Annivas Posted June 14 Posted June 14 Πάμε να κάνουμε μια άσκηση για να δούμε πως θα μπορούσε να καλυφθεί το κενό αν ισχύει η πώληση. Καταρχήν μιλάμε για κυκλαδες άρα ένα υπερμέγεθες πλοίο δεν θα μπορούσε να κάνει δουλειά τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αρα μιλάμε για τα ακόλουθα βαπόρια : 1) blue Star Myconos : είναι στην ικαρια Σάμο με προέκταση στην άγονη του βορείου Αιγαίου για την οποία λόγω ηλικίας παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . 2) Blue Star Chios: ομοίως έχει την άγονη της Κασοκαρπαθιας που λόγω ηλικίας λαμβάνει κι αυτό υψηλότερο μίσθωμα . 3) Βlue Star Delos : το βαπόρι της Παροναξίας είναι δύσκολο να το ξεσηκώσεις για να πάει σε μια γραμμή που δεν θα έχει την ίδια αποδοτικότητα . 4) Blue Star Patmos: έχει την άγονη της Δωδεκανήσου όπου λόγω ηλικίας επίσης παίρνει υψηλότερο μίσθωμα . Επίσης φέτος ναυλώθηκε το Fast Ferries Andros για να καλυφθούν ακινησίες που και πάλι Blue Star Chios & Blue Star Patmos δεν πρόλαβαν να κάνουν . Με όλα τα ανωτέρω δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο τρόπο για να καλυφθεί το κενό . Είτε θα πρέπει να παρατήσει κάποια άγονη ,είτε το καλοκαίρι να την εξυπηρετεί με κάποιο Highspeed, είτε θα πρέπει να συμβιβαστεί λαμβάνοντας χαμηλότερο μίσθωμα και κάποια άγονη (πχ κασοκαρπαθια) να την πάρει με το Διαγορας ώστε να απελευθερωθεί ένα από τα υπόλοιπα βαπόρια . Που και πάλι από ακινησίες και θερινά δρομολόγια πάλι δύσκολα θα είναι . Σε κάθε περίπτωση τα κουκιά δεν βγαίνουν και σε περίπτωση που θελήσει να κρατήσει την ΣΤΜ κάτι θα πρέπει να θυσιάσει . Εκτος κι αν ναυλώσει ένα βαπόρι σε μόνιμη βάση , που ισότιμη επιλογή με το Blue Star Paros δεν διαφαίνεται στη παρούσα στιγμή .
George...f Posted June 14 Posted June 14 Πρακτικά το Παρος θα κατέβει μικρές Κυκλαδες να καλύψει το αδερφάκι του. Ας μην ξεχνάμε τις φήμες που είχαν ακουστεί ότι η Attica είχε επιθεωρήσει το Andros King πριν το τσιμπήσει η Golden, πράγμα που σημαίνει ότι γενικά η εταιρία ίσως ψάχνεται για πλοία αντίστοιχου μεγέθους. Και την φημολογούμενη ναυπήγηση πλοίου 100μ στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα που θα προοριζόταν λόγω ηλικίας σε κάποια άγονη. Στην παρούσα φάση θεωρώ δεν θα ρίσκαρε η εταιρία να αφήσει κάποια από τις υφιστάμενες άγονες προς χάριν της ΣυροΤηνοΜυκονιας. Οπότε θεωρώ και εγώ πως κάποια από τις εταιρίες της Ραφηνας θα πατήσει πόδι με τις ευλογίες της Blue. Διαφορετικά θα πρέπει το Μύκονος να κάνει καθημερινά το δρομολόγιο μέχρι Σάμο, και την άγονη να την αναλάβει όλο το χρόνο το Διαγορας.
George...f Posted June 14 Posted June 14 Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 14 Posted June 14 21 minutes ago, George...f said: Αμφιβάλω ότι οι Αφοί θα πουλήσουν το πιο δυνατό τους πλοίο, εκτός και αν πια το τίμημα είναι τόσο συμφέρον σε σχέση με το κόστος αγορας και μετασκευής. Πιο εύκολα θα έσπρωχναν το Superferry αν έπιαναν την σωστή τιμή. Το ΣουπερΦερρυ με αυτο το γκαραζ δεν.....
