Jump to content
Shipfriends

Aτύχημα στη Σούδα κατά την εκφόρτωση του ΕΓ/ΟΓ Αριάδνη στις 08/10/2007


ramnh

Recommended Posts

Ατύχημα σήμερα στη Σούδα κατα την εκφόρτωση του ΑΡΙΑΔΝΗ

Ενώ το πλοίο είχε δέσει και είχε ξεκινήσει η αποβίβαση των επιβατών και αυτοκινήτων , ξαφνικά το πλοίο πήγε μπροστά με αποτέλεσμα να σπάσουν οι κάβοι. Οι επιβάτες βρέθηκαν πάνω στην ράμπα , με μεγάλη κλίση , να τρέχουν πρός τα πίσω για να μην πέσουν στην θάλλασα αφού η ράμπα απήχε απο την προβλήτα. Τελικά τα κατάφεραν. Τα αυτοκίνητα όμως δεν ήταν τυχερά. Το πρώτο αυτοκίνητο βρέθηκε πάνω στην ράμπα με μεγάλη κλίση να μην μπορεί να κάνει πίσω με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα. Ο οδηγός πρόλαβε να βγεί απο αυτό αλλα΄δυστυχώς δεν απέφυγε το νερό αλλά τελικά τον έβγαλαν σώο . Το αυτοκίνητο αγνοείται. Το πλήρωμα θα μπορούσε να σηκώσει την ράμπα για την αποφυγή της πτώσης του αυτοκινήτου αλλά αδράνησε. Το δεύτερο αυτοκίνητο κρατήθηκε με τα χέρια και δεν έπεσε στο νερό.

Link to comment
Share on other sites

Ατύχημα σήμερα στη Σούδα κατα την εκφόρτωση του ΑΡΙΑΔΝΗ

Ενώ το πλοίο είχε δέσει και είχε ξεκινήσει η αποβίβαση των επιβατών και αυτοκινήτων , ξαφνικά το πλοίο πήγε μπροστά με αποτέλεσμα να σπάσουν οι κάβοι. Οι επιβάτες βρέθηκαν πάνω στην ράμπα , με μεγάλη κλίση , να τρέχουν πρός τα πίσω για να μην πέσουν στην θάλλασα αφού η ράμπα απήχε απο την προβλήτα. Τελικά τα κατάφεραν. Τα αυτοκίνητα όμως δεν ήταν τυχερά. Το πρώτο αυτοκίνητο βρέθηκε πάνω στην ράμπα με μεγάλη κλίση να μην μπορεί να κάνει πίσω με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα. Ο οδηγός πρόλαβε να βγεί απο αυτό αλλα΄δυστυχώς δεν απέφυγε το νερό αλλά τελικά τον έβγαλαν σώο . Το αυτοκίνητο αγνοείται. Το πλήρωμα θα μπορούσε να σηκώσει την ράμπα για την αποφυγή της πτώσης του αυτοκινήτου αλλά αδράνησε. Το δεύτερο αυτοκίνητο κρατήθηκε με τα χέρια και δεν έπεσε στο νερό.

Αυτό που μας περιγράφεις έγινε πολύ ώρα μετά τη πρόσδεση του πλοίου?Tι έγινε ανοίξανε καταλάθως το pitch υπάρχει καμιά παραπάνω πληροφόρηση

Link to comment
Share on other sites

Ατύχημα σήμερα στη Σούδα κατα την εκφόρτωση του ΑΡΙΑΔΝΗ

Ενώ το πλοίο είχε δέσει και είχε ξεκινήσει η αποβίβαση των επιβατών και αυτοκινήτων , ξαφνικά το πλοίο πήγε μπροστά με αποτέλεσμα να σπάσουν οι κάβοι. Οι επιβάτες βρέθηκαν πάνω στην ράμπα , με μεγάλη κλίση , να τρέχουν πρός τα πίσω για να μην πέσουν στην θάλλασα αφού η ράμπα απήχε απο την προβλήτα. Τελικά τα κατάφεραν. Τα αυτοκίνητα όμως δεν ήταν τυχερά. Το πρώτο αυτοκίνητο βρέθηκε πάνω στην ράμπα με μεγάλη κλίση να μην μπορεί να κάνει πίσω με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα. Ο οδηγός πρόλαβε να βγεί απο αυτό αλλα΄δυστυχώς δεν απέφυγε το νερό αλλά τελικά τον έβγαλαν σώο . Το αυτοκίνητο αγνοείται. Το πλήρωμα θα μπορούσε να σηκώσει την ράμπα για την αποφυγή της πτώσης του αυτοκινήτου αλλά αδράνησε. Το δεύτερο αυτοκίνητο κρατήθηκε με τα χέρια και δεν έπεσε στο νερό.

