Jump to content
Shipfriends

Το μέλλον της HSW


Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?  

1 member has voted

  1. 1. Ποιό πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον της HSW?

    • Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας και θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία
      30
    • Λασκαρίδης και Παναγόπουλος θα τα βρούν στα πλαίσια ενός ενοποιημένου Ομίλου Minoan/Attica/HSW
      26
    • Η HSW θα συνεχίσει την ίδια πορεία με τα διοικητικά προβλήματα να αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη
      8

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Φανταζομαι θα ακυρωθει η κινηση αυτη. Εγω παντως τοσο καιρο απορουσα πως ειναι δυνατον να συνυπαρχουν αρμονικα Αγαπητοι και Βεντουρηδες.

Αυτο ητανε απο τα αγραφα και οπως φανηκε δεν ειχε μελλον. Χρονια εχθρα κατω απο το τραπεζι τωρα θα τα βρισκανε?

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση Λασκαρίδη είναι πραγματικά κίνηση ματ…για όσους ξέρουν από σκάκι. Με αυτή την κίνηση αφ’ ενός γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της HSW και αφ’ ετέρου πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τις προσφορές της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ…συν το ότι διασπάει το μέτωπο Βεντούρη-Αγαπητού…συν το ότι αποδυναμώνει την αξία του μεριδίου των Μινωικών και βρίσκεται σε πολύ καλύτερη διαπραγματευτική θέση απέναντί τους…και μάλιστα θα έλεγα ότι πλέον οι όροι αντιστρέφονται και οι Μινωικές, πλέον, κάνουν προσφορά για πώληση στον Λασκαρίδη.

Τώρα για τις Μινωικές οι επιλογές είναι δύο: ή πουλάνε στον Λασκαρίδη (και μάλιστα με τους όρους του) ή κρατάνε το μερίδιό τους και συμπορεύονται μαζί του στην μεγάλη πορεία για το ΧΑΑ…αναμένουσες παχυλές υπεραξίες.

Η εξέλιξη αυτή (υπέρ Λασκαρίδη) δεν ήταν και μεγάλη έκπληξη για όσους παρακολουθούσαν τις τελευταίες κινήσεις των αντιπάλων…εγώ προσωπικά εδώ και 2 βδομάδες (και παραπάνω,θα έλεγα) είχα δεί ότι τα πράγματα πήγαιναν προς τα εκεί…χωρίς βέβαια να μπορώ να ξέρω ή να φαντασθώ τις συγκεκριμένες εξελίξεις…απλώς πίστευα ότι είχε συμφωνηθεί η πώληση του μεριδίου των Μινωικών στον Λασκαρίδη. Χαρακτηριστικά θα έλεγα ότι η κρίσιμη χρονική στιγμή που οριστικοποιήθηκαν ήταν όταν καθαιρέθηκαν από το marinews τα σινιάλα της ΝΕΛ και αναρτήθηκαν τα σινιάλα της BSF…για να καθαιρεθούν και αυτά στην συνέχεια. Οι κατοπινές πληροφορίες απλώς επιβεβαιώναν τις υποψίες. Η ετοιμασία του Θεόφιλου…η πιθανή δρομολόγηση κάποιου Αίολου απ’ ευθείας Χίο…η μελλοντική επίσκεψη ανθρώπων της ΝΕΛ στην Ιαπωνία για νέο πλοίο…η ίδρυση γραφείου τουρισμού από την ΝΕΛ(!) και βεβαίως ο καταιγισμός φημών (=δείγμα αδυναμίας) των τελευταίων ημερών, έδειχναν ότι από την πλευρά της ΝΕΛ θεωρούσαν ότι το Νήσος Μύκονος θα είναι και του χρόνου στη γραμμή της Χίου και μάλιστα με τα ίδια σινιάλα. Αν και τα παραπάνω αποτελούν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες και φήμες…αποτελούσαν μια ένδειξη του κλίματος που διαμορφωνόταν. Και ταυτοχρόνως από την άλλη πλευρά σιγή ασυρμάτου…λες και «αγρόν αγόραζαν»…ήρθε και η συνέντευξη στο ΒΗΜΑ του Μανιαδάκη που στην ουσία παρακαλούσε τον Λασκαρίδη…και έδεσε η υπόθεση!

