Jump to content
Shipfriends

Elobey X (ΙΜΟ 7392490)


Recommended Posts

Καλα η κατευθυντικοτητα του ηταν εμφανης και φαινοταν και απο τον τροπο που εστριβε με τις μπαντες, και που να βλεπεις τον Αιαντα φατσα απο τον ντοκο της σουβαλας με καιρο τα ερχεται να δεσει! Μονο ο καπετανιος καταλαβαινε τι εκανε!Δε διαφωνω σε κατι, ηταν και μακρυ πλοιο και το βυθισμα του ηταν σιγουρα λιγο καθοτι το πλοιο ηταν και πολυ ελαφρυ για τις διαστασεις του.Αργουσε πολυ στις επιτοπου μανουβρες.απο τα απονερα του μονο μου δινοταν η εντυπωση πως η γαστρα του πιθανως να ειναι λιγο πιο "φυσιολογικη" συγκριτικα με τις "τετραγωνες" σαν αυτων του ριο-αντιρριο παντοφλων πχ. καθως επισης μια τοσο ψηλη, μακρια και σχετικα στενη παντοφλα δεν χτυπαγε και δεν κουναγε αγαρμπα και γρηγορα

(σε συγκριση με τις παντοφλες βεβαια που αισθανοσουν στο καθισμα καθε μικροκυματισμο)! δεν το εχω δει ποτε σε δεξαμενη.

Edited by PIANOMAN
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, μόνο αυτός καταλάβαινε τι έκανε. Και άντε το έβαζε με το γραίγο στη Σουβάλα. Μετά ήταν το πανηγύρι που έπρεπε να το βγάλει. Και να έχει κάθε φορά την απορία. Θα ακούσει, θα κάνει ανάποδα, θα γυρίσει;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δε ξέρω εάν έχει εγκαταλείψει το Ρίο για τη γραμμή Σπέτσες Κόστα, αλλά ο πλοιοκτήτης του νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με τις Σπέτσες. Γιατί πριν πάει ο Χρηστος στο Ρίο, είχα ακούσει ότι θα το δρομολογούσε στη γραμμή Σπέτσες Κόστα, για να μεταφέρει υλικά.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω εάν έχει εγκαταλείψει το Ρίο για τη γραμμή Σπέτσες Κόστα, αλλά ο πλοιοκτήτης του νομίζω ότι έχει κάποια σχέση με τις Σπέτσες. Γιατί πριν πάει ο Χρηστος στο Ρίο, είχα ακούσει ότι θα το δρομολογούσε στη γραμμή Σπέτσες Κόστα, για να μεταφέρει υλικά.
Μεχρι χθες παντως ηταν δεμενο στο Ριο ;)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πάντως πήρε το αυτί μου ότι έψαχνε φόρμουλα για να το δρομολογήσει και στην Ύδρα. Αν και δε μπορώ να καταλάβω πόσο μια παντόφλα είναι κατάλληλη για την Ύδρα. Και από ταχύτητες και από σαλόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πέντε ή έξι καπεταναίους άλλαξαν στο ΧΡΗΣΤΟΣ (ex ΑΙΑΣ) μέχρι να βρεθεί εκείνος που θα μπορέσει να τον κάνει καλά. Τελικά βρήκαν κάποιο ξωμάχο της γραμμής και κάπως τα καταφέρνει. Και όλο αυτό παρά το ότι τον βελτίωσαν αρκετά πριν τον πάνε στο Ρίο.

Link to comment
Share on other sites

πραγματικα εχω μεινει αφωνος με τις διηγησεις για τον ΑΙΑντα (νυν Χρηστο). τι το δυσκολο ειχε και μονο πολυ λιγοι καταφερναν να τον δαμασουν.:confused:

εννοω, ειναι μονοπροπελος; εχει τουμπαριστες, εχει μεγαλο βυθισμα και μικρα τιμονια; τι ειναι αυτο που αν και παντοφλα, τον εκανε τοσο δυσκολο σκαρι.

οπως ακουω αυτες τις διηγησεις, αν δεν το ειχα δει να δενει, θα νομιζα οτι προκειται για το τριτο αδερφο των Λατω/Ερωτοκριτος και προσπαθουσαν να το δεσουν χωρις bow στην παροικια

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Το ΑΙΑΣ (νυν ΧΡΗΣΤΟΣ) είναι ένα βαπόρι μήκους 85 μέτρων και αυτό μετά από τη μετασκευή του, διότι πριν είχε μήκος 55 μέτρα περίπου.

Έχει πολύ μικρά τιμόνια και μπαταριστές μηχανές οι οποίες , την τελευταία χρονιά της θητείας του στον Πειραιά, άλλοτε έπιαναν και άλλοτε όχι. Ο καπετάνιος ποτέ δεν ήταν σίγουρος αν θα έπιανε το ανάποδα για να το σταματήσει, από την άλλη όμως δεν μπορούσε να κόψει και ταχύτητα διότι το έπαιρνε ο αέρας και απλά το πήγαινε όπου ήθελε. Μετά τη μετασκευή, εκτός από τα 30 μέτρα μήκους του πρόσθεσαν και 1 deck πράγμα που καθιστά το βαπόρι πολύ ψηλό. Το βαπόρι λοιπόν μεγάλωσε πολύ και ψήλωσε αλλά τα τιμόνια και οι μηχανές παρέμειναν ίδια και απαράλλακτα. 2 μηχανές των 1100 HP είναι ελάχιστες για πλοίο τέτοιου μεγέθους. Επιπλέον, το βύθισμά του είναι 2 μέτρα στην πρύμνη και 1 μέτρο στην πλώρη. Τα χειριστήρια τα είχαν αλλάξει στην επισκευή του 2005 (αν θυμάμαι καλά) και για λόγους οικονομίας τα είχαν αντικαταστήσει με διακόπτες (πώς ανάβουμε τα μάτια της κουζίνας; ένα τέτοιο πράγμα), οι οποίοι διακόπτες δεν ήταν φωτιζόμενοι και ο Α' Μηχανικός είχε κάνει πατέντα για να μπορεί το βράδυ ο καπετάνιος να τους βλέπει. Τέλος οι δύο προπέλες του πλοίου είναι πολύ κοντά η μία με την άλλη και επειδή Ροπή = Δύναμη Χ Απόσταση, μπορεί να καταλάβει κανείς τι γίνεται.

