Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

παιχνιδια παρασκηνιου απο μετοχους μειοψηφιας, συμφωνα με το capital.

η αγνωστου... πατρος axis, μετοχος μειοψηφιας του νεωριου, προσπαθει να μπλοκαρει τη διαδικασια εξυγιανσης της Ελευσινας

Link to comment
Share on other sites

το capital επανερχεται με την ανταπαντηση της πλευρας ONEX. εν ολιγοις τοσο στο εξωδικο της ΟΝΕΧ, με το καπελο της διοικησης του ΝΕΩΡΙΟΥ, οσο και σε προσωπικο μηνυμα του Ξενοκωστα προς τους εργαζομενους της Ελευσινας, αφηνονται αιχμες για το ιδιοκτησιακο καθεστως της AXIS και πιθανη σχεση της με Τουρκικα και αλλα μη ΝΑΤΟϊκα (ρωσσικα ; ) συμφεροντα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο θείος δείχνει με κάθε τρόπο την βούληση του για ξεμπλοκάρισμα των ναυπηγείων, χωρίς να πέσουν σε "λάθος" χέρια, αλλά και οι έχοντες ενδιαφέρον να μην ξαναλειτουργήσουν δεν κάθονται αδιάφοροι.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ και τον αρμόδιο υπουργό στα ναυπηγεία Ελευσίνας μπαίνει η Fincantieri μαζί με την ΟΝΕΧ για εξυγιανση, πληρωμη εργαζομένων και επαναλειτουργια 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

προχωραει ο θεμα με ONEX Fincantieri.

συμφωνα με το euro2day η ONEX συντομα θα αποστειλει στους πιστωτες το σχεδιο βιωσιμοτητας, ενω η Fincantieri θα στειλει στο ΥΕΘΑ την προταση αναβαθμισης των ΜΕΚΟ και ναυπηγησης 3+1 κορβετων, Για τις ΜΕΚΟ δεν θα παιξει μονο Ελευσινα, αλλα και Συρος και η ευρυτερη ΝΕΖ.

Το σχεδιο βιωσιμοτητας προβλεπει επενδυσεις 100εκ σε βαθος δεκαετιας (σαν της Cosco ενα πραγμα) και κουρεμα δανειων(θα μεινουν 230, απο 420 εκ γιουροζ. της ΑΝΕΚ ενα πραγμα)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

με σχολια στις 7 και στις 14 φεβρουαριου, ο χαμαιλεων του euro2day προβλεπει ατυχη καταληξη στην λυση Fincantieri. απο τη μια ειναι τα μεγαλα χρεη του ναυπηγειου στο Πολεμικο Ναυτικο απο παλαιοτερες υποθεσεις και απο την αλλη, το σημαντικοτερο, δεν φαινεται να αγοραζουμε τις ιταλικες κορβετες.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το επιχειρησιακό κομμάτι, και καλά θα κάνουμε. Οι Doha είναι και μεγαλύτερες και ακριβότερες από τις άλλες δυο (Gowind & Sigma) με αποτέλεσμα στο ίδιο ποσό (1,8 - 2 δις) να παίρνουμε μία πλώρη λιγότερη (4 αντί για 5 στις άλλες δυο). Το ναυπηγείο υποτίθεται πως θα εμπλακεί στην συγκόλληση των λαμαρινών και, σε συνεργασία με το ΠΝ, στην ολοκλήρωση των συστημάτων που θα έρθουν από Γαλλία (ραντάρ), Γερμανία(κινητήρες), Ελλάδα(αισθητήρες), Ολλανδία(οπλισμός) κτλ. Προς τι η πρεμούρα της Fincantieri να είναι σώνει και καλά το σχέδιο ιταλικό αντί για οποιοδήποτε άλλο από την στιγμή που δεν επηρεάζεται η δουλειά του ναυπηγείου, πραγματικά δε μπορώ να το καταλάβω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νέος μνηστήρας για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Quote

Ο όμιλος εταιρειών «Σπανόπουλος» εξέφρασε ενδιαφέρον απόκτησης των Ναυπηγείων.