Τέλος, η πλευρά Λασκαρίδη/Στρίντζη (κατά την γνώμη μου στην υπόθεση πάνε πακέτο –χρήμα και γνώση του χώρου) απέδειξε – και σε εμάς- ότι οι μεγάλες δουλειές γίνονται αθόρυβα και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και όχι με στημένα δημοσιεύματα/σενάρια ή με διασπορά (ανόητων) φημών και δείπνα σε πολυτελή ρεστωράν.

ΥΓ Έχω την περιέργεια (όχι ότι και με νοιάζει ιδιαίτερα) να μάθω εάν ο Αγαπητός την έφερε «μπαμπέσικα» στον Βεντούρη ή εάν ο Απόστολος ήταν ενήμερος και απλώς τον «απέλυσε» για τα μάτια του κόσμου, καθώς και τι ακριβώς περιέχει η συμφωνία Αγαπητού/Λασκαρίδη. Πιστεύω ότι εκτός από χρήμα θα πρέπει να έχει και υπόσχεση προτίμησης σε πλοία που τυχόν θα πουληθούν στο μέλλον από την HSW. Μου φαίνεται κομμάτι δύσκολο ο Αγαπητός να μην διαπραγματεύτηκε και κάποια πλοία. Ο apostolos είπε για τα πλοία του Σαρωνικού, αλλά δεν νομίζω ο Αγαπητός να μην ζήτησε και 1-2 από τα παλιά του πλοία…στο μέλλον εννοείται.

ΥΓ2 Η υπόθεση αυτή, επίσης, μας δείχνει πόσο «βαθιά νυχτωμένοι» είναι διάφοροι δημοσιογράφοι ή εάν προτιμάτε οι «μη νυχτωμένοι» δημοσιογράφοι δεν γράφουν γι’ αυτά που γνωρίζουν. Επιβεβαιώνοντας έναν παλαιό Εγγλέζικο ορισμό του δημοσιογράφου: «Δημοσιογράφος είναι αυτός που όταν είναι νέος γράφει για πράγματα που δεν γνωρίζει και όταν μεγαλώσει δεν γράφει για πράγματα που γνωρίζει»!

Link to comment
Share on other sites

Μια ψηφος και απο μενα σ αυτα που λεει ο Νηρεας. Ειδικα για τα δημοσιευματα. Και περιμενω αντιδρασεις απο αυτη την πλευρα να βρω πως θα προσπαθησουν να αλλαξουν τις εντυπωσεις.

Παντως το marinews αυτη τη στιγμη κανει λογο για εκδοση δανειου 90εκατ και οχι τελικα για ΑΜΚ. Επισης θα ανακοινωθει και η απορροφηση της C-Link και των πλοιων της Ventouris Ferries. Για τα ρορο του Αγαπητου ακομα δε λενε τιποτα. Μαλλον δε θα θελουν να τον βοηθησουνε να τα ξεφορτωθει και να τον εχουνε και μετοχο μετα απ αυτο

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση Λασκαρίδη είναι πραγματικά κίνηση ματ…για όσους ξέρουν από σκάκι[...]

Τώρα για τις Μινωικές οι επιλογές είναι δύο: ή πουλάνε στον Λασκαρίδη (και μάλιστα με τους όρους του) ή κρατάνε το μερίδιό τους και συμπορεύονται μαζί του στην μεγάλη πορεία για το ΧΑΑ…αναμένουσες παχυλές υπεραξίες.