Η ροπή γυρίζει το βαπόρι αλλά με μηχανές ασθενικές και με μικρή απόσταση μεταξύ των προπελών, πώς να το γυρίσεις;;;; Γι' αυτό κάποτε που ζήτησαν σε καπετάνιο πλοίου του Σαρωνικού να πάει στο ΑΙΑΣ, τους είπε "εγώ σ' αυτό δεν πάω ούτε με 2 εκατομμύρια".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nέα παρουσία στο Πέραμα από σήμερα το βράδυ προερχόμενο από Ρίο (Ελλάδος :D) το ΧΡΗΣΤΟΣ (ΑΙΑΣ).

Όντως ο ΧΡΗΣΤΟΣ βρίσκεται στα Ναυπηγεία της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ όπου σήμερα το τράβαγαν για να το βγάλουν στα βάζα, για αυτό βλέπεται τη πρύμη να μην είναι έξω από το νερό.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρομαι πολυ που βλεπω τον εξ Αιαντα εξω απο το νερο και διαπιστωνω πως εχει καλυτερη γαστρα απο τις συνηθισμενες εντελως "τετραγωνες" γαστρες που εχουν οι περισσοτερες παντοφλες. Ειχα παντα αυτη τη περιεργεια γιατι οπως εχω γραψει και πιο πισω ο Αιαντας ειχε τη καλυτερη πλευση που εχω δει σε παντοφλα και μαλλον αυτος ειναι ο λογος. ευχαριστω το φιλο που ανεβασε αυτες τις φωτογραφιες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αν και την έχω ξαναβάλει την φωτό (σε εποχές όμως προ gallery), ας την ξαναδούμε σε καλύτερη ανάλυση, με το πλοίο σε ηλικία μόλις 10 ετών :D και προ της 30μέτρου επιμήκυνσης του.

Δίπλα του το Σαρωνικός και αυτό προ μετασκευής, και φαίνεται λίγο και το ΕΛΛΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σύλληψη αλλοδαπού για απόπειρα κλοπής στο Ρίο στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΧΡΗΣΤΟΣ»,

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Ένας 18χρονος αλλοδαπός συνελήφθη στις 23/07/10 στις 01.00, από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Ρίου, διότι αφού αρχικά έσπασε το τζάμι της πόρτας του σαλονιού του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΧΡΗΣΤΟΣ», το οποίο ήταν προσγειαλωμένο στην παραλία Ακταίου, στη συνέχεια προσπάθησε να αφαιρέσει συσκευές τηλεόρασης, που βρίσκονταν σε αυτό.

Ο 18χρονος προσήχθη ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών κατά την αυτόφωρη διαδικασία, μαζί με το φάκελο δικογραφίας, που σχηματίσθηκε εις βάρος του, από τη Λιμενική Αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω τους γνωστες της περιοχης αν η παντοφλα ταξιδευει ή ειναι παροπλισμενη?Οσες φορες εχω περασει(οχι πλλες βεβαια) το τελευταιο καιρο απο το Ριο ειναι παντα προσαραγμενη στην παραλια και ποτε δεν την ειδα δεμενη σε καποια απο τις προβλητες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Μήπως το πλοίο συμπλήρωσε 35ετια και δε μπορεί να δουλέψει ως Ε/Γ-Ο/Γ, όποτε αναγκαστικά έδεσε??

To πλοίο φέτος συμπληρώνει (αν δεν συμπλήρωσε ήδη) 35ετία. Στην άκρη της παραλίας - αμμουδιάς του Ρίου, παρατημένο, με τις πόρτες ερμητικά κλειστές και έντονα επάνω του τα σημάδια της εγκατάλειψης και του χρόνου. Η "ζώσα ιστορία" των πορθμείων ανοικτού τύπου του Αργοσαρωνικού αναμένει το -όποιο- μέλλον του.

gallery_2102_620_192131.jpggallery_2102_620_376196.jpggallery_2102_620_145577.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με το μέγεθός της, δε θα ήταν ιδανική για πορθμεία μεγάλων αποστάσεων, όπως π.χ. Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα ή με μεγάλη κίνηση, όπως π.χ. προς/από τη Θάσο; Πολύ κρίμα να σαπίζει στο Ρίο ...

Link to comment
Share on other sites

Οντως κριμα, εκτος απο τις αναμνησεις ζωης που ειχα με τα πλοια του σαρωνικου, ειναι η πιο καλοταξιδη παντοφλα που εχω ταξιδεψει. Μπορει οπως ειναι προφανες και εχουμε γραψει σε προηγουμενες σελιδες να ηταν δυσκολη στις μανουβρες και προσεγγισεις αλλα θα επαναλαβω πως στο καιρο ειχε αριστη (για παντοφλα) πλευση, 2 σαλονια καθως και ωραια καταστρωματα...

Edited by PIANOMAN
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...