Κινητικότητα παρατηρείται στην πολύκροτη υπόθεση των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Την αναφέρω έτσι, διότι από την προηγούμενη κυβέρνηση μέχρι και τη σημερινή, δεν έχει βρεθεί οριστική λύση για την «επόμενη μέρα» των Ναυπηγείων , όσον αφορά τη βιωσιμότητά τους, το επιχειρησιακό τους έργο και βέβαια το μέλλον των περίπου 600 εργαζομένων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια λαμβάνουν μόνο το 70% των αμοιβών τους, με χρήματα που προέρχονται από το Πολεμικό Ναυτικό. Παράλληλα, δεν έχουν λάβει ούτε τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, ούτε και το επίδομα αδείας καλοκαιριού, τα τελευταία χρόνια.

Κατά συνέπεια, έχουν συγκεντρωθεί πάνω από τριάντα εκατομμύρια δεδουλευμένα, για τα οποία υπάρχει προφορική διαβεβαίωση τόσο από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη, όσο και από τον Πάνο Ξενοκώστα, της ΟΝΕΧ, που αυτή τη στιγμή κατέχει το 53% των μετοχών, ότι εφόσον οριστικοποιηθεί η λύση θα καταβληθούν.

Ωστόσο, οι μήνες περνούν, οι προθεσμίες εκπνέουν και η κατάσταση παραμένει ίδια, δηλαδή δεν έχει λυθεί το θέμα με τις πιστώτριες τράπεζες, με τον Αδωνι Γεωργιάδη να έχει πει στους εργαζόμενους ότι θα φέρει σύντομα νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, για τα χρέη των Ναυπηγείων προς το δημόσιο.
Κι ενώ η κατάσταση παραμένει «στον αέρα», διότι μόνο μνημόνιο συνεργασίας υπάρχει της ΟΝΕΧ με την ιταλική εταιρεία Fincantieri, καθώς και ένα ενδιαφέρον συμμετοχής του αμερικανικού οργανισμού DFC, στο επενδυτικό σχήμα, εμφανίστηκε εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Σπανόπουλος, αντιπρόεδρος της ομώνυμης οικογενειακής επιχείρησης που έχει Ναυπηγείο και άλλες δραστηριότητες στη ναυτιλία, συναντήθηκε με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εκδηλώνοντάς του πρόθεση ανάληψης των Ναυπηγείων.

Η HUFFPOST GREECE, μιλώντας μαζί του, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του, με τον ίδιο να αναφέρει ότι ζήτησε αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία των Ναυπηγείων, προκειμένου να καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση, ώστε να περάσει σε αυτόν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών και να προχωρήσει στην εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας.

Μάλιστα, ο Μιχάλης Σπανόπουλος τόνισε ότι στην προσπάθεια αυτή έχει αρωγούς σημαντικούς διεθνείς επενδυτές, με τους οποίους έχει υπογράψει προσύμφωνο συνεργασίας.

Τούτων δοθέντων, η κυβέρνηση καλείται να επισπεύσει τις διαδικασίες, είτε προς τη μία (Ξενοκώστας), είτε προς την άλλη (Σπανόπουλος ή άλλος επενδυτής) κατεύθυνση, καθώς η κατάσταση διαιωνίζεται με φόντο τις εκλογές.
Ο όμιλος «Σπανόπουλος»

Ιδρύθηκε πριν από πενήντα χρόνια, με στόχο να εδραιωθεί στον ναυτιλιακό τομέα. Είναι οικογενειακή επιχείρηση και διαθέτει εμπειρία που αποκτήθηκε μέσω ενός μεγάλου αριθμού δραστηριοτήτων στον θαλάσσιο και υπεράκτιο τομέα. Αξιοποιώντας τον στόλο των πλοίων πολλαπλών χρήσεων, έχει σημειώσει σταδιακή πρόοδο προκειμένου να είναι σύμφωνη με τις καλύτερες και πιο πρόσφατες πρακτικές της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Οι ιδιόκτητες ναυπηγικές εγκαταστάσεις του ομίλου, μπορούν να φιλοξενήσουν όλους τους τύπους σκαφών και mega yachts, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, όπως ανακατασκευή, ανακαίνιση και συντήρηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Nεώτερες εξελίξεις σύμφωνα με τη mononews.

Δύο εταιρείες. Η μια θα είναι ONEX - Fincantieri και θα έχει το κομμάτι που θα αναλαμβάνει αμυντικά συμβόλαια. Η άλλη θα είναι ONEX - DFC και θα διαχειρίζεται το μη αμυντικό κομμάτι.

