enas chiotis Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Για να μην φορτώνουμε το thread του ΑΙS με μεμονωμένες περιπτώσεις (εμπορικών κυρίως) πλοίων που κινούνται παράξενα ή που διαγράφουν περίεργες τροχιές, προτείνω να δημιουργηθεί αυτό το thread που θα βάζουμε ότι παράξενο βλέπουμε. Από προσπεράσεις πλοίων, συναντήσεις, πιθανές βλάβες, περάσματα από παράξενα σημεία, ψηλώματα στον καιρό και ότι άλλο μας κάνει εντύπωση και είναι αξιοσημείωτο. Ξεκινάω με την πορεία του πλοίου SEKAVIN. Στον δρόμο για την Σύρο χθες κάτι ξέχασε, και είπε να γυρίσει πίσω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Μια λογικη εξηγηση ειναι να πηρε εντολη για αλλαγη πορειας ενω ηταν εν πλω. Διαφορετικα δεν τον βλεπω καλα αυτον που ειχε βαρδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Νομιζω το ΛΙΣΣΟΣ θα τιμησει αρκετες φορες το συγκεκριμενο thread... Θα πειτε πως εκανε αυτην την πορεια λογω καιρου,αλλα ειλικρινα δεν το καταλαβαινω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Χθες ημουν μεσα στο Λισσος απο Χιο για Πειραια. Μετα το Βενετικο που ετρωγε το 8αρακι γεματο δευτεροπρυμα εφερνε κατι τουμπες καλες οποτε αναγκαστηκε να ψηλωσει λιγο. Οπως εχουμε πει και στο θεμα του βαποριου αν και εχει stabilizers δεν εχουνε αποτελεσμα γιατι τα κρυβουν τα sponsons οποτε θελει λιγο προσοχη. Ο Ταξιαρχης μπροστα μας αναγκαστηκε να γυρισει βορεια απο Ανδρο και μετα να το γυρισει για κατω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Αυτό μπορεί να το εξηγήσει κάποιος? Το GRAND PRINCESS φευγοντας από Μύκονο έκανε το γύρω της Σύρου, επέστρεψε κοντά στη Μύκονο και μετά ακολούθησε την πορεία που βλέπετε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Μήπως τους έχουν την ημέρα ελεύθερη για να ξεκουραστούν εν πλώ; Έτσι κι αλλιώς το πλοίο έχει άφιξη αύριο το πρωί στον Πειραιά και δεν βιάζεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Αυτό μπορεί να το εξηγήσει κάποιος? Το GRAND PRINCESS φευγοντας από Μύκονο έκανε το γύρω της Σύρου, επέστρεψε κοντά στη Μύκονο και μετά ακολούθησε την πορεία που βλέπετε. Αν -κατα πασα πιθανοτητα- ειναι ενα απο τα 2 που δεν επιασαν εχθες Μυκονο λογω του αερα εξηγειται πολυ ευκολα, επομενο λιμανι Πειραιας (πρεπει να εφτασε εχθες αργα το βραδυ) μιλια μεχρι εκει λιγα, οποτε κανουμε βολτες και σιγα σιγα ανηφοριζουμε μεχρι να ελευθερωθει η θεση μας και να κανονιστουν τα τυπικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Πρώτη φορά απόψε που βλέπω το πλοίο να περνάει βόρεια από τις βραχονησίδες Καλόγεροι, συνήθως όταν ψηλώνει φτάνει κοντά στους βράχους και κόβει νότια από αυτούς. Απ'όσο φαίνεται ο χειμώνας φέτος θα έχει θάλασσες. Πραγματι,μετα την επισημανση του φιλου Χιωτη,πρωτη φορα το βλεπω και εγω να περναει πανω απο τους Καλογερους.Μαλιστα οι συγκεκριμενες βραχονησιδες ειναι καλο σημαδι(για οποιον δεν διαθετει τεχνολογικα βοηθηματα=gps)για να προσανατολιστει(υπολογιζοντας περιπου που βρικσεσαι)κανεις στο κομματι Βενετικο-Ανδρος,ειτε μερα ειτε νυχτα. Επισης ενα αλλο καλο σημειο αναφορας ειναι ο φαρος στην φασα της Ανδρου οπου απο αρκετα μακρια φαινεται η χαρακτηριστικη λαμψη του. Τωρα βεβαια αν βρισκεσαι στο Λισσος καλυτερα να πας να ρωτησεις τον captain που εισαι(και φυσικα δεν το λεω υποτιμητικα για τον ανθρωπο)γιατι με τις πορειες που τραβαει για τον καιρο χανεσαι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Για να δούμε τώρα ποιός θα μας εξηγήσει και την σημερινή πιρουέτα του ΑιΚ Ι. Είχε το πρωί δρομολόγιο Σύρο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Το πιθανότερο να είχε κροσαρίσματα από άλλα βαπόρια κι αναγκαστικά να ψηλωσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Μάλλον βρέθηκε η αιτία της πορεία του Αίολου Κεντερη Ι, πήγε προς βοήθεια του Λιμενικού Σκάφους Κινδύνεψε από εισροή υδάτων σκάφος του ΛιμενικούΓύρω στις 10 σήμερα το πρωϊ από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία πλωτό περιπολικό του Λιμενικού άρχισε