NHSOS XIOS Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Νομιζω παντως,πως δεν πρεπει να εχει stabiliser,τουλαχιστον αυτο συμπεραινω απο τις φωτο(και των αδελφων του)οταν ειναι ξεσαβουρωτο τελειως αλλα κ απο το GA plan.Απο κει κ περα,για το αν κουναει η οχι,το κρινει ο καθενας με τα δικα του κριτηρια,ειτε ειναι φορτηγατζης,ειτε απλος επιβατης ειτε πληρωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Αν το πλοιο εχει πολυ γρηγορες επαναφορες που δεν προλαβαινουν να δρασουν ουτε τα φτερα τοτε τι κανουμε ?? Εμείς το καλύτερο ίσως που μπορούμε είναι να δώσουμε σε φίλους που ταξιδεύουν όπως ο superfastship καμμία σακουλίτσα για κάθε ενδεχόμενο. Να βάλουμε τα άλλα φτερά αυτά στις τσιμινιέρες,όπως στα άλλα Superfast!!! Καλή σκέψη αλλά θα πρέπει να είναι βελτιωμένα με elevators όπως των αεροπλάνων. Πέρα απο την πλάκα τώρα φίλοι και χωρίς να είμαι ειδικός τείνω να συμφωνήσω με τον "Νήσος Χιος". Ένα τέτοιου τύπου πλοίο (RoRo η RoPax τεσπα) είναι μάλλον απίθανο να έχει GM που να δημιουργεί τέτοια συμπεριφορά roll. Βέβαια Nuovi Cantieri είναι αυτή και θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάποια "ζωγραφιά", αλλά πάλι δεν είναι το πρώτο ή δεύτερο της σειράς, ταξιδεύουν κάμποσα ακόμη αδελφάκια του. Στο GA πράγματι δεν φαίνονται fin stabilizers το οποίο επίσης για τέοιου τύπου πλοίο εν έτει 2009 μου φαίνεται περίεργο. Αν είχε fins θα ήταν νομίζω απίθανο να μην προλαβαίνουν να "αντιδράσουν". Μήπως έχει κάποιο άλλο σύστημα ευσταθείας (π.χ. antiheeling tanks) αν και παλαιότερα δεν εθεωρούντο αρκετά αποτελεσματικά νομίζω, αλλά ίσως να έχουν στο μεταξύ εξελιχθεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Καταρχην ειναι αστειο να λεμε οτι το πλοιο δεν εχει stabilizer. Εχει και παραεχει. Το GM του ενω στα υπολοιπα επιβατικα ειναι 1 με 1,5 αντε 1,8 μετρα στα συγκεκριμενα αδερφακια φτανει τα 5 μετρα Αυτο μαλλον οφειλεται στο οτι το βαπορι ειναι μακρυ φαρδυ και κοντο (παρομοια συμπεριφορα με πολυ γρηγορες επαναφορες εχει και το Λισσος) χωρις ψηλα εξαλλα. Αν το εχτιζαν σαν τα αλλα ισως διορθωνοταν αυτο. Πολλα ρορο εχουν μεγαλο GM για να μπορουν να παρουν βαρια φορτια και να τα φορτωσουν στο πανω γκαραζ. Τωρα αυτο πως αντιμετωπιζεται? Φορτωνοντας λιγο ανορθοδοξα. Δηλαδη βαρια φορτια πανω (η περισσοτερο φορτιο πανω) Αυτο βεβαια και βασει του manual που δινει ο κατασκευαστης. Παντως ειναι αληθεια οτι το βαπορι θελει προσοχη στο ταξιδεμα αλλα απο ενα σημειο και μετα ο ανθρωπινος παραγοντας δε μπορει να κανει τιποτα. Οπως λεει ο φιλος 94867 παραπανω με 5 μετρα σουελ ακομα και το Queen Mary 2 θα την ακουσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Το βαπόρι όπως είπε κι ο φίλος Neptune έχει ένα ζεύγος stabilizers της Blhom & Voss. Για τα υπόλοιπα με κάλυψε πλήρως ο Neptune. Αλλά να εξηγήσουμε και κάτι. Βαπόρι που έχει μεγάλο μετακεντρικό ύψος και γρήγορη επαναφορά όσο και να κουνήσει δεν το φοβάσαι στον καιρό. Αυτά που δεν έχουν είναι το θέμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 To πρόβλημα του μεγάλου GM αντιμετωπίζεται και με δεξαμενές έρματος σε μεγάλο ύψος σαν αυτές, για να μην έχουν ομώς τα συγκεκριμένα βαπόρια μάλλον δεν τις χρειάζονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 νομιζω οτι εχουν, στην αριστερη μπαντα μπροστα απο τη βαρκα Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Ενδιαφέρουσα η συζήτησή σας, αλλά θα αναγκαστώ να την διακόψω μιας και γύρισα απο το ταξίδι. Τζάμπα όλη αυτή η ανησυχία, αφού η θάλασσα ήταν λάδι και δεν κούνησε καθόλου. Τη γνώμη μου για το πλοίο