Φιλε μου αυτο που λες ειναι πολυ δυσαρεστο.Παντως οφειλω να παρατηρησω οτι χθες που βρισκομουν στην Σουδα κατα την προσδεση του πλοιου,παρατηρησα ειδικα τον πισω αριστερο καβο να ζοριζεται πολυ και να κανει εντονους ανατριχιαστικους θορυβους.Μαλιστα μου εκανε εντυπωση πως πρωτον οι ανθρωποι που ηταν διπλα δεν εδωσαν καμια σημασια και δευτερον οτι κανενας λιμενικος δεν πηγε να τους απομακρυνει.Θεωρω οτι ηταν απαραδεκτο.Τελος αν εσπασαν οπως λες οι καβοι πως δεν τραυματιστηκε κανενας;Ειναι πολυ περιεργο.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των παραπάνω θέλω να τονίσω οτι η εκφόρτωση ξεκίνησε μολις κατέβηκαν οι ράμπες αλλά οι κάβοι δεν ήταν τεντωμένοι . Το πλοίο έφυγε μπροστά τουλάχιστο 10 μέτρα.Γενικά επικράτησε πανικός και μέχρι να ξαναδέσει το πλοίο πέρασαν τουλάχιστο 10 λεπτά. Ο πίσω αριστερός κάβος έσπασε σαν κλωστή.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι ειναι μεγαλο και ενας καβος ειναι οντως σαν να το κραταει κλωστη. Περα απο αυτο εχει μεγαλη ιπποδυναμη το βαπορι οποτε αν γινει λαθος δεν το κραταει τιποτα. Ενα μειονεκτημα στη λειτουργια των χειριστηριων ειναι οτι δε δουλευουνε παραλληλα. Δηλαδη οταν εχεις τον ελεγχο σε καποια βαρδιολα τα αλλα δυο (της αλλης βαρδιολας και τα κεντρικα) δε συγχρονιζονται. Μπορει δηλαδη να εχεις κρατει εκει που εχεις τον ελεγχο αλλα το κεντρικο να παραμενει στο προσω. Ετσι οταν παει ο ελεγχος στο κεντρο αμεσως η μηχανη να κανει προσω αφου το χειριστηριο εχει μεινει εκει.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ. Απλα εξηγω πως δουλευουν τα χειριστηρια που τοποθετηθηκαν στο Αριαδνη. Δεν εξηγω πως εγινε το συμβαν γιατι δεν ημουν παρον και δε μπορω να ξερω τι εγινε. Αλλωστε αν δεν εχει ξεκαθαρισει το θεμα το βαπορι εχει και VDR :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από τα τοπικά νέα της ΕΡΤ:

Αυτοκίνητο «βούτηξε» στη Σούδα

(09/10/2007)

Μέσα στο λιμάνι της Σούδας βούτηξε χθες το βράδυ ένα επιβατηγό αυτοκίνητο την ώρα της αποβίβασης από το πλοίο Αριάδνη της Hellenic Seaways. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν τραυματίστηκε και περισυνελέγη από ανθρώπους που βρισκόταν στην προβλήτα. Σύμφωνα με μαρτυρίες το πλοίο «Αριάδνη» έδεσε κανονικά στην προβλήτα του λιμανιού της Σούδας λίγο μετά τις 10 το βράδυ. Αμέσως ξεκίνησε η αποβίβαση των οχημάτων. Ενώ είχαν κατέβει 3-4 αυτοκίνητα ξαφνικά το πλοίο άρχισε να κινείται προς τα μπροστά την ίδια στιγμή που πάνω στον καταπέλτη του βρίσκονταν αυτοκίνητα. Ο αριστερός κάβος που ήταν δεμένο το πλοίο έσπασε και ένα επιβατηγό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ένας άντρας έπεσε στη θάλασσα. Πριν την πτώση του αυτοκινήτου ο οδηγός πρόλαβε ευτυχώς να ανοίξει την πόρτα και να πέσει στο νερό χωρίς να παρασυρθεί από το όχημα. Όπως αναφέρθηκε από αυτόπτες μάρτυρες ο οδηγός ταξίδευε με την οικογένειά του που την είχε αφήσει στο πλοίο, προκειμένου να κατέβει στο γκαράζ και να πάρει το όχημά του. Ασθενοφόρο που έφθασε στο λιμάνι παρέλαβε τον άντρα και τον μετέφερε προληπτικά στο Νομαρχιακό νοσοκομείο Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Να και η επίσημη άποψη του ΥΕΝ κλπ:

