Jump to content
Shipfriends

Superfast II (IMO 9458511)


Recommended Posts

Νομιζω παντως,πως δεν πρεπει να εχει stabiliser,τουλαχιστον αυτο συμπεραινω απο τις φωτο(και των αδελφων του)οταν ειναι ξεσαβουρωτο τελειως αλλα κ απο το GA plan.Απο κει κ περα,για το αν κουναει η οχι,το κρινει ο καθενας με τα δικα του κριτηρια,ειτε ειναι φορτηγατζης,ειτε απλος επιβατης ειτε πληρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν το πλοιο εχει πολυ γρηγορες επαναφορες που δεν προλαβαινουν να δρασουν ουτε τα φτερα τοτε τι κανουμε ??

Εμείς το καλύτερο ίσως που μπορούμε είναι να δώσουμε σε φίλους που ταξιδεύουν όπως ο superfastship καμμία σακουλίτσα για κάθε ενδεχόμενο.

Να βάλουμε τα άλλα φτερά αυτά στις τσιμινιέρες,όπως στα άλλα Superfast!!!

Καλή σκέψη αλλά θα πρέπει να είναι βελτιωμένα με elevators όπως των αεροπλάνων.

Πέρα απο την πλάκα τώρα φίλοι και χωρίς να είμαι ειδικός τείνω να συμφωνήσω με τον "Νήσος Χιος". Ένα τέτοιου τύπου πλοίο (RoRo η RoPax τεσπα) είναι μάλλον απίθανο να έχει GM που να δημιουργεί τέτοια συμπεριφορά roll. Βέβαια Nuovi Cantieri είναι αυτή και θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάποια "ζωγραφιά", αλλά πάλι δεν είναι το πρώτο ή δεύτερο της σειράς, ταξιδεύουν κάμποσα ακόμη αδελφάκια του. Στο GA πράγματι δεν φαίνονται fin stabilizers το οποίο επίσης για τέοιου τύπου πλοίο εν έτει 2009 μου φαίνεται περίεργο. Αν είχε fins θα ήταν νομίζω απίθανο να μην προλαβαίνουν να "αντιδράσουν". Μήπως έχει κάποιο άλλο σύστημα ευσταθείας (π.χ. antiheeling tanks) αν και παλαιότερα δεν εθεωρούντο αρκετά αποτελεσματικά νομίζω, αλλά ίσως να έχουν στο μεταξύ εξελιχθεί.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην ειναι αστειο να λεμε οτι το πλοιο δεν εχει stabilizer. Εχει και παραεχει. Το GM του ενω στα υπολοιπα επιβατικα ειναι 1 με 1,5 αντε 1,8 μετρα στα συγκεκριμενα αδερφακια φτανει τα 5 μετρα :eek:

Αυτο μαλλον οφειλεται στο οτι το βαπορι ειναι μακρυ φαρδυ και κοντο

(παρομοια συμπεριφορα με πολυ γρηγορες επαναφορες εχει και το Λισσος) χωρις ψηλα εξαλλα. Αν το εχτιζαν σαν τα αλλα ισως διορθωνοταν αυτο.

Πολλα ρορο εχουν μεγαλο GM για να μπορουν να παρουν βαρια φορτια και να τα φορτωσουν στο πανω γκαραζ. Τωρα αυτο πως αντιμετωπιζεται?

Φορτωνοντας λιγο ανορθοδοξα. Δηλαδη βαρια φορτια πανω (η περισσοτερο φορτιο πανω) Αυτο βεβαια και βασει του manual που δινει ο κατασκευαστης.

Παντως ειναι αληθεια οτι το βαπορι θελει προσοχη στο ταξιδεμα αλλα απο ενα σημειο και μετα ο ανθρωπινος παραγοντας δε μπορει να κανει τιποτα. Οπως λεει ο φιλος 94867 παραπανω με 5 μετρα σουελ ακομα και το Queen Mary 2 θα την ακουσει.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι όπως είπε κι ο φίλος Neptune έχει ένα ζεύγος stabilizers της Blhom & Voss. Για τα υπόλοιπα με κάλυψε πλήρως ο Neptune. Αλλά να εξηγήσουμε και κάτι. Βαπόρι που έχει μεγάλο μετακεντρικό ύψος και γρήγορη επαναφορά όσο και να κουνήσει δεν το φοβάσαι στον καιρό.