Η ελευθεροτυπια ψηφιζει και αυτη Νηρεα:D

...Πάντως μετά την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της HSW από τον Πάνο Λασκαρίδη, η διοίκηση της Minoan Lines δεν αποκλείεται να αναθεωρήσει το σχέδιό της για την πώληση του πακέτου της στην εταιρεία, αφού όποιος διατίθεται να το αποκτήσει θα πρέπει πρώτα να τα «βρει» με το νέο «αφεντικό» της Hellenic, Πάνο Λασκαρίδη, στα σχέδια του οποίου μάλιστα είναι και η αυτόνομη είσοδος της εταιρείας στο Χρηματιστήριο...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επανέρχεται στο προσκήνιο το σενάριο πώλησης του 33,1% των μετοχών που διαθέτουν οι Μινωικές Γραμμές στην Hellenic Seaways.

Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Περικλής Παναγόπουλος, μέτοχος των Μινωϊκών Γραμμών, επανέλαβε προς τη διοίκηση της κρητικής εταιρείας την άποψη του ότι εφόσον η απόφαση είναι να παραχωρηθεί το πακέτο, τότε θα πρέπει να παραχωρηθεί σε εκείνον που είναι έτοιμος να προσφέρει τα περισσότερα.

Με την κίνηση του αυτή ο κ. Παναγόπουλος υποχρεώνει τη διοίκηση των Μινωικών να κλείσει την πόρτα στον κ. Πάνο Λασκαρίδη, ο οποίος εδώ και καιρό έχει καταθέσει την πρόταση του για την εξαγορά του πακέτου, η οποία είναι και η μικρότερη μεταξύ εκείνων που έχουν κατατεθεί.

Κύκλοι της αγοράς εκφράζουν την εκτίμηση ότι ο κ. Παναγόπουλος επιχειρεί ήδη ένα γενναίο συμμάζεμα των δραστηριοτήτων του Ομίλου Αττικής στο κλάδο της ακτοπλοΐας.

Το συμμάζεμα αυτό συνίσταται στην πώληση των Superfast που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας εφόσον η προσφορά που θα γίνει θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του, καθώς επίσης και στην ενίσχυση της Blue Star Ferries στις γραμμές του Αιγαίου.

Η επέκταση της Blue Star Ferries ωστόσο θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια μη ελεγχόμενη κατάσταση τη στιγμή κατά την οποία ο κ. Λασκαρίδης θα ενισχύει συνεχώς την θέση του στην Hellenic Seaways, καθώς και ο ίδιος θα υποχρεωθεί να διασφαλίσει την επένδυση του με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Ως εκ τούτου είναι λογικό ο κ. Παναγόπουλος να προτιμά να μη δει τον κ. Λασκαρίδη να είναι ο τελικός αποδέκτης του πακέτου που κατέχουν οι Μινωικές Γραμμές στην Hellenic Seaways. Αντιθέτως, θα προτιμούσε να δει να αναπτύσσονται εντός της Hellenic Seaways νέες ισορροπίες.

Εμμέσως πλην σαφώς το περιβάλλον του κ. Παναγόπουλου φαίνεται να προτιμά να εκφραστούν αυτές οι νέες ισορροπίες με τον Απόστολο Βεντούρη και όχι την ΑΝΕΚ.

Παράγοντες της αγοράς θεωρούν ότι η εμφάνιση του κ. Βεντούρη στη Hellenic Seaways εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς.

Πρώτον, περιορίζει δραστικά τον κ. Λασκαρίδη και τον υποχρεώνει να επανεξετάσει την θέση του. Δεύτερον, οδηγεί σε αναδιοργάνωση της Hellenic Seaways, δυνητικά μακριά από τις γραμμές άμεσου ενδιαφέροντος της Blue Star Ferries. Τρίτον, δημιουργεί προϋποθέσεις ανακατάξεις στο Ανατολικό Αιγαίο, μια αγορά στην οποία η Blue Star Ferries δεν διατηρεί συμφέροντα. Τέταρτον, αφήνει το πεδίο ελεύθερο στην Blue Star Ferries να σχεδιάσει τα επόμενα βήματα της με άνεση και όχι κάτω απο πίεση.

