Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 Μπορεί να έχει πάρει ήδη την έγκριση και απλώς να γίνει η επικύρωση στο ΣΑΣ!! Τόσα θέματα έχουν περάσει έτσι
giorgos1094 Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 Για το Ολύμπια Πάλας έκανε αίτηση ο Μανόλο.Βέβαια,κάτι έχει ακουστεί και για δεύτερο πλοίο,πιθανόν ο 'Ικαρος,αλλά δεν είνσι σίγουρο.
Neptune Posted April 28, 2011 Posted April 28, 2011 Τωρα θα ερθει το Ολυμπια και στο προγραμμα ειναι να το διπλωσει το Ευρωπη απο Σεπτεμβρη. Στη Βενετια θα φερει ο Γκριμαλντι 2 δικα του βαπορια (Ζευς και Ικαρο ??) αλλα μεχρι τοτε ποιος ζει και ποιος πεθαινει λεω εγω
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 Επειδή θυμάμαι που πριν καμιά 20αριά χρόνια είχα ταξιδέψει από τα Χανιά με την Αριάδνη των Μινωικών...μήπως μπορεί κάποιος να μας πει για ποιά διαστήματα και με πλοία είχαν δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν οι Μινωικές στα Χανιά? Και επίσης για ποιόν λόγο έφυγαν? Λόγω εμπορικής αποτυχίας ή λόγω κάποιας ευρύτερης συμφωνίας με την ΑΝΕΚ?
proud_ionian Posted May 7, 2011 Posted May 7, 2011 στη δεκατια του 80 οι μινωικες ειχαν το αριαδνη αρκετα χρονια. εκανε 4 δρομολογια την εβδομαδα και ισα που εβγαζε τα εξοδα του. μετα την μετασκευη του αριαδνη το 90, μπηκε για λιγο το κνωσσος και οταν εκει γυρω στο 90-91 ΑΝΕΚ & Μινωικες ειχαν ερθει κοντα και καναν και καποιες συζητησεις για συνεργασια ή ακομη και συγχωνευση, οι μεν εκοψαν τα χανια και οι δε δεν αναβαθμισαν την παρουσια τους στο ηρακλειο.
George Posted May 7, 2011 Posted May 7, 2011 Το ΚΝΩΣΟΣ είμαι σίγουρος ότι έμεινε 3-4 χρόνια παραπάνω στη γραμμή των Χανίων. Νομίζω έμεινε και το καλοκαίρι του 1995 και την επόμενη χρονιά μεταφέρθηκε στην Αδριατική. Χαρακτηριστικά όταν τα ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ και ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ αναχωρούσαν στις 19:15 για Ήράκλειο, το ΚΝΩΣΟΣ έφευγε ένα τέταρτο νωρίτερα.
ΛΑΣΙΘΙ Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 Παλαιότερα οι Μινωικές και η ΑΝΕΚ είχανε μοιράσει τα λιμάνια. Είχαν από 2 πλοία στα Χανιά και στο Ηράκλειο. Τα πιο καινούργια η ΑΝΕΚ τα έβαζε στα Χανιά και οι Μινωικές στο Ηράκλειο με απότέλεσμα να παίρνουν μόνο φορτηγά και τους εναπομίναντες επιβάτες. Στη συνέχεια η γραμμή των Χανίων έμεινε μόνο με ένα πλοίο από τις Μινωικές και στο τέλος το αποσύρανε και αυτό. Την περίοδο εκείνη συζητιόταν έντονα η συγχώνευση των δύο εταιρειών. Οι Μινωικές είχαν κέρδη από τη δρομολόγηση γιατί τα πλοία ήταν μικρά σε σχέση με τα σημερινά και δεν υπήρχαν Ro-Ro με αποτέλεσμα να γεμίζουν τα γκαράζ από φορτηγά.
