Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αποκλειομένων των MEGA EXPRESS 1-5 και των ταχυπλόων, μένουν τα εξής διαθέσιμα:

Στα π. 120 μ. το Sardinia Vera (1975) και το αδελφό του Corsica Marina Seconda (1974).

Στα π. 146 μ. το Sardinia Regina (1972) και το αδελφό του Corsica Victoria (1973)

Και το Corsica Serena Seconda (1974), στα π. 118 μ.

Κατά την γνώμη μου, εκτός από το Sardinia Vera, πολύ πιθανά βλέπω και τα Corsica Serena Seconda και Corsica Marina Seconda.

Πάντως, ότι και να έρθει θα είναι 32-35 ετών. Newbuildings δηλαδή:confused:

Link to comment
Share on other sites

Tα Χριστούγεννα ή με την αρχή του 2008 θα έρθoυν τα SARDINIA VICTORIA/SARDINIA REGINA, μετά το SARDINIA EXPRESS και μετά 1+1 MEGA EXPRESS ίσως πρώτα στo Iόνιο και μετά στο Κρητικό/ Καρπάθιοπέλαγος;

Το τί θα έρχεται εξαρτάται απο την κόντρα/ανταγωνισμό με την HSW.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ψυχραιμία...Δεν νομίζω ότι υπάρχει καμιά τρελή κόντρα μεταξύ της Kallisti και της HSW. Η μία το καλοκαίρι προσέφερε υπηρεσίες ταχύπλοου και η άλλη απλό συμβατικό. Επίσης τώρα η μία φέρνει ένα υπερήλικο συμβατικό και η άλλη ότι πιο σύγχρονο έχει να επίδείξει η ελληνική ακτοπλοΐα! Από κει και πέρα όμως...

Μήπως η Kallisti κάνει λίγο μεγάλα ανοίγματα; Μου θυμίζει λίγο την υπόθεση ΑΝΜΕΖ και Roslagen. Δηλαδή φέρνει ένα σορό βαπόρια χειμωνιάτικα χωρίς να ξέρει που θέλει να τα βάλει; Δεν είμαι σε θέση να ξέρω ούτε τι κεφάλαια έχει ούτε ποιος τα διαχειρίζεται αλλά μου φαίνονται λίγο τραβηγμένα όλα αυτά. Και επίσης για αυτό περί κρητικού πελάγους...Μήπως πέρα από τους μπλε (που είναι καινούριοι στη γραμμή) πρέπει να υπολογίσει λίγο και τους κίτρινους αλλά και τους κόκκινους; Κοινώς ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ;

Υ.Γ.: Να δω το MEGA EXPRESS FIVE να κάνει μανούβρα στην Κάσο και στην Κάρπαθο και τι στον κόσμο!!!:D

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.: Να δω το MEGA EXPRESS FIVE να κάνει μανούβρα στην Κάσο και στην Κάρπαθο και τι στον κόσμο!!!:D

Καλά δεν είναι και τίποτα extreme το MEGA EXPRESS FIVE για να μανουβράρει στην Κάρπαθο!! και το BS2 πάει εκεί (πήγαινε μάλλον:D).

Ας γυρίσει στην Ελλάδα και κάπου θα το βολέψουμε :D

Link to comment
Share on other sites

Το να στείλει όλα τα υπερήλικα πλοία της εδώ δεν νομίζω πως θα οφελίσει κανέναν ούτε την ίδια τη corsica ούτε το ελληνικό επιβατικό κοινό.Σε όλες τις γραμμές υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογα πλοία όποτε και να έρθουν δεν θα κατακτήσουν υψηλό μερίδιο της αγοράς.Αν είναι όμως να φέρει κάποιο απο τα mega exprees 1 η 2 τότε τα πράγματα αλλάζουν προσωπικά και καραβολατρικά θα ήθελα πολύ να τα δώ στο Αιγαίο σε αντίθεση με το sardina vera:mad::D και το sardinia regina:mad:

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄αρχήν να πω ότι μακάρι να ερχόταν κανένα από τα MEGA EXPRESS...σε όλους μας θα έκανε καλό ο ανταγωνισμός, αλλά...