Στην παρούσα φάση ωστόσο ο κ. Παναγόπουλος εμφανίζεται να κρατά μια απόσταση ασφαλείας από τις εξελίξεις και εκτιμάται ότι θα παρέμβει συν το χρόνο και εφόσον το απαιτήσουν οι συνθήκες. Οι νουθεσίες όμως και οι παραινέσεις του προς την πλευρά των Μινωϊκών Γραμμών συνεχιζονται με αμείωτο ρυθμό.

www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Από όλες τις λύσεις προσωπικά πιστεύω μια ενδυνάμωση του ποσοστού του κ.Λασκαρίδη θα ήταν το καλύτερο από όλα.Ο κ Παναγόπουλος είναι μεν ένας πολύ σοβαρός επιχειρηματίας αλλά από την άλλη θα έχουμε να μειλάμε για ένα μόνο σχήμα.

Ο κ Βεντούρης επιχειρεί νέα βήματα με την ΝΕΛ την έχει σουλουπώσει αρκετά αλλά και εκεί πάλι αν αναμειχθεί θα έχουμε μια συμμαχία ΝΕΛ ΕΛΛΕΝΙΚ που κι αυτή δεν πιστεύω να ωφελεί ιδιαίτερα τον επιβάτη.

Από την άλλη ο κ.Λασκαρίδης είναι ένας σοβαρός επιχειρηματίας με αξιόλογο κεφάλαιο χωρίς καμία αναμειξη μέχρι τώρα σε άλλη ακτοπλοική.Μπορεί και η ενεργότατη συμμετοχή του να φέρει φρέσκιες ιδέες στον χώρο της ακτοπλοίας.

Πάντως ότι είναι να γίνει πιστεύω ότι πρέπει να γίνει σύντομα ώστε να καθοριστεί το μελλοντικό πρόγραμμα της εταιρίας και να μην βρίσκεται η εταιρία σε μεταβατικό στάδιο.

Και πιστεύω ότι όποιος κι αν θα είναι ο ρυθμιστής των εξελίξεων στο μέλλον θα πρέπει να προσέξει να μην χαθεί ένα μεγάλο κεφάλαιο της εταιρίας ο κ.Στρίντζης.Η δουλειά του 2,5 χρόνια τώρα στην εταιρία έχει φανεί σε όλους τους τομείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τέλος, αναφορικά με τον τελικό αποδέκτη του πακέτου του 33,1% των μετοχών των Μινωϊκών στην HSW, η πλευρά του Ομίλου Attica θα επιθυμούσε να το δει να μη καταλήγει στα χέρια του κ. Λασκαρίδη.

Αρκετά στελέχη του Ομίλου θεωρούν ιδανική εξέλιξη το να καταλήξει το πακέτο αυτό στη ΝΕΛ εκτιμώντας ότι με το τρόπο αυτό διασφαλίζονται οι σχεδιασμοί για τα μελλοντικά βήματα.www.capital.gr

Ως εκ τούτου είναι λογικό ο κ. Παναγόπουλος να προτιμά να μη δει τον κ. Λασκαρίδη να είναι ο τελικός αποδέκτης του πακέτου που κατέχουν οι Μινωικές Γραμμές στην Hellenic Seaways. Αντιθέτως, θα προτιμούσε να δει να αναπτύσσονται εντός της Hellenic Seaways νέες ισορροπίες.

Εμμέσως πλην σαφώς το περιβάλλον του κ. Παναγόπουλου φαίνεται να προτιμά να εκφραστούν αυτές οι νέες ισορροπίες με τον Απόστολο Βεντούρη και όχι την ΑΝΕΚ.www.capital.gr

ελεος, το εμπεδωσαμε:mad: . συμφωνα με τον capital ο παναγοπουλος θελει να παρει η ΝΕΛ τo μερτικο της Μinoan στη ΗSW.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τι γίνεται με το θέμα, πάγωσε? Ή τώρα με την νέα εποχή στις Μινωικές και τους νέους συσχετισμούς...θα αναθερμανθεί?

