Nick the Greek Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Αληθεύει ένα νούμερο που κυκλοφόρησε σχετικά με την αξία των μέχρι τώρα επισκευών που έχουν γίνει στο πλοίο, γύρω στα 4 εκατομμύρια γιούροζ?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Βάλε ένα εκατομμύριο ακόμα για να είσαι μέσα!!!
Petros P Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Για Πέραμα-Χαλκίδα κεκλεισμένων των θυρών? Επενδυσάρα. Ακούγεται αν θα δουλέψει κάπου που θα ειναι? 18 minutes ago, Nick the Greek said: Κόστος κτήσης ξέρουμε? συμφωνα με το Greek Cyprtiot Maritime Guide (mis.gr) του 2018, 930.000 Ευρώ το Γενάρη του 16
Nick the Greek Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Σούμα 6 εκατομμύρια μέχρι στιγμής. Πολλά λεφτά ρε παιδί μου για ένα 25-άχρονο ταχύπλοο που πρός το παρόν τουλάχιστον φαίνεται περίπτωση Σαόνησος υπό την έννοια πως κανείς δεν υπογράφει να πάρει χαρτιά.
gtogias Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Αυτό όμως είχε χαρτιά. Δεν υπέστη κάποια μετασκευή ή αλλαγή, γιατί να μη μπορεί να πάρει?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Δεν νομίζω ότι είχε χαρτιά το πλοίο, όταν αγοράστηκε το πλοίο από τη Seajets, (πρέπει να είχαν λήξει κατά τη διάρκεια του παροπλισμου) !!! Μπορεί να μην υπέστη μετασκευή αλλά ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση το πλοίο!!
George...f Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Αναρωτιέμαι αν άξιζε τελικα τόσος κόπος και χρήμα απο την αγορά κάποιου αλλου σε καλυτερη κατάσταση. Γενικα ή σειρά του Master Jet, Speedrunner 1 κτλ εχει αποδειχθεί αρκετά προβληματική και οχι ιδιαίτερα αποδοτική απο άποψη ταχυτήτων για τα σημερινά δεδομένα.
christos kefalonia Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 (edited) Συμφωνα με το AIS το πλοίο έχει προορισμό την Χαλκίδα...Χωρις ακομα βεβαια να εχει ξεκινησει.. Edited March 26, 2018 by christos kefalonia
margaritis24 Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 Βγηκε για δοκιμαστικο κ ξαναγυρισε στη θεση του κ επιασε μεχρι 30 κομβους
hayabusagr Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Στον κεντρικό λιμένα του Πειραιά εδώ και λίγα λεπτά το πλοίο
Champion Jet_2 Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Και στο σύστημα από ότι φαίνεται 17/04,21/04,24/04 είναι περασμένο από Πειραιά για Μύκονο Νάξο Σαντορίνη και επιστροφή!
Nikos_Chania Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Πότε πήρε αυτά τα δρομολόγια; Πότε του εγκρίθηκαν; Ποιός τα ενέκρινε; Είναι νόμιμα; Συμφωνούν με τον 2932/2001;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Θα είναι αντικατάσταση πλοίου!! Αντί για το Champion Jet 2 θα σου πουν!!
Nikos_Chania Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 To Champion Jet 1 το έχει αυτό το δρομολόγιο, αλλά έτσι για το λογοπαίγνιο των ημερών. Αλλά και αντικατάσταση να είναι, ποιός την υπέγραψε; Απο ποιον εγκρίθηκε η αντικατάσταση;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Όπως γίνονται οι αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων, αντικαταστάσεις πλοίων όλο το χειμώνα φέτος αλλά και παλιότερα που γίνονται πριν γίνουν στα ΣΑΣ!!
gtogias Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Είναι εκτός νόμου η αντικατάσταση πλοίου από άλλο? Απαιτείται η γνωμοδοτική εισήγηση του ΣΑΣ? Δεν προβλέπεται από τον 2932?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Αυτή τη στιγμή θα κάνει αντικατάσταση του Super Jet (που δουλεύει αντί για το Sea Jet 2) μέχρι τις 26/04/18, άρα εάν μπει στη γραμμή θα πρέπει να μην παίρνει οχήματα μιας και το Super Jet δεν είχε αυτή την δυνατότητα. Από τις 26/04/18 και μετά που θα ήταν ένα Champion Jet θα μπορεί να πάρει οχήματα
Champion Jet_2 Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 (edited) Προχτές που το champion έκανε το ίδιο δρομολόγιο δεν πήρε οχήματα;Εξάλλου η αντικατάσταση μπορεί και να έγινε όπως πχ αντικατάσταση του Supperferry από το Superrunner στα δρομολόγια Ηρακλείου μέχρι τέλη Απρίλη... Edited April 12, 2018 by Champion Jet_2
Nikos_Chania Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Δεν μπορείς να δηλώνεις ένα Ε/Γ και μετά να το αντικαθιστάς με ένα ΕΓ ΟΓ και να κοβεις και αμαξια 6 hours ago, gtogias said: Είναι εκτός νόμου η αντικατάσταση πλοίου από άλλο? Απαιτείται η γνωμοδοτική εισήγηση του ΣΑΣ? Δεν προβλέπεται από τον 2932? Ακολουθεί σχετικό απόσπασμα. Άρθρο 3, Παράγραφος 6 Με απόφαση του Υπουργού, ο πλοιοκτήτης μπορεί κατά τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο, μη δρομολογημένο, ίδιου είδους, ανάλογης, μεγαλύτερης ή μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, του ιδίου ή εταιρείας που ανήκει στον ίδιο όμιλο εταιρειών ή στην ίδια μητρική επιχείρηση ή σε άλλη ναυτική εταιρεία υπό κοινή διαχείριση, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις των παραγράφων 2 και 4 και καλύπτονται οι συγκοινωνιακές ανάγκες.
gtogias Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 (edited) Δεν διαφωνούμε. Υπό προϋποθέσεις είναι νόμιμο, δεν απαιτείται απόφαση του ΣΑΣ, παρά μόνο του Υπουργού (ή των εντεταλμένων οργάνων, αυτό δεν υπάρχει στον νόμο, είναι πάγια αρχή). Edited April 12, 2018 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Μπορεί κάποιος να έδωσε έγκριση αλλά παρανόμως, μιας και δεν πρόκειται για ίδιου ειδους πλοίο.
gtogias Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 Γιαυτό υπάρχουν τα αρμόδια όργανα και αρχές, για να επιβάλλουν τη νομιμότητα. Όποιος θεωρεί ότι καταστρατηγείται ο νόμος μπορεί να προσφύγει σε αυτά. Κάτι που στην ακτοπλοΐα δεν έγινε ποτέ.
Nikos_Chania Posted April 12, 2018 Posted April 12, 2018 (edited) Εμ πως, ολόκληρος Ηλιόπουλος έβγαινε και ισχυριζόταν καταστρατήγηση νόμων, μην χρυσοψαρίζουμε. Τελοσπάντων, το λήγω απο πλευράς μου διοτι είμαστε οφ τοπικ. Ας ξεκινήσει το βαπόρι με όποιες αμαρτίες Edited April 12, 2018 by Nikos_Chania
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now