Από λάθος χειρισμό Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου κατά τη διαδικασία εκφόρτωσης οχημάτων, βραδινές ώρες χθες, στον λιμένα της Σούδας Χανίων, έσπασε ο αριστερός κάβος του, με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα ένα Ε.Ι.Χ. όχημα, που βρισκόταν στον καταπέλτη του πλοίου. Στο όχημα μοναδικός επιβαίνοντας ήταν ο 52χρονος αλλοδαπός οδηγός του, ο οποίος ανασύρθηκε από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Χανίων και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γ.Ν.Ν. Χανίων για παροχή πρώτων βοηθειών, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία του. Το πλοίο, αφού επιθεωρήθηκε από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, απέπλευσε περί την 00:40 σήμερα για τον Πειραιά. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
Παρατήρηση 1η: δεν αναφέρεται το όνομα του πλοίου! Θα μπορούσε πχ να είναι το Olympic Champion!!!

Παρατήρηση 2η: όπως είναι διατυπωμένη η ανακοίνωση φαίνεται ότι "από λάθος χειρισμό...έσπασε ο κάβος" και όχι ότι έκανε πρόσω το πλοίο που είχε σαν συνέπεια να σπάσει ο κάβος.

Πάντως, ό,τι και να έγινε...ό,τι και να έφταιξε, θα πρέπει να εξετασθεί σε βάθος πρωτίστως από την ίδια την εταιρεία. Γιατί πρόκειται για ένα ανεπίτρεπτο συμβάν και το οποίο δεν πρέπει να επαναληφθεί ποτέ. Είτε πρόκειται για βλάβη είτε πρόκειται για ανθρώπινο λάθος.

Και είναι κρίμα, γιατί η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά χρήματα και ελπίδες-και με τον καλύτερο τρόπο- σε αυτό το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι ειναι μεγαλο και ενας καβος ειναι οντως σαν να το κραταει κλωστη. Περα απο αυτο εχει μεγαλη ιπποδυναμη το βαπορι οποτε αν γινει λαθος δεν το κραταει τιποτα. Ενα μειονεκτημα στη λειτουργια των χειριστηριων ειναι οτι δε δουλευουνε παραλληλα. Δηλαδη οταν εχεις τον ελεγχο σε καποια βαρδιολα τα αλλα δυο (της αλλης βαρδιολας και τα κεντρικα) δε συγχρονιζονται. Μπορει δηλαδη να εχεις κρατει εκει που εχεις τον ελεγχο αλλα το κεντρικο να παραμενει στο προσω. Ετσι οταν παει ο ελεγχος στο κεντρο αμεσως η μηχανη να κανει προσω αφου το χειριστηριο εχει μεινει εκει.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ. Απλα εξηγω πως δουλευουν τα χειριστηρια που τοποθετηθηκαν στο Αριαδνη. Δεν εξηγω πως εγινε το συμβαν γιατι δεν ημουν παρον και δε μπορω να ξερω τι εγινε. Αλλωστε αν δεν εχει ξεκαθαρισει το θεμα το βαπορι εχει και VDR ;)

ερωτηση!της μηχανης τα χειριστηρια που ειναι συνχρονισμενα οταν γινονται οι μανουβρες?οταν θα τελειωσαν οι χειρισμοι προσδεσεις ο καπταιν θα ειχε ολα τα χειριστηρια στο κρατει στη βαρδιολα.μετα η γεφυρα τα δινει κατω στο μηχανοστασιο για σβησουν μηχανες.μηπως τα χειριστηρια κατω ηταν στο προσω?τα κεντρικα ηταν κρατει?μου φαινεται περιεργο που δεν συνχρονιζονται τα χειριστηρια μεταξυ τους

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα καινούργιο πλοίο πρέπει να σεβαστούμε (φυσικά με τα όρια της ασφαλειας) το γεγονός ότι και το πλήρωμα πρέπει να εξοικειωθεί μαζί του. Δεν σημαίνει ότι προασπίζομαι το τι μπορεί να έγινε ή δικαιολογώ.