Αυτά τα πλοία είναι περίπου 5-15 ετών, 170-180-210 μέτρων, ταχύτητας 25-28 κόμβων και με "άπειρα" κρεβάτια. Συνεπώς, οι γραμμές που μπορούν να μπουν είναι: Αδριατική (απίθανο με τα σινιάλα της Kallisti), Δωδεκάνησα και Κρήτη. Κατευθείαν στον σκληρό ανταγωνισμό. Μακάρι, αλλά μάλλον δύσκολο. Όταν μάλιστα διάβασα και αυτό , το θεωρώ και απίθανο.

Μιά προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πρόκειται για "χρύσωμα του χαπιού" του ερχομού των Vera κλπ.

Μακάρι να διαψευσθώ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι άμα έρθουν όλα αυτά τα πλοία θα φάνε 300 οικογένειες ναυτικών ψωμί και θα δώσουν μια πρόσθετη εναλλακτική λύση σε οποιες γραμμές πάνε.Τώρα αν θα προτιμηθεί αυτή η λύση , το επιβατικό κοινό θα αποφασίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tα Χριστούγεννα ή με την αρχή του 2008 θα έρθoυν τα SARDINIA VICTORIA/SARDINIA REGINA, μετά το SARDINIA EXPRESS και μετά 1+1 MEGA EXPRESS ίσως πρώτα στo Iόνιο και μετά στο Κρητικό/ Καρπάθιοπέλαγος;

Το τί θα έρχεται εξαρτάται απο την κόντρα/ανταγωνισμό με την HSW.

Και νά και η απόδειξη.Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ 14 Οκτωβρίου.Σε αποκλειστική συνέντευξη του κ.Γ.Σπανού αναφέρεται ότι το καλοκαίρι η Kallisti Ferries θα έχει δρομολογήσει 5 πλοία.Με δεδομένα τα CE III & SARDINIA VERA, αναμένονται άλλα τρία.Βγάλε τα δίδυμα Regina & Victoria που τάχω σίγουρα,μένει ένα.Η θα είναι ταχύπλοο(sardinia express;) ή θα είναι Mega;

post-878-128326969494_thumb.jpg

post-878-128326969496_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, από τα πέντε πλοία που στοχεύει σε πρώτη φάση να δρομολογήσει στο Αιγαίο, καταπλέει στην Ελλάδα το επόμενο 10ήμερο η Kallisti Ferries. Πρόκειται για το «Sardinia Vera», χωρητικότητας 1500 επιβατών, 45 φορτηγών ή 550 αυτοκινήτων.

Σκοπός της εταιρείας είναι να δρομολογηθεί στην ίδια γραμμή με το πρώτο πλοίο το «Corsica Express Three», (Ικαρίας και Σάμου) με ή χωρίς ενδιάμεσους προορισμούς, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες όσον αφορά το ωράριο των ταξιδιών και των εν πλω υπηρεσιών. Όπως τονίζεται από την εταιρεία το πλοίο υπερτερεί όλων των διεθνών και σύγχρονων κανονισμών ασφαλείας και άνεσης.

Επίσης η Kallisti Ferries θα είναι στο εξής ο αποκλειστικός χορηγός, από το χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας, της μη κερδοσκοπικής, μη κυβερνητικής, περιβαλλοντικής οργάνωσης «Το Αρχιπέλαγος, Ινστιτούτο Θαλάσσιας & Περιβαλλοντικής Έρευνας Αιγαίου» που εδρεύει στην Ικαρία.

Το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών στοχεύει στην

Α) Προβολή του περιβαλλοντικού ερευνητικού έργου του Αρχιπελάγους μέσω της δραστηριότητας της Καλλίστη και

Β) Κατάρτιση της «Καλλίστη» σε θέματα περιβάλλοντος και περιβαλλοντικής διαχείρισης με στόχο την εφαρμογή νέων μεθόδων και ιδεών στο πλαίσιο της ανάπτυξης προτύπων αειφόρου ακτοπλοΐας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Οδηγός και Πρότυπο

Οι λεπτομέρειες της συνεργασίας μεταξύ «Καλλίστη» και «Αρχιπελάγους», οι οποίες θα γίνουν γνωστές σύντομα και θα αποτελέσουν Οδηγό και Πρότυπο στο χώρο, είναι ο καρπός της αλληλοεκτίμησης των προσπαθειών των δύο πλευρών στην ανάδειξη και προστασία του Θαλάσσιου και Περιβαλλοντικού Συστήματος του Νομού Σάμου και της ευρύτερης περιοχής.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Και ένα Ευχαριστήριο,για τον cpt.D :)B)