sg3 Posted May 9, 2011 Posted May 9, 2011 (edited) Με ταχυτητα λιγο μικροτερη των 30 κομβων θα εκετελει το δρομολογιο σε 5 ωρες!, αν και δεν πιστευω να πηγαινει τοσο γρηγορα λογω των καυσιμων. αν οντως ισχυει αυτο το 5ωρο και δεν μπει ο οριζοντας χανια τοτε καθε παρασκευη σαββατο και κυριακη ας φευγει 09,00!για να κανουμε κι εμεις καμια μονοημερη στην κρητη! Edited May 9, 2011 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 (edited) Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σήμερα γράφει ότι οι Μινωικές απέσυραν το αίτημα για δρομολόγηση πλοίου στα Χανιά. Οπότε πάμε για...το επόμενο σενάριο. ΥΓ Κακοήθεις φήμες υποστηρίζουν ότι μόλις έμαθε για το Αρκάδι...ο Γκριμάλντι πανικοβλήθηκε και έκανε πίσω. Edited May 12, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
gpap2006 Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Αν δεν είναι η ΑΝΕΚ μήπως είναι πάλι το ΟΡΑΙΖΟΝ? Ή μήπως η ΑΝΕΚ κάνει πάρτυ μόνη της στα Χανιά αυτό το καλοκαίρι?
MANOS79 Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Λογικο/ Ειναι αδιανοητο να βαλεις ενα πλοιο (ολυμπια) ιδιων διαστασεων με τα ηρακλειωτικα (κνωσσος-φαιστος) σε μια γραμμη που δεν εχει την κινηση του ηρακλειου, αλλα και που... δεν παιζεις στην εδρα σου. Απλα πιο λογικο θα ταν να εβαζε το ικαρος, που και μικροτερο ειναι και 6 ωρες ταξιδιου τις εχει.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 Eνημέρωση επιβατών από την ΑΝΕΚ για τη γραμμή των Χανίων Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες με εισιτήρια ΑΝΕΚ των ημερών της απεργίας και για να επανέλθουν τα δρομολόγια της γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΝΙΑ ως είναι εγκεκριμένα, τα πλοία θα αναχωρήσουν ως ακολούθως:Ε/Γ-Ο/Γ ΕΛΥΡΟΣ Θα εκτελέσει το εγκεκριμένο δρομολόγιο του σήμερα 30/06/2011 από ΠΕΙΡΑΙΑ προς ΧΑΝΙΑ με αναχώρηση μετά την λήξη της απεργίας. Ε/Γ-Ο/Γ ΛΑΤΩ Πέμπτη 30/06/2011: Αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ μετά την λήξη της απεργίας με άφιξη στα ΧΑΝΙΑ περί ώρα 06:30. Παρασκευή 01/07/2011: ΧΑΝΙΑ (Αναχ. 11:00) – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (Αφ. 19:30) Παρακαλούνται οι επιβάτες των ανωτέρω δρομολογίων όπως επικοινωνήσουν με την Εταιρεία στα τηλέφωνα 210 4197400 & 470 ή με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Εδώ δεν θα έδιναν άδεια στο Ολύμπια Πάλας που θα έμπαινε απο την αρχή του καλοκαιριού,και τώρα θα δούσουν άδεια για την αρπαχτή της ΝΕΛ??? Εκτός αν ΄χουν μέσα οι άνθρωποι τις ΝΕΛ και πείσουν εκείνους που ψηφίζουν! Στο θέμα της δρομολόγησης του Ολυμπία Παλλάς στα Χανιά, έκαναν πίσω οι Μινωικές!!! Δηλώνοντας ότι καθυστέρησε να γίνει το ΣΑΣ, όποτε δεν μπορούσαν να οργανωθεί το εμπορικό τμήμα της!!!