Ήθελα να ρωτήσω αν έχουμε ακούσει κάτι για πρόσω της μηχανής και περιστρεφόμαστε γύρω από αυτή τη συζήτηση.

Ερωτώ γιατί γνωρίζω παράδειγμα πλοίου στην Ελληνική ακτοπλοΐα που στο τρίτο του ταξείδι και αφού έδεσε και ξεφόρτωσε και το πλήρωμα βγήκε να διασκεδάσει για μιση ώρα πριν την επομενη φόρτωση το πλοίο εθεάθη να φεύγει μονο του.

Δεν έκανε πρόσω απλά οι κάβοι δεν ήταν καλά δεμένοι. Προφανώς λάθος του πληρώματος αλλα δεν ήταν αποτέλεσμα πρόσω.

Μακάρι να είχαμε κάποιον από την εταιρεία που θα μπορούσε να μας φωτίσει υπεύθυνα όπως μας φωτίζουν και τα δελτία τύπου τους! Όχι ότι είναι αναγκαίο για την αξιοκρατική κρίση του καραβιού, του πληρώματος και λοιπών σχετικών εν Ελλάδι αλλα λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

το βαπορι δινει 4 καβους μπροστα κ 4 πισω!ολοι δεν ηταν καλα δεμενοι?μπορει να εγινε κατι αλλο κ η προηγουμενη μου τοποθετηση να ηταν ατυχης,αλλα να παει 10μετρα μπροστα δεν ειναι κ λιγο!κ μπουρινι να συκωνε ξαφνικα 10μετρα μπροστα δεν θα πηγαινε το βαπορι

Link to comment
Share on other sites

Να και η επίσημη άποψη του ΥΕΝ κλπ:
Από λάθος χειρισμό Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου κατά τη διαδικασία εκφόρτωσης οχημάτων, βραδινές ώρες χθες, στον λιμένα της Σούδας Χανίων, έσπασε ο αριστερός κάβος του, με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα ένα Ε.Ι.Χ. όχημα, που βρισκόταν στον καταπέλτη του πλοίου. Στο όχημα μοναδικός επιβαίνοντας ήταν ο 52χρονος αλλοδαπός οδηγός του, ο οποίος ανασύρθηκε από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Χανίων και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γ.Ν.Ν. Χανίων για παροχή πρώτων βοηθειών, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία του. Το πλοίο, αφού επιθεωρήθηκε από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, απέπλευσε περί την 00:40 σήμερα για τον Πειραιά. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
Παρατήρηση 1η: δεν αναφέρεται το όνομα του πλοίου! Θα μπορούσε πχ να είναι το Olympic Champion!!!

Παρατήρηση 2η: όπως είναι διατυπωμένη η ανακοίνωση φαίνεται ότι "από λάθος χειρισμό...έσπασε ο κάβος" και όχι ότι έκανε πρόσω το πλοίο που είχε σαν συνέπεια να σπάσει ο κάβος.

Πάντως, ό,τι και να έγινε...ό,τι και να έφταιξε, θα πρέπει να εξετασθεί σε βάθος πρωτίστως από την ίδια την εταιρεία. Γιατί πρόκειται για ένα ανεπίτρεπτο συμβάν και το οποίο δεν πρέπει να επαναληφθεί ποτέ. Είτε πρόκειται για βλάβη είτε πρόκειται για ανθρώπινο λάθος.

Και είναι κρίμα, γιατί η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά χρήματα και ελπίδες-και με τον καλύτερο τρόπο- σε αυτό το πλοίο.

Φιλε Νηρεα θα σου πω ενα πραγμα,αυτα γινονταν κ θα γινονται παντα.Εγω εχω τυχει να δω πολλες φορες τετοιες καταστασεις.Δεν ειναι ουτε θεμα ικανοτητας του Πλοιαρχου ουτε τιποτα αλλο.Λιγο να αφαιθεις κ εγινε.Τωρα θα μου πεις ανθρωπους κουβαλας κ πρεπει να εισαι 1000% σε ετοιμοτητα.Συμφωνω απολυτα οπως ολοι μας...αλλα...