Ο Σπανόπουλος πήρε επιστολή από τον Άδωνι, όπου του λέει να μιλήσει με τους επενδυτές, αν θέλει να συμμετάσχει μελλοντικά στο σχήμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το σχεδιο εξυγίανσης ψηφιστηκε απο τη Βουλη αυτην την εβδομάδα και σημερα ο πρωθυπουργος εκανε τη σχετικη επισκεψη στα Ναυπηγεια, για το απαραιτητο photo op.

Ειναι απο τα λιγα νομοσχεδια που ψηφιστηκαν απο αυτη τη Βουλη και ψηφιζονται απο τις ψηφους ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ απο κοινου. Ειχε προηγηθει η σχετικη προζα, με τον ΣΥΡΙΖΑ να καταθετει δυο ανωδυνες τροπολογιες, (ενημερωση της Βουλης πριν υποβληθει το τελικο σχεδιο στο δικαστηριο και προθεσμια για τις αποζημιωσεις των εργαζομενων) και τον Αδωνη να τις αποδεχεται.

Σημερα ειχαμε τα κακαρισματα, αλλα οι κοτες γεννουν τον Οκτωβριο που θα γινει το δικαστηριο.

Χρυσο μεταλλιο γλιτσας στον ΣΚΑΙ:P, που αποδιδει σε εργαζομενους τη φραση "Σωσατε 600 Οικογενειες", θυμιζοντας παλιοτερες ιστοριες:D

 

pasok-swse-mas-750-800x465.thumb.jpg.18685510060e6671258df2da60aebede.jpg

ΥΓ: για την ιστορια, το ΠΑΣΟΚ καταψηφισε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Habemus Papam

Υπεγραφη επιτελους η συμφωνια πωλησης - εξυγιανσης.

Το λινκ ειναι απο τη Ναυτεμπορικη, αλλα η ειδηση παιζει παντου.

Το Ελληνικο Δημοσιο, δια του Υπουργου Αναπτυξης, η Alpha Bank και οι παραφυαδες της (CEPAL & Galaxy που εχουν αγορασει και διαχειριζονται πρωην απαιτησεις της Alpha και η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ), H ΟΝΕΧ και οι παραφυαδες της ως αγοραστες και η Ναυπηγικες και Βιομηχανικες Επιχειρησεις Ελευσινας ως πωλητρια και ο εκπροσωπος των εργαζομενων υπεγραψαν τη συμφωνία εξυγίανσης – μεταβίβασης της επιχείρησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία πρόκειται να υποβληθεί στο αρμόδιο (πτωχευτικο) δικαστήριο.

Quote

Η συμφωνία εξυγίανσης – μεταβίβασης της επιχείρησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία πρόκειται να υποβληθεί στο αρμόδιο δικαστήριο, υπεγράφη την Πέμπτη στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Την υπέγραψαν:

  • για το Ελληνικό Δημόσιο ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης
  • για την «ONEX ELEFSIS SHIPYARDS AND INUSTRIES Α.Ε.» και την «ONEX ELEFSIS NAVAL AND MARITIME Α.Ε.» o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Παναγιώτης Ξενοκώστας
  • για την εταιρεία «Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας Α.Ε.» ο Ιωάννης Στεφάνου
  • για τη «Cepal Hellas Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις» ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της εταιρείας ειδικού σκοπού με την επωνυμία «Galaxy» οι Χαρίκλεια Ξάνθη και Μαρία Καρδαράκη,
  • για την Alpha Τράπεζα οι Ελεονώρα Καραμάνη και Αθηνά Παλλίκαρη
  • για την «Εμπορική Διαχείρισης και Ρευστοποίησης Ενεργητικού Παθητικού Α.Ε» ο Γεώργιος Ποιμενίδης και η Παναγιώτα Μπισμπίκη
  • και για τους εργαζόμενους ο Δημήτρης Ιωαννίδης.

Σε δήλωσή του, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, μίλησε για «ιστορική ημέρα σε ιστορική αίθουσα, διότι εδώ που είμαστε σήμερα υπεγράφη πριν από περίπου 2,5 χρόνια η πρώτη συμφωνία με τον αείμνηστο Ταβουλάρη και τη σημαντική βοήθεια κάποιων εκ των παρισταμένων σήμερα στο τραπέζι. Από την έναρξη εκείνης της ημέρας και μετά έχουμε περάσει πολλές ώρες συζητήσεων για το πώς θα φτάναμε στο ποθητό αποτέλεσμα».