Αυτά που δεν έχουν είναι το θέμα.B)

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα του μεγάλου GM αντιμετωπίζεται και με δεξαμενές έρματος σε μεγάλο ύψος σαν αυτές, για να μην έχουν ομώς τα συγκεκριμένα βαπόρια μάλλον δεν τις χρειάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα η συζήτησή σας, αλλά θα αναγκαστώ να την διακόψω μιας και γύρισα απο το ταξίδι. Τζάμπα όλη αυτή η ανησυχία, αφού η θάλασσα ήταν λάδι και δεν κούνησε καθόλου:P. Τη γνώμη μου για το πλοίο την έχω εκφράσει ήδη απο τον Απρίλιο, αν δεν κάνω λάθος, που ταξίδεψα με το αδερφάκι του. Θα τονίσω όμως πάλι τις καμπίνες του που είναι οι μικρότερες καμπίνες σε πλοίο που έχω ταξιδέψει. Όσον αναφορά τα υπόλοιπα, το πλοίο αστράφτει και το πλήρωμά του είναι ευγενέστατο. Τέλος όσον αφορά τις πληρότητες: φεύγοντας απο πάτρα ήταν μέτρια (το μισό γκαράζ γεμάτο και απο κόσμο λίγα πράματα). Στον γυρισμό όμως γινότανε το αδιαχώρητο. Τα σαλόνια του ήτανε γεμάτα και στο γκαράζ πρέπει να είχε πάνω απο 120 νταλίκες (αν κάποιος μπορεί να μάθει την πληρότητά του την Κυριακή θα του είμαι υπόχρεος). Οποιεσδήποτε ερωτήσεις είναι ευπρόσδεκτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Λιγες φωτο απο τα ναυπηγεια,που φαινεται οτι ειναι ολοιδιο με το αδερφακι του.Η γεφυρα μ αρεσει πολυ σε αυτα τα πλοια αλλα εχω μια απορια:αυτο το χρυσο χωνι:D που κρεμεται απο την οροφη,σε τι χρησιμευει?Το εχω δει και σε αλλα πλοια(σε μικροτερο μεγεθος)κι απο οτι εχω καταλαβει η ακους απο αυτο η μιλας σε αυτο...ισως:o
Link to comment
Share on other sites

@ NHSOS XIOS

Το χρυσό χωνί το χρησημοποιούν όταν υπάρχει πρόβλημα στην "ηλεκτρονική" επικοινωνία με το μηχανοστάσιο :D

Αν είναι έτσι...τότε το μηχανοστάσιο πρέπει να είναι στην κοντραγέφυρα !

Το χωνί καταλήγει πάνω από τη γέφυρα,δίπλα στην μαγνητική πυξίδα.

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει και ο 94867 το χωνι φευγει απο τη γεφυρα και καταληγει στην κοντρα γεφυρα διπλα απο τη μαγνητικη

Ετσι ειναι δυνατη η επικοινωνια 2 ανθρωπων (ενας πανω και ενας κατω) οταν βγαινει η αποκλιση της μαγνητικης σε σχεση με τη Gyro. Ειναι ενα συγχρονο μηχανημα επικοινωνιας :P που το συνανταμε στα βαπορια τα τελευταια 100 χρονια ισως και παραπανω :D

Αν και ειχα ακουσει οτι θα καταργηθει απο τοτε που ενας αξιωματικος σε container χτυπησε το κεφαλι του και λιποθυμησε με αποτελεσμα το πλοιο να παρει τα βουνα το συνανταμε ακομα και στα πλοια τελευταιας τεχνολογιας.

Εδω και ενα χωνι διπλα σε μια μαγνητικη (σε αλλο πλοιο)

post-23-128326984118_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

μακρυ και εντυπωσιακο οπως και το αδερφο του, παρολο που διαφερει απο τα ferries που εχουμε συνηθισει στο Furopoort. εδω το περασμενο σαββατο (10/4), ενω δενει στο 11.

post-13-128326996614_thumb.jpg

ΥΓ: οι φωτο θα επαναλθουν και σε κανονικες διαστασεις, οταν θελησει ο υψιστος...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1_proud_superfast_II_funnel__patra_040410.jpg

οι φωτο θα επαναλθουν και σε κανονικες διαστασεις, οταν θελησει ο υψιστος...
ηγγικεν γαρ η ωρα, της βασιλειας των ουρανων:D

στις 10/4 ειδα ολη την αφιξη... from on board:p Kefalonia. αφιξη απο βορεια, μανουβρα στο κεφαλι της αγιου νικολαου, αναποδα και δενει συρταρωτο.

οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ, ειναι διαφορετικο σκαρι, αλλα εντυπωσιαζει οταν το βλεπεις εν κινησει.

1_proud_superfast_II___ionian_king_bows_patra_050210.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

η ωρα της ετησιας πλησιαζει και φαινεται και στα υφαλα και στην τσιμινιερα. κατι αλλο που προσεξα, ειναι οτι μπορει ο ερωτοκριτος να την εκανε, αλλα αφησε διαδοχους

περισσοτερα απο την αφιξη της 30/11, εδω

gallery_1817_408_197923.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η κατσασταση των υφαλων μου θυμιζει την περιπτωση του Ν.ΧΙΟΣ που σε συντομο χρονικο διαστημα ειχε γινει 'μαυρο' ολο απο κατω.Πρεπει να ειναι αστοχια του υλικου,δεν εξηγειται διαφορετικα αν δει κανεις κι αλλα πλοια πως ειναι μετα απο ενα χρονο στην θαλασσα και συνεχη δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Βαλτε επιτελους τη μαυρη λωριδα που φωναζω να βαλετε απο τοτε που ηρθε και το ΣΦ Ι :D οπως και στα υπολοιπα βαπορια σας

Δε βλεπετε οτι το υφαλοχρωμα ψηλα χαλαει και φαινεται ασχημο ;)

Link to comment
Share on other sites

@NX:Οταν λές αστοχία υλικού εννοείς τής μπογιάς,προφανώς (άν δέν είναι καλής ποιότητας δέν θα αντέχη πολύ στην συνεχή "παραμονή" μέσα στο θαλάσσιο νερό).

Μήπως όμως παίζει ρόλο και το ίδιο το νερό;δηλαδή άν ένα πλοίο κινήται σε θαλάσσιες περιοχές με πολλούς ρύπους,λογικό είναι να "βρωμίσουν" τα ύφαλά του πιό γρήγορα από ένα που κυκλοφορεί σε πιό καθαρά νερά.

Πάντως απ'τίς φωτογραφίες τού SF2 που βλέπω,εκτός από το βαψιματάκι στα ύφαλα και στην τσιμινιέρα (ειδικά εκεί βγάζουν μάτι τά σημεία που έχει ξεβάψει το άσπρο),παρόμοια "θεραπεία" χρειάζεται και στά όκια τών αγκυρών (στην αριστερή είναι ευδιάκριτη η μαυρίλα).

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο το γραφειο τυπου του ΥΕΝ

Σήμερα στις 18:37 η Λιμενική Αρχή Πάτρας, ενημερώθηκε από την Υπηρεσία Θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS), ότι το Ε/Γ- Ο/Γ «SUPERFAST II» Ν.Π. 11930, το οποίο είχε ξεκινήσει στις 18:00 για Ηγουμενίτσα - Ιταλία με 80 επιβάτες, επιστρέφει στο λιμάνι της Πάτρας, για να αποβιβάσει μέλος πληρώματος, που έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Με τον κατάπλου του πλοίου στις 19:25, ο 33χρονος ασθενής μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, όπου και παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ το πλοίο απέπλευσε για τη διενέργεια του προγραμματισμένου του δρομολογίου στις 19:35.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Σήμερα το πρωί που έφτασε το πλοίο στην πάτρα παρατήρησα οτι στο εκτο καταστρωμε, το main deck στο μπαλκόνι στην πρύμνη έλειπε αυτο το άσπρο κουβούκλιο που είναι σύστημα MES ή κάποιο άλλο σύστημα διάσωσης.

1)Γνωρίζουμε αν έγινε κάτι;

2)Επιτρέπεται να εκτελεί δρομολόγιο το πλοίο με λιγότερα συστήματα διάσωσης;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

το superschnelle zwei δενοντας στη θεση Β στο νεο λιμανι και εν πλω στον πατραϊκο, πριν δεκα μερες.

gallery_1817_403_9643.jpg

ΥΓ: πικρα κυριοι:(. να τα δεις δεμενα απο κοντα ή να μανουβραρουν, δεν μπορεις. για να τα δεις εν πλω πρεπει να ταξιδεψεις με το... King Hung :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Με αφορμή μια φωτογραφία του proud από το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ΙΙ στην Πάτρα θέλω να ρωτήσω το εξής. Στο συγκεκριμένο πλοίο μπαίνει σκάλα αεροπορικού τύπου στο πλάϊ ή κάνω λάθος; Αν ναι, απο πότε;

Η επίμαχη φωτογραφία είναι:

gallery_1817_403_339404.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...