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση!της μηχανης τα χειριστηρια που ειναι συνχρονισμενα οταν γινονται οι μανουβρες?οταν θα τελειωσαν οι χειρισμοι προσδεσεις ο καπταιν θα ειχε ολα τα χειριστηρια στο κρατει στη βαρδιολα.μετα η γεφυρα τα δινει κατω στο μηχανοστασιο για σβησουν μηχανες.μηπως τα χειριστηρια κατω ηταν στο προσω?τα κεντρικα ηταν κρατει?μου φαινεται περιεργο που δεν συνχρονιζονται τα χειριστηρια μεταξυ τους

Εδω θα δεις μια κουραστικη απαντηση στο πως δουλευουν τα χειριστηρια σε αρκετα πλοια και στο Αριαδνη.

Link to comment
Share on other sites

Η μαρτυρία και τα ερωτήματα του ανθρώπου που έπεσε στη θάλασσα, από τα σημερινά Χανιώτικα Νέα.

Να σημειωθεί ότι -όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα- "έχει αναθέσει την υπόθεση στο δικηγόρο του".

Link to comment
Share on other sites

Πολυ τραγικα τα γεγονοτα κ ο ανθρωπος πρεπει να ευχαριστει κ την τυχη του μαζι.Εννοειται πως η HSW πρεπει να τον αποζημιωσει μεχρι κ για το στυλο,ρουχο(ακομα κ το πιο ασημαντο πραγμα δηλαδη) η δεν ξερω τι αλλο υπηρχε μεσ τ αυτοκινητο του κ κατεληξε στον βυθο.

Αυτο ομως που μου δημιουργει ερωτηματα ειναι ο μηχανισμος του καταπελτη γενικα...Σ αυτη εδω τη φωτο http://apostolossphotos.fotopic.net/p45403444.html φαινονται καθαρα τα συρματοσχοινα να ειναι τεντωμενα εστω κ αν ο καταπελτης ακουμπαει.Δηλαδη μολις εφυγε μπροστα το ΑΡΙΑΔΝΗ εκεινο το βραδυ κ βρεθηκε στον αερα,τα συρματοσχοινα λυγισαν κ αλλο κ ο καταπελτης ακουμπησε την θαλασσα....?Δεν επρεπε να υπαρχει μηχανισμος ασφαλειας,ωστε σε τετοια περιστατικα να κρατιεται στο αρχικο υψος..? Εκτος αν δεν καταλαβα καλα κ ο ανθρωπος την δεδομενη στιγμη ηταν με τις μπροστινες ροδες στο εδαφος κ τις πισινες στον καταπελτη...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι άσχετα αν ήταν τεντωμένα τα συρμοτόσχοινα το επίπεδο του γκαράζ είναι αρκετά ψηλά απο το επίπεδο της προβλήτας με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη κλήση και την στιγμή που κούνησε ο καταπέλτης το αυτοκίνητο γλίστρησε προς την θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται από το λινκ του ΝΗΡΕΑ αυτό που προκαλεί επίσης ερωτηματικά είναι ότι το πλήρωμα δεν του πέταξε ούτε ένα σωσίβιο. Αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί δεν θέλω να πιστεύω ότι αντέδρασε έτσι το πλήρωμα, τότε τι να πω....Αυτό δείχνει αδιαφορία προς τον επιβάτη απο μια ετιαρεία που θέλει να στεριώσει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδια ετσι ειναι. Ο ιδιος ο Μακης ο Στριντζης πηρε τον Πλοιαρχο τηλεφωνο και του ειπε να αφησουν μποσικα στον πρυμνιο καταπελτη, να κανουν προσω, να κοπουν οι καβοι και οποιος παλιο.....ας ειναι στον καταπελτη να πνιγει. Απαγορευσε δε να δωθει σωσιβιο σε καμια περιπτωση.

ΕΛΕΟΣ!!!!

Προφανως και ειναι μια κακια στιγμη, αλλα ας μην κανουμε εδω το Α.Σ.Ν.Α. (ανωτατο συμβουλιο ναυτικων ατυχηματων). Αυτα που λεει ο "παθων" μαλλον τον πανικο μετα τη γκελα περιγραφουν, παρα τα αιτια του συμβαντος.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον "υπερήφανο".

αλλα ας δείξει έμπρακτα η εταιρεία ότι το πάθημα έγινε μάθημα και τι θα κάνει για να μην επαναληφθεί.

Οι simulators και τα funds δεν κάνουν τίποτα σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ας δούμε για παράδειγμα την εταιρεία να δηλώνει υπεύθυνα στην ανάλογη αρχή ότι θα διπλασιάσει τα drills όπως περιγράφονται στον ISM για τον επόμενο χρόνο σε όλα τα καραβια της, να προσφέρει τα πλοία της για γενικότερης δράσης drills που αφορούν και εξωτερικούς παράγοντες ( λιμενική αρχή, πυροσβεστική, ασθενοφόρα κλπ) ώστε να δείξει έμπρακτα ότι σε θέματα που έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση σειράς λαθών να μπορούν να ανταπεξέλθουν.