Villandry Posted June 14 Posted June 14 1 hour ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ? Τελικά έχει κλείσει 145μετρο ή το Άνδρος Κινγκ?
lathraeos Posted June 14 Posted June 14 5 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Βρε μπας και εχει κλεισει το Ανδρος Κινγκ? Είχαν ενδιαφερθεί για την αγορά το, αλλά έκαναν πίσω πιθανώς και λόγω του υψηλότερου τιμήματος στο οποίο το αγόρασαν οι Στεφάνου. Δε βλέπω το λόγο γιατί να πληρώσουν ακόμη περισσότερα τώρα που έχει γίνει και μετασκευή, αν βέβαια το πουλούσαν και ποτέ. 3 hours ago, Villandry said: Τελικά έχει κλείσει 145μετρο ή το Άνδρος Κινγκ? Δυστυχώς πέραν των πλοίων που ναυπήγησαν τα πάλαι ποτέ κραταιά ναυπηγεία Barreras για την ARMAS και την TRANSMANCHE FERRIES και του προσφάτως πωληθέντος Madeleine II, πλοία σε αυτό το size και ηλικία μικρότερη των 15-20 ετών δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Στις γραμμές που παραδοσιακά δραστηριοποιούνταν ημερόπλοια, τα μεγέθη πλέον παίζουν στα 180-200 m. Όσο και να θέλει, λοιπόν, η Attica να ψωνίσει second hand πλοίο, δεν μπορεί να το βρει.
basilis89 Posted June 15 Posted June 15 Το Ναξακι, όσο και εάν εχει συνδεθεί συναισθήματικα με τους κατοίκους των μικρών Κυκλάδων και Αμοργού, θα πρέπει να πούμε ότι έχει καταπονηθεί περισσότερο από το Πάρος όλα αυτά τα χρόνια. Οπότε το να πωληθεί το πλοίο με ένα καλό τίμημα δεν θα ήταν άσχημο απλώς το θέμα είναι αντικατασταθεί. Επίσης τότε που είχε πωληθεί το Ιθάκη, στον Καναδά νομίζω είχε αναφερθεί ότι υπήρξαν γκρίνιες και αντιδράσεις για το υψηλό τίμημα που αγοράστηκε.
George...f Posted Saturday at 11:30 AM Posted Saturday at 11:30 AM Αν θυμάμαι καλά πάντως το 2014 που πουλήθηκε το Ιθάκη οι Καναδοί είχαν επιθεωρήσει και το Ναξος, και αν θυμάμαι καλά επιλέχθηκε το Ιθάκη λόγω clamshell πλώρης και τιμής. Υπάρχει τελικά κάποια νεότερη πληροφορία για το Ναξος στην παρούσα φάση;
superrunner jet 2 Posted Saturday at 04:57 PM Posted Saturday at 04:57 PM (edited) Εγώ πιστεύω ότι η blue star δεν έχει σκοπό να το πουλήσει παραμονω αν είναι ακραία η τιμή (ανω των 35 εκατομμύριων) και τότε καλά θα κάνει αλλά και αν το πουλήσει θα αφήσει τρύπα σε κάποια γραμμη Edited Saturday at 09:58 PM by polmyt quote
Nikos_Chania Posted Saturday at 06:16 PM Posted Saturday at 06:16 PM Πιστεύω ότι αν το πουλήσει θα είναι μείον ένα πλοίο. Αν δεν το πουλήσει, μάλλον θα συνεχίσει άγονη το καλοκαίρι και ΣΤΜ τον χειμώνα. Δεν ξέρω, μάλλον θα κοστίζει ακριβά μια τέτοια αγορά και δεν έχει κλειδώσει ακόμα.