Απο την εφημερίδα ΣΑΜΙΑΚΗ

Αφορμή αυτού του μηνύματος είναι η ανάγκη μου να ευχαριστήσω την εταιρία σας και ιδιαίτερα τον καπετάνιο του πλοίου Corsica και το πλήρωμα γιατί στις 05/09/2007 σε ένα σοβαρό ατύχημα που συνέβη στην κόρη μου ηλικίας 4,5 ετών (είχε πτώση από ύψος μεγαλύτερο των 2 μέτρων, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο κεφάλι) χρειάστηκε να μεταφερθούμε από την Ικαρία στη Σάμο με το δρομολόγιο των 22:00. Στις δύσκολες ώρες που περάσαμε μέχρι να φτάσουμε στο νοσοκομείο της Σάμου ο Καπετάνιος και το πλήρωμα μας απάλυναν τον πόνο με την ηθική τους συμπαράσταση , όπως επίσης και με την γρήγορη πρόσδεση που έκαναν στο Καρλόβασι κερδήθηκε πολύτιμος χρόνος και έτσι σώθηκε η κόρη μου! Θα ήθελα επίσης αν είναι εφικτό να μου δώσετε το ονοματεπώνυμο του καπετάνιου για να στείλω ένα ευχαριστήριο! Με εκτίμηση: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ-ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Δύο μήνες περίπου πριν έρθει το CEIII κάποιος απο εσάς ανοιξε σε αυτο το forum την σελιδα του και το ιδιο έγινε δύο μήνες πρίν για το Vera.

Νομίζω οτι ήρθε η στιγμή κάποιος απο εσάς να δημιουργήσει κατι καινύργιο για το δίδυμο

Regina -Victoria. Κάποιο πουλάκι μου ειπε οτι τώρα στην Σαβόνα που ήταν το πλήρωμα επισκέφτηκε και τα δύο πλοία , πράγμα που σημαίνει κύριοι οτι δεν ειναι ακόμη σίγουρο πιο απο τα δύο θα έρθει τον Γενάρη στον Πειραιά. Το σίγουρο είναι οτι η Kallisti θα φέρει ένα απο τα δύο. Και για να το φέρνει πρέπει να έχει αποφασίσει που θα το δρομολογήσει.

Ας ξεχάσουμε την Ικαροσαμία λοιπόν για ευνόητους λόγους και ας ψάξουμε για να δούμε εάν είμαστε καλοί λύτες του σταυρολέξου το πού?...Πάντως πρόκειτε να είναι δύσκολο το σταυρόλεξο αλλά μερικοί απο εσάς είναι αρκετά δυνατοί.

Και να μην ξεχνάμε τα άλλα δύο ταχύπλοα την άνοιξη!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να έρθει το μισό 2δυμο σε 3-4 μήνες,κάτσε και απόλαυσε το 2006year ship.Εγώ άκουσα τη συμβουλή του Νηρέα και ηρέμησα.Μέτρα τους επιβάτες,τα ιχ,τα φορτηγά ,τα μηχανάκια, τους επιβάτες και τους λαθρομετανάστες που παίρνει.Κάθε 22.01 απόλαυσε τη μουσική του καταπέλτη και πήγαινε στο κεφάλι να εμπεδώσεις την έννοια της παράλληλης μετατόπησης και της ροπής στρέψης επ΄άξονα.Ακου την ηχώ απο τα σφυρίγματα και νοιώσε το πιτσίλισμα και τις ριπές απο τα απόνερα που σκάνε με δύναμη στο κεφάλι της προβλήτας.Μέσα στο όνειρο που ζείς, μιά φωνή θα διακόψει τη μαγεία και θα σε ρωτήσει:Κύριε μήπως και εσείς το Βασίλισσα Βικτωρία περιμένετε για Θεσσαλονίκη;Μου είπαν θα αργήσει.