Επίσης από τον ISM θα πρέπει να μπει διαδικασία που θα αποτρέπει την επανάληψη του λάθους.

Να προσθέσω ότι κανονικά ο νηογνώμονας που πιθανόν να προσυπογράφει το ISM της εταιρείας (ή έστω ακόμα αν αυτό το κάνει η ίδια η επιθεώρηση) πρέπει να κάνει full audit στις διαδικασίες του καραβιού αλλα και της εταιρείας πριν κανονικά επιτραπεί ο απόπλους του πλοίου. Και επειδή στην Ελλάδα είμαστε και πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, τουλάχιστον στο επόμενο λιμάνι όπου τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν για να μην σημάνει καθυστέρηση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που αγαπάτε την μανούβρα ( χειρισμούς ) , και το πάθος να βρείτε το πως και το γιατί πριν ακόμα ακούσουμε τι έγινε.

Το θεωρώ και κάπως φυσικό να γίνεται αυτό, διότι αλλιώς πως θα λέγαμε.. θυμάσαι που στο είπα??

Θα χαιρόμουνα δε περισσότερο εαν τα μέλη συμμετείχαν περισσότερο στο εσωτερικό του ΠΛΟΙΟΥ.

1. Οι μηχανικοί δεν κάνουν κινήσεις και έτσι δεν υπαρχει χειριστήριο να είναι στο πρόσω η στο ανάποδα. Αυτό που υπάρχει είναι η ένδειξη του βήματος της έλικας, μια και σχεδόν όλα έχουν μεταβλητό βήμα.

2. Οι μηχανικοί και βεβαίως το σύστημα δεν δίνεται ούτε παίρνεται... το δώσε πάρε

γίνεται κατόπιν Η/Σ ( ηλεκτονικής συννενόησης ) ( δικός μου ο όρος )

Μην φαντασθείτε τι θα γινόταν εαν όποιος ήθελε αυτοβούλως έδινε και έπαιρνε

Βεβαίως , και υπάρχει διαδικασία στην περίπτωση κινδύνου, αλλά δεν συζητάμε για αυτή.

3. Εαν είχε γίνει ασφαλής πρόσδεση δεν θα συνέβαινε και το ατύχημα.

4. Αγγελος, οδηγείς και βλέπεις σήμα για υποχρεωτική πορεία ΔΕΞΙΑ, εσύ όμως πας αριστερά, τι θα πρέπει να κάνουν οι αρμόδιοι για να μην το ξανακάνεις εσυ, η και άλλοι??

Πολλές οι πιθανές απαντήσεις το αποτέλεσμα όμως??

Βασικά, όα ξεκινάνε απο τις κατευθύνσεις που παίρνουν για τη σχετική λειτουργία του πλοίου

Δηλαδή, εαν πήγαιναν σύμφωνα με το βιβλίο, τότε ο επιβάτης λέει, εγώ όταν κατέβηκα είχα 7ώρες στο παπόρι , τι μου λέτε τώρα εσείς???

Για να γλυτώσει χρόνο ένεκα αμέσου αναχώρησης , ε γίνονται και μικροπαραλήψεις....

όπου όμως η απόρροια είναι τόσο απρόβλεπτη, ευτυχώς αυτό το συμβάν είχε αίσιο τέλος, τόσο για τον άτυχο οδηγό όσο και για μας που μας έδωσε τροφή για ψάξιμο....

Στην υψηλή περίοδο, θα φορτοεκφορτώνει ταυτόχρονα, κάτι σαν άνοδος κάθοδος δηλαδή

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όντως μην κάνουμε εδώ το ΑΣΝΑ πολύ δε περισσότερο όταν δεν είμαστε παρόντες και δεν έχουμε δει τι έγινε.

Στο γκαράζ δεν υπάρχει σωσίβιο από που να το πετάξουν?Όταν και πιθανόν την ώρα του περιστατικού να μην υπάρχει κανένας στο πρυμνιό ρεμέτζο αφού είχε νετάρει το πλοίο?