Πάντως, σήμερα η Ελευθεροτυπία γράφει ότι: "Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο κ. Παναγόπουλος χαρακτήρισε ενδιαφέρουσα και συζητήσιμη την προσφορά του Π. Λασκαρίδη για πώληση του πακέτου των Μινωικών στην HSW...".

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται με το θέμα, πάγωσε?

σιγα μην παγωνε

hello!!! apla mia ipenthimisi.......mipws thimatai kaneis poso poulane tin HSW??? 90 itane??? 90-85=5.......... sto kalo Kederi kai min mas grafeis kan!!!!!
Οι ανωτέρω πωλήσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του Μαρτίου και θα ενισχύσουν σημαντικά την χρηματοοικονομική θέση του ομίλου. Με την υλοποίηση τους, η εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά το επενδυτικό κοινό.

Το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος από την πώληση αυτή σε επίπεδο ομίλου θα ανέλθει σε 3,9 εκατ. ευρώ περίπου.

σωστα θυμασαι την τιμη. γυρω στα €90εκ εβγαινε το κουστουμι για το ποσοστο των Μινωικων στην HSW. το θεμα ειναι οτι τα 85 που θα παρει απο τον κεντεροπαρο η ΝΕΛ δεν ειναι ολα ελευθερα προς... βρωσιν:eek:. Αν αφαιρεσεις τα "βαρη" που εχουν τα 2 πλοια, τους μενει για χρηση μονο το λογιστικο κερδος που βλεπουμε παραπανω. με 3,9 εκ μονο κανενα αθηνα ή κανενα πηγασο θα παρει

Link to comment
Share on other sites

σιγα μην παγωνε

σωστα θυμασαι την τιμη. γυρω στα €90εκ εβγαινε το κουστουμι για το ποσοστο των Μινωικων στην HSW. το θεμα ειναι οτι τα 85 που θα παρει απο τον κεντεροπαρο η ΝΕΛ δεν ειναι ολα ελευθερα προς... βρωσιν:eek:. Αν αφαιρεσεις τα "βαρη" που εχουν τα 2 πλοια, τους μενει για χρηση μονο το λογιστικο κερδος που βλεπουμε παραπανω. με 3,9 εκ μονο κανενα αθηνα ή κανενα πηγασο θα παρει

Ένα πλεονέκτημα θα μπορούσε να πει κανεις για την ΝΕΛ είναι ότι με αποπληρωμή παλαιών δανείων ελεθευρώνονται για την εταιρεία πιστοδοτικές γραμμές από τις τράπεζες. Έτσι τα 3,9 εκ δεν είναι το ταβάνι για μια αγορά πλοίου αλλά μέρχι τα +/- 100 εκ. για μια εξαγορά μια συμμετοχής που αναφερόμαστε εδώ το πράγμα σοβαρεύει λίγο. Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ή σύναψη μακροπρόθεσμου δανείου (πιθανώς Ομολογιακού) είναι η λύση για να βρει μια εταιρεία τόσο μεγάλα κεφάλαια. Και στις δύο περιπτώσεις η απόφαση βγαίνει μέσα από Γ.Σ. οπότε με την αναγγελία αυτής, δηλώνονται και οι προθέσεις για μια τέτοια κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι τα 85 που θα παρει απο τον κεντεροπαρο η ΝΕΛ δεν ειναι ολα ελευθερα προς... βρωσιν:P. Αν αφαιρεσεις τα "βαρη" που εχουν τα 2 πλοια, τους μενει για χρηση μονο το λογιστικο κερδος που βλεπουμε παραπανω. με 3,9 εκ μονο κανενα αθηνα ή κανενα πηγασο θα παρει

Ο υπολογισμός αυτός δεν είναι σωστός. Το λογιστικό αποτέλεσμα δεν έχει σχέση με τα χρηματικά διαθέσιμα που θα μείνουν στην εταιρία μετά από την πώληση των πλοίων. Το σύνολο των δανείων της ΝΕΛ, στις 30/9 (που έχει δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της) είναι περίπου 70 εκατ. και "βαραίνουν" όλα τα πλοία του στόλου.