να «βάζει» νερά, ενώ έπλεε 8 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σερίφου. Στο σκάφος επιβαίνουν τρεις Λιμενικοί. Κατευθύνεται με ίδιες δυνάμεις στο όρμο Κουτάλα στη Σέριφο. Στην περιοχή έχουν καταπλεύσει σκάφη του Λιμενικού, παραπλέοντα πλοία ενώ πετάει και ένα Super Puma. Πηγη: MARINEWS Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Πολυ σωστα, και οχι μονο επλευσε αμεσα διπλα στο κινδυνευον σκαφος αλλα ακουστηκε και μια πολυ ενδιαφερουσα στοιχομυθια μεταξυ Θαλαμου και καποιου υπηρεσιακου παραγοντα που δυστυχως δεν μπορει να αναφερθει εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Επειδη κατα καιρους σχολιαζουμε αρκετες πορειες πλοιων με screenshot αλλα δεν εχουμε αναλυσει επακριβως,το γιατι και το πως,ηθελα να θεσω την εξης απορια' Γιατι ενα βαπορι 'ψηλωνει' στον καιρο? Ποια ειναι στην ουσια η αιτια,η μη καλη συμπεριφορα του πλοιου στην θαλασσα,η αποφυγη ταλαιπωριας των επιβατων με το κουνημα,η και τα 2 μαζι? Φυσικα αντιλαμβανομαι πως το 'ψηλωμα' βοηθαει στο να αποφυγει το καραβι το πολυ κουνημα αλλα κανοντας περισσοτερη αποσταση,αρα και περισσοτερη ωρα στον ηδη φουρτουνιασμενο καιρο,μηπως τελικα η 'ταλαιπωρια' ειναι η ιδια... Αποριες καραβολατρη ασχετου με το ναυτικο επαγγελμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Ωχ,ωχ,ωχ,κατσε να παω απο την αλλη γιατι απο δω την ειχε δωσει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Τελικά ποια απαγορευτικά απόπλου, ποιά δελτία επικίνδυνων καιρικών φαινομένων, ποιά ΕΜΥ και πράσινα άλογα......... Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στο AIS στο Piraeus Roads για να καταλάβεις "που το πάει" ο καιρός. Με το πρώτο αεράκι το VAN GOGH αρχίζει τα ...σούρτα φέρτα. Η καλύτερη ένδειξη της έντασης των ανέμων. :D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Γιατι ο Πρέβελης ακολουθεί αυτήν τη πορεία;Μήπως είναι λόγω καιρού; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Ε νομιζω οσα επιβατικα ταξιδεψαν χθες εκαναν διαφορα λογω καιρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Με δυνατό βοριά πάντα τα πλοία ψηλώνουν μέχρι να τοους απαγκιάσει η Τζια φτάσουν σε λίγα μήλια από την ακτή κι έχει κόψει η ρεστία γυρίζουν για να περάσουν μεταξύ Τζια Κύθνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Κατι πηγε στραβα....(ΣΟΦΟΚΛΗΣ.Β) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 γιατι πρεπει οπωσδηποτε κατι να πηγε στραβα για το βαπορι; μια λογικη εξηγηση (και επειδη δεν ειναι ο Connery να κανει Crazy Ivan) ειναι να ειχε καποια ενδειξη στο ρανταρ ή καποια αλλη υποψια, οτι καποιο μικρο σκαρι ηταν εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Βλέποντας την εικόνα,αυτό σκέφτηκα κι'εγώ.Οπως φαίνεται,έκανε πρώτα μιά ελλειπτική τροχιά,μετά έναν μικρό κύκλο και ύστερα έφυγε. Μήπως πήρε σήμα οτι ήταν κάποιος μικρός εκεί κοντά που τά έβρισκε σκούρα λόγω καιρού (ή βλάβης) καί πήγε στην περιοχή να ψάξη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Επειδή "μικρόθεν" γνωρίζω ότι η ευθεία είναι η συντομοτέρα, μήπως θα είχε κάποιος φίλος κάποια εξήγηση για την παρακάτω πορεία ? Το Μιλένα χθες 31 Δεκεμβρίου, φεύγοντας από το λιμάνι του Ηρακλείου κατά τις 16.30, έφτασε μετά τα μεσάνυχτα στην Μήλο αφού πέρασε πρώτα -χωρίς να σταματήσει- μέσα από τον κόλπο της Σαντορίνης. :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 1, 2009 Author Share Posted January 1, 2009 Αν το δρομολόγιο σου όμως λέει Θήρα-Μήλο, δεν μπορείς να μην περάσεις από εκεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Το πλοίο έδεσε κανονικά στη Σαντορίνη, απλώς το AIS δεν αισθανόταν καλά μέσα στη Καλντέρα. Το στίγμα στο Ακρωτήρι με το στίγμα στην Οία απέχουν περίπου 1.10 ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 λογω ημερας κ ωρας δεν θα ειχε επιβατικη κινηση αλλα λογω δρομολογιου επρεπε να περασει!περασε απο το λιμανι σφυριξε κ συνεχισε για την μηλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now