την έχω εκφράσει ήδη απο τον Απρίλιο, αν δεν κάνω λάθος, που ταξίδεψα με το αδερφάκι του. Θα τονίσω όμως πάλι τις καμπίνες του που είναι οι μικρότερες καμπίνες σε πλοίο που έχω ταξιδέψει. Όσον αναφορά τα υπόλοιπα, το πλοίο αστράφτει και το πλήρωμά του είναι ευγενέστατο. Τέλος όσον αφορά τις πληρότητες: φεύγοντας απο πάτρα ήταν μέτρια (το μισό γκαράζ γεμάτο και απο κόσμο λίγα πράματα). Στον γυρισμό όμως γινότανε το αδιαχώρητο. Τα σαλόνια του ήτανε γεμάτα και στο γκαράζ πρέπει να είχε πάνω απο 120 νταλίκες (αν κάποιος μπορεί να μάθει την πληρότητά του την Κυριακή θα του είμαι υπόχρεος). Οποιεσδήποτε ερωτήσεις είναι ευπρόσδεκτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Λιγες φωτο απο τα ναυπηγεια,που φαινεται οτι ειναι ολοιδιο με το αδερφακι του.Η γεφυρα μ αρεσει πολυ σε αυτα τα πλοια αλλα εχω μια απορια:αυτο το χρυσο χωνι που κρεμεται απο την οροφη,σε τι χρησιμευει?Το εχω δει και σε αλλα πλοια(σε μικροτερο μεγεθος)κι απο οτι εχω καταλαβει η ακους απο αυτο η μιλας σε αυτο...ισως Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 @ NHSOS XIOS Το χρυσό χωνί το χρησημοποιούν όταν υπάρχει πρόβλημα στην "ηλεκτρονική" επικοινωνία με το μηχανοστάσιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
94867 Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 @ NHSOS XIOSΤο χρυσό χωνί το χρησημοποιούν όταν υπάρχει πρόβλημα στην "ηλεκτρονική" επικοινωνία με το μηχανοστάσιο Αν είναι έτσι...τότε το μηχανοστάσιο πρέπει να είναι στην κοντραγέφυρα ! Το χωνί καταλήγει πάνω από τη γέφυρα,δίπλα στην μαγνητική πυξίδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 @ 94867 εμμμ... τότε λάθος πληροφόρηση είχα μέχρι τώρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Οπως λεει και ο 94867 το χωνι φευγει απο τη γεφυρα και καταληγει στην κοντρα γεφυρα διπλα απο τη μαγνητικη Ετσι ειναι δυνατη η επικοινωνια 2 ανθρωπων (ενας πανω και ενας κατω) οταν βγαινει η αποκλιση της μαγνητικης σε σχεση με τη Gyro. Ειναι ενα συγχρονο μηχανημα επικοινωνιας που το συνανταμε στα βαπορια τα τελευταια 100 χρονια ισως και παραπανω Αν και ειχα ακουσει οτι θα καταργηθει απο τοτε που ενας αξιωματικος σε container χτυπησε το κεφαλι του και λιποθυμησε με αποτελεσμα το πλοιο να παρει τα βουνα το συνανταμε ακομα και στα πλοια τελευταιας τεχνολογιας. Εδω και ενα χωνι διπλα σε μια μαγνητικη (σε αλλο πλοιο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 μακρυ και εντυπωσιακο οπως και το αδερφο του, παρολο που διαφερει απο τα ferries που εχουμε συνηθισει στο Furopoort. εδω το περασμενο σαββατο (10/4), ενω δενει στο 11. ΥΓ: οι φωτο θα επαναλθουν και σε κανονικες διαστασεις, οταν θελησει ο υψιστος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 οι φωτο θα επαναλθουν και σε κανονικες διαστασεις, οταν θελησει ο υψιστος...ηγγικεν γαρ η ωρα, της βασιλειας των ουρανωνστις 10/4 ειδα ολη την αφιξη... from on board:p Kefalonia. αφιξη απο βορεια, μανουβρα στο κεφαλι της αγιου νικολαου, αναποδα και δενει συρταρωτο. οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ, ειναι διαφορετικο σκαρι, αλλα εντυπωσιαζει οταν το βλεπεις εν κινησει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 η ωρα της ετησιας πλησιαζει και φαινεται και στα υφαλα και στην τσιμινιερα. κατι αλλο που προσεξα, ειναι οτι μπορει ο ερωτοκριτος να την εκανε, αλλα αφησε διαδοχους περισσοτερα απο την αφιξη της 30/11, εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Η κατσασταση των υφαλων μου θυμιζει την περιπτωση του Ν.ΧΙΟΣ που σε συντομο χρονικο διαστημα ειχε γινει 'μαυρο' ολο απο κατω.