Link to comment
Share on other sites

Κράτα μικρά καλάθια Στέφανε:P Εσείς βαπόρια έχετε και νέα και παλιά, τι να κάνετε και τα κίτρινα? Ουράνιο τόξο θα κάνετε? Μουσείο θα ανοίξετε? Όσο για το Μέγα..... συγνώμη αλλά σας πέφτει πάρα πολύ. Δυό Μυτιλήνη σε ένα :D τι θα βάλετε μέσα? Αφού εσείς οι φανατικοί με ΝΕΛ θα ταξιδεύετε. Απολαύστε τώρα αυτά που έχετε και έχει ο Θεός!;)

Link to comment
Share on other sites

Εχω την διαίσθηση ότι το 3ο πλοίο που θα φέρει η εταιρεία, θα είναι ταχύπλοο και όχι συμβατικό και πιθανολογώ ότι θα είναι το sardinia express.Επίσης διαισθάνομαι ότι θα επιλέξει τον λιμένα της Ραφήνας στο γνωστό δρομολόγιο αλλά ίσως και μέχρι Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την διαίσθηση ότι το 3ο πλοίο που θα φέρει η εταιρεία, θα είναι ταχύπλοο και όχι συμβατικό και πιθανολογώ ότι θα είναι το sardinia express.Επίσης διαισθάνομαι ότι θα επιλέξει τον λιμένα της Ραφήνας στο γνωστό δρομολόγιο αλλά ίσως και μέχρι Ικαρία.

h mexri santorini kalo tha htan

Link to comment
Share on other sites

Απο Ραφήνα σίγουρα, αλλά θα εκπλαγούμε όλοι για τούς προορισμούς νομίζω.

SARDINIA EXPRESS λογικά θα λέγεται και δεν είναι 35 χρονών όπως λέγετε από μερικούς ότι μόνο 35χρονα και .....σαβούρες φέρνει η Kallisti.

Βέβαια είναι νωρίς να το συζητάμε από τώρα, αλλά μια και το έφερε η συζήτηση καλό θα είναι να γνωρίζουμε και λίγα πράγματα για την εταιρεία και τι προτίθετε να κάνει παρά να την θάβουν μερικοί.

Link to comment
Share on other sites

1ον) Επειδή είσαι νέος στο φόρουμ, σε ενημερώνω ότι από καιρό έχουμε θεωρήσει δεδομένο ότι θα έρθει το SARDINIA EXPRESS ή και το CE II. Συνεπώς, όταν μιλάνε κάποιοι για "35χρονα" αναφέρονται σε συμβατικά πλοία και όχι σε ταχύπλοα.

2ον) Σίγουρα. "καλό θα είναι να γνωρίζουμε και λίγα πράγματα για την εταιρεία"...αλλά καλό θα ήταν και για την ίδια την εταιρεία να αναθεωρήσει τον τρόπο παρουσίας της σε αυτό εδώ το φόρουμ...γιατί μόνο κακό της κάνει. Η ακραία φιλο-καλλιστική στάση ορισμένων...δημιουργεί μία εικόνα που δεν ταιριάζει στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Φουρνιωτες και Ικαριωτες σας ερχεται.Σαμιωτες δοκιμαστε το.

Ενώ αγαπητέ μου captmimis ποστ σαν και το παραπάνω σε ένα φόρουμ που υποτείθεται ότι είμαστε μαζεμένοι για να λέμε την γνώμη μας είτε αυτή είναι κακή είτε καλή, σου φαίνεται πιο λογικό; Γιατί εγώ το λέω διαφήμιση! Ή σε πιο ελεύθερη μετάφραση "Μαυρίστε HSW και Αγούδημο".

Επέτρεψέ μου να σου πω ότι με κάτι τέτοια ποστ περισσότερο κακό κάνετε εσείς στην εταιρία παρά οι επιλογές της οι οποίες θα φανούν στο μέλλον. Γιατί αν δεις οι περισσότερες αντιδράσεις από τα υπόλοιπα μέλη είναι κάτω από ποστ δικά σου και του φίλου ΜΥΚΗΝΑΙ όπως αυτό:

.Απο την συνημμένη airphoto και τα απόνερα που βγάζει,δεν είναι καθόλου αργό.Οταν βέβαια το δείς και απο μέσα,τότε θα αλλάξεις γνώμη.

Σίγουρα θα αλλάξει τα δεδομένα στην γραμμή μας.

που προσπαθούν να βγάλουν το βαπόρι ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, ΠΑΛΑΣ και χάρμα οφθαλμών και γενικότερα την εταιρία ως τον Μεσσία της ελληνικής ακτοπλοϊκής πραγματικότητας.

