Ariadne Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Σταθερή αξία και φέτος το πλοίο για Παξούς, Σάμη και Ζάκυνθο Ναυπήγησης του 1965 παρακαλώ!!! Πρέπει να είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία ΕΓ/ΟΓ που εκτελεί διεθνείς πλοές στη Ευρώπη. Δε διοργανώνουμε κανένα ταξιδάκι;
Neptune Posted August 16, 2016 Author Posted August 16, 2016 (edited) αμα σου δειξω το crew list του ουτε διαβαςμενο γραμμα δε θα βαλεις μεσα Edited August 16, 2016 by Neptune
Ariadne Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Μπορεί, μπορεί ... Πάντως, στην ώρα του έρχεται, απέξω περιποιημένο είναι, κόσμο φέρνει. Έσωτερικά, υπάρχουν πιο αρμόδιοι από μένα
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Στα υπ'όψη οτι κάνει και μια μικρή κρουαζιέρα μεσω Αγίων Σαράντα σε ορισμένα δρομολόγια.
Ariadne Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 Προχτές ξαναπέρασε έκτακτα από τη Σάμη και τη Ζάκυνθο για να μαζέψει όσους Ιταλούς είχαν απομείνει ακόμα στα νησιά
.voyager Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 (edited) Φίλε Ariadne, προγραμματισμένο δεν ήταν το δρομολόγιο της Δευτέρας (αναχώρηση Κυριακή από Μπρίντιζι στις 23.00) εφόσον υπήρχε στα συστήματα κτλ.; Tελευταία προσέγγιση ήταν για φέτος. Edited September 7, 2016 by .voyager
Ariadne Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 (edited) Στο σύστημα μπορεί να ήταν περασμένο. Δεν ξέρω. Στο φυλλάδιο με τα δρομολόγια που μου έδωσε ο πράκτοράς τους στη Σάμη, δεν αναφερόταν πάντως Edited September 7, 2016 by Ariadne
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Το Red Star 1 γύρω στις 25 Σεπτεμβρίου σταμάτησε τα δρομολόγια προς την Ελλάδα και από τις 3 Οκτωβρίου επανήλθε στη συνηθισμένη του γραμμή Μπριντεζι Αυλωνα
Ariadne Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου τι δρομολόγια προς Ελλάδα εκτελούσε; Γιατί, στα Ιόνια σταμάτησε τέλη Αυγούστου/αρχές Σεπτεμβρίου.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Ακριβώς μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου ερχόταν και προς εμας.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2018 Posted June 26, 2018 To Red Star I έφυγε χθες από το Μπριντεζι και πήγε στο ναυπηγείο Βrodotrogir στη Κροατία, προφανώς για το δεξαμενισμό του
Panagia Ekatontapiliani Posted July 7, 2018 Posted July 7, 2018 Το Red Star I τελείωσε χθες τις εργασίες του δεξαμενισμου του στο ναυπηγείο Brodotrogir και επέστρεψε στο Μπρίντιζι.
proud_ionian Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 και αλωνιζει το ιονιο. εν πλω προς σαμη https://500px.com/photo/269155501/img-by-george-trilivas
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Το Red Star 1 είναι δεμένο στο Μπρίντιζι από τις 10 Σεπτεμβρίου, που τελείωσαν τα καλοκαιρινά του δρομολόγια και θα επανέλθει στα δρομολόγια του στη γραμμή Μπρίντιζι Αυλώνα τη Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2019 Posted April 16, 2019 Το Red Star 1 σταμάτησε τα δρομολόγια τη Παρασκευή 12 Απριλίου και βρίσκεται δεμένο στο Μπρίντιζι.
Petros P Posted November 14, 2019 Posted November 14, 2019 Αν πιστέψουμε το δελτίο του ΟΛΠ,θα έρθει απο τα μέρη μας...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 15, 2019 Posted November 15, 2019 Το Red Star 1 ξεκίνησε το απόγευμα από το Μπρίντιζι και αναμένεται να φτάσει το Σάββατο στο Πειραιά, όπου θα δέσει στο Ν. Μ Δραπετσώνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Ας δούμε το Red Star I την ημέρα που ήρθε στη Δραπετσώνα και ήταν έτοιμο να δέσει στη θέση του στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Πλέον το πλοίο κοντεύει τα 55 χρόνια ζωής μιας και νεοτέρα πλοία που έχουν αγοραστεί από τις Αλβανικές εταιρείες, είναι ένα ερώτημα ποσό καιρό ακόμα θα συνεχίσει να ταξιδεύει?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 Μάλλον δεν θα συνεχίσει να ταξιδεύει. Ακούγεται ότι είναι κοντά στη πώληση του για scrap.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2020 Posted January 11, 2020 Τα δεξιά πέδιλα του καταπέλτη του Red Star 1 λείπουν από τη θέση τους και κρατάνε το καταπέλτη με παλάγκα
Μάκης Στεφανάτος Posted January 13, 2020 Posted January 13, 2020 (edited) Δεν λείπουν από την θέση τους,αν προσέξεις καλά τα δεξιά νύχια τα κρατάει ένα παλάγκο μαζί με τον κάβο σε ίσια γραμμή ώστε να μπαίνει και να βγαίνει το πλήρωμα.Όσο για τα αριστερά είναι σηκωμένα επίσης κρατημένα με ένα παλάγκο και ο καταπέλτης δεν πατάει στον ντόκο. Edited January 13, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Nick the Greek Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 On 1/2/2020 at 2:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Μάλλον δεν θα συνεχίσει να ταξιδεύει. Ακούγεται ότι είναι κοντά στη πώληση του για scrap. Κυκλοφορεί και για περαιτέρω πώληση, όχι για σκράπ εννοώ. Αυτό προφανώς και δεν αποτελεί είδηση, βάζω το σύνδεσμο για να δούμε ορισμένα ενδιαφεροντα όπως το πρωτόκολλο 805 επιβατών, τις 70(!) καμπίνες, τα 216 lane metres και τους 15.6 κόμβους με κατανάλωση 17 τόνους χοντρό και 2.5 ψιλό. Και φυσικά την ιδέα των owners για 2.5 εκατομμύρια .
kefalonia94 Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του πλοίου για το καλοκαίρι του 2020, οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότατα να συνεχίσει να ταξιδεύει για άλλον ένα χρόνο.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 21, 2020 Posted January 21, 2020 Εφτάψυχο αποδεικνύεται το πλοίο αυτό. Να προσθέσω οτι είχε απασχολήσει παλιότερα και μάλιστα είχε φτάσει πολύ κοντα στην πώληση στη Fragline.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now