Οι μαρτυρίες είναι από την πλευρά του άνθρώπου ο οποίος πήγε στην θάλασσα.Δεν υπάρχει η άλλη άποψη κι εφόσον δεν ήμασταν μπροστά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα.Ουτέ κάν ξέρουμε αν αυτό το σχοινί που επικαλειται πετάχτηκε από το μώλο ή από το βαπόρι.

Και μην ξεχνάμε κάτι.Ο συγκεκριμένος άνθρωπος υπέστει μια μεγάλη λαχτάρα,μια ταλαιπωρία ,μια φθορά της περιουσίας του αλλά επειδή θα ακολουθήσουν δικαστήρια με αγωγές αποζημειώσεων(εκτός κι αν υπάρχει συμβιβασμός με την ασφαλιστική) ε δεν θα κάτσει να πει σε πρώτη φάση -και λόγω της άσχημης διαθεσης του-ότι όλα έγιναν ρόδινα.

Για παράδειγμα ,ίσως κάνω και λάθος ,αλλά αφού έκανε πρόσω το βαπόρι που δημιουργήθηκαν στροβιλισμοί που τον παρέσερναν στον βυθό?Εχω την εντύπωση ότι αυτό γίνεται στο ανάποδα.

Οπότε εφόσον δεν είμαστε παρών καλό είναι να μην εκφέρουμε γνώμη.

Αυτά είναι άσχημα περιστατικά αλλά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο γίνονται,(ειδικά στα παλιά βαπόρια μια στιγμιαία απροσεξία ή αφηρημάδα κι έχει γίνει)ήδη γνωρίζω άλλα 3 το ένα με τραγική κατάληξη για έναν ναυτικό και άλλα δύο που έβαλε ο Αγιος Νικόλας το χέρι του και δεν άνοιξε μύτη.

Link to comment
Share on other sites

1. Οι μηχανικοί δεν κάνουν κινήσεις και έτσι δεν υπαρχει χειριστήριο να είναι στο πρόσω η στο ανάποδα. Αυτό που υπάρχει είναι η ένδειξη του βήματος της έλικας, μια και σχεδόν όλα έχουν μεταβλητό βήμα.

Το δεν υπάρχει χειριστήριο που αναφέρεσαι ισχύει για το συγκεκριμένο καράβι ή γενικότερα κατά την άποψη σου?

Κατά την γνώμη μου πάντα υπάρχουν τουλάχιστον 2 τρόποι στο μηχανοστάσιο για καθορισμό της ταχύτητας της μηχανής και την φορα/ταχύτητα όπως αυτή ρυθμίζεται από τις προπέλες. θεωρώ λίγο μακρινό το γεγονός να εξαρτώνται όλα από την γέφυρα και με πολλά μετρα καλωδίων ή υδραυλικών ανάμεσα.

Σε παρα πολλά πλοία κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας οι κινήσεις δίνονται από την γέφυρα και ακολουθούν οι μηχανικοί στο μηχανοστάσιο. Γνωρίζουμε τι γίνετε σε αυτό το καράβι και αν αυτό είχε σχέση με το ατύχημα?

4. Αγγελος, οδηγείς και βλέπεις σήμα για υποχρεωτική πορεία ΔΕΞΙΑ, εσύ όμως πας αριστερά, τι θα πρέπει να κάνουν οι αρμόδιοι για να μην το ξανακάνεις εσυ, η και άλλοι??

Πολλές οι πιθανές απαντήσεις το αποτέλεσμα όμως??

Βασικά μια απάντηση υπάρχει σχετική με το περιστατικό. Επειδή με έπιασαν πρέπει να τιμωρηθώ καθώς και να αποδείξω ότι πραγματικά ξέρω πως γίνετε σύμφωνα με κανονισμούς και γνώσεις.

Το ανάλογο αποτέλεσμα είναι ότι η εταιρεία οφείλει να αποδείξει ότι υπακούει στο σύστημα ασφαλούς διαχείρισης. Κάτι τέτοιο μέχρι τις τωρινές εξελίξεις όμως δεν έχει γίνει και υπεύθυνη δεν είναι μονο η εταιρεία αλλα η σημαία και οποιος άλλος παράγοντας πιστοποιεί. Το παράπτωμα αυτό στην ποντοπόρο ναυτιλία είναι τεράστιο!

Βασικά, όα ξεκινάνε απο τις κατευθύνσεις που παίρνουν για τη σχετική λειτουργία του πλοίου

Δηλαδή, εαν πήγαιναν σύμφωνα με το βιβλίο, τότε ο επιβάτης λέει, εγώ όταν κατέβηκα είχα 7ώρες στο παπόρι , τι μου λέτε τώρα εσείς???