Περισσότερα για τον τρόπο υπολογισμού του κέρδους ή της ζημιάς από την πώληση πλοίων μπορείτε να βρείτε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Dhladh diafwneis me thn idea oti h NEL 8a einai polu pio analafrh apo tis ypoxrewseis ths?

Καθόλου δεν διαφωνώ. Αντιθέτως έγραψα πως τα διαθέσιμα θα είναι σημαντικά περισσότερα από αυτά που υπολόγισε ο proud

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μας έχει εντυπωσιάσει η δημοσιότητα που έχουν λάβει οι δικαστικές ενέργειες του κ. Απ. Βεντούρη σε ότι αφορά τα λογιστικά της HSW.

Αυτό που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε είναι πως είναι δυνατόν από τη μια ο κ. Βεντούρης να αποκαλεί την εταιρία Εnron(!) και από την άλλη να προσπαθεί να την... αγοράσει και να γκρινιάζει ότι δεν του τη δίνουν, παρότι έφθασε να προσφέρει (η ΝΕΛ) έως και 3,5 ευρώ ανά μετοχή.

Πολύ δε περισσότερο όταν ο ένας από αυτούς που καταγγέλλει για τα – κατά αυτόν – λογιστικά μαγειρέματα, είναι αυτός που κατάφερε να πάρει την εταιρία δίνοντας ίσως λιγότερα (αλλά… μετρητοίς και αμέσως!), δηλαδή ο κ. Π. Λασκαρίδης.

Μήπως τελικά φταίει για τους μύδρους που εξαπολύει o κ. Βεντούρης, το γεγονός ότι ο κ. Λασκαρίδης και όχι ο ίδιος απέκτησε τον έλεγχο της HSW;

Διότι αν θυμόμαστε καλά η όλη αυτή ιστορία είχε τεθεί αρκετά παλαιότερα από την πλευρά Βεντούρη – Αγαπητού ενώπιον της Γ.Σ. της HSW, η οποία όμως ουδόλως υιοθέτησε τις απόψεις τους.

Έπειτα άρχισαν τα κονταροχτυπήματα για το ποιος θα πάρει το μαγαζί, κι όταν κατέστη προφανές ότι ο κ. Λασκαρίδης πήρε την πλειοψηφία και η HSW παίρνει το δρόμο του ΧΑ, ο κ. Βεντούρης ξανά – ξεσπάθωσε.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Όπως έχω ξαναπεί εδώ και εκεί … το μεγάλο ερωτηματικό (εννοείται για εμένα) είναι το μέλλον της HSW στο νέο ακτοπλοϊκό τοπίο.

Όπως τουλάχιστον (μου) φαίνεται να διαμορφώνεται το τοπίο μέχρι τώρα...μπορώ να διακρίνω τις εξής 3 (ευρύτερες) περιπτώσεις:

1) Η πλευρά Λασκαρίδη θα αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας, θα εισαχθεί στο ΧΑΑ και θα ακολουθήσει αυτόνομη και ανταγωνιστική πορεία. Και όταν λέω «πλευρά Λασκαρίδη» εννοώ κάθε περίπτωση που θα έχει σαν αποτέλεσμα την διατήρηση του σχήματος διοίκησης Λασκαρίδη-Στρίντζη κλπ. Στα ενδεχόμενα αυτά περιλαμβάνεται και η είσοδος κάποιου «ξένου» ή η ανταλλαγή των ποσοστών του Λασκαρίδη στις Μινωικές με το ποσοστό των Μινωικών στην HSW κοκ. Σε κάθε περίπτωση εννοώ ότι οι Μινωικές (βλέπε Παναγόπουλος) δεν θα έχουν λόγο στην HSW.