giorgos1094 Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Το ξέρω ότι έκαναν πίσω οι Μινωϊκές,όμως τα μέλη του συμβουλίου,απ'ότι ακούστηκε,έτσι και αλλιώς θα ψήφιζαν κατά της αίτησης,γιατί οι Μινωϊκές είχαν κάνει αίτηση μόνο για την θερινή περίοδο,10/6 εώς 9/9,ακουγόταν δηλαδή σαν αρπαχτή!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2011 Posted September 23, 2011 (edited) το Κρήτη Ι στη γραμμή των Χανίων!!! Για μένα το Κρήτη Ι είναι σχετικό μικρό σε εσωτερικούς χώρους για τα δεδομένα της γραμμής των Χανιών. Λίγα κρεβάτια (γύρω στα 400) και λίγα σαλόνια!! Όποτε θα είναι δύσκολο να απορροφηθεί ο κόσμος τις ήμερες που θα έχει πολύ κόσμο στη γραμμή!!! Το μόνο που συμφέρει είναι την ΑΝΕΚ που είναι πολύ οικονομικό βαπόρι σε σχέση με το Ελ. Βενιζέλος (που συνήθως έμπαινε στη θέση των δυο πλοίων της γραμμής) Edited September 23, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
MILTIADIS Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Oκ,το ΚΡΗΤΗ Ι οντως ειναι μικρο για τη γραμμη και σιγουρα σε περιοδους αιχμης δεν θα μπορουσε να εξυπηρετησει.Ομως..ριχνοντας μια προσεκτικοτερη ματια στο site της ΑΝΕΚ βλεπω οτι μενει μετεωρο το μονιμο επιχειρημα των παραγοντων της εταιρειας οταν ερωτονται(επιμονα το τελευταιο διαστημα)γιατι δεν αντικαθισταται το πλοιο ΛΑΤΩ απο καποιο πιο συγχρονο(fossen).Και το επιχειρημα αυτο ειναι οτι τα Νορβηγικα δεν εχουν τον απαιτουμενο αριθμο καμπινων για τη γραμμη..Συμφωνα λοιπον παντα με τα λεγομενα του site της εταιρειας το πλοιο OLYMPIC CHAMPION διαθετει 808(!)κλινες,το ΕΛΥΡΟΣ 776 και το HELLENIC SPIRIT 710.. http://web.anek.gr/portal/page/portal/ANEK_prod/Fleet_2 Παρατηρηση Νο1:Mηπως εχει γινει καποιο λαθος στον αριθμο των κρεβατιων των 2 αδερφων?Ειναι λογικο το ενα να εχει 100 κρεβατια σχεδον παραπανω απο το ομοιο του? Παρατηρηση Νο2;Και παλι οι διαφορες μεταξυ ΕΛΥΡΟΣ και fossen δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο τραγικες οσον αφορα τις καμπινες ωστε να μην μπορει να σταθει το SPIRIT στη γραμμη. Καλη,χρυση η ΛΑΤΑΡΑ αλλα πλεον γερασε και ο χρονος εχει αφησει μεσα της τα σημαδια του..Και μιας και ρευστο yok για αγορες και μετασκευες ας τα σκεφτουν ολα αυτα οι υπευθυνοι.
NHSOS XIOS Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Τα στοιχεια που δινει η ΑΝΕΚ για τα fossen ειναι σωστα(το shippax δινει 808 κρεβατια/236 καμπινες και για τα 2)οποτε σιγουρα δεν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα με το ΕΛΥΡΟ. Εκει που υστερουν ομως σιγουρα σε σχεση με το γιαπωνεζικο(και ισως σε σχεση με το ΛΑΤΩ)ειναι στους εσωτερικους χωρους που με 2 σαλονια και την ντισκο δεν μπορουν να απορροφησουν πολυ κοσμο στο εσωτερικο τους.Για χειμωνα δεν νομιζω να υπηρχε προβλημα αλλα το καλοκαιρι πιστευω δεν θα αρεσε σε κανενα το κομφουζιο που γινεται εντος. Και για μενα το ΛΑΤΩ πρεπει να αποσυρθει πια αλλα απο την στιγμη που η ΑΝΕΚ δεν 'πιεζεται' απο κανενα σε αυτη την γραμμη(αναγκαστικα οι επιβατες ταξιδευουν με αυτα τα 2 πλοια)μπορει να το κρατησει ακομα καμια 10ετια
MILTIADIS Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Μα NHSOS,πως ειναι σωστα τα στοιχεια οταν για το champion δινει 808 κρεβατια και για το spirit 710? Aς μην βγαινω εκτος θεματος ομως! Εχω ταξιδεψει στη γραμμη αυτη με τσαμπιον κ ελυρο και εχω κανει ιδιοις ομασι τις συγκρισεις μου.Οντως τα Νορβηγικα εχουν πιο μικρα σαλονια,αλλα αυτο αντε να ειναι προβλημα κατα τον Ιουλιο-Αυγουστο..Αν και ξεχασα...τα επομενα χρονια δεν θα πανε και πολλοι διακοπες!