Για να γλυτώσει χρόνο ένεκα αμέσου αναχώρησης , ε γίνονται και μικροπαραλήψεις....

Δεν γνωρίζω τι έγινε στο παρόν ατύχημα αλλα προφανώς δεν ήταν "μικροπαραληψη". Για μένα ο επιβάτης πρέπει να κρίνει την εξυπηρέτηση του αλλιώς και όχι μονο με την ώρα. Αν δίνει ο επιβάτης σημασία σύμφωνα με τους δικούς του ορους κατανόησης και είναι ξαφνικά καπετάνιος από το πουθενά τότε η κάθε εταιρεία που τον ακούει σφάλει.

Και επειδή έθεσες θέμα ΚΟΚ ανάλογο παράδειγμα θα ρωτήσω και εγώ. Σύμφωνα με τους κανονισμούς Αθηνα θεσσαλονίκη είναι κοντά στο 10ωρο (αν θυμάμαι καλά). Το ότι ΕΓΏ επιλέγω να παραβώ ένα όριο ταχύτητας πρέπει τουλάχιστον με το δικό μου σκεπτικό να αποθαρρυνθώ από το να κάνω προσπεράσει πάνω σε κλειστή στροφή χωρίς ορατότητα.

Γενικά το γεγονός ότι δεν θρηνήσαμε τα χειρότερα πρέπει να γίνει "ακριβό" μάθημα οποια εταιρεία και αν ήταν αυτή γιατί αν χτυπα ξύλο ξαναγίνει και τα αποτελέσματα δεν είναι μονο υλικά τότε δεν θα φταίει η εταιρεία αλλα οι αρχές που τουλάχιστον τα σωστά κομμάτια του νομου και των κανονισμών δεν εφαρμόστηκαν μπροστά στα ματια τους!

Πολλοί παλιοί και ρηχοί έχουν κατηγορήσει τον ISM, μαζί και εγώ για κάποια κομμάτια τους, αλλα υπάρχουν περιπτώσεις σαν και αυτή- οποιος και αν ήταν ο λόγος ή η σειρά λόγων που οδήγησαν στο ατύχημα- που μονο προσφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάχουν με την έννοια ότι αφού δεν κάνουν κινήσεις είτε υπάρχουν είτε όχι, είναι ενα και το αυτό. (πάντα για την σκέψη που κάνω.)

Δεν αναφέρομαι ειδικότερα.

Εαν ψάξουμαι και πιο πίσω, παρόμοια περιστατικά γίνονται συχνά, και όλα οφείλονται στην βιασύνη, λόγω δρομολογίου, και όχι μόνον.

Πιθανόν να έχεις δεί με το κατέβασμα της ράμπας ο κόσμος να πετάγεται εξω, και σε παρόμοιο συμβάν να πέφτουν άνθρωποι στην θάλασσα, η να αποτρέπεται το μοιραίο στο παρά τρίχα?

Δεν έχω καμμία αντίρρηση , στο πως πρέπει να συμπεριφέρεται η να σκέπτεται ο επιβάτης αλλά να σου πώ ότι ο ίδιος επιβάτης στην Ιταλία συμπεριφέρεται διαφορετικά. Γιατί??

Διότι το περιβάλλον (κλίμα ) είναι διαφορετικό

Και το ωραιότερο που αναφέρθηκε.... απο που να του πετάξουν σωσσίβιο??

Αν αναρωτηθώ το ίδιο, τότε θα συμφωνήσω Αγγελος μαζί σου και για τον χρόνο που χρειάζεται να κάνεις Αθ-Θεσ/κη... (Το τελευταίο είναι αστειάκι...)

Αθήνα-Θεσνικη 5 ώρες μαξ, και με το τραίνο 4,5 ω .

Link to comment
Share on other sites

Τελικά στα εγκαίνια πήγαμε, δελτία τύπου είδαμε, στις ειδήσεις πολλά δεν διαβάσαμε, κάτι άλλο θα μάθουμε ή σταμάτησαν και οι έρευνες?

Εν τελει η σημαία έκανε το καθήκον της όσον αφορά το περιστατικό?

Η πλοιοκτήτρια έκανε το καθήκον της στο να αποδείξει ότι έκανε το καλύτερο δυνατόν για να αποφευχθεί ανάλογο περιστατικό?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...