2) Λασκαρίδης και Παναγόπουλος κλπ θα τα βρούν στα πλαίσια ενός ενοποιημένου Ομίλου Minoan/Superfast/Blue Star/Hellenic Seaways.

3) Η HSW θα συνεχίσει την ίδια πορεία με τα διοικητικά της προβλήματα να αποτελούν εμπόδιο στην αυτόνομη πορεία της και στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Και ως γνωστόν, όταν ο «Ακράτητος» έχει διοικητικά προβλήματα…πέφτει κατηγορία!

Ε, τώρα, εάν έχετε και καμιά διαφορετική άποψη…ας την διαβάσουμε.:eek:

Και για να μη τα πολυλογούμε…ψηφίστε να τελειώνουμε.

Ψηφίστε όλοι εδώ και όχι καμιά 30αριά μόνο…όπως στη δημοσκόπηση του orestis! :confused:

Link to comment
Share on other sites

H ΑΤΤΙΚΑ με τις Μινωικες και με το Λασκαριδη θα διαμορφωσουν κατα την αποψη μου ενα νεο ομιλο εταιρειων.Με αυτη τη λογικη και η HSW θα ενταχθει μεσα.Το θεμα ειναι πια brand names θα επιζησουν.Θεωρητικα το πολυ πετυχημενο 'SUPERFAST' θυσιαζεται μπροστα στο ιστορικο 'MINOAN LINES'.

H Blue Star Ferries λογικα θα συνεχησει να υπαρχει.Αυτο ισως να οδηγησει στον αφανισμο του brand 'Hellenic Seaways' και συναμα την εισοδο των πλοιων της στο στολο της Blue Star.:confused: Σεναρια και υποθεσεις ειναι ολα αυτα και σαφως ο καθενας μας θα εχει τη δικη του γνωμη.Παντως οσον αφορα την τυχη της εταιρειας πιστευω πως δυσκολα θα μπορεσει να ξεφυγει απο το group ATTIKA-MINOAN και να κινηθει αυτονομα με το Λασκαριδη ,γιατι δε βρισκω το λογο ενας τοσο πετυχημενος ποντοπορος εφοπλιστης να μπλεχτει σε τετοιο βαθμο με την ακτοπλοοια των 1000 προβληματων και να προβει σε πειραματισμους.Αν κατι τετοιο συνεβαινε η μονη λογικη που θα εξηγουσε μια τετοια κινηση θα ηταν -οπως εχω ξαναναφερει παλιοτερα- την θεληση του Λασκαριδη να σουλουπωσει την εταιρεια (κατι το οποιο σταδιακα γινεται) να την κανει κερδοφορα ,ακομα και να μπει και στο ΧΑΑ και κατοπιν να την πουλησει χρυσο.Μπορει ομως κατι τετοιο να ισχυει?:confused::eek:

Link to comment
Share on other sites

O Βεντούρης θα τους χώσει όλους στη φυλακή με τα εξώδικα και τις αγωγές και θα έχουμε συγχώνευση ΝΕΛ και HSW. Η Nellenic Seaways θα μεγαλουργήσει και η τριήρης θα φτάνει στις 4 γωνιές του Αιγαίου.....

Όταν πιω καφέ αργότερα και ξυπνήσω μάλλον θα σταματήσει το όνειρο, οπότε θα αναγκαστώ να ψηφίσω κάποια από τις (σαφως λογικότερες) επιλογές που προτείνει ο ΝΗΡΕΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως η καλύτερη λύση και για την εταιρία και για την αγορά είναι η αυτόνομη πορεία.