Κι επειδή τα βλέπεις λίγο μονόπαντα τα πράγματα, κάνε έναν κόπο και δες λίγο καιρό πίσω τι κράξιμο έφαγε το ΘΕΟΛΟΓΟΣ (που είναι και κανούριο), τι κράξιμο έφαγε το ROSLAGEΝ αλλά και εταιρίες όπως η HSW όταν τα HS2 και HS3 σερνόντουσαν. Εδώ είμαστε όλοι και άλλοι θα διαψευστούν ενώ άλλοι θα δικαιωθούν.

Τέλος γι'αυτό που γράφεις στο κλείσιμο, αφού ξέρεις κάποια πράγματα, γιατί δεν μας τα λες κι εμάς τα ξέρουμε;

EDIT

Νηρέα μέχρι να γράψω όλη αυτή την έκθεση με είχες προλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι νομίζω ότι με παραξηγήσατε.

Νομίζω ότι αυτό το φορουμ ανοίχτηκε για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των μελών και όχι μόνο. Δεν νομίζω ότι μέχρι σήμερα έθιξα πάνω από όλα κάποιο μέλος ,ένα πλοίο , κάποια εταιρεία. Δέν κατηγόρησα κανένα, αλλά και ούτε πρόκειτε. Δύο χρόνια παρακολουθώ το forum και κάποια στιγμή αποφάσισα να γίνω ενεργό μέλος στην συζήτηση. Εάν εμένα μου αρέσει το μαύρο και του άλλου το άσπρο νομίζω ότι δεν πειράζουμε κανένα, έτσι γίνεται πιο ζεστή η παρέα όπως τώρα.Νομίζω ότι η (ζεστή) συζήτηση κάνει και πιο ενδιαφέρον το shipfriends. Εμένα μου αρέσει ο Ολυμπιακός ότι και να γίνει. Δεν νομίζω ότι η Kallisti χρειάζετε να κάνει διαφήμιση σε αυτό το Forum, γιατί εάν περίμενε απο όλους εμάς να ταξιδέψουμε μαζί της σίγουρα θα έμπενε μέσα. Το ότι όμως κάθε τόσο και λίγο ασχολούμαστε μαζί της δείχνει ότι είναι μια εταιρεία υπολογίσημη - απρόβλεπτη. Για όλους τους άλλους δέν ασχολούμαστε και τόσο πολύ.

Πόιός είπε ότι εάν κάνει κάτι στραβό δεν θα βγεί στο forum? Αλλά το Αιγαίο δεν είναι κεκτημένο κανενός και ούτε και πρόκειτε. Για να δω όταν θα εμφανιστούν τα κόκκινα τι θα ειπωθεί εδώ. Δέν βγήκα ποτέ να κατηγορήσω τον Μάκη για τον στόλο του. Αυτόν έχει και όποιου του αρέσει. Το ξέρει και εκείνος ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί έυκολα τους μπλέ στο Αιγαίο αλλά προσπαθεί. Έτσι λοιπόν και η Kallisti βγήκε να ανταγωνιστή στα ίσα και παληκαρίσια κάποιους που τους ενοχλεί. Εμείς δεν νομίζω ότι έχουμε μετοχές

αλλά προσωπικά δεν πρόκειτε να αποκτήσω. Εμάς λοιπόν τους λάτρες των πλοίων θα πρέπει να μας αρέσει αυτό που γίνετε σήμερα. Πρωσοπικά μου αρέσει ο ανταγωνισμός και μάλιστα ο υγιείς. Δεν έκανα γρίζα διαφήμιση άσχετα εάν έφαγα την κάρτα αλλά και ούτε πρόκειτε να κάνω. Το να επικροτείς ορισμένων τις προσπάθειες δεν νομίζω ότι είναι λάθος.Το να πώ στο forum αυτό που είδα ή διασταυρωμένα άκουσα δεν νομίζω ότι ενοχλεί.

Link to comment
Share on other sites

Η Kallisti είναι μια εταιρία η οποία κάνει τα πρώτα βήματά της είμαι από τους πρώτους που ενθουσιάστηκα με την ιδέα μιας ακόμη εταιρίας στο Αιγαίο κι ακόμη πιο πολύ ενθουσιάστηκα για το αναπτυξιακό πλάνο στο στόλο που έχει και για την επέκταση της και σε άλλες γραμμές πέραν του νομού.

Απασχολεί Ελληνικά πληρώματα,εξυπηρετεί ελληνικά νησιά έχει έναν πολιτισμένο και άξιολογοτατο ιδρυτή και πρόεδρο,πλασάρει μια άλλη εναλλακτική οικονομική λύση και μένει να δούμε τα αποτελέσματα του εγχειρήματος.