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Έχω τύχει να έχω ταξιδέψει με το Olympic Champion όταν είχε έρθει στη γραμμή (τη περίοδο που ήταν και το Αριάδνη), απλώς να σας αναφέρω ότι με πάνω 1000 επιβάτες που είχε στο ημερήσιο ταξίδι (Πειραιά Χάνια) δεν έβρισκα κάθισμα να καθίσω, μετά από ώρες βρήκα στη Disco του πλοίου. Εκει που υστερουν ομως σιγουρα σε σχεση με το γιαπωνεζικο(και ισως σε σχεση με το ΛΑΤΩ)ειναι στους εσωτερικους χωρους που με 2 σαλονια και την ντισκο δεν μπορουν να απορροφησουν πολυ κοσμο στο εσωτερικο τους.Για χειμωνα δεν νομιζω να υπηρχε προβλημα αλλα το καλοκαιρι πιστευω δεν θα αρεσε σε κανενα το κομφουζιο που γινεται εντος. Μα τα Κρήτη έχουν ακόμα λιγότερους χώρους σε σύγκριση με τα Fossen!!! Έχουν ένα μεγάλο κεντρικό σαλόνι και ένα δεύτερο σαλόνι-disco και μια αίθουσα με αεροπορικά!! Τώρα που είναι το Κρήτη Ι στη γραμμή υπάρχουν πολλά παραπόνα από τους Χανιώτες. Πρώτα από όλα ότι δεν έχει κρεβάτια όποτε δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν με κρεβάτι (και πιστέψτε με είναι πολλοί). Δεύτερον οι λίγοι κοινόχρηστοι χώροι δεν επαρκούν ακόμα και για αυτή τη περίοδο (απλώς να αναφέρω ότι ακόμα και αυτή τη περίοδο έχει χτυπήσει πρωτόκολλο στους επιβάτες)
MANOS79 Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Απο τη στιγμη που η ανεκ παιζει μονη της στη γραμμη με την παροτρυνση των χανιωτων και ρεθυμνιωτων (αλλο το παραμυθι με τους ρεθυμνιωτες...), ειναι φυσικο και επομενο να μην την νοιαζει ουτε τι πλοιο βαζει, ουτε φυσικα τα παραπονα του κοσμου. Καποτε μπηκε ολοκληρο blue star 2 και εξακολουθουσαν οι χανιωτες και ταξιδευαν με το λισσος... Στο ηρακλειο ανεκαθεν η ανεκ ειχε καλυτερα πλοια απο οτι στα χανια. Και δεν αναφερομαι τωρα με το ολ.τσαμπιον, αλλα και παλιοτερα - λιγο πριν το 2000 - με την ελευση των κρητη ι & ιι - που ηταν πιο καινουργια απο οτι τωρα, οταν στα χανια υπηρχαν το απτερα και το λισσος...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Το πιο καινούργιο δεν σημαίνει απαραίτητα και πιο καλό πλοίο για τον επιβάτη!!! Το Λατώ και το Λισσος έχουν και είχαν την καλύτερη εκμετάλλευση των κοινόχρηστων χώρων τους (πολλά σαλόνια, μεγάλες τραπεζαρίες, παρά πολλά κρεβάτια). Ενώ τα Κρήτη είναι πλοία λιτά που περισσότερο κοιτάνε την εκμετάλλευση του γκαράζ τους παρά των κοινοχρήστων χώρων τους
MANOS79 Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Σωστο αυτο που λες. Ετσι κ αλλιως την ανεκ στο ηρακλειο την ενοιζε η μεταφορα φδχ. Οταν φορτωνουν 100+ φορτηγα, ο αριθμος των ιχ που μπορουν να παρουν ειναι maximum 150. Οποτε εχεις και αναλογα μικρο αριθμο επιβατων σε αυτη την περιπτωση
gpap2006 Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Το ΛΑΤΩ ξανα στη γραμμή από απόψε και αποχώριση του ΚΡΗΤΗ Ι.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Ενημερωση για τα δρομολόγια γραμμής Χανίων 25/12 & 31/12 απο την ΑΝΕΚ Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα δρομολόγια της Γραμμής Χανίων την ημέρα των Χριστουγέννων και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα διαμορφωθούν ως εξής:25/12/2011 Πειραιάς – Χανιά & Χανιά – Πειραιάς: δεν θα πραγματοποιηθούν 31/12/2011 Πειραιάς – Χανιά & Χανιά – Πειραιάς: αναχώρηση 12:00 αντί 21:00
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now