pathfinder Posted Saturday at 08:58 PM Posted Saturday at 08:58 PM Παρότι έχω σχετικά μεσάνυκτα από ακτοπλοία έχω την αίσθηση ότι οι ανάγκες έχουν διαφοροποιηθεί και θα συνεχίσουν να διαφοροποιούνται αρκετά γρήγορα. Με σοβαρή μελέτη, αναδιάταξη και καλύτερη αξιοποίηση των πλοίων από logisticians (με συμβολή φυσικά τραπεζιτών/χρηματιστών και καπετανέων) ίσως και να μην χρειάζεται αναπλήρωση (ή να είναι σκόπιμη η αναπλήρωση με διαφορετικό πλοίο)
margaritis24 Posted yesterday at 01:09 PM Posted yesterday at 01:09 PM Αναδιαταξη δρομολογιων θελει κ σωστη διαχειριση
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted yesterday at 03:54 PM Posted yesterday at 03:54 PM (edited) Τα κουκια ειναι μετρημενα... Edited 22 hours ago by polmyt quote
George...f Posted yesterday at 04:39 PM Posted yesterday at 04:39 PM Η μόνη αναίμακτη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να καθιερωθεί το πρωινό δρομολόγιο του Μύκονος με προσθήκη της Τήνου, υπό την προϋπόθεση ότι ο Διαγορας μένει στην άγονη της Καβάλας. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει σίγουρα να αφήσει μια γραμμή και αυτή πιθανότατα θα είναι όντως η ΣυροΤηνοΜυκονια…
margaritis24 Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Καθε πρωι το Μυκονος κ 2 φορες τη βδομαδα την αγονη κ 2 μερες που θα λειπει το ροδιτικο Συρο Μυκονο
Annivas Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Και ακινησίες ;; Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο να κρατηθεί η γραμμή από την Μπλου σταρ σε περίπτωση αποχώρησης του blue Star Naxos . Με χίλιες δυο αλχημείες μπορεί να βγει , όμως οικονομικά δεν ξέρω αν θα βγει . Σε αυτή τη περίπτωση που θα μείνει ορφανή η γραμμή θα είναι μεγάλη ευκαιρία να επεκταθούν οι εταιρείες της Ραφήνας .
Αρακλειανός Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago Ακόμα και στις ακινησίες του Πάρος θα είναι δύσκολο να βρεθεί πλοίο που να ταιριάζει για να μπαίνει στην Ηρακλειά και στη Σχοινούσα. Μέχρι τώρα έφευγε το Νάξος και έμπαινε το Πάρος που είναι ακριβώς το ίδιο και υπήρχε μια σιγουριά. Αν δεν φτάσει στο σημείο να ναυλώνει άλλα πλοία ακόμα και για αυτό, μόνο το Χίος ή το Μύκονος νομίζω μπορεί να βάλει γιατί έχει ξαναπάει το Χίος για λίγες μέρες, αν και δε νομίζω ότι είναι και το καταλληλότερο...
George...f Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Αν την αφήσει είναι δεδομένο ότι θα την παραχωρήσει κάτω από το τραπέζι σε κάποια εταιρία της Ραφήνας με πιθανότερη την Fast που πλέον έχει και σταθερή παρουσία στον Πειραιά. Αν και για μένα το Andros King θα ταίριαζε ιδανικά στη γραμμή. Ωστόσο με την παρουσία του απογευματινού της Πάρου και του Ροδίτικου, πρακτικά δεν χάνει την Σύρο, την Μύκονο την δουλεύει και με τα απογευματινά του Μύκονος οπότε εν τελει ίσως η διαφορά στην εταιρία να είναι πολύ μικρή ώστε να διατηρήσει την πρωινή της παρουσία στη γραμμή. Ωστόσο μια ερώτηση δική μου χωρίς καμία βάση φυσικά, δεν θα μπορούσε το Andros King όντας νεότερο από το Paros να διεκδίκησει την άγονη των Μικρών Κυκλάδων; Ή στον διαγωνισμό παίζει ρόλο πέρα από την προσφορά και την ηλικία φυσικά και άλλοι παράγοντες, όπως η προηγούμενη σταθερή παρουσία στη γραμμή;
Annivas Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Η προηγούμενη σταθερή παρουσία δεν παίζει ρόλο . Εκτος από ηλικία και τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητά η σύμβαση , σημαντικό ρόλο παίζει και το πλοίο αντικατάστασης .
Villandry Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Δε θεωρώ πως θα (ή θέλει) ανοίξει πόλεμο η Γκόλντεν με τη Μπλου, γιατί πόλεμο θα ανοίξει αν επιχειρήσει να πάρει την καλύτερη γραμμή της. (Άγονη Παροναξίας κλπ)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now