Μια αγορά με 3 βασικούς πόλους (Παναγόπουλο, Βαρδινογιάννη, Λασκαρίδη), 3 μικρότερα σχήματα (ΝΕΛ, GA Ferries, ΣΑΟΣ) και αρκετούς περιφερειακούς παίκτες με 1-3 πλοία (κάποιοι από τους οποίους μπορεί να μεγαλώσουν ή να σβήσουν) θα λειτουργούσε προς το καλύτερο για την ελληνική ακτοπλοΐα και σίγουρα για όλους τους επιβάτες.

Υ.Γ. Και για να μη ξεχνιόμαστε: θέλεις 5 κόμματα στη βουλή; Ρίξε την ψήφο σου τώρα! :D

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως η καλύτερη λύση και για την εταιρία και για την αγορά είναι η αυτόνομη πορεία.

Μια αγορά με 3 βασικούς πόλους….3 μικρότερα σχήματα…και αρκετούς περιφερειακούς παίκτες….θα λειτουργούσε προς το καλύτερο για την ελληνική ακτοπλοΐα…

Υ.Γ. Και για να μη ξεχνιόμαστε

1) Συμφωνώ και εγώ, αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο…χωρίς βεβαίως να το θεωρώ αδύνατο.

2) Μα αφού κάπως έτσι είναι και σήμερα…έτσι θα είναι και αύριο με τόσες ανακατατάξεις?

Υ.Γ. Orestis, αυτό δεν είναι ανταγωνισμός...είναι πόλεμος τιμών:( . Δεν θα σε ακολουθήσω στο δρόμο που διάλεξες να πας...:D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι ο Λασκαρίδης θα φροντίσει να ελέξει απόλυτα τα ηνία,να γίνει το απόλυτο αφεντικό της εταιρίας και θα ακολουθήσει μια αυτόνομη και ανεξάρτητη πορεία.

Λέγοντας αυτόνομη ξεκαθαρίζω απλά ότι δεν αποκλείω συνεργασίες του τύπου δεν βάζουμε βαπόρι εμείς εκεί που είστε εσείς μην βάλετε εσείς εκεί που είμαστε εμείς...με άλλα λόγια ένα στάτους όπως το σημερινό χωρίς κονταροχτυπήματα και ανελέητους ανταγωνισμούς.Απλά με την λέξη αυτόνομη δεν εννοώ συγχωνευση με ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ή Μινωικές...

Η εταιρία μετά τα πρώτα δύσκολα βήματα της έχει ισοροπήσει κατα πολύ τα τελευταία χρόνια και με την κατάλληλη διοικηση δεν νομίζω ότι έχει ανάγκη πλέον ούτε τις Μινωικές ούτε τον Παναγόπουλο για να συνεχίσει την πορεία της και να ενταχθεί στο χρηματιστήριο που είναι ο μεγάλος της στόχος.

Άλλωστε κι ο Λασκαρίδης αν τελικά την ελέξει σχεδόν απόλυτα είναι ένας επιφανής επιχειρηματίας,με μεγάλη και επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα οπότε δεν νομίζω να μην τα βγάλει πέρα χωρίς στήριξη από τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου.

Επιπλέον πιστεύω ότι πλέον υπάρχει στην εταιρία μια διοικητική ηρεμία καθώς ο κ.Στρίντζης συμπληρώνει τα 3ο χρόνο θητείας στην θέση του διευθύνοντα συμβουλου κι επί των ημερών του βελτιώθηκε πολύ η εταιρία στο managment, στην διαφήμιση,στην εμπορικότητα του σήματος με το καινούριο brand name,στο στόλο (παρότι πουλήθηκαν αρκετά αγαπημένα πλοία ήρθαν νεότευκτα και ενα σχεδόν νεότευκτο) κι ελπίζω στα οικονομικά μιας και δεν έχω στοιχεία περί αυτού.

Η διοικητική αστάθεια με τις σύντομες χρονικά εναλλάγες των διευθύνοντων συμβούλων(Πατακός,Ζαχαριουδάκης...) έχουν παρέλεθει κι η μοναδική αντιπολιτευση που υπάρχει στο εσωτερικό είναι η πλευρά του κ.Βεντούρη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...