν άσκοπα πετρέλαια;
enas chiotis Posted January 14, 2014 Author Posted January 14, 2014 Εδώ το πρωί ξυπνήσαμε με τη θάλασσα γιαούρτι, και δεν νομίζω η ΕΜΥ να είχε δώσει πάνω από 4-5 στο κεντρικό Αιγαίο.
Blue Star Delos Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Παρακολουθώντας κάποιος την πορεία του Blue Star 1 στα ημερήσια δρομολόγια επιστροφών από Χίο-Μυτιλήνη, μπορεί να δει ότι ενώ μετά τη Χίο, το πλοίο πλέει με πλήρη ταχύτητα προς Πειραιά, καθώς φεύγει από Χίο "ανοίγει" και στη συνέχεια ελαττώνει ταχύτητα περίπου έξω από την Αγία Ερμιόνη Χίου. Ξέρει κάποιος γιατί γίνεται αυτό; Ευχαριστώ.
George Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Υπάρχει μια αμμόγλωσσα στο σημείο εκείνο και μοιραία πέφτουν οι ταχύτητες των πλοίων.
Blue Star Delos Posted February 1, 2014 Posted February 1, 2014 Το Blue Star Ithaki σήμερα στο ταξίδι του προς Ικαρία-Σάμο ακολούθησε πορεία νότια της Μυκόνου αντί για βόρεια.
mytilene Posted February 1, 2014 Posted February 1, 2014 (edited) Βοριάς ΦΟΥΛ σήμερα μέχρι 7-8 Edited February 1, 2014 by mytilene
georgios express Posted February 1, 2014 Posted February 1, 2014 Το Blue Star Ithaki σήμερα στο ταξίδι του προς Ικαρία-Σάμο ακολούθησε πορεία νότια της Μυκόνου αντί για βόρεια. (Και) γι' αυτό υπάρχουν κυβερνήτες στα βαπόρια. Για να τα ταξιδεύουν ανάλογα με τον καιρό. Με τον γραίγο που έχει σήμερα πρώτον το ψήλωσε μέχρι τα Γούρα και μετά βγαίνοντας από τη Μύκονο διάλεξε υπήνεμη πορεία διότι αν πήγαινε από τον Αρμενιστή της Μυκόνου, δεν θά 'μενε ποτήρι για ποτήρι στα Goodys-ο Τσικνιάς με τον καιρό στην μπάντα δεν δουλεύεται. Τουλάχιστον ψηλώνοντας μετά τη Δήλο, κάπως ορτσάριζε.
Blue Star Delos Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Δεν ξέρω αν η ερώτηση μου αυτή γίνεται στο σωστό θέμα. Θέλω να μάθω ποια είναι η συντομότερη πορεία από Πειραιά προς Πάρο. Βόρεια της Κύθνου ή νότιά της;
pathfinder Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Αν το ερώτημα αφορά στην Παροικιά νομίζω ότι είναι περίπου ίδια η απόσταση και στις δύο ρότες (Ίσως μια ιδέα συντομότερη η ρότα βορείως της Κύθνου)
margaritis24 Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 5 μιλια πιο γρηγορ ειναι βορεια της κυθνου αλλα οταν βγαινεις απο το separation δεν εχει εχει νοημα να ψηλωσεις για να πας απο πανω ασε που εχει πιο πολλα κροσαρισματα
pathfinder Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Συγνώμη Blue Star Delos αλλά ειχα την αίσθηση ότι η διαφορά ήταν αρκετά λιγότερη από τα 5 μίλια που λέει ο φιλος margaritis.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now