Πρεπει να ειναι αστοχια του υλικου,δεν εξηγειται διαφορετικα αν δει κανεις κι αλλα πλοια πως ειναι μετα απο ενα χρονο στην θαλασσα και συνεχη δρομολογια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Βαλτε επιτελους τη μαυρη λωριδα που φωναζω να βαλετε απο τοτε που ηρθε και το ΣΦ Ι οπως και στα υπολοιπα βαπορια σας Δε βλεπετε οτι το υφαλοχρωμα ψηλα χαλαει και φαινεται ασχημο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 (edited) @NX:Οταν λές αστοχία υλικού εννοείς τής μπογιάς,προφανώς (άν δέν είναι καλής ποιότητας δέν θα αντέχη πολύ στην συνεχή "παραμονή" μέσα στο θαλάσσιο νερό). Μήπως όμως παίζει ρόλο και το ίδιο το νερό;δηλαδή άν ένα πλοίο κινήται σε θαλάσσιες περιοχές με πολλούς ρύπους,λογικό είναι να "βρωμίσουν" τα ύφαλά του πιό γρήγορα από ένα που κυκλοφορεί σε πιό καθαρά νερά. Πάντως απ'τίς φωτογραφίες τού SF2 που βλέπω,εκτός από το βαψιματάκι στα ύφαλα και στην τσιμινιέρα (ειδικά εκεί βγάζουν μάτι τά σημεία που έχει ξεβάψει το άσπρο),παρόμοια "θεραπεία" χρειάζεται και στά όκια τών αγκυρών (στην αριστερή είναι ευδιάκριτη η μαυρίλα). Edited December 1, 2010 by Hastaroth Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Απο το γραφειο τυπου του ΥΕΝ Σήμερα στις 18:37 η Λιμενική Αρχή Πάτρας, ενημερώθηκε από την Υπηρεσία Θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS), ότι το Ε/Γ- Ο/Γ «SUPERFAST II» Ν.Π. 11930, το οποίο είχε ξεκινήσει στις 18:00 για Ηγουμενίτσα - Ιταλία με 80 επιβάτες, επιστρέφει στο λιμάνι της Πάτρας, για να αποβιβάσει μέλος πληρώματος, που έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.Με τον κατάπλου του πλοίου στις 19:25, ο 33χρονος ασθενής μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, όπου και παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ το πλοίο απέπλευσε για τη διενέργεια του προγραμματισμένου του δρομολογίου στις 19:35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 ειναι στην πατρα απο το μεσημερι της 24/12 και θα φυγει δευτερα 27/12 απο οτι ειδα, στην αριστερη παντα στην ισαλο, εχει ενα γερο "ζουπηγμα". μπαρτζα ή... fender Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Δευτέρα πρωί πρωί θα είναι στη Σύρο για δεξαμενή και ολιγοήμερη ετήσια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Αυτή τη ώρα το Superafast II πέφτει από τη δεξαμενή Βιολαντω Γουλανδρή στη Συρο και στη συνέχεια θα αναχωρήσει για τη Πάτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfastship Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Σήμερα το πρωί που έφτασε το πλοίο στην πάτρα παρατήρησα οτι στο εκτο καταστρωμε, το main deck στο μπαλκόνι στην πρύμνη έλειπε αυτο το άσπρο κουβούκλιο που είναι σύστημα MES ή κάποιο άλλο σύστημα διάσωσης. 1)Γνωρίζουμε αν έγινε κάτι; 2)Επιτρέπεται να εκτελεί δρομολόγιο το πλοίο με λιγότερα συστήματα διάσωσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 το superschnelle zwei δενοντας στη θεση Β στο νεο λιμανι και εν πλω στον πατραϊκο, πριν δεκα μερες. ΥΓ: πικρα κυριοι. να τα δεις δεμενα απο κοντα ή να μανουβραρουν, δεν μπορεις. για να τα δεις εν πλω πρεπει να ταξιδεψεις με το... King Hung Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΡΙΩΝ Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Με αφορμή μια φωτογραφία του proud από το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ΙΙ στην Πάτρα θέλω να ρωτήσω το εξής. Στο συγκεκριμένο πλοίο μπαίνει σκάλα αεροπορικού τύπου στο πλάϊ ή κάνω λάθος; Αν ναι, απο πότε; Η επίμαχη φωτογραφία είναι: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now