Όμως εδώ έχουν συμβεί πάρα πολλά πράγματα που δυστυχώς μόνο καλό δεν κάνουν στην εταιρία και τα αναφέρω ως moderator.

Μέλος στον ερχομό του Sardinia vera έβαλε screen shot από το ais την ταχύτητα του αφού πρώτα την είχε επεξεργαστεί στο photoshop και την έκανε να άναγραφεται με 19,9 μίλια.Βεβαίως αυτό το πόστ διαγράφηκε αφού πρώτα διασταυρώθηκε επαρκώς.

Κατηγορείται ένας πρόεδρος του λιμενικού ταμείου΄με πρόφαση ότι δεν έχει κάνει τίποτα έργα στα λιμάνια, όμως συμβαίνει το αντίθετο και ο λόγος της επίθεσης προφανώς ανήκει σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

προτροπές για να ταξιδέψει ό κόσμος με συγκεκριμένο πλοίο,(αλήθεια γιατί δεν έγινε με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ όταν ήρθε, ή με το ΜΑΡΙΝΑ όταν ήρθε στην γραμμή στην θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ) εδώ μέσα απαγορεύονται ρητά και κατηγορηματικά.

Το shipfriends είναι ένας ερασιτεχνικός δικτυακός τόπος που μέλημά του είναι η ανταλλαγή απόψεων και όχι η εμπλοκή του στα συμφέροντα της εκάστοτε εταιρίας.

Μια προτροπή εδώ μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε γκρίζα διαφήμιση όταν μεταξύ των εταιριών διακυβέυονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα και κάποιος να θιγεί ή κάποιος να ευνοηθεί από αυτό.

Όπως δεν μπορώ να βγώ να πω από εδώ μέσα πήγαινε κόψε εισιτήριο από αυτό το πρακτορείο έτσι δεν μπορώ να βγω να πω δοκίμασε αυτό το βαπόρι.

Ο καθένας επιλέγει μόνος του.

Όλα αυτά πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι παρόλο που έχουν σκοπό να ειπωθούν 5 πράγματα εδώ μέσα υπέρ της εταιρίας, έτσι όπως γράφονται, οι τρόποι που μεταχειρίζονται κάποιοι όπως αυτό με το ais, περισσότερο βλάπτουν το προφίλ της εταιρίας παρά το ευνοούν.

Και το λέω αυτό σαν γνώστης της αξιοπρέπειας,της ευγένειας και του πολιτισμού που διαθέτει ο κ.Σπανός.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι στα παραπάνω γραφόμενα του Earl.Όλοι μας πρέπει να είμαστε το δυνατόν προσεκτικότεροι και να διακρίνουμε τα όρια του σχολιασμού από την διαφήμιση.Αλλίμονο, αφού πολλοί από μας έχουμε και "συμφέροντα" στο χώρο αν προσπαθούσαμε να τα στηρίξουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.Καλό είναι να κοιτάμε τα πράγματα με κριτικό μάτι και να βοηθάμε το foroum να μένει όσο το δυνατόν ανεξάρτητο. Προσωπικά είναι πολλές φορές που θέλησα να αναφέρω κάτι για συγκεκριμένες εταιρείες ή πλοία , αλλά επειδή φοβήθηκα ότι θα εκλειφθεί ως μη αντικειμενικό το απέφυγα.Καλό είναι λοιπόν να βάζουμε μόνοι μας το μέτρο μέσα μας , να ζυγίζουμε και να μετράμε τις σκέψεις μας και μετά αφού δούμε ότι είναι το δυνατόν αμερόληπτα να το αναφέρουμε.

Νομίζω πως καμία εταιρεία ή πλοίο σε τελική ανάλυση δεν έχει ανάγκη από συνηγόρους οι οποίοι μάλιστα αναγορευόμαστε και αυτόκλητα.

Οι φίλοι ΜΥΚΗΝΑΙ και captmimis νομίζω πως στον ενθουσιασμό τους έγιναν λίγο παραπάνω υπερβολικοί. Βέβαια καλό είναι να μην πέσουμε και επάνω τους να τους "φάμε". Όλα καλά και γρήγορα να ξεχαστούν οι παρεξηγίσεις ένθεν και ένθεν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...