Παράλληλα, έκανε ειδική αναφορά στους εργαζομένους στα ναυπηγεία Ελευσίνας, οι οποίοι «δεν υπήρξε ούτε ημέρα που να μην προσπαθήσουν να βρουν λύση για την επαναλειτουργία των ναυπηγείων και θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτό».

Όπως τόνισε, η επαναλειτουργία των ναυπηγείων Ελευσίνας και η επανέναρξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα αποτελεί μεγάλο εθνικό στοίχημα. «Ξεκίνησε με την ΟΝΕΧ στα ναυπηγεία Σύρου όπου είχαμε την επίσημη έναρξη λειτουργίας τους τον Νοέμβριο του 2019, όπου εκεί και για πρώτη φορά συνάντησα τους εργαζόμενους της Ελευσίνας οι οποίοι είχαν έρθει στα εγκαίνια του ναυπηγείου της Σύρου και μας ζήτησαν ένα ανάλογο εγχείρημα και για τα ναυπηγεία της Ελευσίνος.

Δεν ήταν εύκολο να φτάσουμε εδώ σήμερα. Δεν ήταν αυτονόητο και δεν ήταν απλό. Ασφαλώς τεράστιο μερίδιο στη σημερινή επιτυχία είχε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Πολεμικό μας Ναυτικό, με το οποίο είχαμε διαρκή συνεργασία για να μπορέσει αυτό να γίνει πραγματικότητα.

Και ασφαλώς ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στις κυβερνήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής για την υποστήριξή τους σ’ αυτό το πολύ σημαντικό project για την ελληνική οικονομία, την εθνική άμυνα και τις διμερείς μας σχέσεις. Μας τιμά πραγματικά η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν την Ελλάδα οι Αμερικανοί φίλοι και σύμμαχοί μας».

Ο κ. Γεωργιάδης προανήγγειλε πως μεγάλη αντιπροσωπεία από την αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ DFC έρχεται στην Ελλάδα την επομένη εβδομάδα. Θα επισκεφτούν τα ναυπηγεία Ελευσίνα για πολλοστή φορά τη Δευτέρα, ενώ την Τετάρτη θα συναντηθεί μαζί του. «Οι διαδικασίες της DFC για τη χρηματοδότηση συνεχίζονται κανονικά και απρόσκοπτα και μπορώ να πω ότι προηγούνται του χρονοδιαγράμματος που είχαμε εμείς αρχικά προϋπολογίσει» επισήμανε ο υπουργός.

Ο ίδιος ευχαρίστησε τα κόμματα της Βουλής τα οποία συμμετείχαν «σε έναν εποικοδομητικό διάλογο για να ψηφιστεί ο σχετικός νόμος, ιδιαιτέρως τον ΣΥΡΙΖΑ που υπερψήφισε τον Νόμο. Δεν έχω ποτέ πρόβλημα να παραδέχομαι και να αναγνωρίζω τη συμβολή και  πολιτικών μας αντιπάλων» υπογράμμισε.

«Θεωρώ την επανέναρξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα ένα εθνικό στοίχημα και όλοι όσοι έχουμε δουλέψει και είμαστε στο τραπέζι θα έχουμε ένα μικρό μερίδιο από αυτή τη συλλογική μας εθνική επιτυχία.

Η επιτυχία δεν είναι προσωπική, είναι για να βρει ο κόσμος δουλειά, για να ανακτήσει η χώρα μας κάτι που στο παρελθόν είχε και το έχασε για διαφόρους λόγους στην πορεία και για το οποίο πρέπει η Ελλάδα να είναι παρούσα. Είναι κρίμα για την Ελλάδα να είναι τόσο μεγάλη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία και να μη μπορεί να έχει ρόλο στη ναυπηγική βιομηχανία.

Για όλους αυτούς τους λόγους για μας είναι ιστορική μέρα η σημερινή» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Την ευλογια του στην τελετη εδωσε και ο ΥΕΘΑ

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερες λεπτομέρειες από το Euro2day.

Οι δύο εταιρίες ONEX που αγοράζουν τι ναυπηγείο, η μία θα αναλάβει το εμπορικό κομμάτι και η άλλη το αμυντικό και ανάλογα θα μοιραστούν το ενεργητικό και το παθητικό της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...